Hei
Olisiko kenelläkään kokemusta Byggmaxin laminaateista? Jos kovuusluokka 32 ja paksuus 8mm sekä Byggmaxilla, että RTV:llä. Mistä voin tietää, kumpi parempi vaihtoehto. Byggmaxilla hinta huomattavasti edullisempi.
Byggmaxin vai RTV:n laminaatit
3
1072
Vastaukset
- Byggmaxin
tavara tulee Puolasta ja RTV:llä suurin osa Itävallasta ja Saksasta. Silläkin voi olla hinnan kanssa tekemistä, jos haluat ostaa enemmän hintaa.
- Ihan mitä vaan..
Olen asennellut Laminaatteja Parketteja ja Mattoja 80-luvulta lähtien ammatikseni.
Silti en osaa antaa vastausta. Laminaatteja on niin hirveä määrä ja uutta ja "Parannettua" tulee jatkuvasti lisää.
Lattiasta kun pitäisi olla ainakin 10v käyttökokemus ennenkuin mitään varmaa voi sanoa.
Joten laita sitä mikä silmään paremmalta näyttää. - NäinMeillä
Hyvin harvoin se halvin materiaali on se paras ratkaisu, oli sitten kysessä laminaatti tai mikä muu materiaali tahansa. Itse kahden eri halvan tarjouslaminaatin kanssa eläneenä en kyllä suosittele niitä kenellekään. Kalliimmalla saa varmaan ihan hyvääkin laminaattia mutta nuo halvat ovat olleet kylmiä, kovia, rumia eivätkä edes kestäviä kuten väitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233