Hyvää yötä

laitumelta ;)

Tuolla näkyy jokin portti :o ja siellä on.... on se, mun oma mansikkini :D

19

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

Vai ihan mansikki, terveisiä vaan mustikille sinne laitumelle :D

• mansikki täällä

Rakas mustikki. Olemme jälleen samalla laitumella, ihanaa. Saat maistaa voikukistani, saanhan apiloistasi. Jaan voikukat mielelläni kanssasi

• laitumelta ;)

Mä ihmettelen vielä vähän aikaa tuota uutta porttia :o mut kyllä mä täältä pian kirmaan sun luo häntä pystyssä :P

laitumelta ;) kirjoitti:

Mä ihmettelen vielä vähän aikaa tuota uutta porttia :o mut kyllä mä täältä pian kirmaan sun luo häntä pystyssä :P

Ei kannata liian kauaa porttiakaan tuijotella ;)

• laitumelta ;)
        :)) kirjoitti:

Ei kannata liian kauaa porttiakaan tuijotella ;)

Ei ei, mut vähän se vaatii uskallusta. Viimeksi oli paimenlanka kuitenkin edessä, sain sellasen tällin munaskuille että mööööööö. Tullaan tullaan sano.... pois alta !

• laitumelta ;)
        mansikki täällä kirjoitti:

Rakas mustikki. Olemme jälleen samalla laitumella, ihanaa. Saat maistaa voikukistani, saanhan apiloistasi. Jaan voikukat mielelläni kanssasi

joo, syödään vain voikukkia, apila pierettää :D

• samaan aitaukseen
        laitumelta ;) kirjoitti:

Ei ei, mut vähän se vaatii uskallusta. Viimeksi oli paimenlanka kuitenkin edessä, sain sellasen tällin munaskuille että mööööööö. Tullaan tullaan sano.... pois alta !

Hyppää paimenlangan yli tai kaivetaan reitti langan alta.
        Haluan sut samaan aitaukseen. Odotan.

laitumelta ;) kirjoitti:

Uskallusta se varmaankin hieman vaatinee :P
        Uudessa portissa lienee jäänyt haka auki? Väistääkö pitää? Minne asti ajattelit rynnätä?

• laitumelta ;)
        samaan aitaukseen kirjoitti:

Hyppää paimenlangan yli tai kaivetaan reitti langan alta.
        Haluan sut samaan aitaukseen. Odotan.

En minäkään halua menettää häntä, ei tule koskaan toista samanlaista mansikkia joka on niin samankaltainen kuin minä.

• aika yhdessä

Uudessa portissa lienee jäänyt haka auki? Väistääkö pitää? Minne asti ajattelit rynnätä?

Portissa on haka auki, senkun nokallasi hieman sitä pukkaat. Sitten olemme ikuisesti yhdessä.

• laitumelta ;)

Voi olla, että menee vähän pitkäks mun ryntäys, mutt... möö sentään mikä mansikki siellä onkaan :D

• no nyt ...nyt..
        aika yhdessä kirjoitti:

Portissa on haka auki, senkun nokallasi hieman sitä pukkaat. Sitten olemme ikuisesti yhdessä.

Meetkös siitä!!! mun mansikkiani vokottelemasta. noh...niinku olis jo !!!

laitumelta ;) kirjoitti:

Voi olla, että menee vähän pitkäks mun ryntäys, mutt... möö sentään mikä mansikki siellä onkaan :D

Mieluummin vaikka sitten rytinällä, kuin ei ollenkaan ;)

• Vihreän niityn

paimenpoika pajupilleineen toivottaa mansikeille, mustikeille, helunille ja lämpimien
      kakkaläjien kärpäsille myös hyvää yötä...viljelijärukkaa unohtamatta.

• yyyyyyyyyyyyh

Kaipaat mansikkia? MENE Sen luo ja pussaa äläkä ruikuta.

• noku...

jänskättää niin että maha on ihan ruikulla ruikuti ruikuti nii ;D
      Joo, mennään mennään....

• Ptrui ptrui

Paskat. Täällä se "minun" sonnini vain mörisee muiden mansikkien perään. Pitihän tuo arvata. Piiskaa tekisi mieli antaa, vaan kun on lämmin sydän, niin tästä saat tälläisen http://naurunappula.com/518829/lehma.jpg

• Mansikkisi..

Iso suukko Mustikilleni :)

• :-)

Tämä on kyllä varmaan omaperäisin ja hyvän mielen tuovin kirjoitus aikoihin täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe