Elisa 4G LTE Salossa

2334ggg

12

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sampsukka_

Kiinnostaisi oikeat kokemukset joko Elisan tai DNA:n 4G verkosta, miten pelaa jaettuna wlanin kautta useammalle koneelle? Tarttis päättää että ottaako 4G:tä vai sittenkin ssp:n piuhan.

• sampsukka_

Elisan LTE verkko ei ole Salossa vielä saatavilla lehdistötiedotteesta huolimatta. Myymälässä koko asiasta ei ollut mitään tietoa.

DNA:n kuuluvuuskarttaa olin itse katsonut väärin, se onkin vain DC joka saatavilla.

• uilvgyj

www.elisa.fi/kuuluvuuskartta ja sieltä 4G näkymä. Näyttäisi koko keskusta-alue olevan punaista LTE-aluetta ja ympärillä DC.

• 29
        uilvgyj kirjoitti:

www.elisa.fi/kuuluvuuskartta ja sieltä 4G näkymä. Näyttäisi koko keskusta-alue olevan punaista LTE-aluetta ja ympärillä DC.

mulla tuo dna:n dc pelaa ok.

• sampsukka_
        uilvgyj kirjoitti:

Kuuluvuuskartalle on yks ja sama jos myymälässä ei ko. tuotetta myydä ja tekninen tukikin kertoi että LTE-verkkoa ei ole. Tämän parempaa faktaa minulla ei ole.

• kuiduton

Joo kyllä se on kohta SSP loppu.

• Rosvousta.

Voi SSP loppuakn. Kallis diktaattori se onkin seudulla ollut!

• kallista

Jos ssp kaatuu niin tilalle tulee ennemmin tai myöhemmin saunalahti tai dna/elisa
      kaatuisi nyt vain, turhaa pitää ylikallista puljua pystyssä

• 2v säästö 500€!

Minäpä sain maaseudulle nopean yhteyden 2 vuodeksi alle kympin kk!

• X0X

Toimiiko Salossa 4g LTE millä operaattoreilla hyvin? Pelaamiseen tarvitsisin.

• Hyvästi SSP.

Nimenomaan! SSP on keskittynyt vain rahastamiseen, palveluiden kehittäminen on sivuseikka! Minäkin siirryin TeleFinlandin mokkulaan ja hyvin pelaa!

• utu7

Saunalahdella toimii myös. Vasteajat ovat pieniä mikä on pelaamisessa tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen