haukkukaahan

hauhauhau-u

ja arvostelkaahan toisianne....

kyllä tällä palstalla ainakin ikävä lähtee...

16

82

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään on

suvi sunnuntai ja olen kääntänyt selkäni kaikelle pahanpuhumiselle ja ajattelemiselle. Ajattelen nyt vain positiivisesti kaikista. Haluan rakastaa ja auttaa jokaista jaksamaan, koska minuakin autettu. Yksin se ei onnistu, tarvitaan rukousta ja pyyntöjä ylhäältä taivaanisältä.

• kieroa peliä!

eli käännytät ihmisiä uskoon heikolla hetkellä....

• Hieno päivä kerrassaan.

Taidat olla supermies kun jaksat noin paljon?

Tai sitten et ole tainnut tavata sellaista ihmistä jonka avuntarve on pohjaton ja ongelmat sitä luokkaa ettei niihin auta mikään muu kuin maailmanloppu.

• ed

tuskin minusta siihen on, itse haluan vain uskoa että olemassa on joku, joka haluaa parantaa minut eheäksi ja haluaa tehdä minusta ihmisen, joka on ihminen ihmiselle..ollaan samalla puolella ja toivotaan samoja asioita eikö niin, että joku rakastaisi meitäkin.

• itsestä se lähtee

parannus lähtee itsestä, ei voi odottaa että joku tekee sinut ehjäksi.

• varma asia 100%

se, joka tosissaan ikävöi ja tahtoo sen toisen vielä joskus itselleen, ei IKINÄ ikävöi tällä sivulla. Toimii ihan varmasti tuolla irl, menee sitten syteen tai saveen.

• ed

Tarviiko nyt siitäkään kysymys olla? Voihan sitä ikäväänsä hoidattaa tälläkin tavalla. Ja mistä tiedät, ettei taivaanisä voi tehdä ihmeen tätäkin kautta=)

• ed

Itsestä se lähteekin, mutta siihen tarvitaan jonkun vahvemman kautta saatu voima. En yksin jaksaisi yrittää, jos minulla ei olisi annettu toivoa siitä, että asiat tulevat muuttumaan.

• jne..

en usko hölynpölyä ja siihen et voi pakottaa.

jokainen uskoo mihin tahtoo

• parhaiten
        jne.. kirjoitti:

en usko hölynpölyä ja siihen et voi pakottaa.

jokainen uskoo mihin tahtoo

mä uskon vain ja ainoastaan itseeni

• bad case
        parhaiten kirjoitti:

mä uskon vain ja ainoastaan itseeni

paha, jos ei uskalla toiseen luottaa...

• ed

Totta, jokainen tekee oman uskonsa mukaan. Kenellä riittää uskoa, kenellä ei uskoa itseensä tai Jumalaan. Minulla on vaikeampaa luottaa, uskoa iteeni kuin Jumalaan. Olen mitätön tämän kaiken keskellä, vain Jumala on totta ja hänellä on kaikki valta ja voima auttaa minuakin. Itse en siihen kykene.

• hiljaa mielessäni

uskon mäkin jollain lailla Jumalaan, mutten mä ala sitä paasaamaan jollain kämäsellä nettisaitilla

• ed

Paasataanhan täällä niin paljon muistakin turhemmista asioista, miksi Jumalan aina pitäisi olla se viimeinen tai jotenkin kielletty puheenaihe,,,sitä ihmettelen. Silti meistä jokainen tietää sydämessämme, että ollaan heikoilla ellei meitä kanneta rukouksissa Jumalan eteen. Yksin olemme kaiken riepoteltavina.

• Nuo piilouskovaiset

jotka tuota J juttuaan tääällä manipulatiivisesti viljelevät, ottavat päähän. MIgreeniä pukkaa... :O

• ed

Se voi olla, että piilouskovaisuutesi pukkaa migreeninä ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6107
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3676
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2761
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2259
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      2201
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1292
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1246
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      28
      1195
    Aihe