En osaa fantasioida. mikään fantasia ei vaan pysy päässä. itsetyydytystä harjoitan useinkin, mutta en saa sitä loppuun, se tuntuu mahtavalta, mutta sitten vaan lopetan. Ei vaan tapahdu mitään muuta kuin tuo lopahtaminen. Usein yhdynnässäkin homma lopahtaa, enkä saa orgasmia. Miksi?? onko mulla joku keskittymisongelma vai missä on vika ja ennen kaikkea, mitä voin tehdä???
En osaa fantasioida ja homma lopahtaa
4
292
Vastaukset
- tsäpädäpä
Kuulostaa valitettavan tutulta. Harjoittelu auttaa vähän. Mulla auttoi myös aika paljon se, kun tajusin, etten pidäkään miehistä vaan naisista. Jooga vois auttaa keskittymisongelmaan?
- dhom
kiitos vastauksesta. olen mä tuotakin vaihtoehtoa miettinyt, mutta en usko, että tykkään naisista. harjoittelu itsessään kuulostaa ihan mahdottomalta...mutta jooga voisi tosiaan auttaa, kiitos vinkistä!
- juhannustyydytys
Mieti mitkä ajatukset tai tunteet saa sinun himosi sammumaan. Joku sinussahan sen homman lopettaa, eihän se taivaalta tipu? Yritä vaikkapa seuraavan kerran kokeilla kaikkea mikä saa sinut kiihottumaan, äänet, ympäristö, asento tmv. ja keksi uusia fantasioita miehesi kanssa ja kokeilkaa kaikkea uutta, jospa sitä kautta saisit kokea orgasmin joko yksin tai yhdessä.
- dhom
niin...ehkä se ajatus/tunne on pääasiassa sellainen, että herään yhtäkkiä siihen, että "ei tämä tunnukaan miltään". Jos jonkun tunteen yritän siitä tyhjyydestä kaivaa, se on ehkä pettymys "taas tää menee näin, huokaus...". Kun yritän kokeilla niitä kiihottavia asioita, nekin katoavat mielestä. Eli kykenen vain lyhyihin välähdyksiin. Ehkä se sitten on se keskittymiskyvyn puute. Olen ensin ihan innoissani ja sitten en olekaan enää mitään...tosi outoa...valitettavasti mulla ei ole miestä kenen kanssa harjoitella, vaan teen sitä tällä hetkellä yksin. Mun seksuaalinen itsetunto on tämän takia aika nollassa. Välillä se on ihan korkeallakin, mutta romahtaa taas pian kun palaan tämän kysymyksen äärelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773