Roikkuva adoäiti ei jätä rauhaan

Aikuinen adotyttö

Olen aikuinen adolapsi ja tuntuu siltä että adoäitini ei tunnu hyväksyvän sitä että haluan elää rauhassa jatkuvalta kanssakäymiseltä. Hän suuttuu aina jos en tottele, mene käymään tai puhu hänen kanssaan puhelimessa. Aina kun adoisäni on sairas, äiti syyttää ja syyllistää minua ja haukkuu välinpitämättömäksi jos en jää pois töistä ja ryhdy isäni omaishoitajaksi. Minulla ei saisi olla mitään omaa elämää, esim. työtä.

Olen aika väsynyt tähän tilanteeseen enkä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä.
Mieheni on hyvin ymmärtäväinen ja on yrittänyt omalta osaltaan rauhoitella adoäitiäni mutta tuloksetta. Emme voi miehen kanssa lähteä edes viikonloppumatkalle ilman että adovanhemmille pitää ilmoittaa. Kerran olimme viikonloppuna kavereiden mökillä, adoäiti soitti lauantaina ja sai raivarin siitä kun en ollut ilmoittanut olinpaikastani ja olin huolestuttanut hänet.

Tällaistako elämäni on? Olen yrittänyt puhua adovanhemmilleni, mutta äiti alkaa aina syyttämään, itkemään ja haukkumaan minua välinpitämättömäksi.
Korostan, että mieheni vierailee heidän luonaan ihan mielellään, mutta tuo jatkuva vaatiminen alkaa viemään minulta voimat.

Kerran mieheni puhui vanhempien aikana ulkomaille töihin menemisestä mutta se päättyi siihen kun adoäitini soitti minulle seuraavana päivänä ja raivosi suoraan huutoa siitä että olen välinpitämätön jos lähden pois maasta.

Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Pelottaa tulevaisuus, jos saadaan lapsia niin millainen tuo adoäiti sitten on?

17

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonesHenry

      Oletko kotimaan vaiko kansainvälinen adoptoitu?


      Sanoisin, että tuo on aika iso ongelma. Minun täytyy suorittaa villi arvaus. Veikkaan että et ole kotimaan adoptoitu.


      Veikkaukseni perustuu siihen että tunnen joitain kotimaan adoptoituja. He toisivat välittömästi julki oman biovanhempansa jossain vaiheessa keskustelua. He korostavan mielellään sitä, että heillä on biologiset vanhemmat jossain.


      En ole täysin varma, ja koska järjestelmä kylmän fanaattisesti ja rasistisesti pyrkii dumppaamaan meidät saman kastiin, en voi olla varma, eikä minun suoraan sanoen pidäkään olla.


      Ei ole tarvetta, koska olen tiedon pimittämiseen tottunut jo pikkulapsena. Osaan etsiä asioita itsenäisesti ja tehdä johtopäätöksiä.


      Saatat olla kotimaan adoptoitu, mutta pidän sitä epätodennäköisenä. Olisit maininnut omat biologiset vanhempasi jossain vaiheessa tekstiä. Tunnen heidät aika hyvin, joten tästä täytyy lähteä liikkeelle tässä rasistisessa ja meitä kokoajan vaientavassa, kommunistista lapsikauppaa harjoittavassa perähikiälä kusilassa.

      • JonesHenry

        Tässä vaiheessa ennenkuin jatkamme haluan tehdä erään asian itsestäni selväksi.


        Minun "adoptioni" Suomeen hyväksyi Mengitsu Haila Maleriam. Ethiopian kansakunnan suurin petturi ja massamurhaaja;

        http://www.occidentaldissent.com/2012/02/13/black-history-month-2012-mengistu-haile-mariam-famine-red-terror



        Voisin kertoa "adoptiokokemuksistani" Suomessa aika paljon, mutta pyrin pitämään tämän mahdollisimman lyhyenä.



        Adoptiovanhempani tiesivät, että itse KOMMUNISTINEN SAATANA oli hyväksynyt adoption. He yrittivät luikerralla tästä tiedosta irti. He väittivät, että koska aiempikin Ethiopian hallitus oli hyväksynyt adoptioita, tämäkin oli laillinen. Heillä itsellään oli jo tätä ennen 3-biologista lasta. Adoptio-isäni oli totaalinen idiootti. Hän meni vielä pitemmälle. Hän kehtasi väittää, että Mengitsu oli ns "hyvä kommari" koska hän liittoutui yhdessä Neuvostoliiton kanssa, ja että jos hän olisi ollut Kiinalaiskommari, se olisi ollut paljon pahempaa.


        Oikeastaan adoptiovanhempieni ei olisi tarvinnut missään vaiheessa "oikeuttaa" adoptiotani millään, mutta he tekivät. He väittivät Mengitsua Ethiopian "lailliseksi auktoriteettiksi" ja pienemmäksi pahaksi. Vetosivat myös Jeesuksen. He väittivät että ilman adoptiota olisin kuollut(mikä pitää paikkansa, joskin minä myös synnyin kuolleena sairaalassa)ja että ilman adoptiota en olisi voinut kuulla Jeesuksesta, ja näin ollen pelastua. Eli he vetivät lähetystyön mukaan tähän kaikkeen, vaikka voin VAKUUTTAA ettei sillä todellakaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa;

        http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/60F1795C5F785657C225752F0045966A?OpenDocument&lang=FI


        Eikä tällä kaikella VARMASTI ollut mitään tekemistä näiden kuvien kanssa, koska tämä kaikki tapahtui noin 1-2-vuotta ennen tämän BBC dokumenttin julkaisua. Synnyin pääkaupungissa eli noin 100-kilometriä etelään tuosta pakolaiskeskuksesta. En siis missään vaiheessa ollut "sotaorpo" Toiminta ei ollut lähetystyötä, enkä missään vaiheessa viettänyt yhtä ainoaa päivää orpokodissa. Ethiopialaiselle tuomarille sen sijaan maksettiin kokonaiset 500-markkaa julistaakseen minut orvoksi, mutta tosiasiassa se vastasi vain noin 25% adoption kokonauskustannuksista. Se oli silti hänen koko vuosipalkkansa normaalioloissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=tqjvXNykf34



        Suomen puolella "adoption" hyväksyi Presdentti Koivisti poikkeusasetuksella 2-vuotta ennenkuin eduskunta ehti säätää siitä lain vuonna 1985 Suomen Perustuslain mukaan eduskunta on korkein lakiasäätävä elin maassa. Sekä Suomen että Ethiopian puolelta tapahtui siis kylmä oikeusmurha. Se, synnyinkö minä kuolleena tai olisinko minä kuollut aliravitsemukseen on sivuseukka. Se ei liity tähän asiaan mitenkään Elämä itsessään ei ole pyhää tai itseisarvo. Ei ainakaan minulle, ja Jeesus muistaakseni sanoi ettei ihminen elä vain leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee.


      • JonesHenry
        JonesHenry kirjoitti:

        Tässä vaiheessa ennenkuin jatkamme haluan tehdä erään asian itsestäni selväksi.


        Minun "adoptioni" Suomeen hyväksyi Mengitsu Haila Maleriam. Ethiopian kansakunnan suurin petturi ja massamurhaaja;

        http://www.occidentaldissent.com/2012/02/13/black-history-month-2012-mengistu-haile-mariam-famine-red-terror



        Voisin kertoa "adoptiokokemuksistani" Suomessa aika paljon, mutta pyrin pitämään tämän mahdollisimman lyhyenä.



        Adoptiovanhempani tiesivät, että itse KOMMUNISTINEN SAATANA oli hyväksynyt adoption. He yrittivät luikerralla tästä tiedosta irti. He väittivät, että koska aiempikin Ethiopian hallitus oli hyväksynyt adoptioita, tämäkin oli laillinen. Heillä itsellään oli jo tätä ennen 3-biologista lasta. Adoptio-isäni oli totaalinen idiootti. Hän meni vielä pitemmälle. Hän kehtasi väittää, että Mengitsu oli ns "hyvä kommari" koska hän liittoutui yhdessä Neuvostoliiton kanssa, ja että jos hän olisi ollut Kiinalaiskommari, se olisi ollut paljon pahempaa.


        Oikeastaan adoptiovanhempieni ei olisi tarvinnut missään vaiheessa "oikeuttaa" adoptiotani millään, mutta he tekivät. He väittivät Mengitsua Ethiopian "lailliseksi auktoriteettiksi" ja pienemmäksi pahaksi. Vetosivat myös Jeesuksen. He väittivät että ilman adoptiota olisin kuollut(mikä pitää paikkansa, joskin minä myös synnyin kuolleena sairaalassa)ja että ilman adoptiota en olisi voinut kuulla Jeesuksesta, ja näin ollen pelastua. Eli he vetivät lähetystyön mukaan tähän kaikkeen, vaikka voin VAKUUTTAA ettei sillä todellakaan ole mitään tekemistä tämän asian kanssa;

        http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/60F1795C5F785657C225752F0045966A?OpenDocument&lang=FI


        Eikä tällä kaikella VARMASTI ollut mitään tekemistä näiden kuvien kanssa, koska tämä kaikki tapahtui noin 1-2-vuotta ennen tämän BBC dokumenttin julkaisua. Synnyin pääkaupungissa eli noin 100-kilometriä etelään tuosta pakolaiskeskuksesta. En siis missään vaiheessa ollut "sotaorpo" Toiminta ei ollut lähetystyötä, enkä missään vaiheessa viettänyt yhtä ainoaa päivää orpokodissa. Ethiopialaiselle tuomarille sen sijaan maksettiin kokonaiset 500-markkaa julistaakseen minut orvoksi, mutta tosiasiassa se vastasi vain noin 25% adoption kokonauskustannuksista. Se oli silti hänen koko vuosipalkkansa normaalioloissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=tqjvXNykf34



        Suomen puolella "adoption" hyväksyi Presdentti Koivisti poikkeusasetuksella 2-vuotta ennenkuin eduskunta ehti säätää siitä lain vuonna 1985 Suomen Perustuslain mukaan eduskunta on korkein lakiasäätävä elin maassa. Sekä Suomen että Ethiopian puolelta tapahtui siis kylmä oikeusmurha. Se, synnyinkö minä kuolleena tai olisinko minä kuollut aliravitsemukseen on sivuseukka. Se ei liity tähän asiaan mitenkään Elämä itsessään ei ole pyhää tai itseisarvo. Ei ainakaan minulle, ja Jeesus muistaakseni sanoi ettei ihminen elä vain leivästä, vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee.

        Ja sitten takaisin aiheeseen;


        Kultaseni, maailma on kusipäinen paikka.


        Jos se lohduttaa sinua, niin Suomalaiset kohtelevat omia lapsiaan välillä ihan samalla lailla "yksityisomaisuuteenaan" Varsinkin ne köyhät luuserit joista kuulet aina silloin tällöin TV:ssä.


        Kultaseni...adoptio on varsin poikkeuksellinen järjestely. En tiedä, oletko todellakin kotimaan adoptoitu. Veikkaan että et, mutta saatan olla väärässä.


        Sen haluan sanoa, että valkoinen mies nimenomaan kumosi orjuuden Afrikassa vuosien 1815-1945 välillä, ja tämä "kansainvälinen "adoptio" luotiin nimen omaan Korean ja Vietnamin sodan poikkeusoloihin vuosina 1945-1975


        Kansainvälinen adoptio syntyi siitä yksinkertaisesta faktasta että kehitysmaat huomasivat, että äpärlapsien myyminen pois oli "trendikkäämpää" ja samalla myös tuottoisampaa kuin abortointi, johon monilla niistä ei suoraan sanoen ollut resursseja muutenkaan.


        Se oli taloudellisesti hyvin tuottoisaa toimintaa. Kiina hyväksyi kansainväliset adoptiot 10-vuotta minun syntymäni jälkeen. Maassa ei tuolloin ollut mitään yleistä nälänhätää taikka köyhyyttä. Päätöksen vaan teki joku kommunistisen puolueen virkailija, aivan kuten minunkin tapauksessani;

        http://bbs.chinadaily.com.cn/thread-722290-1-1.html


        Suosittelen sinulle neuvoa jota en itse ole noudattanut elämäni aikana...hienovaraisuutta.


        A;Suomalaiset eivät ikinä tule myöntämään että olet kommunistisen lapsikaupan uhri. On olemassa tapoja muuttaa ihmisten mielipiteitä ajan kanssa, mutta vapaaehtoisesti se ei tule tapahtumaan. Et helposti ainakaan tule saamaan paikallisilta symptiaa.


        B,Adoptiäitisi tulee aina leikkimään martyyriä, tuli mikä tuli.


        C:Mikäli heillä ei todellakaan ole muita lapsia kuin sinä, olet sen tavallaan heille "velkaa" Minun tapauksessanihan minä olen vain se kodin lemmikki, tai siis olin. Kasvoin siitä roolista jo aikoja sitten ulos.


        Jos adoptiovanhemmillasi ole omia biologisia lapsia, niin tavallaan olet "kusessa" koska sinun tavallaan pitäisi auttaa heitä ja pitää heistä huolta. Jos on, niin tilanne on hieman toinen.


        Tosin en usko että tilanteeni on niin hirvittävän erillainen. Minun odotetaan luonnostaan auttavan heitä koska asun samalla paikkakunnalla.


    • äidit hössäävät

      Normaalia vanhemman roikkumista lapsessaan. Jos oilsit syntynyt biologisesti niin asia olisi ihan samanlainen. Joten adoptio ei ole syynä ongelmaasi.

      • JonesHenry

        Eivät hössötä samalla tavalla biologisten lasten kanssa. Tiedän tämän, koska adoäidilläni oli ennen minua 3 biologista lasta.


        Se "hössöttäminen" on oikeastaan vallankäytön metodi. Se on merkki "rakkaudesta" Todellinen RAKKAUS olisi lapsen tukeminen synnyinmaassaan, ei mikään hiton kommunistinen lapsikauppa!


        Selityksiä löytyy aina kuten että lapsi olisi kuollut ilman adoptiota.


        Ensinnäkin tätä ei varmuudella tiedetä. Paikalliset viranomaiset voivat sepittää minkälaisia tarinoita tahansa, kuten sen, että lapsi oli muka syntynyt kuolleena. Minun adoptiopapereissani mainitaan oikeastaan sana Asphyxia mikä on latinaa ja viittaa kuolleena syntymiseen(en hengittänyt)

        http://en.wikipedia.org/wiki/Asphyxia


        Eli minut kannatti elvyttää ja minua kannatti syöttää VAIN adoptiota varten. Kuinka jaloa ja "rakastavaista" Tosin tarkalleen ottaenhan eiväthän he minua syöttäneet. Adoptiopaperini siirrettiin jo ennen tuomarin nuijan lyöntiä eräälle valkoiselle lähetystyöntekijälle tästä "kunniasta" Sairaala ei tottapuhuen edes halunnut koskea minuun. He halusivat päästä minusta eroon, ja kommunistiset Ethiopialaiset virkamiehet halusivat ennen tätä kuoria osansa minun kärsimyksistäni.


      • JonesHenry
        JonesHenry kirjoitti:

        Eivät hössötä samalla tavalla biologisten lasten kanssa. Tiedän tämän, koska adoäidilläni oli ennen minua 3 biologista lasta.


        Se "hössöttäminen" on oikeastaan vallankäytön metodi. Se on merkki "rakkaudesta" Todellinen RAKKAUS olisi lapsen tukeminen synnyinmaassaan, ei mikään hiton kommunistinen lapsikauppa!


        Selityksiä löytyy aina kuten että lapsi olisi kuollut ilman adoptiota.


        Ensinnäkin tätä ei varmuudella tiedetä. Paikalliset viranomaiset voivat sepittää minkälaisia tarinoita tahansa, kuten sen, että lapsi oli muka syntynyt kuolleena. Minun adoptiopapereissani mainitaan oikeastaan sana Asphyxia mikä on latinaa ja viittaa kuolleena syntymiseen(en hengittänyt)

        http://en.wikipedia.org/wiki/Asphyxia


        Eli minut kannatti elvyttää ja minua kannatti syöttää VAIN adoptiota varten. Kuinka jaloa ja "rakastavaista" Tosin tarkalleen ottaenhan eiväthän he minua syöttäneet. Adoptiopaperini siirrettiin jo ennen tuomarin nuijan lyöntiä eräälle valkoiselle lähetystyöntekijälle tästä "kunniasta" Sairaala ei tottapuhuen edes halunnut koskea minuun. He halusivat päästä minusta eroon, ja kommunistiset Ethiopialaiset virkamiehet halusivat ennen tätä kuoria osansa minun kärsimyksistäni.

        Paikalliset viranomaiset voivat sanoa ihan mitä vaan. Varmuudella raha on kuitenkin vaihtanut omistajaa. Aitoja orpoja ei kukaan juuri halua adoptoida. He kun eivät ole "söpöjä vauvoja" joskin poikkeuksia tosin on;

        http://www.iltalehti.fi/ilona/200606154611931_in.shtml


        Anu Mylläri on poikkeus eikä sääntö. Voin vakuuttaa, että minä edustan adoptoitujen suurta enemmistöä mm siinä, että minut adoptoitiin kommunistimaasta sekä siinä että olin adoption tapahtuesa alle 12-kk ikäinen.


        Kansainvälinen adoptio on toimintaa jossa kukaan ei ole kantamassa vastuuta, paitsi lapsi itse. Jos teiniäitisi raiskattiin jonkun ison paviaanin toimesta, se on lapsen vika, koska olet itse esim puolipaviaani. Lapsi itse kantaa vastuun mm ns kehitys ja häiriöistä. Lapsi itse kantaa myös vastuun itse adoptiosta. Eli siitä että hän oli adoptoitu. Lapselle esitetään usein vaihtoehto "haluaisitko elää kadulla ja olla prostotutoitu"


        Miten olisi "voi kumpa toivoisin ettei kukaan olisi ikinä elvyttänyt tai ruokkinut minua. Että olisin saanut kuolla rauhallisesti sydämen pysähtymiseen niinkuin adoptiosiskoni"


        VÄÄRÄ VASTAUS vastaavat tähän adopiomammat! Lapsen elämä on itseisarvo, siinäkin tapauksessa että se merkitsisi ORJAN elämää, jonka itse kommunistinen SAATANA suostuu myymään sopivaa kulukorvausta vastaan.


      • JonesHenry
        JonesHenry kirjoitti:

        Paikalliset viranomaiset voivat sanoa ihan mitä vaan. Varmuudella raha on kuitenkin vaihtanut omistajaa. Aitoja orpoja ei kukaan juuri halua adoptoida. He kun eivät ole "söpöjä vauvoja" joskin poikkeuksia tosin on;

        http://www.iltalehti.fi/ilona/200606154611931_in.shtml


        Anu Mylläri on poikkeus eikä sääntö. Voin vakuuttaa, että minä edustan adoptoitujen suurta enemmistöä mm siinä, että minut adoptoitiin kommunistimaasta sekä siinä että olin adoption tapahtuesa alle 12-kk ikäinen.


        Kansainvälinen adoptio on toimintaa jossa kukaan ei ole kantamassa vastuuta, paitsi lapsi itse. Jos teiniäitisi raiskattiin jonkun ison paviaanin toimesta, se on lapsen vika, koska olet itse esim puolipaviaani. Lapsi itse kantaa vastuun mm ns kehitys ja häiriöistä. Lapsi itse kantaa myös vastuun itse adoptiosta. Eli siitä että hän oli adoptoitu. Lapselle esitetään usein vaihtoehto "haluaisitko elää kadulla ja olla prostotutoitu"


        Miten olisi "voi kumpa toivoisin ettei kukaan olisi ikinä elvyttänyt tai ruokkinut minua. Että olisin saanut kuolla rauhallisesti sydämen pysähtymiseen niinkuin adoptiosiskoni"


        VÄÄRÄ VASTAUS vastaavat tähän adopiomammat! Lapsen elämä on itseisarvo, siinäkin tapauksessa että se merkitsisi ORJAN elämää, jonka itse kommunistinen SAATANA suostuu myymään sopivaa kulukorvausta vastaan.

        Mitä ikinä tapahtuukin, adoptiolapsi maksaa aina laskun. Hän maksaa laskun TOISTEN päätöksistä itse lähtömaassa. Hän maksaa laskun vaikka poliittiset johtajat sekä paikalliset voittoa tavoittelevat byrokraatit jotka hyväksyivät adoption eivät olisikään mitenkään valittu demokraattisilla vaaleilla. Hän maksaa laskun vaikka itse adoption hyväksynyt "El Presidente" ei edes olisi samaa rotua kuin hän itse. Hän maksaa laskun siitä, että hänen TÄYTYY kilpailla valkoisten nuorten kanssa opiskelu ja työpaikoista. Jos hänellä ilmenee käytös ja kehityshäiriöitä, vaikeutta kieskittyä ja identtitenttihäiriöitä, hän maksaa laskun. Hän maksaa laskun kun adomammojen häneen lataamat täysin epärealistiset odotukset epäonnistuvat. Adomammat voivat perustella adoptiota lähetystyöllä ja Jeesuksella siinäkin tapauksessa että adoption olisi hyväksynyt itse kommunistinen SAATANA!

        http://www.occidentaldissent.com/2012/02/13/black-history-month-2012-mengistu-haile-mariam-famine-red-terror

        http://www.theatlantic.com/international/archive/2011/12/how-ethiopias-adoption-industry-dupes-families-and-bullies-activists/250296



        Ei olisi siis liikaa väittää, että adoptiolapsi maksaa laskuja MUIDEN tekemistä päätöksistä koko ikänsä! Takaisin ei ole synnyinmaahan tulemista muuna kuin turistina. Sinua pilkataan adomammojen toimesta siitä, että et tiedä synnyinmaasi "kulttuurista" niin paljon kuin he. Siis, että jollain lapsia nussivalla kommunistisella n**** ladialla edes olisi mitään "kulttuuria"


      • JonesHenry
        JonesHenry kirjoitti:

        Mitä ikinä tapahtuukin, adoptiolapsi maksaa aina laskun. Hän maksaa laskun TOISTEN päätöksistä itse lähtömaassa. Hän maksaa laskun vaikka poliittiset johtajat sekä paikalliset voittoa tavoittelevat byrokraatit jotka hyväksyivät adoption eivät olisikään mitenkään valittu demokraattisilla vaaleilla. Hän maksaa laskun vaikka itse adoption hyväksynyt "El Presidente" ei edes olisi samaa rotua kuin hän itse. Hän maksaa laskun siitä, että hänen TÄYTYY kilpailla valkoisten nuorten kanssa opiskelu ja työpaikoista. Jos hänellä ilmenee käytös ja kehityshäiriöitä, vaikeutta kieskittyä ja identtitenttihäiriöitä, hän maksaa laskun. Hän maksaa laskun kun adomammojen häneen lataamat täysin epärealistiset odotukset epäonnistuvat. Adomammat voivat perustella adoptiota lähetystyöllä ja Jeesuksella siinäkin tapauksessa että adoption olisi hyväksynyt itse kommunistinen SAATANA!

        http://www.occidentaldissent.com/2012/02/13/black-history-month-2012-mengistu-haile-mariam-famine-red-terror

        http://www.theatlantic.com/international/archive/2011/12/how-ethiopias-adoption-industry-dupes-families-and-bullies-activists/250296



        Ei olisi siis liikaa väittää, että adoptiolapsi maksaa laskuja MUIDEN tekemistä päätöksistä koko ikänsä! Takaisin ei ole synnyinmaahan tulemista muuna kuin turistina. Sinua pilkataan adomammojen toimesta siitä, että et tiedä synnyinmaasi "kulttuurista" niin paljon kuin he. Siis, että jollain lapsia nussivalla kommunistisella n**** ladialla edes olisi mitään "kulttuuria"

        Lapsi maksaa aina laskun...ja JOS lapsi joskus saattaisi mennä naimisiin, saada työpaikan ja muuten menestyä, niin silloinhan se MAKSAMINEN vasta alkaa!


        "Ilman meitä sinua ei edes olisi..."


        Väärin vastattu vanha ruma tekopyhä läski HARPPU! Tarkoitit siis;"Ilman kommunistista SAATANAA joka hyväksyi sinun "adoptiosi" noin 2000-markan vaatimatonta "kulukorvausta" vastaan sinua ei edes olisi olemassa"


        No niin! Tulihan se sieltä kun hieman kaivoi. Mutta katsos, adomammoille totuus on sivuseikka. Totuus on pelkkä muodollisuus. JOS lapsesta ikinä tulee mitään, niin hänen odotetaan TOTTAKAI huolehtivan adoptiovanhemmistaan KOKO IKÄNSÄ!


        Koska adolapsi aina maksaa laskun! Jumala armahtaa, adomammat ei!


      • ota lääkkees!
        JonesHenry kirjoitti:

        Lapsi maksaa aina laskun...ja JOS lapsi joskus saattaisi mennä naimisiin, saada työpaikan ja muuten menestyä, niin silloinhan se MAKSAMINEN vasta alkaa!


        "Ilman meitä sinua ei edes olisi..."


        Väärin vastattu vanha ruma tekopyhä läski HARPPU! Tarkoitit siis;"Ilman kommunistista SAATANAA joka hyväksyi sinun "adoptiosi" noin 2000-markan vaatimatonta "kulukorvausta" vastaan sinua ei edes olisi olemassa"


        No niin! Tulihan se sieltä kun hieman kaivoi. Mutta katsos, adomammoille totuus on sivuseikka. Totuus on pelkkä muodollisuus. JOS lapsesta ikinä tulee mitään, niin hänen odotetaan TOTTAKAI huolehtivan adoptiovanhemmistaan KOKO IKÄNSÄ!


        Koska adolapsi aina maksaa laskun! Jumala armahtaa, adomammat ei!

        Hei jones henry tai mikä ootkin! Sä et todellakaan oo terve päästäs, mee ettii apua koska tarviit paljon lääkettä ja sut pitäs pistää lukittujen ovien taakse, toivottavasti et oo vapaa liikkumaan ihmisten seassa?
        Tiedäthän että on uusi laki et sun tyyppiset netti harakat saa paljastettua etkä voi enää piileskellä joten ooha varovainen mitä sanot netissä!


      • JonesHenry
        ota lääkkees! kirjoitti:

        Hei jones henry tai mikä ootkin! Sä et todellakaan oo terve päästäs, mee ettii apua koska tarviit paljon lääkettä ja sut pitäs pistää lukittujen ovien taakse, toivottavasti et oo vapaa liikkumaan ihmisten seassa?
        Tiedäthän että on uusi laki et sun tyyppiset netti harakat saa paljastettua etkä voi enää piileskellä joten ooha varovainen mitä sanot netissä!

        Normaalisti en vastaa kaltaisiisi trolleihin mutta tehdäänpä nyt eräs asia selväksi;


        olen työkyvyttömyyseläkkeellä johtuen lapsuudenajan pahoinpitelystä

        http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/net/280311120606ML?OpenDocument



        Olen perehtynyt Suomen lakiin aika hyvin. Ensinnäkin olen mobiilin langattoman laajakaistan alueella, joten ip-osoitteeni perusteella sijaintini selvittäminen olisi aika hankalaa.



        Olen myös perehtynyt aika hyvin Suomen mielenterveyslakiin. Me ei todellakaan asuta missään Breznevin Neuvostoliitossa. Olet adomammojen linnunpelätin, enkä aio tuhlata sinuun enempää aikaa, mutta mua on aika paha Poliisin alkaa jälittämään jos ei epäillä rikoksesta, josta seuraisi vähintään 6-kk vankeutta. Mitä mielenterveyslakiin tulee, niin mä oon Suomen ja Euroopan Unionin kansalainen ihonväristä riippumatta. Ollut vuodesta 1982 Mengitsu Haile Maleriamin ja Suomen Presidentti Koiviston erityisjärjestelyllä(joka itsetasiassa tapahtui eduskunnan ulkopuolella)Muhun pätee kaikki Suomen ja Euroopan Unionin lait. Mulla on ihan sama oikeusturva kuin naapurin maitonaamalla. Tehdäämpä nyt tämä asia selväksi, pikku linnunpelätin.


        Olen säälittävä PELLE! Et tiedä LAISTA yhtään mitään. Olet pelkkä raakuva linnunpelätin. Ihan niinkuin kaikki lapsikauppaa tukevat adomammat.


        Periaatteessa Poliisi voi tunkeutua mun ovesta sisään koska vaan, jos siis epäilee että oon itsetuhonen. He voi raahata mut terveyskeskukseen, ja siellä puolestaan tuttu terveyskeskus lääkäri kirjoittaa mulle M1 lähetteen mielisairaalaan. Se, kuinka pitkään mä siellä sairaalassa viivyn, onkin sitten ihan eri juttu;

        http://www.satshp.fi/portal/page?_pageid=105,103917&_dad=wportal&_schema=WPORTAL



        Ihan sama jos paikallinen Poliisi, yleinen syyttäjä ja tuomari tuomitsee mut käräjäoikeudessa pikkulasten raiskaamisesta ja huumeiden käytöstä. Se menisi jokatapauksessa Hoviin ja sossu maksaisi mun oikeudenkäyntikulut. Katsos Suomi on oikeusvaltio pikku mummeli puudeli. Et sä tai joku sun "tuttus" voi heittää mua loppuiäkseni pöpilään vaan siks, että sulla sattuu olemaan joku tuttu lääkäri terveyskeskuksessa. Kyllä mä pääsen sieltä aikanaan pois, ja sillonhan mä vasta mekkalan nostankin, jos joku mut sinne on aiheetta raahannu. Saatan myös käydä tapaamassa sellaisia henkilöitä ihan henkilökohtaisesti asian selvittämiseksi. Mulla tai siis MEILLÄ on Suomen ja Euroopan Unionin kansalaisina ihan laillisia oikeuksia, PELLE! On ihan turha kuvitella että koska satuit "adoptoimaan" mut kommunistisesta kusilasta että voisit pelotella mua sillä että täällä elettäis teidän tahtonne mukaan. Ei pidä paikkaansa! Me ei asuta missään Ethiopiassa pikku puudeli. Mee sä nyt kattoo Salkkareitas!



        P.S:Laki josta puhut käsittelee internetin viharikoksia ja kiihotusta kansanryhmää vastaan. Väitätkö että adomammat on kansanryhmä?

        http://yle.fi/uutiset/vihapuheen_maarittely_koetaan_vaikeana/6006989


      • sherppa
        JonesHenry kirjoitti:

        Normaalisti en vastaa kaltaisiisi trolleihin mutta tehdäänpä nyt eräs asia selväksi;


        olen työkyvyttömyyseläkkeellä johtuen lapsuudenajan pahoinpitelystä

        http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/net/280311120606ML?OpenDocument



        Olen perehtynyt Suomen lakiin aika hyvin. Ensinnäkin olen mobiilin langattoman laajakaistan alueella, joten ip-osoitteeni perusteella sijaintini selvittäminen olisi aika hankalaa.



        Olen myös perehtynyt aika hyvin Suomen mielenterveyslakiin. Me ei todellakaan asuta missään Breznevin Neuvostoliitossa. Olet adomammojen linnunpelätin, enkä aio tuhlata sinuun enempää aikaa, mutta mua on aika paha Poliisin alkaa jälittämään jos ei epäillä rikoksesta, josta seuraisi vähintään 6-kk vankeutta. Mitä mielenterveyslakiin tulee, niin mä oon Suomen ja Euroopan Unionin kansalainen ihonväristä riippumatta. Ollut vuodesta 1982 Mengitsu Haile Maleriamin ja Suomen Presidentti Koiviston erityisjärjestelyllä(joka itsetasiassa tapahtui eduskunnan ulkopuolella)Muhun pätee kaikki Suomen ja Euroopan Unionin lait. Mulla on ihan sama oikeusturva kuin naapurin maitonaamalla. Tehdäämpä nyt tämä asia selväksi, pikku linnunpelätin.


        Olen säälittävä PELLE! Et tiedä LAISTA yhtään mitään. Olet pelkkä raakuva linnunpelätin. Ihan niinkuin kaikki lapsikauppaa tukevat adomammat.


        Periaatteessa Poliisi voi tunkeutua mun ovesta sisään koska vaan, jos siis epäilee että oon itsetuhonen. He voi raahata mut terveyskeskukseen, ja siellä puolestaan tuttu terveyskeskus lääkäri kirjoittaa mulle M1 lähetteen mielisairaalaan. Se, kuinka pitkään mä siellä sairaalassa viivyn, onkin sitten ihan eri juttu;

        http://www.satshp.fi/portal/page?_pageid=105,103917&_dad=wportal&_schema=WPORTAL



        Ihan sama jos paikallinen Poliisi, yleinen syyttäjä ja tuomari tuomitsee mut käräjäoikeudessa pikkulasten raiskaamisesta ja huumeiden käytöstä. Se menisi jokatapauksessa Hoviin ja sossu maksaisi mun oikeudenkäyntikulut. Katsos Suomi on oikeusvaltio pikku mummeli puudeli. Et sä tai joku sun "tuttus" voi heittää mua loppuiäkseni pöpilään vaan siks, että sulla sattuu olemaan joku tuttu lääkäri terveyskeskuksessa. Kyllä mä pääsen sieltä aikanaan pois, ja sillonhan mä vasta mekkalan nostankin, jos joku mut sinne on aiheetta raahannu. Saatan myös käydä tapaamassa sellaisia henkilöitä ihan henkilökohtaisesti asian selvittämiseksi. Mulla tai siis MEILLÄ on Suomen ja Euroopan Unionin kansalaisina ihan laillisia oikeuksia, PELLE! On ihan turha kuvitella että koska satuit "adoptoimaan" mut kommunistisesta kusilasta että voisit pelotella mua sillä että täällä elettäis teidän tahtonne mukaan. Ei pidä paikkaansa! Me ei asuta missään Ethiopiassa pikku puudeli. Mee sä nyt kattoo Salkkareitas!



        P.S:Laki josta puhut käsittelee internetin viharikoksia ja kiihotusta kansanryhmää vastaan. Väitätkö että adomammat on kansanryhmä?

        http://yle.fi/uutiset/vihapuheen_maarittely_koetaan_vaikeana/6006989

        Kansanryhmänä voitaneen pitää mitä tahansa KANSAN RYHMÄÄ eli osaa kansasta, jota vastaan vihapuhetta ja kiihotusta esiintyy. Siistisitkö tästä eteenpäin kirjoituksiasi, jotten minä joudu niitä siistimään, kiitos.


      • sherppa
        sherppa kirjoitti:

        Kansanryhmänä voitaneen pitää mitä tahansa KANSAN RYHMÄÄ eli osaa kansasta, jota vastaan vihapuhetta ja kiihotusta esiintyy. Siistisitkö tästä eteenpäin kirjoituksiasi, jotten minä joudu niitä siistimään, kiitos.

        Ps. Tästä eteenpäin pyritään pitäytymään keskustelun aiheessa, kiitos. Tässäkin keskustelussa oli aiheena adoäidin ripustautuminen, ei sinun adoptiosi Etiopiasta, vaikka sinä ansiokkaasti koko keskustelun pyritkin siihen suuntaan kääntämään. Mikäli haluat keskustella kyseisestä aiheesta, luo itsellesi oma ketju tai etsi aiheeseen sopivampi jo olemassa oleva ketju?


    • stemiä!

      Mielestäni on täysin sivuseikka, että kyse on adovanhemmasta ja että sinä olet adoptoitu. Jotkut äidit nyt vain ovat tuollaisia, olivatpa heidän lapsensa adoptoituja tai eivät.

      Uskon, että saat viestiisi paremmin vastauksia postaamalla sen vielä lisäksi jollekin muullekin palstalle (kävisikö esim. Kasvatus tai Äitien jutut?). Vastaavanlaisia kokemuksia kuin sinulla varmasti löytyy, ja toivottavasti löydät oikean paikan mistä niitä löytyy. :)

    • Oikea järjestys.

      ... "Pelottaa tulevaisuus, jos saadaan lapsia niin millainen tuo adoäiti sitten on? "

      Kirjoituksestasi saa käsityksen, että a-äidilläsi on narsistisia piirteitä. Omistus on iskostettu hänen mieleensä, josta hän ei pääse yli. Alistaminen ja määräysvallan pitäminen itsellä, erilaisten oikkujen ja konstien keksiminen on narsistille ominaista ja se ei lopu koskaan.

      Yksi konsti ongelmaasi on, että katkaiset yhteydenpidon kokonaan täysin , vuoden parin kuluttua kokeilet yhteydenpitoa, jos vaatimukset ovat palanneet normaalitasolle, niin jatkat siitä, mutta jos sama jatkuu, niin yhteydet poikki. Sinulla on oma elämä edessäsi, niin satsaa siihen. Sinulla ei ole mitään velvoitetta uhrata omaa ja perheesi elämää.
      A-äitisi elää oman elämänsä, sama oikeus on sinulla.

      Itselläni samaan verrattava tilanne, olen valmistautunut avustamaan
      a-lapsenlastani hänen täytettyään 18 vuotta hakemaan narsistiselle-luonnehäiriöiselle a-äidille lähestymiskieltoa.

    • Kati

      Tuohan on ihan kuin minun elämästäni, paitsi että olen vanhempieni biologinen lapsi. Ongelmana on todellakin äitisi narsistinen persoonallisuushäiriö, ei Sinun adoptiotaustasi. Ota äitiisi etäisyyttä, ihan niin kuin nimimerkki "oikea järjestys" kehottaa.

      • Liisa.

    • hurjaaero

      JonesHenry! Sua on kohdeltu väärin! Älä yritä väittää, että kaikki adoptiovanhemmat olisivat samanlaisia kusipäitä ko vanhempas. Ja vain pieni osa suomen adoptiolapsista on kommarimaista, varsinkaan etiopiasta. Hanki elämä ja älä yleistä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe