menestyykö kärhö umpinaisessa suuressa istutusaltaassa?

Villikärhöä

Mitä arvelette menestyisikö kärhö umpinaisessa suurehkossa kukkalaatikossa seinänvierustalla? Vai vaatiiko maapohjan? Multaa noin 45cm.

4

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekäettä

Varmaan kesän, mutta ei talvea.

• Itsekin olen kukittanut kärhöjä kesäkukka-astioissa, kun myyrät-hiiret? ovat nakertaneet versoja poikki.Syksyllä olen kaivanut kuopan, johon olen nostanut kärhön juuripaakkuineen ja pannut varret nätisti maan pinnalle, en siis katkonut.
        Juuripaakun ja varsien tyvet olen peittänyt mullalla.
        Kai laatikossa on reikiä pohjassa liian märkyyden poistumiseen?

• Kärhöt lempparina

Olen kasvattanut Jacmannii-kärhöä aika pienessä pesuvadin kokoisessa matalassa ruukussa. Kärhö vaatisi syvälle istuttamisen. Mutta mulla ainaskin menestyi hyvin po vadissa. Talveksi vein kylmäkellariin ja kastelin 4 x 1 l talven aikana.

• kysymys oli...

Olikin kysymys ulkona säilymisestä, kellarissa kyllä säilyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      406
      4900
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      492
      3083
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      129
      2621
    4. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      241
      2584
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      193
      2562
    6. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      84
      1704
    7. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      616
      1588
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      16
      1414
    9. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      479
      1375
    10. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      46
      1141
    Aihe