Mitä arvelette menestyisikö kärhö umpinaisessa suurehkossa kukkalaatikossa seinänvierustalla? Vai vaatiiko maapohjan? Multaa noin 45cm.
menestyykö kärhö umpinaisessa suuressa istutusaltaassa?
4
633
Vastaukset
- sekäettä
Varmaan kesän, mutta ei talvea.
Itsekin olen kukittanut kärhöjä kesäkukka-astioissa, kun myyrät-hiiret? ovat nakertaneet versoja poikki.Syksyllä olen kaivanut kuopan, johon olen nostanut kärhön juuripaakkuineen ja pannut varret nätisti maan pinnalle, en siis katkonut.
Juuripaakun ja varsien tyvet olen peittänyt mullalla.
Kai laatikossa on reikiä pohjassa liian märkyyden poistumiseen?
- Kärhöt lempparina
Olen kasvattanut Jacmannii-kärhöä aika pienessä pesuvadin kokoisessa matalassa ruukussa. Kärhö vaatisi syvälle istuttamisen. Mutta mulla ainaskin menestyi hyvin po vadissa. Talveksi vein kylmäkellariin ja kastelin 4 x 1 l talven aikana.
- kysymys oli...
Olikin kysymys ulkona säilymisestä, kellarissa kyllä säilyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,402231Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.922005Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e891976Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241697MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131693Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4911547Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S21520Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491350Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761248Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas361236