Luvalliset valokuvat ?

Tuiske

Kertokaapas nyt mulle mistä saa ottaa kuvia virtuaalitalleille ? Haluaisin ihan kunnon kuvia, niinkuin ne slawikin kuvat ovat (mutta nehän on laittomia). Itselläni kaikki kuvat nyt Bob Langrishin, onkohan tämä edes luvallinen ? Ja olisi kiva myös tietää saako osoitteesta http://foto-vik.ru/ kopioida kuvia ? Zuzulen kuviin ainakin tarvitsee luvan, sen tiedän ja sen pitäisi kai saada aika helposti ? Mutta tiedättekö muita LUVALLISIA paikkoja mistä saa yhtä laadukkaita kuvia kun noista muutamasta ? Kertokaa kiitos;) Ja sivuni ovat www.tuiske.suntuubi.com ja siellä on avajaisestekisat 23.6.2012 kaikki osallistumaan ! :)

6

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

      Kuvia saa kopioida, jos niiden kuvaaja antaa luvan.

      Bob Langrish antaa luvan kuvien käyttöön (sivuilla lukee niin), mutta kuvissa tulee säilyä copy leima. Olisi myös kohteliasta laittaa kuvan alle linkki kuvaajan sivulle.

      Foto-vik.ru -sivulta saa myös kopioida kuvia, mutta kuvan alla pitää AINA lukea teksti
      "this photo by Vikarus, www.foto-vik.ru".


      Eli toisin sanoen lue sivustolta, että saako kuvia kopioida. JOs erikseen kuvien käyttöä ei sallita, silloin kuvia ei saa kopioida.
      Kannattaa katsoa mistä muut v-tallin pitäjät on ottaneet kuviaan. Muista että googlesta ei saa kopioida.

      • katsoooo

        katso www.sentti.kuvat.fi


    • joku jostain

      Heips! Käänsin kääntäjällä zuzulen sivuilta tekstin (huomioikaa, että googlen kääntäjä ei ole kovin tarkka:),ja ainakin minun mielestä tuo sanoo, että kopioimiseen tarvitsee vain zuzulen "logon" ja linkin sivuillensa. Vai mitä mieltä olette te?

      verkkosivusto

      Jos haluat käyttää kuviani verkkosivuilla henkilökohtaiseen ja ei-kaupallisiin tarkoituksiin, riittää kullekin heille nimeni ja linkin verkkosivuilla (Zuzana Buráňová, http://www.zuzule.com). Missään tapauksessa ei kuitenkaan kuvat eivät poista minun allekirjoitus.

      tarkoittaako tuo sittenkin lupaa, kohta: "riittää kullekín heille nimeni" ? Mitä mieltä olette?

    • kati
    • minäwaa

      Bob Langrishillä on tosi hienot kuvat! Niihin pitää kuitenkin kysyä Bobilta lupa,itse kysyin ja kuvat ovat mahtavia!

    • Zuzulen kuvat

      Joo, eli Zuzulen kuvia saa kopioida, kunhan säilyttää sen vesileiman (vesileima on se pikkunen teksti alakulmassa) ja laittaa copyt. Itse kysyin höneltä sähköpostilla, saako niitä käyttää, ja hän vastasi, että joo, kunhan on vesileima & linkki. Joku jostain, en ole varma, varmin keino on pyytä Zuzannalta lupa sähköpostilla (lukee siellä jossain sivuilla) näin hän ainakin tietää, että käytät kuvia ja sinä tiedät, että itselläsi on lupa kä'yttää kuvia. Tämä auttoi varmaan paljon -.-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe