Hämeenkadun Coffee House

Hyvä tietää

= Treen todellinen KU.SIKUPPILA.

Asiakkaita kohdellaan kuin koiria.

31

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salmiakkimies

Miksi kaikki kommentit on poistettu? Onko tämä palsta sensuurin kynsissä?

• Poistatin ne, koska

olet asiattomien viestien kirjoittaja. Täällä ei hyväksytä rasismia!

• Salmiakkimies
        Poistatin ne, koska kirjoitti:

olet asiattomien viestien kirjoittaja. Täällä ei hyväksytä rasismia!

Eipäs ollutkaan rasismia. Mietihän uudelleen mitä luet.

• Mikä sua vaivaa?

Nyt jollain remmi luistaa. Viimeksi tämä pöhkö haukkui erästä ko. firman työntekijää ja kun se viesti on poistettu, niin nyt hyökätään yleisesti koko kuppilaa vastaan. Tekisi mieli sanoa, että kirjoittajalla on jäänyt pillerit ottamatta.

• Olen nähnyt

Lähinnä somalit notkuu siellä.

• Miksi poistaa?

Totta. On niin etninen kahvila, etten aio siellä käydä. Äs-omput ja muut salmiakin väriset siellä istuvat tuntikausia pöydissä tilaamatta mitään, ei sinne sitten lakritsia kalpeammalla ole asiaa.

• Black is black
        Miksi poistaa? kirjoitti:

Totta. On niin etninen kahvila, etten aio siellä käydä. Äs-omput ja muut salmiakin väriset siellä istuvat tuntikausia pöydissä tilaamatta mitään, ei sinne sitten lakritsia kalpeammalla ole asiaa.

Juuri niin!

• ota k-ryyppy

Tule sinne selvinpäin, niin minä teen. Tai parempi kun pysyt poissa.

• kävin justaansa

Kävin ihan varta vasten siellä äsken ja ei sen kivempaa ja viksumpaa paikkaa olekaan. Joku häiriintynyt k.pää vain riehuu ja komppaa itseään.

• Auttava käsi, tirsk

Eikö netissä ole ihan sellaisia treffisivustoja, joita sinäkin voit käyttää haluamasi kaltaisen seuran etsintään? Käsittääkseni myös homoseksuaalit käyttävät niitä paljon.

• tutkimusmatkaaja.

Avauksen lienee tehnyt joku rähmäinen juoppo, jonka tämä "pieni" myyjä on joutunut heittämään ulos. Kävin minäkin siellä nyt tutkimassa, istuin n. puoli tuntia ja kaikki on OK ja hienosti. Ulkomaalaisia oli ehkä 1/3 koko asiakasjoukosta ja heistäkin somaleja ehkä 2.

Että kaikenlaista kuohaa tänne palstoille tunkeekin.

• Kiitos.

Kiitos tiedosta.

• tina.nappi

Tällaisista perusteettomista solvausviesteistä saattaa häkki heilahtaa.

• Heilahtiko?

Onko kokemusta?

• tina.nappi
        Heilahtiko? kirjoitti:

Onko kokemusta?

No onhan näitä tapauksia joista on tullut rangaistuksia kun on mennyt laittamaan solvauskirjoituksia nettiin.

• Miten on?
        tina.nappi kirjoitti:

No onhan näitä tapauksia joista on tullut rangaistuksia kun on mennyt laittamaan solvauskirjoituksia nettiin.

Voiko kahvilaa solvata rangaistavalla tavalla? Entä autoa?

• tina.nappi
        Miten on? kirjoitti:

Voiko kahvilaa solvata rangaistavalla tavalla? Entä autoa?

Kahvilalla on omistajat, pöhkö. Jos Coffee Housen omistajat (Pirkanmaan Osuuskauppa) katsoo, että heidän toimintaansa haukutaan perusteettomasti, syyte voi napsahtaa liiketoiminnan haittaamisesta, tai mikä se oikeustermi nyt sitten onkin. En väitä, että tässä kävisi niin, mutta periaatteessa.

• On hyvä kuppila !

Avaaja on sairas trolli. Tuo kuppila on kuten muutkin, vain juopot sieltä ajellaan pois, kuten tietysti on käynyt avaajallekin. Ihan oikein kun ajetaan saastainen aines kepin kanssa kadulle.

• Kysyttiinkö?

Kysyttiinkö sinulta NEEKKERILTÄ jotakin?

Kysyttiinköä???!!!

• luuserille vaan
        Kysyttiinkö? kirjoitti:

Kysyttiinkö sinulta NEEKKERILTÄ jotakin?

Kysyttiinköä???!!!

Etkö tiennyt että juopuneet ajetaan kepin kanssa kadulle, etkö tiennyt? Pysy kaukana sivistyneistä paikoista ja hae vain tasollesi sopivia räkälöitä, niitäkin kyllä löytyy, uskoakseni.

• mitä sä höpiset?

Loistopaikka on. Viimeksikin siellä olin kumppanin kera. Ihanaa palvelua, ja muita asiakkaita reilusti, ikähaarukka: erittäin laaja.

• Käytkö?

Käytkö sinä somali usein siellä?

• Onko?

Onko kaikki paikan työntekijät homoja tai lesboja?

• Työtään tekevä

En tiedä. Itse olen.

• Tekevinään työtä
        Työtään tekevä kirjoitti:

En tiedä. Itse olen.

Etkö tiedä kumpi olet, homo vai lesbo?

• Työtään tekevä
        Tekevinään työtä kirjoitti:

Etkö tiedä kumpi olet, homo vai lesbo?

Etkö sisäistä kahden lauseen korrelaatiota keskenään?

• ╚╩ð
        Työtään tekevä kirjoitti:

Etkö sisäistä kahden lauseen korrelaatiota keskenään?

Olet siis homo tai lesbo? Täh?

• Työtään tekevä
        ╚╩ð kirjoitti:

Olet siis homo tai lesbo? Täh?

Kysyttiin ovatko kaikki työntekijät homoja tai lesboja. Mieti siinä sitten.

• luuserille vaan

Siinä juopunut ja kaunainen luuseri koettaa mollata paikkaa mistä on tullut ulosajetuksi. Kostoa kundi yrittää. Lähetän vielä sinulle erikseen terkkuja p..seestäni, nuuski niitä. Tuo Coffee House on ihan hyvä ja kiva paikka ja kaikki sen tietää.

• niin se meni

Varmaan se hamppi oli kussut housuunsakin just vähää ennen, haisi tietysti jo kilometrin päähän eltaantuneelle kuselle. Ei sellanen voi tulla mihinkään sisälle, on se pakko ajaa ulos.

• varma asiastaan

iMennyt tietysti juovuspäissään pottuileen jollekn mamulle ja saanut turpaansa oikein kunnolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe