http://www.elisa.fi/ir/pressi/search/frame_document.cfm?t=100&o=5125.00&did=18082
Nyt tuo olisi saatavilla, onko kenelläkään kokemuksia miten pelaa? Joko SSP saa laittaa lapun luukulle kun 20e/kk saa nopean nettiyhteyden hyvällä laadulla? :)
Elisa 4G LTE Salossa
12
574
Vastaukset
- sampsukka_
Kiinnostaisi oikeat kokemukset joko Elisan tai DNA:n 4G verkosta, miten pelaa jaettuna wlanin kautta useammalle koneelle? Tarttis päättää että ottaako 4G:tä vai sittenkin ssp:n piuhan.
- sampsukka_
Elisan LTE verkko ei ole Salossa vielä saatavilla lehdistötiedotteesta huolimatta. Myymälässä koko asiasta ei ollut mitään tietoa.
DNA:n kuuluvuuskarttaa olin itse katsonut väärin, se onkin vain DC joka saatavilla.- uilvgyj
www.elisa.fi/kuuluvuuskartta ja sieltä 4G näkymä. Näyttäisi koko keskusta-alue olevan punaista LTE-aluetta ja ympärillä DC.
- 29
uilvgyj kirjoitti:
www.elisa.fi/kuuluvuuskartta ja sieltä 4G näkymä. Näyttäisi koko keskusta-alue olevan punaista LTE-aluetta ja ympärillä DC.
mulla tuo dna:n dc pelaa ok.
- sampsukka_
uilvgyj kirjoitti:
Kuuluvuuskartalle on yks ja sama jos myymälässä ei ko. tuotetta myydä ja tekninen tukikin kertoi että LTE-verkkoa ei ole. Tämän parempaa faktaa minulla ei ole.
- kuiduton
Joo kyllä se on kohta SSP loppu.
- Rosvousta.
Voi SSP loppuakn. Kallis diktaattori se onkin seudulla ollut!
- kallista
Jos ssp kaatuu niin tilalle tulee ennemmin tai myöhemmin saunalahti tai dna/elisa
kaatuisi nyt vain, turhaa pitää ylikallista puljua pystyssä - 2v säästö 500€!
Minäpä sain maaseudulle nopean yhteyden 2 vuodeksi alle kympin kk!
- X0X
Toimiiko Salossa 4g LTE millä operaattoreilla hyvin? Pelaamiseen tarvitsisin.
- Hyvästi SSP.
Nimenomaan! SSP on keskittynyt vain rahastamiseen, palveluiden kehittäminen on sivuseikka! Minäkin siirryin TeleFinlandin mokkulaan ja hyvin pelaa!
- utu7
Saunalahdella toimii myös. Vasteajat ovat pieniä mikä on pelaamisessa tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954