Kun parisuhteessa ei enää suudella

Lapinmarja

Parisuhteessa yli kymmenenvuotta ja enää ei suudella. Pidän hyvästä suutelusta ja kaipaan sitä. Kun lähden viihteelle suutelen mielelläni varsinkin jos kohtaan todella hyvän suutelijan.... ihanaa...

11

1191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle M.

      Kyllä suutelu on ihanaa! Kun sattuu toinen siitä pitävä kohdalle, ne hetket ovat aistillisia ja pehmeitä!!

    • Simo

      Samaa mieltä! Suutelu on huippua ja käsillä tehty tutkimusmatka siinä samalla. Mmm...

    • Titta K

      Otappa ohjat omiin käsiisi ja pyydä suukkoa joko teolla tai sanoin. Ei siihen kehtaa olla oikein torjua, jos kumppani pistää huulet töttörölle ja nojautuu puoleesi.
      Älä suutele ketä hyvänsä siellä viihteellä ollessasi. Taudit ja pöpöt leviää kyllä suutelemallakin.

      • Markos

        HEI! omalle kumppanille ei enään vaikuta, mikään vaan sanoo et painu vittuun siitäjos yrittää suudella mitäs tähän sanotte.


      • Titta K
        Markos kirjoitti:

        HEI! omalle kumppanille ei enään vaikuta, mikään vaan sanoo et painu vittuun siitäjos yrittää suudella mitäs tähän sanotte.

        Sanon, että vaihda kumppania. Kenenkään ei tarvitse kuunnella haistattelua vakavalta naamalta.


    • MIEs

      Ehkä se, että ei enää suudella parisuhteessa on merkki siitä, että suhde ei toimi muutenkaan eikä ala toimiakaan, jos siellä viihteellä pitää käydä ilman sitä omaa...

      Mä suurelen mennen tullen monta kertaa päivässä, kun se on tapa, niin se säilyy.

      • Mirkku

        Mitä johtopäätöksiä pitäisi vetää siitä ettei mies ole koskaan tykännyt suudella? 18vuotta ollaan oltu yhdessä ja 2 lasta saatu aikaiseksi.


    • peteh6

      Peskää hampaat tai jyystäkää purkkaa ni saattaa suukotkin maistua ;)

      • "Iltalenkkeilijä"

        Jos parisuhteessa loppuu tyystin suutelu ja suukottelu niin luultavammin toinen käy harjoittamassa sitä ja varmaan vähän muutakin intiimiä jonkun toisen kanssa!


    • "uusioteini"

      Täällä on parisuhdetta takana yli 20v enkä ole koskaan pitänyt suutelusta... se on aina tuntunut jotenkin ontolta. Muuten seksi on sujunut.
      Viime vuosina suhteessa on ollut kaikenlaista hankaluutta ja nyt olemme olleet asumuserossa useamman kuukauden.
      Tapasin yhdessä tilaisuudessa miehen ja päädyimme illan päätteeksi suutelemaan...ei voi sanoa muuta kuin että tällainen "vanha nainenkin" innostui suutelemisesta kun löytyi sopiva ja osaava kumppani!

    • Tunteiden Tulkki

      Allekirjoitan täysin erään aiemman kirjoituksen. Jos suuteleminen loppuu on suhdekin ns. loppunut. Suuteleminen on tärkeä osa suhdetta.Nauttia toisesta ja siitä mielihyväntunteesta minkä suutelemine tuo. Eikä siitä tarvitse seurata sexiä. Suutelemisen nautinto on hyvässä suhteessa se kantava voima. Jos puoliso ei halua suudella...on tunteetkin silloin hävinneet.Tämä pätee suhteeseen jossa on ennen aina suudeltu. Olen itse juuri tällaisessa suutelemattomassa suhteessa...ja kylmältä tuntuu.Olen miettinyt vakavasti eroa...vai onko mieheni kenties homo..vai onko hänellä toinen.Mielestäni suutelun loppuminen...suhteen ja voimakkaiden tunteiden tunteminen on silloin loppunut. Itse nautin suutelemisesta erittäin paljon. Pettämistä en kuitenkaan salli itselleni...olenhan aikoinaan luvannut olla uskollinen. Ehkä suhteeni päättyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe