ahti karvoselle ja millä perusteilla ,
kun sitä Haapaveden koululautakunta ei hakenut.
Koululautakunnan alaisuudessa kun ahti karvonen on.
Jeppaset tahtoopi tietää.
Kuka pirulainen haki opetusneuvoksen tittelin
11
235
Vastaukset
- Koululautakunta anto
yksimielisesti hälle huomautuksen reipas vuosi sitten moitiitvasta viranhoidosta.
Omituiselta tuntuu.... - Maisteri Frangen
Omituista että Huk papereilla saa kyseisen arvonimen. Alaisillaankin on paremmat opinnot ???
- tais tulla vika-
tikki tai ainaski hätäpäästö ?
- LuK vain !!!!!!!!!!?
Täällä kateelliset panettelee ..................................
- Neuvostenliitosta
määki oon kuullu. että sulle mulle vuorootellen.
- tieto on
pimennossa.
Hämärää hommaa ei viihti julki tuoda. Kuuleman päällisen mukaan Vasur-Esko on hakenut Ahrille tätä opetusneuvoksen arvonimeä hyvästä oikeustaistelusta vääryyden puolesta kahdessa oikeusasteessa.
- kyllästynyt.
Meneppä jussi Eskolle kaveriksi jäähallille talkoisiin ,niin saatte
keskustella asioista. kyllästynyt. kirjoitti:
Meneppä jussi Eskolle kaveriksi jäähallille talkoisiin ,niin saatte
keskustella asioista.Minua ei kiinnosta tuon HOMEHALLIN talkoot ollenkaan,vaan tuo
arvokas ja vanha MATTI TAPANINPOIKA JYLKÄN RAKENTAMA
KELLOTAPULI tuolla vanhassa KIRKKOTARHASSA.- tarkotaksaa tota
j.jussiW-T kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tuon HOMEHALLIN talkoot ollenkaan,vaan tuo
arvokas ja vanha MATTI TAPANINPOIKA JYLKÄN RAKENTAMA
KELLOTAPULI tuolla vanhassa KIRKKOTARHASSA.äkkilähtöäs valio-hallista ?
- Avoimmuus tekis
terää näissäkin asioissa. Että kuka ,ketkä ,kelle ,miksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897