Etsin hyvää huonekasvikirjaa. Ensimmäinen kirjani on Koti kukkii v. 1988.
Kaipaan uudempaa eikä tarvi olla iso teos. Ehdotuksia mitä vois lukee seuraavaksi?
Huonekasvi kirjat
4
83
Vastaukset
- manutsa
Kodin kukoistavat kasvit
kirjoittajat Visa Lipponen ja Seppo Hilpo
WSOY
painettu vuonna 2001
384 sivua ja paljon kuvia- Lusidia
Kiitos vinkistä pitääpä lukea. :)
- Lusidia
Lusidia kirjoitti:
Kiitos vinkistä pitääpä lukea. :)
On se, kiiltävä sivuinen. Kuvat väreinä. Lyhyet ja ymmärretävät. Orgideoita vähän sekä kaktuksia. Mutta paljon on eri kukkia ja viherkasveja. Mitähän kukkia seuraavaksi hankkis tuli fiilis. Mitäs vielä vois lukea?
- Lusidia
Lusidia kirjoitti:
On se, kiiltävä sivuinen. Kuvat väreinä. Lyhyet ja ymmärretävät. Orgideoita vähän sekä kaktuksia. Mutta paljon on eri kukkia ja viherkasveja. Mitähän kukkia seuraavaksi hankkis tuli fiilis. Mitäs vielä vois lukea?
Ihan hyvin voisin hankkia tuon kodin kukoistavat... Ja sitten olisin kiinnostunut lukemaan perhosorkidea kirjasta tai yleensä orkideakirjasta. Kun kaktukset kiinnostaa tai olen niihin vasta hurahtanut niistävä voisin myös lukea jotain kaktuksiin liittyvää, saa olla mehikasvit .Olisko lukuehdotuksia näistä? Kiitos etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127