Viime viikolla Kataisen kuuluisat sanat ja seuraavana päivänä tukea haettiin jo 1000 miljardia.
Katainen perjantaina:Espanja ei tarvitse tukea
23
104
Vastaukset
- pueluuetoveri kok
Ei yarvitse,mitä puhetta tämä on? Onhan epsanjan pääministerikin korvativi.
- espanjassa korvatiib
Onko
- olee epsanjaa
ole
- no tyris tylerö
Niin
- merkelkin innostuu
Nyt
- merkelikin
Inostu
- Lofotissa
Olin
- espanjassa on kivaa
Mutta
- espanjaa banjaa
Lähden lomalle
- ky kyl kull kyllä
Kyll
- lahjaks sano jan
Annamme
- joo haettiin ja saat
Joo
- kutosen kokkare
Olen
- olj aisan kana
Noh
- satu-setä jykä
Katainen on pihalla kuin lumiukko. Ei ymmärrä mitä puhuu.
Lama ei yllä Suomeen. Tässä meidän talousneromme ja niin perillä Espanjankin tilanteesta, ei tarvitse Espanja tukea.
Tästä tulisi hyvä vitsikirja.- TimppaTT
... Miks muo ei naurata? :/
- on aika paljon
Se
- Ei kuluisa käteinen
Joo
- kuuluisia sanoja oll
Hei,eihä ne mitään
- 100 000 000
Käteinen velkaa
- 515
Espanjalle on annettu ohjeet,että ennen kuntavaaleja ei mitään tukipakettia
tulla pyytämään.
Kyllä nämä europorvarit yrittävät nyt kaikella lailla tukea liittovaltio-
projektia.
Se tapahtuu vastaa vaalien jälkeisellä viikolla aivan kuin kuntakartta
esiteltiin pressanvaalien jälkeisellä viikolla.
Tämä on senkaltainen mafiaporukka,ettei siinä rehellinen suomalainen
pärjää.
Nyt kilvan annetaan lausuntoja,joilla tuetaan harjoitettua rahanlahjoittamis-
operaatiota.
Siksi kuntien määrä pitää nyt saada viidesosaan entisestä,luuletteko,että
palvelut paranee. - lokos luet
Mitäs tuet
- Mitä järkeä, Jykä!?
Eilen tarvittiin heti sata miljardia pöytään, tänään ei mitään!? Aika iso ero muutamassa tunnissa? Mistä näitä vaatimuksia, joihin meidän on heti suostuttava, oikein tulee, Jyrki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909