POIS PIKKU G!!!

SINI

miks ihmees joku pikku tenava on julkisuuteen päässyt kauhiillA LAULUILLANSA eikö ne ihmiset yhtään ajattele ketä ne julkisuuteen päästää pikku G mainostaa ettei saa polttaa ja se on nähty juopotteleva ja tupakka suus!! se on vaan rahan perään koko sälli tuski ees ajattelee mitä suustaan päästää ku biisit on niin jostain..

13

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

      Olet oikeassa. Suomessa on se vikana, että täällä voi lähes kuka tahansa päästä "muusikoksi". Jos tuollainen pikkuipanakin voi päästä tekemään ns. "räppiä", niin kyllä on aika säälittävä hiphop-kulttuuri täällä. Royal Family ja Cheek ovat kanssa eläviä todisteita suomen kehnosta tasosta

      • minä olen

        ...oli Suomen Keskusrikos Poliisin salainen operaatio, jossa oli tarkoituksena kerätä mahdollisimman moni suomalainen ns. räppäri samaan lentokoneeseen ja ampua heidät alas. Valitettavasti tässä nerokkaassa suunnitelmassa oli aukko, ja se ei toteutunut suunnitellulla tavalla. Harmi.


      • kärpänen

        suomessa pääsee kuka tahansa muusikoks ni miks sä et oo tekemässä esim. räppiä??? Pikku G on hyvin ansaitusti saanu paikkansa Suomen hiphop-kulttuuriin. Tää on mun mielipide,eikä siihen pysty vaikuttaa.


      • meikä
        kärpänen kirjoitti:

        suomessa pääsee kuka tahansa muusikoks ni miks sä et oo tekemässä esim. räppiä??? Pikku G on hyvin ansaitusti saanu paikkansa Suomen hiphop-kulttuuriin. Tää on mun mielipide,eikä siihen pysty vaikuttaa.

        Niinpä! Pikku g on ansainnut paikkansa julkisuuteen, sehän näkyy levyjen myynnissäkin, myydyin suomirap levy suomessa. Miettikää vähän mitä pikku g:stä puhutte, ei sillä että teidän täytyisi g:tä alkaa fanittaa tai mitään muutakaan, ei kaikki voi siitä pitää. Mun mielestä pikku g:n musa on hyvää kuunneltavaa.


      • Mikko
        kärpänen kirjoitti:

        suomessa pääsee kuka tahansa muusikoks ni miks sä et oo tekemässä esim. räppiä??? Pikku G on hyvin ansaitusti saanu paikkansa Suomen hiphop-kulttuuriin. Tää on mun mielipide,eikä siihen pysty vaikuttaa.

        Minulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa tehdä "räppiä".


    • FilmiFriikki

      Niinpä, vasta 16-kesäinen, saattaa nousta neste päähän kun niin lyhyessä ajassa on tapahtunut paljon.. kyllähän sen biiseistä kuulee että sillä on jo vähän kihahtanut hattuun. No, toivotaan ettei se etene sen pidemmälle ja poika pitää huolen siitä, että säilyy järjissään, haha.

    • leijona_ritari

      et voisi olla enempää oikeassa "sini"
      pikku g on vain tekopyhä pelle
      joka leikki isoo kovaa "räppäriä"

      hänen "musiikkinsa" on sieltä jostain...

      se on mun mielipide!

    • Mikko

      Suomiräppi on erittäin tylsä genre. Ja kun vielä katsoo sen "huippuja". Mitä onkaan tapahtunut Seremoniamestarille? Pikku G ei koskaan tule ansaitsemaan paikkaansa Suomen musiikkikulttuurissa. Miksi? Koska hänelle tehdään KAIKKI valmiiksi! Tämän ipanan ei tarvitse tehdä muuta, kuin avata suunsa ja siinä kaikki

      • Joku

        No aika hyvin se silti osaa suunsa aukasta, ku sillä on iha sairaasti faneja!!!
        Ja mitä siitä vaikka se ei tee "biisejään" ite, sillä menee silti paremmin ku monilla muilla!!!!


      • Mikko
        Joku kirjoitti:

        No aika hyvin se silti osaa suunsa aukasta, ku sillä on iha sairaasti faneja!!!
        Ja mitä siitä vaikka se ei tee "biisejään" ite, sillä menee silti paremmin ku monilla muilla!!!!

        Niinpä. Kiitos yksinomaan nerokkaiden tuottajien.


      • joku
        Mikko kirjoitti:

        Niinpä. Kiitos yksinomaan nerokkaiden tuottajien.

        No kyllä pitää taitoja sillä olla joka on laitettu siihen mikkiin, ei se olisi yhtä hyvää jos siinä olisi joku muu ku Pikku g!!!


      • Mikko
        joku kirjoitti:

        No kyllä pitää taitoja sillä olla joka on laitettu siihen mikkiin, ei se olisi yhtä hyvää jos siinä olisi joku muu ku Pikku g!!!

        Jos tekee (melkein) kaiken itse, niin sitä voisi taidoksi kutsua. Pikku G ei tee paljon mitään itse...


      • anabolinen
        joku kirjoitti:

        No kyllä pitää taitoja sillä olla joka on laitettu siihen mikkiin, ei se olisi yhtä hyvää jos siinä olisi joku muu ku Pikku g!!!

        et varmasti olisi tuota mieltä jos pikku g:tä ei olisi koskaan ollutkaan ja sen tilalla olisi ollut joku muu. ja siksi g on niin suosittu Suomessa koska koko maa on täynnä teinejä niinkuin muutkin maat. jenkeissä 50cent yms. saa ihan helveetisti kannattajia ku teinihorot diggaa siksi koska se IN. niin on myös pikku g IN. ja pojat kuuntelee pikku g:tä vain tyttöjä miellyttääkseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe