Mielen on vallannut kolmekymppinen pitkä mies rakennusalalta. Haluaisin kuulla mitä tilanteesta näkyy.
Keskiyö kiltti
14
123
Vastaukset
Hei
sinulla tuntuisi olevan oikein hyvin asiat. olet terve ja onnellinen, olet tyytyväinen itseesi. mietit ehkäpä matkaa tai lomaa, olet lähdössä jonnekin. ainakin näen sellaisia suunnitelmia.
olet suorittanut jotakin loppuun ja olet siitä helpottunut. ehkä siitä helpotuksesta purskahti oikein itkukin. se on piste kaikelle vaivalle.
on sinulla jo suhde ollutkin, teillä on jotakin epäselvää välillänne.
mutta sinun rakkausasiat ovat hyvien tähtien alla. asunnon suhteen asiat paranevat ja saat siitäkin positiivista palautetta.
mutta se ihastus. kyllä sinulle ihastus näkyy ja hänen kanssa käyt oikein syviä keskusteluja. pitkä ja hoikka mies.
t. Keskiyö- pyörällä ja kävellen
onko ihastuksesta enemmäksi? ovatko tunteet molemmin puolisia?
olen suorittanut jotain loppuun: olen ymmärtänyt itsestäni jotain oikein kovemman kautta. nyt olisin valmis yrittämään muutosta. tuleeko epäselvyyteen selvyyttä?
asuntoasioita olen miettinyt jo pitkään.. mistä päin löydän omani ja löytyykö uutta työtä?Hei
kyllä asuntoasiat ratkeavat ja oikein mieluisellasi tavalla. se mitä toivot, on aika lähellä sitä mitä saat.
olisiko mahdollisesti vettä lähellä, se olisi mahdollista.
näen leikkivän lapsen ja päättelen siitä, että joko sinulla on lapsi, tai sitten sinä itse tunnet olosi helpottuneeksi kuin lapsi.
t. Keskiyötuntijasi kirjoitti:
Hei
kyllä asuntoasiat ratkeavat ja oikein mieluisellasi tavalla. se mitä toivot, on aika lähellä sitä mitä saat.
olisiko mahdollisesti vettä lähellä, se olisi mahdollista.
näen leikkivän lapsen ja päättelen siitä, että joko sinulla on lapsi, tai sitten sinä itse tunnet olosi helpottuneeksi kuin lapsi.
t. KeskiyöUnohdin sen miesasian. ainakin näen teidät juttelemassa, tuossa soi juuri puhelin ja keskeytti kaiken.
- pyörällä ja kävellen
lasta ei minulla ole. asunto asia ei ole vielä ajankohtainen, haluaisin sen olevan.
onkohan keskustelu positiivis vai negatiivissävytteinen? askarruttaa kannattaako häntä lähestyä.
hän on pitkä ja hoikka mies. tökerö sanoissaan toisinaan, toisinaan ihana. - pyörällä ja kävellen
keskustelut käyty, ja tilanne saatu päätökseen.
näkyykö elämääni miestä, jonka kanssa kehittyisi pidempi suhde?Hei
sinä taidat sittenkin tuntea olosi helpottuneeksi, onhan se i nyt pisteen päällä.
mutta kyllä hän vielä mielessäsi pyörii, kaikki vie aikansa. näen hänen kävelevän pois.
sinä toivot työtilanteesi "nousevan ylemmäksi" ja vievän sinua eteenpäin. niin käykin, vaikka se toki sinua uuvuttaa. taidat olla hieman surullinen näistä viime aikojen tapahtumista, mutta kyllä sinulla ihan hyvin menee.
olet hyvien tähtien alla ja hämärästi taustalla on toki mieshenkilö. hänkin on pitkä ja hoikka. sen enempää en tästä osaa sanoa.
t. Keskiyö
- pyörällä ja kävellen
Kyllä, helpotus on se sana, mikä kuvaa oloani tällä hetkellä.
Hän käveli pois, sekä kuvaannollisesti että kirjaimellisesti.
Olen surullinen tämän hetkisestä elämäntilanteestani, vaikka samalla kaikki on periaatteessa hyvin. Onko syksyllä mahdollisuutta että työtilanne paranisi vai joko ennen sitä? Nykyisessä paikassa en jaksa enää edes yrittää.
Taustalla mies? tunnenko hänet siis jo entuudestaan? Onkohan tulossa "taustalta" pois ja isoksi osaksi elämääni?Hei
yritän vielä kerran...
niin, minusta sinulta ei mikään sorru, kuin et sinä itsekään. olet vahvaa tekoa.
aikoja minä en osaa nähdä, valitettavasti.
kyllä sinun työasiasti paranevat ja sinä tulet olemaan oikein tyytyväinen uuteen järjestelyyn. sinulle tulee ihan "nousu" työn suhteen, mitä se sitten onkin. mutta kuitenkin ylöspäin.
ehkä et tunne tätä miestä, koska minäkään en saa hänestä kiinni. hän ei ole paljainpäin, muuten näen epäselvästi. jäntevä ihminen ja kaupungista kotoisin.
t. Keskiyö- pyörällä ja kävellen
tuntijasi kirjoitti:
Hei
yritän vielä kerran...
niin, minusta sinulta ei mikään sorru, kuin et sinä itsekään. olet vahvaa tekoa.
aikoja minä en osaa nähdä, valitettavasti.
kyllä sinun työasiasti paranevat ja sinä tulet olemaan oikein tyytyväinen uuteen järjestelyyn. sinulle tulee ihan "nousu" työn suhteen, mitä se sitten onkin. mutta kuitenkin ylöspäin.
ehkä et tunne tätä miestä, koska minäkään en saa hänestä kiinni. hän ei ole paljainpäin, muuten näen epäselvästi. jäntevä ihminen ja kaupungista kotoisin.
t. KeskiyöHei,
Kiitos katsannostasi Keskiyö.
Olen saannut nousun työssäni, ja tällä hetkellä tyytyväinen järjestelyyn.
Lisäksi olen tavannut jäntevän miehen, joka asuu kaupungissa. Käyttää toisinaan erilaisia päähineitä :) Emme olleet tavanneet kunnolla vielä kesäkuun alussa, mutta pari viikkoa myöhemmin tapasimme.. olimme pistäneet toisemme merkille kyllä jo silloin. Josko tämän kaupunkilaismiehen kanssa alkaisi yhteinen elämä ? Näetkö nyt tilanteeseen paremmin?
kolmekymppisen rakennusmiehen kanssa keskustelimme kyllä, mutta siihen se sitten jäi.
- pyörällä ja kävellen
Kiitos!
- ap.
nostan
- Teddy-Liina
Luin ketjusi ihan huvikseen onneks olkoon vaan kun olet löytänyt ittellesi kaverin!
Aattelin vaan sanoa ettei Keskiyötä ole näkyny tällä palstalla viime aikona. On nyt kirjottelemassa s-postin kautta ja sieltä voi sitte kysyä lisää. Mullekkin näki yhtä hyvin ja löyty oma teddynalle oikein ihana mies viereen.- Kysynyt.
Minulle ei nähnyt. :( Niin paljon kuin olisin halunnut, että se asia olisi toteutunut. Mutta voihan tietysti ihmeitä tapahtua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906