Olen yli 10 v. joutunut syömään mielialalääkkeitä suurella annoksella. Toisinaan tulee mieleen että olisi hyvä aloittaa kuntoilu että saisi painoa tippumaan. Onnistuuko painon tiputus lääkityksessä, sillä monet mielialalääkkeet tuo lisää painoa? Eli tuntuu turhauttavalta yrittää :-\
mielialalääkkeet ja liikunta
masentujamies
3122
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Hyvää kesäistä lauantai iltaa 10.6.1990 masentujamies.
Tulit oikeaan paikkaan.
"Olen yli 10 v. joutunut syömään mielialalääkkeitä suurella annoksella."
Harmittaa puolestasi. Lopeta nämä hirveydet heti kuin mahdollista. Ja joudun lisäämään että et sinä ole joutunut niitä syömään. Kukaan ei teitä ole pakottanut eikä pakotakkaan.
"Onnistuuko painon tiputus lääkityksessä, sillä monet mielialalääkkeet tuo lisää painoa? "
Ja toiset mielialalääkket pudottaa painoa. Ja toiset mielialalääkkeet nostaa vireystilaa. Niit on täysin mahdollista. Mutta kun noita myrkkyjä syö, niin kannattaa miettiä sitä pumppua siinä samalla.
Onnistuu. Ei ne lihota. Jotkut lääkkeet voi (kenties) saada nestettä kertymään kehoon, ja sitten jotkut saa helposti syömään enemmän kuin normaalisti.
Tai siis, ainakaan en ole koskaan kuullut mitään järkeenkäyviä perusteita sille että ne muka lihottais.
Kait tiedät onko painoi noussut ja miksi? Jos noin kauan oot niitä käyttäny eikö se oo jo selvä homma?
Lopetat kaikki lääkkeet seinään ja rupeat kuntoilemaan. Aloita pitkillä kävelymatkoilla.
Ainostaan bentsojen lopettaminen aiheuttaa mahdollisia vieroitusoireita. Kaikki mielialalääkkeet ovat turhia ja niiden teho perustuu plaseboon ja hoitavan lääkärin miellyttämiseen (potilas kertoo, mitä lääkäri haluaa kuulla).