Tulipahan taas kerran telottua kännissä itseni:( Tämä saa olla viimeinen kerta, kun näin tapahtuu. Nyt olen juonut tarpeeksi, on aika laittaa korkki kiinni. En halua enää satuttaa itseäni enkä läheisiäni! Tänään on kolmas päivä ilman alkoholia. Olen nuoresta asti juonut humalahakuisesti. Monta kertaa olen yrittänyt vähentää ja joskus lopettaa. En enää saa alkoholista ja humalasta mitään nautintoa. Ottakoot muut, jos haluaa, minä en!
Teloin kännissä itseni
6
183
Vastaukset
- PASKAJAAKKO
ONNEE, valitsemalles tielle..."En enää saa alkoholista ja humalasta mitään nautintoa. Ottakoot muut, jos haluaa, minä en!"
- näin on
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k "Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus" - täyttä potaskaa koko lause.
Aattel ny ite vähä mihin rantaleppään laivasi kiinnität, Nimittäin; moni kuolee syöpään, toinen sydänvaivoihin, kolmas viinaan.
Miks helkutissa joku vastasyntynyt olisi perinyt parantumattoman alkoholismin ???- ei botazgaa
tiedän pari ihmistä jotka ei ole eläessään juonu viinaa, eikä uskalla. holismi on heillä reippaanmanlainen sukuvika
- nobeli
Sitten kun alkaa olla denuventtejä näkyvillä paikoilla kannattaa harkita toimintatapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725