Tein tilauksen ko. sivustolta ja valitsin maksutavaksi VISAn. Yhtiöltä tuli sähköposti jossa mainitaan että tilaukseni on lähetetty. Sähköpostissa on myös liitteenä lasku tai kuitti josta en oikein ota selvää kumpi se on. Sähköpostissa mainitaan sen olevan lasku. Kun tein tilauksen minulla jäi omat tietoni kyllä klarna-kenttään, mutta oletin että sillä ei ole merkitystä kun valitsin maksutavaksi VISAN. Olen tässä nyt yrittänyt kysellä sähkäpostilla firmasta tästä asiasta, mutta vastausta en ole vielä saanut. Onko porukalla kokemuksia tästä sivustosta tai tuommoisesta klarna-maksusta. Tuossa dokumentin alaosassa on tämmöiset tiedot:
Inschrijving KVK 32123179
ING Bank Amersfoort 2181534
ING Bank Brussel: 363-0736357-70
BTW nr. NL8178.92.424.B01
Eli oisko tuossa jokin tieto tilinumero ja jokin viitenumero?
Korvatulpat.fi sivusto
4
8389
Vastaukset
- Ei tupalamaksua
Sinun kannattaa katsoa onko tililtäsi veloitettu maksu. Vaikka olet maksanut ostoksen visalla, niin mukana saattaa seurata laskun näköinen "kuitti". Itse maksukuitti on kuitenkin tiliotteellasi näkyvä maksu, josta voinet tulostaa myös kuitin. Jos maksua ei ole veloitettu, niin kannattanee maksaa ostoksen mukana seurannut lasku.
Minä tilaan kirjoja Adlibriksestä ja valitsen aina tuon klarna-laskun. Kun kirja tulee laskun kera, niin maksan laskun.
Laskusta käy aina ilmi millä summalla voisin maksaa laskun osamaksulla, mutta itse en koskaan valitse osamaksua, koska osamaksulla kirjan loppusumma nousee melkoisesti.
Erään toisen kirjakaupan rupukuntoisen kirjan palautusta ei huomioitu vaan klarna-laskutusta vietiin eteenpäin. Sain postiluukusta luottosopimuksen allekirjoitettavaksi. Asian selvittelyä jatkettaneen edelleen ja sieltä puljusta en toiste erehdy kirjaa tilamaan. - Anonyymi
Tilasin korvatulppia, sain jonkun toisen ihmisen tilauksen, jossa ravintolisiä. En edes tiennyt tilaavani ulkomailta, kun kaupan nimi oli suomenkielinen. Yrittäessäni selvitellä asiaa kaupalta on tullut erittäin sekavia vastauksia ja väittävät, että virheelliset tuotteet eivät ole heiltä. Korvatulppia en ole saanut, enkä rahojani takaisin.
- Anonyymi
Rahat meni, korvatulppia ei ole kuulunut. Olen huudellut perään useasti ja saanut kohteliaan vastauksen. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Huijari firma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818