Vielä löytyy 2% pöljiä suomalaisia kannattamaan Jykän ja Jutan sekoilua. SE on syöksyy demut ja kokkarit!
Jutan ja Jykän kannatus "%!
12
125
Vastaukset
- lehtisen..
Misä kalubbi? Se on vaalin paikka..
- ei ole
Tyhmyydelä rajoja!
- Euro blondi asialle
Espanjan talous oli kohdallaan vain muutaman tunnin . Minne meni miljardit????
http://www.talouselama.fi/uutiset/ja sitten riemu paattyi espanjan korot kaantyivat nousuun/a2132504 - voi raukkoja
Ei 100 miljardia riitä täytyy olla 250 miljardia espanjalle. Euroopan vanhimmat maat vetää hölmöjä höplästä.
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2012/06/11/100-miljardia-ei-riitakaan-espanjaan-jopa-249-miljardia/201231263/12 - kiitää
Ilman jarruja Jykän ja Jutan suosio pohjamutiin. EROTKAA!
- Kommareita kaikki
Vähissä ovat ne suomalaiset, jotka tietävät taloudesta yhtään mitään. Vai onko Suomessa 98% kansasta kommunisteja, jotka tietävät, ettei markkinatalous toimi pidemmän päälle kansaa orjuuttamatta.
- pieni on
Tupeksijoiden tuki! Eron paikka!
- Liitytään Venäjään
pieni on kirjoitti:
Tupeksijoiden tuki! Eron paikka!
Mitä tilalle?
- Galibiaana
Talousasiantuntija Töppis taas täällä. Teitkö tuon galubin ihan itse? Sinun ja äitisi äänet, mutta mistä tuo 2%?
- se on ero!
Vai odottavatko saantikenkää?
- onko se
2% virhemarginaali?
- se on
VAALINPAIKKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811416
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211016
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114878Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46868- 18806
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652