Minulla on käytössä Thomson TCM420 kaapelimodeemi. Olen aikeissa ostaa toisen tietokoneen kotiin ja haluaisin tietää pystyykö netin yhdistämään jotenkin tähän toiseen tietokoneeseen. Vaaditaanko siihen jonkinlainen reititin? Itse en ole tietotekniikasta kovin perillä ja siksi nyt kyselen täältä ohjeita.
Kiitoksia vastauksistanne jo etukäteen.
Kaapelinetin yhdistäminen toiseen PChen
4
81
Vastaukset
- huuhaihui
Reititin on oikea vaihtoehto.. vapaskonteilla se onnistuu.. mutta mutta.
se ei ole edes kallis,, wlan reitittimiä saa huutonetistä jopa kympillä
Tosin jos sulla 100 megan netti, tarvis se reititinkin olla laadukkainta kamaa..
mm xtreme tyyppiä! - takkari
Modeemillasi pääsee nettiin vain yhdellä tietokoneella. Toisella päästäksesi tarvit reitittimen tai toisenlaisen modeemin, jossa on useampi lan-paikka.
Et muuten kertonut, millainen toinen kone on (läppäri vai tornikone) ja miten ajattelit yhteyden toiseen koneeseen (langattomana vai langallisena). Kuinka kaukana modeemista toinen kone tulee olemaan?- takkari
niin ja kerro molempien koneidesi merkit ja mallit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2414031Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770