Tuntijasi

yksi vierailija

Hei,

voisitko katsoa minulla rakkauteen? Mitä tämä mies ajattelee minusta/meistä? Miltä työkuviot näyttävät?

3

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla menee erittäin hyvin!
      töitä on ja tulee olemaankin, mieleeni nousee astioita. ja töitten kautta on myös mukavia kohtaamisia, tai tapaamisia.

sinä odottelet parhaillaan jotain tietoa ja saatkin sen. se onnistuu, mitä nyt odottelet.
      näen sinut sellaisena kilttinä tyttönä, joka ensin miettii, ennenkuin syöksyy tunteineen tuntemattomille vesille. ympärilläsi on paljon naisia.

ystävääsi voit aina luottaa ja onni on suojanasi, vaikka jokin kateellinen ihminen sitä ei sinulle soisikaan.
      tuo kysymäsi mies on minusta tosissaan. hän on nuorekas ja tarvitsee oman aikansa totutellakseen uuteen tilanteeseen. anna hänelle se aika, mitä hän tarvitsee. ole vain oma itsesi, se auttaa häntä rentoutumaan kaikkein parhaiten.
      mutta tästä tulee hyvä juttu ja näen tällä miehellä jotkin matkaliput kädessään.

t. Keskiyö

• yksi vierailija

Hei,

kiitos sinulle keskiyö. Osaatko kertoa tästä kateellisesta ihmisestä enemmän? Samoin tästä miehestä? mietin vain onko tämä sama mies kenet nään kuin kuka on mielessäni. Olemme hiljan nimittäin eronneet... Mutta salaa sisimmissäni toivon yhteenpaluuta.

MInulla todella on paljon ympärilläni naisia. Ja harkitsen tosiaan puuhani tarkkaan ennen kuin ne toteutan :D

• painajaismaista

ps mitä enemmän naisia kotkottamassa-sen pahempi sulle ja yleensä! naisten välinen ns solidaarisuus on hyvä vitsinaihe. mulla on miespuolisia ystäviä ollut pienestä saakka,ei ongelmia,mitä nyt ihastmisia ehkä mut niistä selviää puhumalla.allalaumaan en sopudu koskaaan,aina yksi on liikaa ja pahanpuheen aiheina

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      204
      7023
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4642
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4298
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3262
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe