Minä olen ajellut ekoautolla ympäri kiinaa muutaman vuoden ja tulin takaisin suomeen moskovan kautta, maatilat on kivoja kun sieltä saa lannoitetta tankkiin ja SPLÖRÖRLÖLRÖÖLÖ! ja matka jatkuu vaikka ulostetta pulppuaa aina pakoputkesta
Olen tykännyt joulupukista siitä asti kuno lin koira enkä ole ajatellun asiaa senjälkeen paljoa. muutuin koska metsä käski ja pakotti äänillä. mutta ekopaska on aina parempi olut ja muuta kivaa.
pitäisi matkustella enemmän järvissä niin saisi paljon kalojen raatoja ja kakkaa mukaan sinne kun lähtee uudelleen, siis sinne afrikkaan niinkuin aikaisemmin kerroin. olen tohtori. ja minua kiinnostaa monet asiat.
en tykkää mustasta suklaasta haluan seuraa 300kg naisista ja tykkään uistella järvellä talvisin, uistin jäälle ja odottaa että lintu syö sen.
osaan laulaa paskasti. mutta selkeästi siis kun ajattelee että olen laulanut aina kissoille ja heinikolle yksikseni luonnossa. tykkään luonnosta koska eläimet harrastavat seksiä siellä aina, vaikka orava ja ketunleipä :) lähikaupan juusto on hyvää koska se on halpaa, ja ei homehdu nopeasti.
kynät ovat linkkuveitsien ystäviä koska veitset tykkää lasin paskasta joka tulee kun sulattaa sen yhteen. osaan avata kirjan jos haluan.
olen kiva ihminen ja tykkään matkailla paljon en käytä huumeita. tykkään juoda vettä ja soutaa lautasliinojen päällä ainoastaan silloin jos ne ovat sinisiä ja ei sada vettä koska ne eivät voi IMEÄ yksinkertaisesti paljoa koirien ulostetta sisäänsä, ei ainakaan ränneistä vaan nänneistä yksinkertaisen monimutkaisesti.
kiitos oli kiva kertoa ekomatkailusta.
ekoauto
Ekoautomatkailija
1
126
Vastaukset
- ekkoakka
hei?kivaa ekoilua!oliskos paljon yhteistä?sontisin myös kuivakäymälässä niin lomaillessakin.pidän tyylistäsi.en turhia pelkää sanoa sontaa sonnaksi.kiva vaihtaa maisemaa.missä tavata tms?o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060