Miksi mies on tässä kanssani, vaikka olen pyytänyt lähtemään? Hän ei tee muuta kun satuttaa minua kylmyydellään? Mikä pidättelee?
miksi?
7
102
Vastaukset
Hei
sinun sydämelläsi on vieläkin toivoa tämän miehen suhteen, uskoisin.
olet jo surrut hänen takiaan ja hoputtanut menemään menojaan, mutta oikeastaan sinä olet hänestä melko varma. turvallisuudentunne on teille molemmille tärkeää ja juuri sitä tämä mies luotasi etsii.
näen sinut yksinäisenä hänen kanssaan, mutta ilman häntä olet myös yksinäinen. kas siinä pulma.
lähistölläsi on myös sinulle tärkeä nuori nainen joka saa lapsen, tai on hiljattain saanut pienokaisen. hän toivoo sinulta myös turvallisuutta ja yhteyttä.
haluavatko he kaikki sinun sateenvarjosi alle?
siellä taitaa olla mukavat olot.....
en näe tähän liikettä enkä muutosta, oikeastaan kaikki on vain paikallaan.
t. Keskiyö- intuitio
Osuitpa oikeaan :) Kyllähän tää rankalta tuntuu mieheni kanssa. Pettääkö hän?Eikös uutta suhdetta ole näkyvissä? Olen jotenkin umpikujassa, josta en pääse pois!
- intuitio
Pelkään myös oman terveyteni vuoksi. Pelkään rintasyöpää hirveästi!
Hei
minusta kun teillä on ihan mukavasti. arki nyt on aina sitä ja tätä joka paikassa......
sinulla on vahva avioliitto ja onnea kotonasi muutenkin.
minusta sinä itse unelmoit toisesta suhteesta tai romantiikasta, mutta se taitaa jäädä haaveilun tasolle. ainakin se näyttää minulle siltä.
kotona teillä on vankka perusta, enkä usko teidän olevan köyhiäkään. mutta sinä katsot toiseen suuntaan, ulos ikkunasta, etkä sisään olohuoneeseen.
olet kyllästynyt, mutta mietipä myös sitä vaihtoehtoa, millaista olisi olla yksin?
kaikkin miesten kanssa tulee arki ennemmin tai myöhemmin. tämän karhun kanssa sinä jo tiedät mitä se on, ei tule ainakaan uusia yllätyksiä. tunnet hänen tapansa.
sairaudesta en näe yhtään mitään, näen vain perhettä ja avioliiton ja kodin.
t. Keskiyö- intuitio
Rakastaako tää mles minua? Pettänyt?
Hei
katsotaan tuota vielä lyhyesti.
hän on kiinni sinussa ja uskoo elävänsä kanssasi loppuun asti. on teillä riitojakin ja kummallakin on omia mielitekoja.
mutta en näe toista naista, näen vain sinut.
kyllä hän rakastaan sinua, omalla luonnollisella tavallaan.
t. Keskiyö- intuitio
Miksi eräs tummatukkainen ystävä on hylännyt täysin? Ei vastaa viesteihinkään tai puheluihin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a708276Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1254736Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1123876Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut773407Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742996Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1342700SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het392157Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan631973Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2641949Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561948