Naisille (ja miehille): miksi harrastatte seksiä?

OrGizmo

Otsikon mukainen kysymys (myös miehet voivat vastata!):
Miksi suurin osa naisista, jotka eivät saa varsinaisen yhdynnän aikana orgasmia, harrastavat seksiä?

Tyydytystä saa yhdynnässä toki muutenkin, mutta jos se huippu jää joka kerta kokematta, herättääkö ajatus seksin harrastamisesta turhautumista, pelkoa tms.? Ja miltä tuntuu harrastaa vuodesta toiseen saman miehen kanssa jos joka kerta orgasmi jää saavuttamatta, vaikka se muilla tavoin ehkä saakin ”hommattua”.

Mitä miehet ajattelevat omasta seksielämästään (itsestään ja puolisostaan) naisen kanssa, joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Onko vika miehessä, naisessa molemmissa vai ei kenessäkään eli ei mitään vikaa missään? Ja sama naisille: mitä ajattelette esim. miehestänne, jonka kanssa olette ja elätte, mutta seksissä ko. miehen kanssa jää orgasmi saavuttamatta. Tuntuuko jo pelkkä ajatus seksistä turhalle ja harrastatte seksiä vain sen vuoksi, että annetaan sen nyt yrittää vai että ehkä tänään onnistaisi. Itse miehenä mietin, että mitä helvettiä voisin tehdä toisin! (Ja epävarmuus sängyssä on pahinta, tiedän!)

Ja vielä, eikö se ala pidemmällä päälle tylsistyttämään ja haluaako nainen enää harrastaa seksiä jos jo etukäteen tietää, miten tulee käymään? Vai harrastavatko nämä naiset seksiä syystä että? (On vain kiva saada munaa sisään?)


Avautukaa!

348

14653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OrGizmo

      Lisätäkseni vielä, että moniko mies pyytäisi harrastamaan seksiä jos ei saisi orgasmia?

      • Onhan noita

        muutamia...


      • aika selvää tämä
        Onhan noita kirjoitti:

        muutamia...

        Kyseessä on seksuaalinen käänteis provo.

        Jos näkisimme aloittajan työpöydän, siinä olisi vessapaperirulla, liukkari purkki ja sanavalmis vastaaja toisessa kädessään sopimaton ruumiin osa (hänen siittimensä).

        Kun vastauksia sitten tähän seksi aiheiseen kysymykseen tulee naisilta, on aloittaja saanut juuri sen mitä etsii, sitten hän voikin masturboida ja tämän tyyppinen provous on silloin toiminut.


      • herraasiallinen

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!


      • Tärkeää on että

        vaimoni on tyytyväinen. Väsyy vain parin orgasmin jälkeen. Itselle se ei enää ole niin tärkeää, joskus saan joskus väsähdän jo sitä ennen.


      • m.i.e.s.2.5.

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.


      • huh vaara ohi
        m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        no eihän tässä sitten mitään hätää ollutkaan


      • thhehae
        m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        Tai sitten hän vain näyttelee orgasmiaan jotta et tuntisi itseäsi huonoksi...

        Itse olen nainen ja minua ei haittaa, vaikken saisi koskaan orgasmia. Enemmän minua seksissä huolettaa oma ulkonäköni ja alastomuuteni kaikkine vikoineen.

        Toivon että mies nauttii - ja kun hän nauttii, minäkin olen tyytyväinen.


      • MILF2
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!

        Mutta tiesitkö, että keskeyttämätön yhdyntä aiheuttaa elatusmaksuja!


      • lällyä
        MILF2 kirjoitti:

        Mutta tiesitkö, että keskeyttämätön yhdyntä aiheuttaa elatusmaksuja!

        Ja vitsit jotka ei naurata aiheuttaa teennäistä mukana leikkimistä!


      • kerro lisää
        thhehae kirjoitti:

        Tai sitten hän vain näyttelee orgasmiaan jotta et tuntisi itseäsi huonoksi...

        Itse olen nainen ja minua ei haittaa, vaikken saisi koskaan orgasmia. Enemmän minua seksissä huolettaa oma ulkonäköni ja alastomuuteni kaikkine vikoineen.

        Toivon että mies nauttii - ja kun hän nauttii, minäkin olen tyytyväinen.

        miksi olet huolissasi alastomuudestasi?

        Onko sinussa jotain fyysisiä vikoja?

        Onko miehesi kova juorukello?

        Miksi olet miehen kanssa jota miellytät vain siksi ettei hän hajoaisi kyyneliin?

        Koetko ettet saisi parempaa miestä?

        Mistä oma itsevarmuutesi tulee jos saamasi mies on jopa itseäsi huonompi?


      • juppelixx
        aika selvää tämä kirjoitti:

        Kyseessä on seksuaalinen käänteis provo.

        Jos näkisimme aloittajan työpöydän, siinä olisi vessapaperirulla, liukkari purkki ja sanavalmis vastaaja toisessa kädessään sopimaton ruumiin osa (hänen siittimensä).

        Kun vastauksia sitten tähän seksi aiheiseen kysymykseen tulee naisilta, on aloittaja saanut juuri sen mitä etsii, sitten hän voikin masturboida ja tämän tyyppinen provous on silloin toiminut.

        :D;D;D


      • 15+6
        lällyä kirjoitti:

        Ja vitsit jotka ei naurata aiheuttaa teennäistä mukana leikkimistä!

        Miten tuo liittyy vitseihin? Vaiko onko se vahingonlaukaus niin hyvä vitsi että joku että pitää leikkiä mukana kun joku kertoo siitä seuraavana iltana baarissa.

        Eikun joo, nyt tajusin. Vitsi oli kai siinä että voiko olla niin tyhmä mies, että jättää yhteystietonsa eikä osaa kadota keskeyttämättömän yhdynnän jälkeen.


      • huomaavainen
        huh vaara ohi kirjoitti:

        no eihän tässä sitten mitään hätää ollutkaan

        Kyllä,täytyy kuunella Naista ei siitä kiihotu jos ei hän saa potkua.


      • Aika moni.

        Ikää kun karttuu, laukeamiskyky vähenee.

        Seksi on kivaa ilman laukeamista. Nautintoa ja lähellä oloa.

        Matka on tärkein!


      • öööööh?
        15+6 kirjoitti:

        Miten tuo liittyy vitseihin? Vaiko onko se vahingonlaukaus niin hyvä vitsi että joku että pitää leikkiä mukana kun joku kertoo siitä seuraavana iltana baarissa.

        Eikun joo, nyt tajusin. Vitsi oli kai siinä että voiko olla niin tyhmä mies, että jättää yhteystietonsa eikä osaa kadota keskeyttämättömän yhdynnän jälkeen.

        Kumia voi käyttää?


      • yks nainen vaa
        thhehae kirjoitti:

        Tai sitten hän vain näyttelee orgasmiaan jotta et tuntisi itseäsi huonoksi...

        Itse olen nainen ja minua ei haittaa, vaikken saisi koskaan orgasmia. Enemmän minua seksissä huolettaa oma ulkonäköni ja alastomuuteni kaikkine vikoineen.

        Toivon että mies nauttii - ja kun hän nauttii, minäkin olen tyytyväinen.

        Sinähän kumma ihminen olet. Aika surullista oikeastaan, että joku tarkkailee itseään noin paljon ja on valmis seksiin pelkästään toisen miellyttämiseksi. No, ukkso se tuskin haittaa pätkääkään...


      • m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        Tuollainen asenne voi saada kumppanin kärsimään.

        Itse rakastan rakastelua, mutta pakko-orgasmi toisen pitämiseksi tyytyväisenä ja itsetunnoltaan tolkullisena - se tappaa suhteen. Ainakin minun suhteeni tappoi.

        En saanut. Hyvällä omallatunnolla olla joskus saamatta. ... Tuo tappoi rakasteluhalut häneen.


      • tietoinenepä
        m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        No entäs tyttöystävä, saako sekin?


      • KARJALAN POIKA
        kerro lisää kirjoitti:

        miksi olet huolissasi alastomuudestasi?

        Onko sinussa jotain fyysisiä vikoja?

        Onko miehesi kova juorukello?

        Miksi olet miehen kanssa jota miellytät vain siksi ettei hän hajoaisi kyyneliin?

        Koetko ettet saisi parempaa miestä?

        Mistä oma itsevarmuutesi tulee jos saamasi mies on jopa itseäsi huonompi?

        EI KUKAAN OLE TÄYDELLINEN


      • tässä selvennys
        öööööh? kirjoitti:

        Kumia voi käyttää?

        Olen täysin "ulapalla" sinun höpinöistäsi 15 6 mutta jos perustelua halusit niin tässä.

        Viesti tarkoitti sitä että kun joku kertoo omasta mielestään hyvän vitsin, mutta kuulijan mielestä se ei ole hauska vaan tylsä ja ennalta arvattava vitsi, niin kuulijalla on kaksi vaihtoehtoa.

        1. Teeskennellä huvittunutta, koska kuitenkin muuten saattaa pitää vitsin kertojasta, eikä halua loukata kertojaa, tai ehkä ei vain halua antaa itsestään hapanta kuvaa.

        2. Kertoa totuus vitsin kuivuudesta, joka saattaa loukata vitsin kertojaa, mutta toisaalta on myös monella tapaa se inhimillisempi vaihtoehto.


      • en ole itse...
        KARJALAN POIKA kirjoitti:

        EI KUKAAN OLE TÄYDELLINEN

        ...kuullut mitään tuollaista.

        Ja mistäköhän tälläinen tieto sinulle on tullut?

        Haluasin tietää.


      • vai vielä matka
        hyr kirjoitti:

        Aika moni.

        Ikää kun karttuu, laukeamiskyky vähenee.

        Seksi on kivaa ilman laukeamista. Nautintoa ja lähellä oloa.

        Matka on tärkein!

        Lähellä laukeamista?

        Vai lähellä toista ihmistä?

        Vai kenties molempia?


      • monta vittua nussinu
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!

        jos nainen eisaa orkasmia semmoista naista on turha nussia siitä mies ja nainen nautivat kumpikin. sehän on kun kullia liotas jossakin tyhjässä kupissa jossa ei ole mitään .se tekeehyvää kullille kun pillussa on eloa javarmaan nainenkin tykkää kun sielä sisäkalu liikkuu.


      • org?
        m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        Miten tiedät että naisesi oikeasti saa, vai teeskentelöökö vain saavansa??


      • luojan luoma

        Sanoisin niin et sexi tosi kiva juttu molemmille osapuolille. sexi on kaunista ja luo mukavaa yhteenkuuluvaisuudentunnetta ja rakkautta, tosi kaunista..Vaan moniko ihminen meistä sen ymmärtää jää monille nähtäväksi.-)


      • 32
        Onhan noita kirjoitti:

        muutamia...

        Jos joku ihminen,
        sukupuolesta riippumatta, kysyy miksi harrastaa seksiä(?)
        hänen ehkä kannattaisi lopettaa. On noita loppakulleja nähty...


      • 32
        thhehae kirjoitti:

        Tai sitten hän vain näyttelee orgasmiaan jotta et tuntisi itseäsi huonoksi...

        Itse olen nainen ja minua ei haittaa, vaikken saisi koskaan orgasmia. Enemmän minua seksissä huolettaa oma ulkonäköni ja alastomuuteni kaikkine vikoineen.

        Toivon että mies nauttii - ja kun hän nauttii, minäkin olen tyytyväinen.

        Oletko tosissasi?
        Taidat olla aika nuori?
        "Kaikki naiset ovat kauniita, ainakin pimeässä", sanoi joku joskus.
        Ihmisen täytyy rakastaa itseään, ennenkuin voi rakastaa ketään muuta.
        Kyllä minäkin nautin kiihottuneista miehistä, mutta niiden täytyy antaa mullekin jotain. Seksi ilman orgasmia on....
        jotain alle kaiken arvostelun. Jos mies ei pysty silittelemällä kiihottamaan, naidessa täyttämään minua, tyydyttää vain itseään, suhde loppuu hyvin pian.


      • Turhaa kommentoida
        tässä selvennys kirjoitti:

        Olen täysin "ulapalla" sinun höpinöistäsi 15 6 mutta jos perustelua halusit niin tässä.

        Viesti tarkoitti sitä että kun joku kertoo omasta mielestään hyvän vitsin, mutta kuulijan mielestä se ei ole hauska vaan tylsä ja ennalta arvattava vitsi, niin kuulijalla on kaksi vaihtoehtoa.

        1. Teeskennellä huvittunutta, koska kuitenkin muuten saattaa pitää vitsin kertojasta, eikä halua loukata kertojaa, tai ehkä ei vain halua antaa itsestään hapanta kuvaa.

        2. Kertoa totuus vitsin kuivuudesta, joka saattaa loukata vitsin kertojaa, mutta toisaalta on myös monella tapaa se inhimillisempi vaihtoehto.

        Kolmas vaihtoehto on pitää turpansa kiinni.


      • ärrrrrr
        aika selvää tämä kirjoitti:

        Kyseessä on seksuaalinen käänteis provo.

        Jos näkisimme aloittajan työpöydän, siinä olisi vessapaperirulla, liukkari purkki ja sanavalmis vastaaja toisessa kädessään sopimaton ruumiin osa (hänen siittimensä).

        Kun vastauksia sitten tähän seksi aiheiseen kysymykseen tulee naisilta, on aloittaja saanut juuri sen mitä etsii, sitten hän voikin masturboida ja tämän tyyppinen provous on silloin toiminut.

        Miks joka saatanan tekstiin pitää aina kommentoida jonkun uunon että PROVO PROVO! Ihan ku ihmiset ei vois tällasista asioista kirjottaa keskustelupalstalla...oon huomannu et ihan joka keskustelussa (oli kyse sitte kui arkisesta asiasta vaan) ni aina joku huutelee...hermot menee...


      • herraasiallinen kirjoitti:

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!

        sun pitää käyttää enenpi miehii


      • se on mielipide
        ärrrrrr kirjoitti:

        Miks joka saatanan tekstiin pitää aina kommentoida jonkun uunon että PROVO PROVO! Ihan ku ihmiset ei vois tällasista asioista kirjottaa keskustelupalstalla...oon huomannu et ihan joka keskustelussa (oli kyse sitte kui arkisesta asiasta vaan) ni aina joku huutelee...hermot menee...

        Mitä tuokin muka tarkoitti että miksi?

        Miksi sitten ei pitäisi?

        Mitä pitäisi muka tehdä?

        Eihän tuossa kysymyksessäsi ole pienintä järjen hiventäkään.


      • heinäsirkat surisee
        Turhaa kommentoida kirjoitti:

        Kolmas vaihtoehto on pitää turpansa kiinni.

        Tavallaan se kuuluu vaihtoehtoon kaksi.


      • todista!
        en ole itse... kirjoitti:

        ...kuullut mitään tuollaista.

        Ja mistäköhän tälläinen tieto sinulle on tullut?

        Haluasin tietää.

        Karjalan pojan faktat taitavat olla pelkkiä huhupuheita.

        Missä faktat?

        Onko tieteellistä tutkimusta edes aloitettu?


      • Filosofi, esseisti

        Orgasmi on luonnollisesti miehinen ominaisuus, johon ei suomalaiset femakot voi yltää. Mies on aina saanut orgasmin siitä syystä, että ihmiskunta pelastuisi ja jatkaisi olemassa oloaan. Naisen orgasmille ei ole mitään hyvää syytä.


      • Joo.
        se on mielipide kirjoitti:

        Mitä tuokin muka tarkoitti että miksi?

        Miksi sitten ei pitäisi?

        Mitä pitäisi muka tehdä?

        Eihän tuossa kysymyksessäsi ole pienintä järjen hiventäkään.

        Seksi on ihan turha keksintö :D Suorastaan typerä, kun aattelee mitä siinä tehdään ja touhutaan. Eikä se todellakaan ole maailman tärkein asia, ei seksin puutteeseen kuole. Sitä mitä ei tee, ei sitä sitten kaipaakaan, oujeah!

        Suurin osa miehistä ei aattele kun sitä, että pääsee itse "posahtaan" voi persiinsuti, joo kyllä kyllästyttää ja hel-vetisti kyllästyttääkin. Ei tee yhtään mieli ja jos mun ei tee mieli, niin en kanssa tee mitään vaikka kuluis 10 vuotta ja tää on fakta, muut tehkööt mitä lystää ja toinen osapuoli voi vetää vaikka handuunsa niin paljon kun lystää.

        Joopa.


      • semmottii

        on aika turhauttavaa jyystää mirriä kun ei laukea ja nainen saa useita orgasmeja ja kysyy eikö sulta tule.ei siinä tunnu kuin paha mieli sarvi seisoo ja toinen senkunkun nylkyttää,kuin henkensä hädässä


      • hehe
        monta vittua nussinu kirjoitti:

        jos nainen eisaa orkasmia semmoista naista on turha nussia siitä mies ja nainen nautivat kumpikin. sehän on kun kullia liotas jossakin tyhjässä kupissa jossa ei ole mitään .se tekeehyvää kullille kun pillussa on eloa javarmaan nainenkin tykkää kun sielä sisäkalu liikkuu.

        ylsikään nainen ei ole jäänyt ilman orgasmia tähän mennessä ,se jos mies ei saa orgasmia on yleensä johtunut naisen väljähtyneestä vitusta jota ei lapsen saannin jälkeen ei ole viitsinyt edes ajatella alapää synnyttäjien osalta alapää lantio lihaksia on syytä vahvistaa jotta vanha kansa voisi sanoa että sillä on H Y V Ä >P i L L U


      • orkkukone
        m.i.e.s.2.5. kirjoitti:

        Kyllä mulle on tärkeetä et nainen saa orgasmin. Tuntisin itseni huonoksi jos oma tyttöystävä ei sais kunnolla tyydytystä. Ollaan puhuttu muijan kaa tästä asiasta ja onneks muija saa melkein joka kerta.

        Kyllä on aika onnetonta ajatella että miehen pitäs olla joku orgasmi kone naiselle.
        Joskus nainen itse on omien patoutumien kiemuroissa niin ettei saa vaikka
        kuinka naisi.Esileikki on tietysti tärkeää,mutta aina ei vaan nainen saa niin se vaan on,huonommuutta ei siitä kannnata tuntea.Suu seksilla ja muilla jutilla naiselle voi myös orkun luoda.ei se tee ketään huonommaksi.


      • outotuuli
        Joo. kirjoitti:

        Seksi on ihan turha keksintö :D Suorastaan typerä, kun aattelee mitä siinä tehdään ja touhutaan. Eikä se todellakaan ole maailman tärkein asia, ei seksin puutteeseen kuole. Sitä mitä ei tee, ei sitä sitten kaipaakaan, oujeah!

        Suurin osa miehistä ei aattele kun sitä, että pääsee itse "posahtaan" voi persiinsuti, joo kyllä kyllästyttää ja hel-vetisti kyllästyttääkin. Ei tee yhtään mieli ja jos mun ei tee mieli, niin en kanssa tee mitään vaikka kuluis 10 vuotta ja tää on fakta, muut tehkööt mitä lystää ja toinen osapuoli voi vetää vaikka handuunsa niin paljon kun lystää.

        Joopa.

        jos aina jää ilman orgasmia, tulee kaikesta seksiin liittyvästä epämieluisa olo jo etukäteen....
        ja erohan siitä sit tulee väistämättä ellei suhtees ole sit jotain todella kompensoivaa...mut en nyt kyl ite keksi.
        ainakintekee mieli kokeilla onnistuisko jonkun muun kaa..ja jos..niin se onkin sit menoa...


      • Yksi jolla halu päteä
        Joo. kirjoitti:

        Seksi on ihan turha keksintö :D Suorastaan typerä, kun aattelee mitä siinä tehdään ja touhutaan. Eikä se todellakaan ole maailman tärkein asia, ei seksin puutteeseen kuole. Sitä mitä ei tee, ei sitä sitten kaipaakaan, oujeah!

        Suurin osa miehistä ei aattele kun sitä, että pääsee itse "posahtaan" voi persiinsuti, joo kyllä kyllästyttää ja hel-vetisti kyllästyttääkin. Ei tee yhtään mieli ja jos mun ei tee mieli, niin en kanssa tee mitään vaikka kuluis 10 vuotta ja tää on fakta, muut tehkööt mitä lystää ja toinen osapuoli voi vetää vaikka handuunsa niin paljon kun lystää.

        Joopa.

        Seksi o lisääntymistä varten, ja ihmiset harrastaa sitä orgasmin ja hyvän olin tunteen takia, ihan vaa valaistukseksi sulle.


      • Hyijelvetti
        32 kirjoitti:

        Jos joku ihminen,
        sukupuolesta riippumatta, kysyy miksi harrastaa seksiä(?)
        hänen ehkä kannattaisi lopettaa. On noita loppakulleja nähty...

        Jospa ne kullit lerpahtaa kun et muista pestä vittuas,olen kokenut sen karmeuden jonkun kerran ja täytyy sanoa että meni jonkun aikaa että olin vonkailemassa pillua!!!


      • JussufiTtu
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!

        Siis mitä?"miehille keskeytetty yhdyntä aiheuttaa impotenttia"!Perustele väittämäsi,ei pidä paikkaansa,valehtelet!!


      • Anonyymi
        herraasiallinen kirjoitti:

        Itse en saa läheskään aina orgasmia seksin aikana, mutta nautin siitä silti, on vaan harrastuksena harvinaista herkkua.

        Miehille keskeytetty yhdyntä on jopa vaarallinen koska se aiheuttaa impotenssia!

        Pöh. Sitten nainen ei saa ikinä pillua märäksi koska yhdyntä keskeytyy todella usein.


      • Anonyymi
        hyr kirjoitti:

        Aika moni.

        Ikää kun karttuu, laukeamiskyky vähenee.

        Seksi on kivaa ilman laukeamista. Nautintoa ja lähellä oloa.

        Matka on tärkein!

        Tää!!!!


    • Mun mietteitä

      Eipä kyllä pelkän miehen tyydytyksen vuoksi tulisi mieleeni harrastaa seksiä. Kyllä orgasmi kuuluu asiaan myös naiselle. Toiset saa helpommin ja toiset vaikeammin. Kaikilla on kuitenkin kyky saada orgasmi. On vain löydettävä jokaiselle sopiva keino sen saamiseksi.

      Kokeilemalla se löytyy ihan varmasti. Ei toki ole yksin miehen vastuulla tuottaa naiselleen nautintoa. Kyllä siinä hommassa täytyy naisen olla aistit avoinna ja täysillä mukana. Mitä rennommin suhtautuu seksiin, niin sen nautittavampaa se on.

      Varmasti miehestäkin turhauttavaa, jos huomaa ettei naisensa saa orgasmia. Kyllähän molemminpuolinen nautinto on sitä suurempaa, mitä enemmän näkee toisen nauttivan.

      • ollakko vai ei.

        Niin tuota aina ajatellaan että nainen ei saa orgasmia, minä helposti mutta kumppani ei laukea. Kuitenkin hänen mielestään seksi on nautittavaa vaikka aina jää minulle ajatus että miksi näin meillä.


      • urv

        täsmälleen samaamieltä


      • Naatiskeleva

        voi Arwon "Mun mietteitä!" Jos sinulle ei tule mieleen olla miehelle hyvä....? Pitäisikö miehen olla sinulle hyvä?
        Seurustelin taannoin muutamia kuukausia naispapin kanssa. Tämä ilmoitti heti alkuun, ettei saa naidessa orgasmia, mutta nauttii suunnattomasti koko touhusta!
        Ja se kyllä huomasi! Liekö ollut jumalaiset voimat apunamme.
        Ajan myötä huomasimme; opimme, että orgasmi onkin myös ns kuiva orkkuän - muistellen puheensa aikana ..... Nammii..
        Seksuaalisuus on niiiin monimuotoinen, joten Nauttikaa!
        Se ei muuten enää nykyisin ole synti!
        Paitsi Lestoilla!


      • On ihanaa rakastella ihan vain siksi, että kumppani saa nautinnon.

        Oikeasti!


      • Et ole ainoa
        ollakko vai ei. kirjoitti:

        Niin tuota aina ajatellaan että nainen ei saa orgasmia, minä helposti mutta kumppani ei laukea. Kuitenkin hänen mielestään seksi on nautittavaa vaikka aina jää minulle ajatus että miksi näin meillä.

        Täälläkin samoin päin ku teilläkin, eli mä saan, mut mies ei, valitettavasti. Mut täällä tää "ongelma" johtuu melko varmasti korvien välistä, ku hän nauttii muuten paljon, mut joku asia vaan estää laukeamisen. Mut eiköhän tääkin "ongelma" ajan kanssa korjaannu...


    • n 24

      Tää aloitus kyllä osu ja uppos omaan elämään. Reilu vuosi tässä oltu saman miehen kanssa, libidoni on melko korkea ja saatan kaivata joskus orgasmia 2-3 kertaa päivässä. Tämän saavutan ainoastaan masturboimalla, mieheni on saanut minut tyydyttymään koko suhteen aikana ehkä 10 kertaa, kerran yhdynnässä niin että hieroin itseäni samalla, muut kerrat käsipelillä. Laskekaa siitä, kuinka monesti hän saa minut tyydytettyä esim. kuukaudessa...Asiasta ollaan puhuttu ja hän tekee kyllä parhaansa (vai tekeekö?) Kenties pitäisi etsiä vielä sitä yhteistä säveltä ja sitä, että hän osaisi kiihottaa minut samalla ja että se tekninenkin puoli olisi kunnossa, eikä vain hapuilua. Ei ole muut naiset tainneet tuota miestä liiemmin opettaa.

      Ja kyllä, se on turhauttavaa, epäreilua ja pistää vituttamaan, kun ryhtyy panopuuhiin ja on tasan yhtä kiimassa kuin mieskin, ja sitten vain mies tulee tyydytetyksi ja siinä se. Lähtöasetelma seksiin on miehellä ja naisella yhtäläinen himojen jylläys joten miksi loppuun mennään eri reittejä? Siitä sitten nainen lähtee jatkamaan omiaan....kuinka pitkälle, en tiedä.

      • ghfhgf

        Mun käsittääkseni nainen saa orgasmin vain silloin, kun klitoris stimuloituu. Mikset voi itse hieroa sitä samalla, kun mies työntää? Ei kai nyt mies voi kaikkea tehdä samaan aikaan?


      • yhdessä hyvä tulee
        ghfhgf kirjoitti:

        Mun käsittääkseni nainen saa orgasmin vain silloin, kun klitoris stimuloituu. Mikset voi itse hieroa sitä samalla, kun mies työntää? Ei kai nyt mies voi kaikkea tehdä samaan aikaan?

        Näin se menee. Meillä mies tekee muutakin kun pumppaa omaansa. Käyttää käsiään yms. Klitoriksen "ärsytys" on tärkeää ja vaikuttaa orgasmin saantiin. Miehestä on aika paljon kiinni orgasmin saanti. Se ei tarkoita että nainen vaan makaa alla vaan ne yhteiset jutut löytyy harjoittelemalla ja ajan kanssa.


      • vnsfhoihqn
        ghfhgf kirjoitti:

        Mun käsittääkseni nainen saa orgasmin vain silloin, kun klitoris stimuloituu. Mikset voi itse hieroa sitä samalla, kun mies työntää? Ei kai nyt mies voi kaikkea tehdä samaan aikaan?

        Nainen voi saada sekä klitorisorgasmin että g-pisteorgasmin.


      • .................

        "Ei ole muut naiset tainneet tuota miestä liiemmin opettaa."

        Muut naiset? Entä sinä itse?


      • lakritsikuula

        "Ei ole muut naiset tainneet tuota miestä liiemmin opettaa."

        Luulin, että sun ois pitäny opettaa miestäs teidän kahden keskisissä jutuissa?

        Mietin kanssa, että mitähän mahtaisit tehdä, jos olisit alkanut seurustelemaan ja sitten paljastuu, että mies on kokematon... lentääkö äijä elämästä ulos samantien?


      • EI samaan aikaan
        vnsfhoihqn kirjoitti:

        Nainen voi saada sekä klitorisorgasmin että g-pisteorgasmin.

        voiko näin olla ?


      • YHDEN NAISEN MIES
        ................. kirjoitti:

        "Ei ole muut naiset tainneet tuota miestä liiemmin opettaa."

        Muut naiset? Entä sinä itse?

        Mitkä muut ?


      • Nainen 41v.
        yhdessä hyvä tulee kirjoitti:

        Näin se menee. Meillä mies tekee muutakin kun pumppaa omaansa. Käyttää käsiään yms. Klitoriksen "ärsytys" on tärkeää ja vaikuttaa orgasmin saantiin. Miehestä on aika paljon kiinni orgasmin saanti. Se ei tarkoita että nainen vaan makaa alla vaan ne yhteiset jutut löytyy harjoittelemalla ja ajan kanssa.

        Osa naisista saa kyllä orgasmin ihan normi yhdynnässä, ilman mitään sormella hinkaamista.
        Outoa, että täällä monet miehet kertovat miten naiset saavat ja miten eivät.

        Minä en tarvitse mitään stimulaatiota, ja meitä on muitakin naisia tosin harvassa.
        Alkaa ärsyttämään tämä yleistäminen.

        Voin myös laueta useita kertoja peräkkäin varsin vaivattomasti.


      • Muna edellä puuhun... Kunnon lämmittely on a ja o ainakin minun mielestäni... Todella harvinaista että nainen ei ois lauennu jo lämmittely vaiheessa...
        On käyny useasti niin että lämmittely on riittäny, ei se minua ole haitannu...
        Kieli ja sormet kun niitä osaa käyttää, vaikka se onkin toispuolista mutta jää siitä pirun hyvä mieli itelle ainakin! :)
        Mulle seksissä on pääasiana toisen tyydytys ei itseni, jos nainen ei saa orgasmia lainkaan eihä siinä ole mitään järkee sillon....


      • heg
        ghfhgf kirjoitti:

        Mun käsittääkseni nainen saa orgasmin vain silloin, kun klitoris stimuloituu. Mikset voi itse hieroa sitä samalla, kun mies työntää? Ei kai nyt mies voi kaikkea tehdä samaan aikaan?

        ja tää ei mee alaikäisille kuinka suostutte kirjoittaa oonko 18v. jokainen voi laittaa 18v mut onko tälläiset lapsille sopivaa jos tuntuu kuin voi vitsi milloin tajuatte et tälläiset kuuluu kahden kauppa ja kolmannen korvapuusi jessus mitä lapset tyhmien aikuisten takia joutuu kokemaan huh huh


      • 32

        Vastaavia kokemuksia,
        miehet eivät jaksa eivätkä osaa naida.
        Nykyinen on ollut ainoa melko hyvä, koulutettuna erittäin hyvä.
        Miksi monet miehet luulevat, että kerran päivässä pikarynkytys riittää?


      • E
        Nainen 41v. kirjoitti:

        Osa naisista saa kyllä orgasmin ihan normi yhdynnässä, ilman mitään sormella hinkaamista.
        Outoa, että täällä monet miehet kertovat miten naiset saavat ja miten eivät.

        Minä en tarvitse mitään stimulaatiota, ja meitä on muitakin naisia tosin harvassa.
        Alkaa ärsyttämään tämä yleistäminen.

        Voin myös laueta useita kertoja peräkkäin varsin vaivattomasti.

        Jep, osa naisista saa yhdynnässä orgasmin eli vain n. 10%. Kiittäkäämme Sigmund Freudia, joka loi naisille paineet yhdyntäorgasmista, koska se oli hänen mielestään naisen ainoa tapa saada orgasmi.


      • Tyydyttäjämies
        32 kirjoitti:

        Vastaavia kokemuksia,
        miehet eivät jaksa eivätkä osaa naida.
        Nykyinen on ollut ainoa melko hyvä, koulutettuna erittäin hyvä.
        Miksi monet miehet luulevat, että kerran päivässä pikarynkytys riittää?

        Koska pikarynkytys riittää niille miehille. Naisen tarpeet eivät heitä kiinnosta. Ovat itsekeskeisiä paskiaisia. Menestyvät ehkä hyvinkin elämässään, mutta toiset ovat heille vain pelinappuloita ja hyväksikäytettäviä. Parempia miehiä on kuitenkin maailma pullollaan.


      • Nainen 45 ja risat
        vnsfhoihqn kirjoitti:

        Nainen voi saada sekä klitorisorgasmin että g-pisteorgasmin.

        Entäs kun nainen saa orgasmin suudellessa tai kun ottaa mieheltä suihin? En liene ainoa. Saan myös helposti useita orkkuja peräkkäin, mieluiten yhdynnässä, ilman klitoriksen kiihottamista (en erityisemmin edes pidä siitä, tosin itsekseni otan orkut mieluiten juuri niin.)


      • Nainen 45 ja risat
        Tyydyttäjämies kirjoitti:

        Koska pikarynkytys riittää niille miehille. Naisen tarpeet eivät heitä kiinnosta. Ovat itsekeskeisiä paskiaisia. Menestyvät ehkä hyvinkin elämässään, mutta toiset ovat heille vain pelinappuloita ja hyväksikäytettäviä. Parempia miehiä on kuitenkin maailma pullollaan.

        Pikarynkytys saattaa riittä joskus naisellekin!


      • Keinovaginalla
        Nainen 41v. kirjoitti:

        Osa naisista saa kyllä orgasmin ihan normi yhdynnässä, ilman mitään sormella hinkaamista.
        Outoa, että täällä monet miehet kertovat miten naiset saavat ja miten eivät.

        Minä en tarvitse mitään stimulaatiota, ja meitä on muitakin naisia tosin harvassa.
        Alkaa ärsyttämään tämä yleistäminen.

        Voin myös laueta useita kertoja peräkkäin varsin vaivattomasti.

        Orgasmi on aivan tarpeeton elämässä, meni elämä orgasmittomanakin. Kyllä meni eletyksi ... miehen on aina oltava alla, eikä päällä ja naisen on ymmärettävä nainnin päälle. Naimisissa olon aihetta olla ainaista orgasmia, sitähän kirkkokin tahtoo opettaa, muuten voi tulla ero, sitähän kirkkokin vastustaa - "minä vihaan hylkäämistä sanoo ......" - Mutta painostan ainain keinokalujen parhainta antia, omaa rakkautta keinokaluilla.


      • nannuskaa
        BigFlash kirjoitti:

        Muna edellä puuhun... Kunnon lämmittely on a ja o ainakin minun mielestäni... Todella harvinaista että nainen ei ois lauennu jo lämmittely vaiheessa...
        On käyny useasti niin että lämmittely on riittäny, ei se minua ole haitannu...
        Kieli ja sormet kun niitä osaa käyttää, vaikka se onkin toispuolista mutta jää siitä pirun hyvä mieli itelle ainakin! :)
        Mulle seksissä on pääasiana toisen tyydytys ei itseni, jos nainen ei saa orgasmia lainkaan eihä siinä ole mitään järkee sillon....

        Toisaalta ite ainakin tykkään joskus harrastaa seksiä ilman hirmuisia klitoriksen kiihotteluja, joskus tekee vain mieli saada munaa :P Ite kuitenkin sellasessa suhteessa että lähes aina mies on tekemässä mulle ensin orgasmia (käsin), mutta joskus nautin enemmän kun saan esim päivänajan kestävän odotuksen jälkeen vain ns. nopeaa seksiä :P Se on nimittäin ajatuksena kiihottavaa. Mut jokanen päivä ja kerta on erilainen ! :)


      • hannuska
        Nainen 45 ja risat kirjoitti:

        Pikarynkytys saattaa riittä joskus naisellekin!

        Olen samaa mieltä! Itsellä arviointina n.70% kerroista haluan orgasmin, joskus haluaa vaan "pikarynkytystä", sillä se on kiihottavaa :) Esim jos on päivän ajan lähettäny kiihottavia tekstareita :) Niin sit on ihanaa vaan mennä kotiin oman miehen kans ja kiiruhtaa hommiin :)


      • herraasiallinen
        32 kirjoitti:

        Vastaavia kokemuksia,
        miehet eivät jaksa eivätkä osaa naida.
        Nykyinen on ollut ainoa melko hyvä, koulutettuna erittäin hyvä.
        Miksi monet miehet luulevat, että kerran päivässä pikarynkytys riittää?

        Miehet ei oo mitään orgasmikoneita.


    • himo

      no niin se on vain niin että jos ei sitä orkasmia saa puolison kans on kertakaikiaan väärän puolison kans sama se on eläinten kans ei vain kaikkien kans suju . mutta kun on se oikea niin varmasti toimii ja on paljon nautittavanpaa muutenki se on luonnon laki sitä vain ei jotain halua ei millää lopulta sitä jopa inhoo koko touhua mutta kun se oikea osuu kohdalle niin voi sitä nautintoa se on 110% eli etsikää se oikee niin niin ei tarvi mitään kepuli konsteja . Se ei ole mistään koosta eikä tekniikasta kiinni . vaan OIKEASTA rakkauresta niin ok.

      • fdfdgffdgd

        Meinaatko, että eläimilläkin on kyse rakkaudesta? Rakkaudella tuskin on tuon asian kanssa tekemistä, ihan vaan biologia ja himo taitaa tuossa määrätä. Viimeinen lauseesi ei siis ole oikein yhtenevä tuon muun tekstin kanssa.


      • ..
        fdfdgffdgd kirjoitti:

        Meinaatko, että eläimilläkin on kyse rakkaudesta? Rakkaudella tuskin on tuon asian kanssa tekemistä, ihan vaan biologia ja himo taitaa tuossa määrätä. Viimeinen lauseesi ei siis ole oikein yhtenevä tuon muun tekstin kanssa.

        Himo määrää ihmisilläkin suhteen alussa. Jatkossa taito kun suurin himo on laantunut.


    • Ei haittaa

      En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, mutta ei se oikeastaan haittaa minua. Annan miehelleni seksiä, koska rakastan häntä ja haluan hänen saavan nautintoa. Joskus se on todella raskasta, ei orgasmittomuuden takia, vaan koska mieheni tykkää asennoista, joita minä kertakaikkiaan vihaan ja on muutenkin aika vaativa sängyssä, joten joudun tekemään paljon asioita, jotka tuntuu epämiellyttäviltä, fyysisesti ja henkisesti. Orgasmittomuus ei haittaa minua yhtään, saan helposti ja nopeasti yksin.

      • ihmettelijä-69

        >Joskus se on todella raskasta, ei orgasmittomuuden takia, vaan koska mieheni tykkää asennoista, joita minä kertakaikkiaan vihaan ja on muutenkin aika vaativa sängyssä, joten joudun tekemään paljon asioita, jotka tuntuu epämiellyttäviltä, fyysisesti ja henkisesti.<

        Miksi ihmeessä suostut tekemään asioita joita kerrassaan vihaat ja jotka ovat vastenmielisiä??? En ymmärrä kyllä....


      • Ei haittaa
        ihmettelijä-69 kirjoitti:

        >Joskus se on todella raskasta, ei orgasmittomuuden takia, vaan koska mieheni tykkää asennoista, joita minä kertakaikkiaan vihaan ja on muutenkin aika vaativa sängyssä, joten joudun tekemään paljon asioita, jotka tuntuu epämiellyttäviltä, fyysisesti ja henkisesti.<

        Miksi ihmeessä suostut tekemään asioita joita kerrassaan vihaat ja jotka ovat vastenmielisiä??? En ymmärrä kyllä....

        Koska en halua mieheni jättävän minua.


      • huolestunut
        Ei haittaa kirjoitti:

        Koska en halua mieheni jättävän minua.

        Nyt pomppas ja pahasti ! Jos Sinä et nauti sänkypuuhistanne, eli jäät vaille orkkua niin kyllä sitten on jotain pielessä! Mitä niin hienoa on miehessäsi että sinua ei haittaa vaikka jäät ilman orgasmia? Onko hän niin rikas tai kuuluisa tai jotain sinnepäin että ajattelet aivan oudosti ! Orgasmi kuuluu naisille tasan yhtä paljon kuin miehille ! On myös olemassa paljon ( kai ) miehiä jotka uskovat että nainen saa orgasmin vaikka kaikki on pelkkää näyttelyä miehen takia ! Mutta kyllä siinä vaiheessa kyseinen mies ei tiedä naisista MITÄÄN koska kyllä sen tuntee omassa vehkeessä tasan tarkkaan kun nainen saa orgasmin !! Sääliksi käy naisia jotka antavat pelkästään tyydyttääkseen miehensä ja ja itse jää ilman loppuhuipennusta !!
        T : tasa-arvoa joka asiassa


      • ei yhtään huolestunu
        huolestunut kirjoitti:

        Nyt pomppas ja pahasti ! Jos Sinä et nauti sänkypuuhistanne, eli jäät vaille orkkua niin kyllä sitten on jotain pielessä! Mitä niin hienoa on miehessäsi että sinua ei haittaa vaikka jäät ilman orgasmia? Onko hän niin rikas tai kuuluisa tai jotain sinnepäin että ajattelet aivan oudosti ! Orgasmi kuuluu naisille tasan yhtä paljon kuin miehille ! On myös olemassa paljon ( kai ) miehiä jotka uskovat että nainen saa orgasmin vaikka kaikki on pelkkää näyttelyä miehen takia ! Mutta kyllä siinä vaiheessa kyseinen mies ei tiedä naisista MITÄÄN koska kyllä sen tuntee omassa vehkeessä tasan tarkkaan kun nainen saa orgasmin !! Sääliksi käy naisia jotka antavat pelkästään tyydyttääkseen miehensä ja ja itse jää ilman loppuhuipennusta !!
        T : tasa-arvoa joka asiassa

        Pomppas ja pomppas. Jos ymmärsit mitä luit niin tiedät, että kirjoittaja rakastaa miestään. Jollet ole oikeasti ketään rakastanut niin et voikaan ymmärtää.

        Jotkut osaavat olla täydellisen pyyteettömiä rakastaessaan eikä se silti tarkoita, että joutuisi itse luopumaan liiaksi jostain. Rakastamalla voi saada henkisen tyydytyksen, joka korvaa fyysisen tyydytyksen. Rakkaus ei ole peökkää fyysisyyttä vaan myös henkisyyttä.

        Noooh... turhaan luultavasti edes kirjoittelen. VAikeahan sellaista onkin ymmärtää.


      • kyllä haittais

        Sinulle, ei haittaa: Olipa suoraan sanottuna aika karmivaa luettavaa. Tuohan on selvää hyväksikäyttöä. Kyllä rakastava mies yleensä yrittää kaikkensa, että myös naisensa nauttii. Jos näin ei ole, niin täytyy olla kyse todella itsekeskeisestä tyypistä.

        Sanot, että saat masturboimalla helposti orgasmin, joten se on täysin mahdollista myös yhdynnässä. Ei voi verratakaan itsetyydytyksellä saatuja orgasmeja siihen ihanaan nautintoon, minkä saa rakkaansa kanssa täydellisessä läheisyydessä.

        Kovin vähään tyydyt naisparka, aivan paha mieli puolestasi.


      • kannattaisi herätä
        ei yhtään huolestunu kirjoitti:

        Pomppas ja pomppas. Jos ymmärsit mitä luit niin tiedät, että kirjoittaja rakastaa miestään. Jollet ole oikeasti ketään rakastanut niin et voikaan ymmärtää.

        Jotkut osaavat olla täydellisen pyyteettömiä rakastaessaan eikä se silti tarkoita, että joutuisi itse luopumaan liiaksi jostain. Rakastamalla voi saada henkisen tyydytyksen, joka korvaa fyysisen tyydytyksen. Rakkaus ei ole peökkää fyysisyyttä vaan myös henkisyyttä.

        Noooh... turhaan luultavasti edes kirjoittelen. VAikeahan sellaista onkin ymmärtää.

        Vuosien kuluessa asia voi johtaa katkeruuteen. Huomaa mitä on menettänyt epätyydyttävässä seksielämässä.


      • En minäkään huolestu
        ei yhtään huolestunu kirjoitti:

        Pomppas ja pomppas. Jos ymmärsit mitä luit niin tiedät, että kirjoittaja rakastaa miestään. Jollet ole oikeasti ketään rakastanut niin et voikaan ymmärtää.

        Jotkut osaavat olla täydellisen pyyteettömiä rakastaessaan eikä se silti tarkoita, että joutuisi itse luopumaan liiaksi jostain. Rakastamalla voi saada henkisen tyydytyksen, joka korvaa fyysisen tyydytyksen. Rakkaus ei ole peökkää fyysisyyttä vaan myös henkisyyttä.

        Noooh... turhaan luultavasti edes kirjoittelen. VAikeahan sellaista onkin ymmärtää.

        Yhdyn tähän! =)

        Muutenkin taitaa olla aika harvinaista että nainen saa edes joka kerta. Eikä terveessä parisuhteessa seksin tai minkään muunkaan yhteisen puuhan tarvitse olla niin suorituskeskeistä, joskus räjähtää, toisinaan ei jaksa loppuun asti ja silloin tällöin vain läheisyys ja oleminen on tärkeintä. Rakastuneena asioita katselee ihan erilaisesta vinkkelistä, ja aivan erilaiset asiat nousevat arvoon, silloin kun rakastaa enemmän ihmistä kuin hänen aikaan saamia asioita.

        Sitäpaitsi, tollaisista asioista tulee parin puhua keskenään yhdessä myöskin eikä vain kirjotella palstoilla. Olen itse ensimmäisen mieheni kanssa, kenen kanssa olen saanut emätinorgasmeja ilman minkäänlaista klitorisärsykettä, eikä niitä orgasmeja ihan joka päivä tule, ja aiemmin en ole saanut kenenkään toisen kanssa ikinä. Ollaan keskusteltu asiasta yhdessä, ja kaikista parasta on olla huolimatta ja nauttia seksistä molempien ehdoilla, turha tivaaminen tulemisesta seksin aikana ym vain latistaa tunnelman ja huipennus ainakin jää saamatta. Eikä miehenikään aina tule, eikä se minua haittaa.

        Asioista pitää vain puhua ja olla ottamatta turhaa stressia ja paineita, sillä eikös tärkeintä ole yhdessä oleminen ja läheisyys ja tunne, että olet arvokas ja tärkeä toiselle kaikesta huolimatta. Itse ainakin ahmin tuota henkistä tyydytystä fyysisenkin edestä, ja miehenikin tietää sen eikä stressaa turhaa asiasta. :)


      • kohtuutonta kohtelua

        "koska mieheni tykkää asennoista, joita minä kertakaikkiaan vihaan ja on muutenkin aika vaativa sängyssä, joten joudun tekemään paljon asioita, jotka tuntuu epämiellyttäviltä, fyysisesti ja henkisesti"

        Onko miehesi tietoinen näistä tuntemuksistasi? Jos on, niin eikö hänen käytöksensä ole itsekästä hyväksikäyttöä. Hän tietää vahingoittavansa sinua ja tekee silti niin? Eikö se kerro, että olet hänelle yhdentekevä välikappale omille tarpeilleen? Jos hän rakastaisi ja arvostaisi sinua, ei hän tekisi niin. Entä miksi itse olet riippuvainen hänestä ja sanot rakastavasi häntä, etkä halua menettää häntä. Miten voit rakastaa ihmistä, jolle sinun tunteesi ovat yhdentekeviä, eikä hän välitä aiheuttamastaan kivusta ja epämiellyttävyydestä. Mitä muuta hän saisi/voisi tehdä, kunhan väin ei jätä sinua.
        On surullista ja hirveää, miten naiset mahdollistavat itse miehen huonon käytöksen itseään, ja joskus myös lapsiaan kohtaan. Sairasta läheisriippuvuutta.


      • kamasuttura
        huolestunut kirjoitti:

        Nyt pomppas ja pahasti ! Jos Sinä et nauti sänkypuuhistanne, eli jäät vaille orkkua niin kyllä sitten on jotain pielessä! Mitä niin hienoa on miehessäsi että sinua ei haittaa vaikka jäät ilman orgasmia? Onko hän niin rikas tai kuuluisa tai jotain sinnepäin että ajattelet aivan oudosti ! Orgasmi kuuluu naisille tasan yhtä paljon kuin miehille ! On myös olemassa paljon ( kai ) miehiä jotka uskovat että nainen saa orgasmin vaikka kaikki on pelkkää näyttelyä miehen takia ! Mutta kyllä siinä vaiheessa kyseinen mies ei tiedä naisista MITÄÄN koska kyllä sen tuntee omassa vehkeessä tasan tarkkaan kun nainen saa orgasmin !! Sääliksi käy naisia jotka antavat pelkästään tyydyttääkseen miehensä ja ja itse jää ilman loppuhuipennusta !!
        T : tasa-arvoa joka asiassa

        Se on hyvin pitkälti kiinni suhteen laadusta saako nainen orgasmin. Jos lähtee mukaan sillä mielellä, että katsotaan nyt ..... alkaako tästä vähitellen tykkäämään,niin usein jää orgasmi saamatta. Jos taas on hehkuteltu ajatuksella ja pienillä eleillä jo tuntikausia ennen, niin orgasmi voi tulla jo alussa. Kokemukseni mukaan on miehiä, jotka eivät kerrassaan osaa olla naisen kanssa, niin että intohimo syttyy ja sitten taas niitä miehiä, jotka eivät tee juuri muuta, kuin ovat henkisesti ja fyysisesti samalla aaltopituudella nopeasti.Toiset miehet rakastelevat, niinkuin tekisivät jotain heille annettua tehtävää ja toiset taas vyöryvät kuin eläimet, joilla ei ole muuta mielessä kuin saada naista. Ensimmäiset on tylsiä. Usein vielä kyselevät neuvoja ja mieltymyksiä..... se on vähän kuin teettäisi hametta tai olisi kampaajalla......neuvojalle tulee äitimäinen olo. Miehen pitää nähdä eleistä mikä toimii ja mikä ei!!!!!!!. Ei kukaan nainen jaksa miellyttää miestä näyttelemällä . Suhde on torso, jos orgasmia ei saa suhteen parhainakaan päivinä, eikä kannata kuluttaa aikaaodotellessa kuun nousemista.


      • 20+5

        "asennoista, joita minä kertakaikkiaan vihaan" ... eiköhän tämä kerro asian ytimen. Miksi kertakaikkiaan vihaat joitain asentoja? Pitäisikö miehen pysyä kiltisti lähetyssaarnaajassa eikä vaatia hirmuisia takaapäin-pornoiluita? Kuulostaa aika estyneeltä; estyneisyys taas estää nautinnon ihan yhtä tehokkaasti itseltä kuin partnerilta vaikka kuinka yrittäisi tehdä toisen mieliksi :-(

        Ehkäpä yhteistä säveltä löytyisi paremmin, jos et vain "antaisi" seksiä kuten kirjoitit vaan yrittäisit keksiä myös asioita ja asentoja, joista itse tykkäät? Vaikka ne olisivat ensi alkuun erilaisia kuin miehelläsi, on aina mahdollista löytää molempia tyydyttäviä kompromissejä. Paitsi, jos toinen vetäytyy kuoreensa heti kättelyssä.


      • ihmetteliä
        huolestunut kirjoitti:

        Nyt pomppas ja pahasti ! Jos Sinä et nauti sänkypuuhistanne, eli jäät vaille orkkua niin kyllä sitten on jotain pielessä! Mitä niin hienoa on miehessäsi että sinua ei haittaa vaikka jäät ilman orgasmia? Onko hän niin rikas tai kuuluisa tai jotain sinnepäin että ajattelet aivan oudosti ! Orgasmi kuuluu naisille tasan yhtä paljon kuin miehille ! On myös olemassa paljon ( kai ) miehiä jotka uskovat että nainen saa orgasmin vaikka kaikki on pelkkää näyttelyä miehen takia ! Mutta kyllä siinä vaiheessa kyseinen mies ei tiedä naisista MITÄÄN koska kyllä sen tuntee omassa vehkeessä tasan tarkkaan kun nainen saa orgasmin !! Sääliksi käy naisia jotka antavat pelkästään tyydyttääkseen miehensä ja ja itse jää ilman loppuhuipennusta !!
        T : tasa-arvoa joka asiassa

        miks pitäis saada orkku? se on oksettavaa, .orkun jälkeen tulee aina
        oksettava olo, päätä alkaa särkee ja vattassa pyörii, niin että luulen et tulee oksennus, ei orkku ole mikään juttu,,, se on OKSETTAVA :(


      • 32

        Et voi olla tosissasi,
        oletko joku maksullinen nainen?
        Teet asioita, mistä et pidä?
        Miksi?


      • Rakkaus on hellyyttä
        ei yhtään huolestunu kirjoitti:

        Pomppas ja pomppas. Jos ymmärsit mitä luit niin tiedät, että kirjoittaja rakastaa miestään. Jollet ole oikeasti ketään rakastanut niin et voikaan ymmärtää.

        Jotkut osaavat olla täydellisen pyyteettömiä rakastaessaan eikä se silti tarkoita, että joutuisi itse luopumaan liiaksi jostain. Rakastamalla voi saada henkisen tyydytyksen, joka korvaa fyysisen tyydytyksen. Rakkaus ei ole peökkää fyysisyyttä vaan myös henkisyyttä.

        Noooh... turhaan luultavasti edes kirjoittelen. VAikeahan sellaista onkin ymmärtää.

        "ei yhtään huolestuneelle": miehensä kanssa orgasmitta elävä kirjoittaja tuskin rakastaa miestään. Rakkauteen ei kuulu fyysisen ja henkisen kivun kokeminen. Kirjoittajahan sanoo pelkäävänsä, että mies jättää hänet, ellei hän suostu miehen kivuliaisiin seksivaatimuksiin.

        Minusta tässä on kyse ennemminkin riippuvuudesta, pelosta tai masokismista kuin rakkaudesta.


      • räjähtää??
        ihmetteliä kirjoitti:

        miks pitäis saada orkku? se on oksettavaa, .orkun jälkeen tulee aina
        oksettava olo, päätä alkaa särkee ja vattassa pyörii, niin että luulen et tulee oksennus, ei orkku ole mikään juttu,,, se on OKSETTAVA :(

        Jokainen kai kokee senkin eri tavalla. Itse yritän pitkittää saamista koska en pysty jatkamaan yhdyntää sen jälkeen vaikka miehellä olisi vielä kesken.


      • !
        32 kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi,
        oletko joku maksullinen nainen?
        Teet asioita, mistä et pidä?
        Miksi?

        Tuskin maksullisetkaan suostuu mihin vaan.


      • Ei voi olla totta...

        Minä olin pitkässä avioliitossa juuri samanlaisen miehen kanssa kuin"Ei haittaa"-nicillä on. Mies oli ensimmäiseni ja seksielämämme oli huonoa alusta lähtien. Mies ei välittänyt vähääkään sainko vai en ja joidenkin vuosien jälkeen lakkasin teeskentelemästä orgasmia. Aloin lopulta inhota seksiä, mutta mies vaati että pitää saada, tai muuten jättää. Luulin, että vika on minussa, että olen seksuaalisesti kylmä.

        Onneksi tajusin erota. Siitä alkoi minun kukoistukseni seksin alueella. Ensin löysin itsetyydytyksen ilot, sitten löysin miesystävän joka välitti minunkin nautinnostani. Ja kas! Ei minussa mitään vikaa ollut, vaan eksässäni, joka on sängyssä täsmälleen yhtä taitava kuin pakastehauki.

        Ei ikinä enää!


    • -

      Aika outoa todeta, että jos ei orkku tule jonkun kanssa, niin hän on väärä ja hänestä tulisi erota.

      Tuon ajatuksen mukaan aika monen tulisi elää yksin, koska varsin moni ei kykene laukeamaan ollenkaan. Esim. mielialalääkkeet voivat vaikuttaa siihen, ettei gasmia tule ollenkaan.

      • Onnellinen vanhus

        Kyllä oliskin outoa, jos vain pelkkä seksi ratkaisisi.
        Takana on muutma pitkä suhde, ikävuosiakin jo melkein 70, mies.
        Nuorena se olihankalaa, kun piti "jarrutella". Naisen elimistö sekä psyykkekin kehittyy koko ajan, elimistö alkaa olla parhaimmillaan yli 40 vuotialla. Siinä vaiheessa miehillä alkaa helpompi kausi, voi todella alkaa nauttia, kun ei tervitse koko ajan miettiä että millä naisensa saa vauhtiin.
        Alkoholi on pahasta erityisesti yli kahden annoksen satseina.
        Monet lääkkeet vievat tuntumaa. On tosi rankkaa jos on masennuslääkkeitä nauttiva miestään epäonnistumisistaan seksissä syyttävä nainen puolisona. On siinä miehellä kestämistä.
        On tosi hienoa, kun terveellä itseluottamuksella oleva halukas nainen on vahvasti mukana.
        Eli molempien halukkuutta ja yhteispeliä tarvitaan. Henkinen yhteisymmärrys on tärkeä. Se ei synny haukkumalla eikä pelkästään kehumalla, vaan rehellisellä keskustelulla.
        Nyt toisinaan alkaa olla erektiovaikeuksia, siinä ymmärtävä ja osaava nainen on aarre. Se syntyy vuosien yhteisestä kokemuksesta.
        Kyllä mies voi olla onnellinen ilman orgasmiakin. On ollut vaiheita, jolloin on ollut vaikka kuinka pitkä kesto ilman omaa orkkua, vaan vaimo on saanut useita ja on pitänyt lopettaa, kun hän ei ole enääkestänyt ja jaksanut "pieniä kuolemia".
        Nyt "aikuisena" on rauhallisempaa, mutta onnellista, molemmat nauttivat, ja molemmilla onnistuu, vaan ei joka päivä ei edes joka viikko.


      • 32
        Onnellinen vanhus kirjoitti:

        Kyllä oliskin outoa, jos vain pelkkä seksi ratkaisisi.
        Takana on muutma pitkä suhde, ikävuosiakin jo melkein 70, mies.
        Nuorena se olihankalaa, kun piti "jarrutella". Naisen elimistö sekä psyykkekin kehittyy koko ajan, elimistö alkaa olla parhaimmillaan yli 40 vuotialla. Siinä vaiheessa miehillä alkaa helpompi kausi, voi todella alkaa nauttia, kun ei tervitse koko ajan miettiä että millä naisensa saa vauhtiin.
        Alkoholi on pahasta erityisesti yli kahden annoksen satseina.
        Monet lääkkeet vievat tuntumaa. On tosi rankkaa jos on masennuslääkkeitä nauttiva miestään epäonnistumisistaan seksissä syyttävä nainen puolisona. On siinä miehellä kestämistä.
        On tosi hienoa, kun terveellä itseluottamuksella oleva halukas nainen on vahvasti mukana.
        Eli molempien halukkuutta ja yhteispeliä tarvitaan. Henkinen yhteisymmärrys on tärkeä. Se ei synny haukkumalla eikä pelkästään kehumalla, vaan rehellisellä keskustelulla.
        Nyt toisinaan alkaa olla erektiovaikeuksia, siinä ymmärtävä ja osaava nainen on aarre. Se syntyy vuosien yhteisestä kokemuksesta.
        Kyllä mies voi olla onnellinen ilman orgasmiakin. On ollut vaiheita, jolloin on ollut vaikka kuinka pitkä kesto ilman omaa orkkua, vaan vaimo on saanut useita ja on pitänyt lopettaa, kun hän ei ole enääkestänyt ja jaksanut "pieniä kuolemia".
        Nyt "aikuisena" on rauhallisempaa, mutta onnellista, molemmat nauttivat, ja molemmilla onnistuu, vaan ei joka päivä ei edes joka viikko.

        Kaikkea hyvää teille,
        ihana kirjoitus "onnelliselta vanhukselta".


    • 13+1

      Ensinnäkin pitää tarkentaa sen verran että niinä päivinä kun harrastan seksiä, harrastan 2-3 kertaa joista yleensä yhdellä kerralla itse tulen. se kerta on se kerta mihin keskitytään enemmän ja saan sarjaorgasmeja jne. ne kaksi muuta kertaa ovat usein asentoja joissa minä en tule mutta jätkä tulee kovempaa jne. vähän niinkun tasotamme, kumpikin tulee n. yhtä monta kertaa jne.. se on jostakin syystä jäänyt tavaksi

      Mutta siis niistä kerroista kun minä en tule: seksi on usein myös silloin minun aloitteestani, en sinänsä mieti mitään saavuttamatonta loppuhuipennusta. Jos seksillä aina pyrkii johonkin se on huonoa. Minulla on vaikeampaa tulla päällä joten usein haluan ratsastaa miestä jotta saisin hänet tulemaan ilman että hän itse joutuu tekemään lihastyötä plus että minusta tuntuu aivan sairaalta kun voin kiusata kumpaakin kyrvällä ja voin hieroa klittaa siihen jne.

      Otan seksin yhteisenä hauskanpitona, se on yleensä aika spontaania ja vauhdikasta, asentovalikoima laaja jne. Joskus tulen aina en, silti usein olen saattanut olla enemmän kikseistä kerrasta jonka aikana en ole tullut kuin kerrasta jolloin olen.

      Plus että se tunne kun penis menee sisään hitaasti ja osuu pohjaan asti saa minut tuntemaan ikäänkuin aaltoja, vähän kun 10osa orgasmeja joista ei tule jälkikramppia mikä usein riittää minulle hyvin.

      seksi on ihanaa.

      • 13+1

        ja nyt kun luin tekstin uudelleen tajusin että kirjoitin JNE erittäin monta kertaa sorry siitä:D


      • 32

        Anteeksi,
        mutta kuulostat mieheltä.


      • Ihmettelen vaan
        32 kirjoitti:

        Anteeksi,
        mutta kuulostat mieheltä.

        Jaa, että miks 13 1 kuulostaa susta mieheltä?


      • 13+1
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Jaa, että miks 13 1 kuulostaa susta mieheltä?

        jep miksi kuulostin mieheltä?:)

        ihan kiinnostuksesta kysyn kun tota jauhaa aina kaikki kun jotain tänne kommentoin, joko ettö olen mies tai provo.

        nainen olen, juuri aikuisen iän saavuttanut:)


    • Samaa miettinyt

      Miettinyt samaa täälläkin.

      Katoaako naiselta halut harrastaa seksiä parisuhteessa sen takia, kun rakastelun/seksin aikana hän ei saa orgasmia tai sitten se pitää hoitaa usein sormipelillä.

      Ja toisaalta naiset, oletteko huomanneet itsessänne muutosta kun aiemmin rakastelun aikana orgasmi on ollut vaikeaa ja sitten joku kerta, saman/toisen miehen kanssa, se tuleekin, haluatteko sen jälkeen rakastella useammin ja muuttuuko suhtautumisenne rakasteluun toisenlaiseksi?

      Itseäni vaivaa todella paljon se, että meidän parisuhteessa seksistä tulee naiselle suorittamista vaikka itse nautin todella paljon. Tuntuu, että halut ei kohtaa, kun itseäni tekisi mieli vaikka tyydyttää toisiamme käsin tai pelkästään puolisoa, toista ei aina kiinnosta, tekosyitä tai ei, mutta se tuntuu todella ilkeälle itsestäni ja mietin, mitä hän ajattelee minusta ja haluaako hän minua oikeasti "silai"?

      Epävarmuus on pahinta, mutta sitä en enää halua näyttää, koska aiemmin näistä puhuessamme se vain loukkaa puolisoa.

      • Samaa miettinyt

        Lisätäkseni vielä edelliseen, kun puhutaan että orgasmi on korvien välissä ja kyseessä on tunteet, pelkään että miten puolisoni minuun oikeasti suhtautuu. luottaako hän minuun jne.?

        Hyväilen, milestäni hän on todella seksikäs, suutelen joka puolelta, nuolen sieltä, teen kyllä töitä jne., mutta jos nainenkin etukäteen jo tietää, että tuksin tästä mitään tulee, on kai se aika puuduttavaa... :/


      • eikukaankylymäoo

        Jotkut naiset eivät vaan saa ns. normitavalla, kai se on joku fysiologinen seikka.
        Mikset voi sormipelillä saattaa hänet kliimaksiin ensin tai sen jälkeen kun olet itse saanut.
        Suhteenne taitaa vaatia nyt vähän enmmän kokeilunhalua ja yllätyksiä. Ottakaa vaikka piknik-vehkeet mukaan tms. jotain normaalitavoista poikkeamista tarvitsette, tai pieni matka jonnekin.
        Leluja, videoita, yms. mikä tuntuu hyvälle kummallekin.
        Eihän sen tarvii olla suorittamista totta. Yllätä joskus hänet nukkuessa hyväilemällä, kun on rentoutunut voi ehkä nauttia enemmän.
        Mutta puhukaa. Mistä kumpikin tykkää mistä ei.
        Minusta on hyvä merkki että otat kumppanin huomioon.


      • 32
        Samaa miettinyt kirjoitti:

        Lisätäkseni vielä edelliseen, kun puhutaan että orgasmi on korvien välissä ja kyseessä on tunteet, pelkään että miten puolisoni minuun oikeasti suhtautuu. luottaako hän minuun jne.?

        Hyväilen, milestäni hän on todella seksikäs, suutelen joka puolelta, nuolen sieltä, teen kyllä töitä jne., mutta jos nainenkin etukäteen jo tietää, että tuksin tästä mitään tulee, on kai se aika puuduttavaa... :/

        Kaikista (ei ihan kaikista) asioista pitäisi pystyä puhumaan oman puolison kanssa, ei julkisesti.
        Luota itseesi.


    • miksi seksiä

      miksi harrastatte seksiä?
      — se kuuluu normaaliin elämään. Vrt. miksi harrastat syömistä
      —se on terveellistä ja rentouttavaa
      —se tuottaa mielihyvää toiselle

      herättääkö ajatus seksin harrastamisesta turhautumista, pelkoa tms.?
      — no ei vähääkään, seksi ei ole suoritus jossa pitää onnistua

      Mitä miehet ajattelevat omasta seksielämästään (itsestään ja puolisostaan) naisen kanssa, joka ei saa yhdynnässä orgasmia. Onko vika miehessä, naisessa molemmissa vai ei kenessäkään eli ei mitään vikaa missään?
      —eihän siinä mitää ”vikaa” missään ole, orgasmittomuus vaan on eräs ihmisen ominaisuus.

      Ja vielä, eikö se ala pidemmällä päälle tylsistyttämään ja haluaako nainen enää harrastaa seksiä jos jo etukäteen tietää, miten tulee käymään?
      —eihän sellainen tylsistytä mistä tykkää, tylsistyttääkö sinua selän hierominen jos et saa orgasmia?

      Vai harrastavatko nämä naiset seksiä syystä että? (On vain kiva saada munaa sisään?)
      —kyllä, varsinkin alistumishaluiset naiset osaavat nauttia seksistä myös ilman orgasmia ja on hienoa ja palkitsevaa tehdä hyvää toiselle (On kiva saada munaa sisään ihmiseltä josta tykkää muutenkin)!

      • .. women..

        -- eipä kiinnosta callupit -

        sillen taas


      • 32

        Paras vastaus tähän mennessä,
        mutta silti en anna säälipillua, haluan itsekin saada...


    • Ei oo turhaa. Ikinä en oo saanu orgasmia, mutta monta hyvää tuoppia mulla on kyllä tarjottu, kun taskut on ollu tyhjät.

    • Ubermenschen

      Outo kysymys.

      Onko ruoka ilman maustetta turhaa?

      Ehkä vähän laimeeta, mutta silti...

    • no problem

      En saa orgasmia seksin yhteydessä. Miehen kanssa en ole keskustellut asiasta. Pidän kuitenkin seksistä hyvin paljon. Eli se etten saa orgasmia, ei haittaa ollenkaan. Läheisyys on tärkeintä. Orgasmin hankin sitten aivan itse.

      • Nainen 66

        Kiva, että löytyi toinenkin, joka myöntää orgasmin saannin vain omin avuin. Minulla vaikeus aivan varmasti on pelkästään korvien välissä. Siitä olen kertonut kumppanille aina. Pelkästään ymmärtäväisiä miehiä olen tavannut. Toki moni mies on orkun luvannut saada aikaan. Rakkaus, läheisyys ja toisen huomioon ottaminen seksissä ovat omassa suhteessani viastani huolimatta tärkeimmät - huumoriakaan pois jättämättä. Pettymys tietenkin tuntuu kumpaakin osapuolta silloin tällöin vähän vaivaavan, koska siitä keskustelua syntyy. Totta kai haluaisin saada rakkaimpani kanssa.


      • 32
        Nainen 66 kirjoitti:

        Kiva, että löytyi toinenkin, joka myöntää orgasmin saannin vain omin avuin. Minulla vaikeus aivan varmasti on pelkästään korvien välissä. Siitä olen kertonut kumppanille aina. Pelkästään ymmärtäväisiä miehiä olen tavannut. Toki moni mies on orkun luvannut saada aikaan. Rakkaus, läheisyys ja toisen huomioon ottaminen seksissä ovat omassa suhteessani viastani huolimatta tärkeimmät - huumoriakaan pois jättämättä. Pettymys tietenkin tuntuu kumpaakin osapuolta silloin tällöin vähän vaivaavan, koska siitä keskustelua syntyy. Totta kai haluaisin saada rakkaimpani kanssa.

        Vaikea ymmärtää naisia,
        jotka harrastavat seksiä ilman omaa tyydytystä?
        Mitä kaikkea muuta kivaa teette miehillenne?
        Tietysti ihanan empaattista, mutta itse en pystyisi vain "hoitamaan" miehen.


      • :D
        32 kirjoitti:

        Vaikea ymmärtää naisia,
        jotka harrastavat seksiä ilman omaa tyydytystä?
        Mitä kaikkea muuta kivaa teette miehillenne?
        Tietysti ihanan empaattista, mutta itse en pystyisi vain "hoitamaan" miehen.

        Siis orgasmiko on ainoa tyydytyksen muoto. En saa varsinaista orgasmia joka kerta mutta saan todellakin OMAN tyydytyksen. Meillä yhdyntä kestää pitkään.. ja nautin todella siitä. Mies osaa pidättää omaa saamistaan. Asentoa vaihdellaan monta kertaa.
        En hoida vaan miestä vaan mies todellakin hoitaa myös minut vaikka se varsinainen orgasmi jää joskus pois. Miksi ottaa stressiä siitä kun saa oikean tyydytyksen muutenkin. Meitä on moneksi eikä kaikki ole aina sitä miltä näyttää. Eli orgasmiton yhdyntä ei ole pelkkää "empaattisuutta" miestä kohtaan. Ainakaan minulla....


    • shouWat

      Kukapa " höyläisi " naista ihan turhaan , orkkuhan kuuluu molempien terveiden elämään. Tunnekylmä nainen ei sovi parisuhteeseen .

      • Tyytyväinen

        Itselle joskus orgasmin saaminen on hankalaa yhdynnässä, mutta mä ajattelen seksiä enemmän niin, että tyydytän naista kuin itseäni. Toki itseäni tyydyttää valtavasti se, että nainen nauttii ja varsinkin kun hän laukeaa. Siispä minulle ei ainakaan miehenä ole ongelma, jos en saa orgasmia yhdynnässä.


      • Sama juttu täällä
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Itselle joskus orgasmin saaminen on hankalaa yhdynnässä, mutta mä ajattelen seksiä enemmän niin, että tyydytän naista kuin itseäni. Toki itseäni tyydyttää valtavasti se, että nainen nauttii ja varsinkin kun hän laukeaa. Siispä minulle ei ainakaan miehenä ole ongelma, jos en saa orgasmia yhdynnässä.

        Mukava tunne kun nainen laukeaa. Jos haluaa lisää, sekin onnistuu jos ei mahdottomia vaadi. Oma orkku ei lopultakaan niin tärkeää kun ei se nykyään tunnu enää miltään ihmeelliseltä. Nuorena oli tietysti aivan muuta.


      • So what

        shouWat, olet oikeassa siinä että SE kuuluu molemmille. Siitä tunnekylmyydestä, kyllä itsestä tuntuu että ne ns. tunnekylmät ovat enemmänkin miehiä - mieshän pystyy seksiin vaikka ei olisi minkäänlaisia tunteita kyseistä naista kohtaan.
        Raiskaajat ovat miehiä. Mies kääntää selän seksin jälkeen, ei nainen. Mies vonkaa. Mies ei pussaa.


      • niin.....
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Itselle joskus orgasmin saaminen on hankalaa yhdynnässä, mutta mä ajattelen seksiä enemmän niin, että tyydytän naista kuin itseäni. Toki itseäni tyydyttää valtavasti se, että nainen nauttii ja varsinkin kun hän laukeaa. Siispä minulle ei ainakaan miehenä ole ongelma, jos en saa orgasmia yhdynnässä.

        Miehellä orgasmi ja siemensyöksy on eri asioita. Siemensyöksy voi tulla ilman orgasmiakin.


      • Näinpäin
        So what kirjoitti:

        shouWat, olet oikeassa siinä että SE kuuluu molemmille. Siitä tunnekylmyydestä, kyllä itsestä tuntuu että ne ns. tunnekylmät ovat enemmänkin miehiä - mieshän pystyy seksiin vaikka ei olisi minkäänlaisia tunteita kyseistä naista kohtaan.
        Raiskaajat ovat miehiä. Mies kääntää selän seksin jälkeen, ei nainen. Mies vonkaa. Mies ei pussaa.

        Mies voi kääntää selän seksin jälkeen,mutta useimmiten nainen kääntää selän ENNEN seksiä...


    • hmmtuota

      Alkaisihan se pidemmän päälle turhauttaa koska silloin tuntuisi että olen vain panoalusta. Monet eivät saa yhdynnässä mutta melko varmasti saisivat viimeistään jos leluja otettaisiin avuksi.

    • ei kai nyt ikuisesti

      En ole koskaan saanut miehen kanssa orgasmia, ja koen siksi itseni vialliseksi.

      Oikeastaan se on todella hävettävää. :( Kuulun siihen 80-luvun sukupolveen, joka "löysi itsensä" lapsena, jolloin itsetyydyttäminen kiellettiin ilman mitään selitystä, luulen, että tämä vaikuttaa minuun jollain tavalla edelleen, ainakin alitajunnassa.

      Mitä tulee seksiin, niin minä rakastan sitä..!!!. Saan hyvää oloa seksistä muutenkin, vaikka lopullinen kliimaksi jää saamatta. Surettaa toisaalta, etten pääse loppuun saakka, ja tuntuu, että tuotan pettymyksen myös partenerille.

    • ISO-M88

      Ei haittaa vaikka en ite saa orgasmia!

    • panomies !

      hei !
      tyydytä edes miehesi,ota kunnolla suihin ja anna naida pilluun ja peppuun niin kauan kun jaksat.

      • KYLLÄ SE ONNISTUU

        HEI PANOMIES ! Trimmaa itsesi kiiltäväksi ja lihakkaaksi ,nainen on jo varmaan sellainen.


    • muu56

      Orgasmia tai ei, Munaa on oikeesti kiva saada sisään :-p heh.

      Nykyisessä suhteessani aluksi oli vaikeaa edes runkata miehen läsnäollessa, nykyään se onnistuu joten en oleta tai vaadi itseltäni laukeamista ilman omia apuja yhdynnän aikana.
      Minulle orgasmointi vaatii älytöntä keskittymistä enkä pysty laukeamaan hyvin(orkuissa on eroja) jos mies nai minua ja samalla pitäisi laueta. Miehen pitää pysähtyä tai liikkua todella rauhallisesti/vähän.

      Orgasmi ei ole minulle siis mitenkään välttämättömyys. Vähän niinkuin että j os olen viitseliäällä tuulella niin sitten ... heh. Seksi on kivaa, orkut kivoja, mutta eniten nautin yhteydestä äijäni kanssa. Tarkoitan sellasta hommelia kun seksin aikana tulee sellanen henkinen yhteys jos jaksaa vähän keskittyä..Menikö yli hilseen? siis jos hilsettä löytyy.

      • femme1

        Täysin samaa mieltä :-)
        Henkinen yhteys, rakkauden tunne toista kohtaan... Rakastelu on ihanaa ja viis siitä saako orgasmia yhdynnän aikana tai edes apukeinojen avulla. Pelkän orgasmin perässä jos on, niin sen saa hoidettua itse itselleen milloin vain!

        On aivan ihanaa kun miehen kanssa on fyysistä vetovoimaa molemmin puolin ja tuntuu ettei voi pitää näppejään erossa toisesta. Suuteleminen pitkään ja intohimoisesti ja sen jälkeen useamman tunnin kestävä peuhaaminen sängyssä. Sitä on kunnon mies tehty :-)


    • nainen---11

      Itse olen saanut vain yhden miehen kanssa yhdynnässä orgasmin. Häneen luotan ja uskallan olla täysin vapautuneesti. Mikäli minulla on epävarma olo, en pääse edes lähelle orgasmia.

      Mutta kaikista eniten tykkään siitä, että mies hoitelee minut käsin (tai jollain muulla) ja heti orgasmini jälkeen alkaa panemaan minua. Se on huippua.

      • bonnie

        "Mutta kaikista eniten tykkään siitä, että mies hoitelee minut käsin (tai jollain muulla) ja heti orgasmini jälkeen alkaa panemaan minua. Se on huippua. "

        Hear hear!


    • 4

      Naiset eivät saa orgasmia. Koko juttu on tasa-arvon kylkiäisenä keksitty legenda.

      • 32

        Tule katsomaan, miten nainen saa....
        Sinusta ei luultavasti ole siihen.


    • sutsisatsisatsaa

      Olen nainen joka melkein joka kerta "saa", kun mies on oikea - ja siihen tarvitaan vakinainen suhde, kunnolla aikaa ja oma hyvä sänky. :) Olen tosi kiivas ja kiihkeä, teen pieniä vinkkailuja päivää myöten jonka huipennus tulee sitten kun päästään asiaan. Mies tuntuu tosi tyytyväiseltä ja uskolliselta tähän asiantilaan, vaikka on sellainen uros jota monet yrittää.
      Aiemmin seurustelin miehen kanssa, joka kerran "vahingossa" laukesi mutta jostain syystä se jäi ainoaksi vaikka muutoin sänkyelämä olikin aika hyvin molempia tyydyttävää ja toiminta tiheää. En silti jaksanut sitä peliä kovin kauaa katsella, kun en tiennyt onko syy pelossa että tulisin raskaaksi, tai ehkä jossain muualla.

    • Kylmät kädet

      Seksi ilman orgasmia on naisten ongelma.

      • .

        Joka johtuu useimmiten miehestä.


    • .......?

      Minulla meni neitsyyden menettämisen jälkeen noin 20 vuotta ennen kuin sain yhdynnässä ensimmäisen orgasmini ja siihenkin tarvittiin suuseksiä. Pelkällä kädellä hieromalla en saa orgasmia. Orgasmi tulee parhaiten seksilelulla, joka stimuloi klitorista. Sillä saan orgasmin noin joka toinen kerta nykyisin. Luulenpa, että en tule koskaan saamaan orgasmia pelkästään yhdynnässä ilman "lisäapuvälineitä".

      Tykkään seksistä, mutta se laukeaminen on vain se vaikea osuus. Kiihottuminen ym. on varmasti ihan samaa kuin muillakin, mutta helposti paikat turtuvat tai sitten en vaan pääse riittävän kiihoittuneeseen tilaan.

      Orgasmittomuus ei kerro välttämättä siitä, että kuinka paljon tekee mieli. Omalla kohdallani ollut aina ns. nopeasti laukeavia miehiä, jolloin ongelmana on juuri se, että minua pitäisi panna paljon kauemman aikaa, mihin he pystyvät. En ole koskaan ollut yhdynnässä, joka olisi kestänyt yli 15 min yhteen menoon.

      Omalla kohdallani tyydyttävintä on se, että minut ns. hoidellaan ensiksi ja sitten mies. Tämä siitä syystä, että miestä ei ikinä kiinnosta naisen "hoitelu" enää sen jälkeen, kun mies on itse lauennut.

      Osittain ongelmani saattaa johtua siitä, että olen liian kiltti. En osaa olla vaativa ja pakottaa miestä hyväilemään minua esim. puolta tuntia. Onneksi nykyinen mieheni hyväksyy klitoristärisyttimen käytön. Uskoisin, että ilman sitä seksielämämme olisi nuukahtanut ihan vain siksi, että kun olen siihen tottunut, voisi käydä liian usein niin, että masturbointi kiinnostaa enempi kuin yhdyntä.

      Ensimmäisessä seksisuhteessani olin yli 10 vuotta enkä siis koskaan saanut orgasmia. Se turhautti joskus, mutta suhteen alussa rakastuneena se ei tuntunut ongelmalta. Pidemmän päälle suhteen loppuvaiheessa riski pettämiseen oli iso, kun halusi kokeilla, että olenko minä "viallinen" vai voiko joku muu auttaa asiaa. Toisaalta on olemassa niitäkin naisia, jotka eivät koskaan saa orgasmia.

    • mies 42

      Eron jäkeen kun etsinyt uutta elämän kumppania muutamien samanikäisten 40- kanssa. Tullut vastaan että ne vanhat tavat edellisistä suhteista tulevat naisissa esiin. Jos viimeiset kymmenen vuotta harrastaneet vastahakoisesti tai innotta. Niin on siinä uudella kumppanilla työmaa eessä jos ei ole muutenkaan seksuaalisesti aktiivi.

      • 32

        Otan osaa,
        mutta on meitä 40 naisia, jotka haluavat aina. Miehet vaan eivät jaksa.


    • häppy woman 41v

      Seksi on ihanaa.... vaikken ole koskaan saanut orgasmia yhdynnän aikana.
      Miehen iho ja tuoksu... suuteleminen... kosketteleminen.... suihinottaminen.... aivan ihanaa.... ja lopulta mahtavaa kullia sisään.... Nautin siitä todella paljon!
      Mulle orgasmin saaminen on aina ollut hiukan vaikeaa. Nykyinen miesystäväni osaa tehdä sen mulle sormillaan juuri niin kuin haluan, eikä se enää kestä niin kauaa kuin ennen.... Ja siinä vaiheessa, kun mä laukean, niin mies on jo tosi kovana ja kun hän työntyy sisääni, se on piste iin päälle :)
      Ja vaikken olisikaan saanut orkkua ensin, niin nautin siitä huolimatta.... En koe, että seksielämämme olisi jotenkin "vajavaista".

      • No häppy woman 42v

        Toi kuulosti hyvältä.
        Olen kade :)
        Sama juttu..ei orkkua yhdynnällä, muuten kyllä.
        Hmmm...mies kyllä puuttuu...kaipaan seksiä tosi paljon =)


      • kaikki kuunnellut
        No häppy woman 42v kirjoitti:

        Toi kuulosti hyvältä.
        Olen kade :)
        Sama juttu..ei orkkua yhdynnällä, muuten kyllä.
        Hmmm...mies kyllä puuttuu...kaipaan seksiä tosi paljon =)

        Eli sulle,oletko ollut epävarma .siis luotettava ja varma mies puuttuu tästähän tässä varmaan kysymmys.


    • KieliMies..

      Meillä muija nuollaan tai sormeillaan kunnon orkkuihin ja sit vasta meikäpokika panee. Molemmat tykkää..

      • Provessori

        OIKEIN


    • sexi on mahtavaa riippuu kohteesta tietysti ja mitä kauemmin naisen peppu kestää niin sen mahtavampaa se on

    • REALISTI!

      SEXILLÄ saavutetaan vain omia haluja!
      Jos on vahva tahto kahdenkeskiseen NAUTINTOON RAKASTELEMALLA. Niin aloittakaa TUNTEELLA YLÄPÄÄSTÄ ja sitten valutaan vaistojen varassa alapäähän.
      Ps. Keskinäinen rakkaus ja tunteet ohjaavat teitä, eikä ORGASMIN SAAVUTTAMINEN!

    • Orgasmi seksissä ei ole pakollinen!!!!
      Nauttia voi muutenkin!! Mulla on hyvä kokemus!!

    • erimies

      muija saa joka kerta

    • häh

      Mitä orgasmi on?

    • Yläkäyrämies

      Itselleni seksikokemus on aika lailla yhtä tyhjän kanssa, jos nainen ei saa orgasmia. Tunnen itseni epäonnistuneeksi. Yleensä nainen kyllä on saanut orkun, joten sikäli ei ole ongelmaa.

      Itse en laukea yhdynnässä juuri koskaan, minkä aiemmin koin aikamoiseksi ongelmaksi. Tunsin olevani täysin epänormaali. Väkisin yrittäminen ei tietenkään auttanut mitään. Nykyään olen kuitenkin oppinut olemaan välittämättä asiasta liikaa. Nussin naiselle orgasmin, ja sitten yleensä runkkaan itseltäni mällit, mikä on meistä molemmista ihan kiihottavaa. Siltikin olisi kyllä kivaa laueta yhdynnässä.

      • Yläkäyrämies

        Niin, ja kokemusta minulla on vain yhdestä naisesta :)


      • femme1

        Eli jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, koet epäonnistuneesi, mutta itse et laukea juuri koskaan yhdynnän aikana!? Etkö koe olevasi epäonnistuja silloin?


      • Yläkäyrämies
        femme1 kirjoitti:

        Eli jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, koet epäonnistuneesi, mutta itse et laukea juuri koskaan yhdynnän aikana!? Etkö koe olevasi epäonnistuja silloin?

        En...enää. Kuten kerroin, asia aiheutti minulle ennen paljon päänvaivaa, mutta olen päässyt siitä yli. Orkunhan nyt saa, kuten sanottu, runkkaamallakin. Aina se ei edes ole välttämätöntä. Minulle tuottaa suurta mielihyvää, kun nainen saa orgasmin minun käsittelyssäni :)

        Lapsenteko tässä ei ole koskaan ollut mielessä, joten senkään takia en ole kokenut "epäonnistuneeni".


    • ennen-

      Miksi harrastin? Odotin silloin että se mies muuttuisi huomaavaksi ja osaavaksi. Pelkäsin että mies häipyy kokonaan (rakastin aidosti) jos kieltäytyy joskus. Mies paljastui pelimieheksi. Miehellä oli hieman liian ohut ja levossa pieni kurttuinen löysä nakki. Terveisiä vain sinne miehelle ja uudelle naiselle, jos on jossain.

      Ehkä ensikerralla sanon suoraan että kaikki menee päin v-ua seksissä, jos kohtaan miehen eikä mikään suju. Sitten se varmaankin häipyy, mutta toinen vaihtoehto olisi sietää seksiä joka ei toimi. Aito välittäminen estää kertomasta, koska haluaa olla toisen kanssa.
      Kyllä se turhauttaa yli kaiken jos mies ei välitä koskaan ja ei myös välitä toisen saamisesta. Mies itse sai. Eikä ole itse koskaan saanut mitään. Se jättää jäljet ja mies vaan vielä häipyy elämästä.
      Voi olla kivaa harrastaa s:iä, jos toinen ei satuttaisi, tämä mies satutti seksin aikana. Mutta tarkoituksena olisi kummankin onni... eikä vaan miehen.

      • ennen-

        "Ehkä ensikerralla sanon suoraan että kaikki menee päin v-ua seksissä, jos kohtaan miehen eikä mikään suju."

        Tarkoitin jonkun uuden kumppanin.


      • ennen-
        ennen- kirjoitti:

        "Ehkä ensikerralla sanon suoraan että kaikki menee päin v-ua seksissä, jos kohtaan miehen eikä mikään suju."

        Tarkoitin jonkun uuden kumppanin.

        Hän ei kuunnelut toisen neuvoja tai toiveita. Sen mitä uskalsi sanoa.


      • 32

        Tärkeintä on ihmisyys,
        ehkä kenenkään anatomisista ominaisuuksista ei kannata huomautella, niille ei ihminen itse voi mitään..
        Pienikin nakki toimii, jos sitä osaa käyttää.


    • syasee

      Sexsistä voi nauttia ilman orgasmia on ihanaa rakastella ja nauttia kun kumpikin nauttii pitkästä sexsistä ja orgasmi tulee ajallaan pitääkö kaiken olla viidessä minuutissa tehty ja valmista mitä nautintoa sellanen sexsi on eikö sexsi ole tarkotettu että siitä yhdessä nautitaan ja näihin asioihin on myös netti sivu löysin sellasen jossa kyseltiin ja pohdittiin harrastaako sexsiä ekakertaa kun miehen tapaa ja vastaus oli että rakastellavoi ja ei sexsin tartte heti onnistua sitä voi nauttia ja jos toinen on herkempi kun toinen osa puoli voi toista hyväillä ja saada toiselle orgasmin ja siinä sanottiin myös se että tälläsiin asioihin ei suhteen pitäisi kariutua asioista voi keskustella ja sopia ja kun toisen tavat oppii tuntemaan onnistuu sexsikin

    • öohi

      Pieru orgasmin aikana on hyvä asia

      • JJ

        NIINKÖ


    • randomina

      Seksi ilman orgasmia on teeskentelyä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Piste.

      • ETTÄ MITENKÄ

        Missä oli pää ja missä häntä.--


    • En minä

      siitä seksistä juurikaan välitä mutta munat tykkää ;-)

    • Tärkeintä seksissä

      on se, että molemmat osapuolet nauttivat. Mies ja Munat ;D

    • JokuMikäLieneekin

      Olen 27v ja en ole koskaan miehen kanssa saanut orgasmia, ei se silti tarkoita että en nauttis itse menosta ja meiningistä tai kokis olevani puutteessa :)

      Miehet on aina saanut ja joskus on sekin jo palkitseva että toinen saa. Joskus kuvittelin että kuulun porukkaan joka ei edes vois saada mutta itsekseen se onnistu ongelmitta, eli tiedä onko miehissä vai omassa luottamus pulassa vika.

      • 32

        Joku? Mikä?
        Sulla on luultavasti ongelmia oman itsesi kanssa. Olet ihana ihminen, opettele rakastamaan itseäsi. Sen jälkeen voit opetella rakastamaan muitakin. Älä harrasta seksiä, jos et itse halua.


    • himokas

      Minä itse kuulun niihin naisiin joka ei ole koskaan saanut orgasmia :( . Mut nautin suunnattomasti seksistä ja kiihotun helposti , aika lähelle huippua pääsen joka kerta mut itse orgasmi ei vaan tuu . En todellakaan syyllistä miestäni siitä , hän tekee kaikkensa et nautin . Mitään syytä tähän ikävään juttuun ei ole , olen käynyt lääkärissä yrittänyt kaikkia muitakin hoitoja , mut ei niin ei . Mulle rakkaan läheisyys ja hellyys on kuitenkin se juttu , miksi haluan paljon seksiä ja pienikin hipaisu rakkaaltani jaa minut hyvinkin kiihottuneeksi ja se on ihanaa . Joten ei kaikkille se orgasmi ole se tärkein asia , toki nautin kun pystyn mieheni tyydyttämään kunnolla . Miehet ei vika ole teissä , ainakaan joka tapauksessa .

    • Tasa-arvoinen seksi

      Nythän eletään tasa-arvon aikoja. Kumpikin osapuoli huolehtii itse siitä, että saa seksistä haluamansa, joka yleensä on orgasmi. Tietysti kumppanin toiveita pyritään parhaan mukaan toteuttamaan, mutta vastuu onnistumisesta on itsellä.

    • kjdflsjd

      Seksi on kivaa, vaikka ei orgasmia aina tulisikaan. Joskus vaan sitä on sitten niin fiiliksissä että orgasmi on jo ovella. Jos orgasmia ei tulisi ikinä, niin kyllä se suhdekin olisi aika tuhoontuomittu.

      Tärkeintä orgasmin saannissa on se, että näen että mies haluaa minua. Se saa minut kiihoittumaan, ja sitä kautta pääsen lähemmän orgasmia. Mikään tekniikka ei korvaa sitä että mieheni kiihottuu minusta.

      Joo ja joskus on kiva saada vaan munaa sisään. Mutta jos orgasmia ei kuuluisi ikinä, niin sitten alkaisin kyllä turhautua ja suhde tuntua kurjalta.

    • Mulle vaan ainakin j

      Minusta on välillä ihan sama tuleeko naiselta vaiko ei. Ei jaksa ottaa vastuuta ihan joka maailman asiasta. Joskus riittää ihan hyvin kun itseltä tulee vahvasti. Ei siinä tarvitse autinnon lisäämiseksi mitään suururakkaa tehdä

    • seksy pimu vastaa

      En ymmärrä! Olen nainen ja nautin tasan seksistä ihan älyttömän paljon vaikken orgasmi saakkaan. Orgasmi tietty kruunaa sen mutta ilman orgasmiakin seksi on ihanaa.Mä en suoraan sanottuna orgasmin takia seksiä harrasta vaan se kun rakastaa toista ja nussii sen ralkastamansa ihmisen kanssa niin vitun orgasmeilla ei niiin väliä. Tälleen mun mielestä mut vissiin jotkut on eri mieltä.
      OLET ALOITTAJA VARMAAN JOKU PORNONKATSELIJA. jOS OLET JOKU PORNO ADDIKTI NIIN EN IHMETTELE SUN AJATUSMAAILMAA!!!

      Terveisin seksy pimu!!

    • MIESS55555SSS

      Täällä myös vanha parisuhde ilman naisen orgasmia, ja se rampauttaa miehen pahasti, henkisesti. En viitsi tarkentaa noita samoja itsetunto juttuja ... Mutta yksi pointti on tosi paha : Jossain kohtaa naiselta lipsahtaa repliikkejä joissa annetaan ymmärtää miesten käyttävän naisia hyväksi. Arvatkaas uskooko sitä mies enää näitä juttuja ettei haittaa vaikkei nainen saakkaan , aina ? Pahasti sanoen LAHNA-syndrooma vaivaa suomalaista naista ...

    • JoannaXL

      Kullanmurut, olen nainen joka saa useimmiten orgasmin ilman klitoris-kiihotusta. Siis erään ketjussa olleen aiemman viestin mukaan: minulle riittää, että saan munaa sisään :) Sen sijaan poikaystäväni saa varsin harvoin ilman että autan suullani. Sen toki mielelläni teen, jotta rakkaani tyydyttyisi "ihan kunnolla" mutta keskusteltuamme asiasta monet monet kerrat, hänelle on yhtä tärkeää se, että minä saan orkut vaikkei hän saisikaan. Ja pääasia meistä on, ettemme anna miehen orkuitta jäämisen tehdä rakastelusta paineistunutta, jännittynyttä, orkkujen kalkulointiin keskittynyttä ähellystä. Sellaiseksi se joskus kuulemani mukaan menee silloin kuin toisella on saama-ongelmia. Kaikille siis rakkautta, kärsivällisyyttä, mielikuvitusta ja vapaata ja avointa suhtautumista. Minusta ainakin on ihanaa pukeutua erilaisiin vermeisiin, ottaa ja antaa mitä oudoimmissa paikoissa ja tilanteissa, antautua hullunkurisiinkin asnetoihin, tapoihin jne. - näistä me molemmat nautimme 100% vaikka sitä ratkaisevaa syöksyä ei tuliskaan!!

      • Jekku-Vekku

        Joanna!! Tervetuloa koska vain tapaamaan minua, orkutonta miestä. Uskoisin että SINUN kanssasi iso, komea kullini saisi sitä mistä se ja minä olemme aina unelmoineen - hekumallisen naisen läsnäoloa, PANEutuvaa asennetta, ihana nainen olet kerta kaikkiaan. PLIIS mistä tuollaisen namusen löytäisi!!! Olen hard as rock tätä kirjoittaessani, oi unelmieni nainen.


    • 16 v

      Miksi tää on alle 18 v kielletty?

    • Orgasmiton_nainen

      Juurikin mun ongelma. Oon melkein 24v nainen ja en oo ikinä saanut yhdynnässä orgasmia; en ole päässyt edes PUOLEENVÄLIIN, jos niin voi sanoa.

      Mua ahdistaa tosi paljon tulevat suhteet. Tiedän että en saa sanottua kumppanille että "hei, mä en muuten koskaan saa tästä yhdynnästä irti yhtään mitään". Ainoa nautinto on tiedostaa se että mies nauttii musta... muttei se tunnu olevan riittävä syy. Itsetyydytyksellä saan orgasmin, mutta todellakin vain klitoriksen avulla.. en ikinä työntele mitään sisään.

      • pienestä kiinni

        Vastatkaapa naiset, miksi se on mahdotonta itse kiihottaa klitorista, kun mies on työntyneenä sisään polvillaan ja liikkuu hitaasti; orkun lähestyessä luonnollisesti liike tihenee naisen liikkuessa omien tuntemustensa mukaan? Olen pyytänyt kumppanini tekemään niin, vaan ei halua, vaikka vaikeuksia saada. On ihan hilkulla, vaan sitten ei tulekkaan! Minäkään en saa siinä vaiheessa koskea...pitää varmaan hommata klitoriksen kiihotin? Auttakaa nyt hyvät tytöt, että osaisin!


      • Hmm?
        pienestä kiinni kirjoitti:

        Vastatkaapa naiset, miksi se on mahdotonta itse kiihottaa klitorista, kun mies on työntyneenä sisään polvillaan ja liikkuu hitaasti; orkun lähestyessä luonnollisesti liike tihenee naisen liikkuessa omien tuntemustensa mukaan? Olen pyytänyt kumppanini tekemään niin, vaan ei halua, vaikka vaikeuksia saada. On ihan hilkulla, vaan sitten ei tulekkaan! Minäkään en saa siinä vaiheessa koskea...pitää varmaan hommata klitoriksen kiihotin? Auttakaa nyt hyvät tytöt, että osaisin!

        Siis sun naises ei anna sunkaan koskea itseään kädellä vai? Ku itellä tuli vaan mieleen, et jos hän itse ei itseään hiero, niin mikset sä sit vois tehdä sitä?


    • Orgasmin saanti on omalla vastuulla. Ei voi odottaa, että toinen sen antaa.

      Jos antaa, loisto juttu. Mutta niin paljon voi tehdä ihan itse.

      Saan orgasmin aina, kun sen haluan ja teen sen itse tavalla tai toisella. Mieheni saa noin viisi kertaa viikossa. Itse haluan laueta ehkä kerran kuukaudessa ja jokusen kerran itsekseni.

      Olen viiskymppinen nainen ja hyvin tyytyväinen seksielämää i.


      Eli - tehkää niin kuin teille sopii ja nauttikaa.

    • ETTÄ

      Haloo pahvit!

    • Neitonen-35

      Seksi on ihanaa myös ilman orgasmia. Tärkeintä on läheisyys ja kaikki se kiihottava toiminta ennen orgasmia. Itse nautin suunnattomasti, kun toinen nauttii ja saa orgasmin. Ei ole tärkeintä, että itse saa. Se on pikemminkin bonusta. :)

      • Ikä ukko

        Mutta sillä toisella voi jäädä nautinto vähemmälle kun sinä et saa sitä orgasmia, ainakin joillekin miehille on tärkeää että myös se kumppani saa tyydytyksen, se lisää omaa nautintoa ja jos ei sitä tule niin se omakin nautinto jää vähemälle, emme kaikki miehet ole sikoja, vaikka monin nainen niin luulee!


      • 32
        Ikä ukko kirjoitti:

        Mutta sillä toisella voi jäädä nautinto vähemmälle kun sinä et saa sitä orgasmia, ainakin joillekin miehille on tärkeää että myös se kumppani saa tyydytyksen, se lisää omaa nautintoa ja jos ei sitä tule niin se omakin nautinto jää vähemälle, emme kaikki miehet ole sikoja, vaikka monin nainen niin luulee!

        Seksi on hauskaa,
        myös mun kokemukseni mukaan useimmat miehet haluavat tyydyttää naisen ensin. Tai ehkä mulle on osunut vain niin ihania miehiä.


    • nainen 19 vuotta

      Ensinnäkin kannattaa ottaa huomioon, että kaikki ovat yksilöllisiä myös tuon orgasmin saannin suhteen.

      Itseäni ei ainakaan häiritse vaikka en laukea seksin aikana.
      Olen sitä sorttia, joka saa vain pelkkiä uniorgasmeja. En siis millään muulla keinolla.
      Poikaystäväni on toki maininnut että hänelle tulee syyllinen olo kun en saa. Rauhoittelin häntä ettei se ole hänen syynsä ja kyllä se sieltä tulee jos se on tullakseen :)

      No miksi sitten nainen haluaa seksiä vaikkei hän siinä yleensä pääse "huipulle"?
      Uskon että moni nainen nauttii jo ilman orgasmia. Itse ainakin pystyn nauttimaan paljon paremmin mikäli en tavoittele "huipulle". Sitten se ei ainakaan tule ;)

      • maanantaita

        En ole kans koskaan saanut orkkua,eikä sitä osaa kaivatakaan,siis miehen kanssa,no itse sitten..Ilman miekkosta elelenkin,vaikka toki miehistä tykkään,mutta muutaman vuoden ollut jo ilman seksiä,EIKÄ siihen ole kuoltu,tervekin olen,vaikka keski-ikää mennään.Ehkä vielä vällyjenkin alle jonkun löydän! En tosin niin ole haeskellutkaan,käyn kyllä viihteellä ym.ehkä "teflonpinta"ei tartu mikään,heh..


      • PÄHKINÄ

        JUURIKIN ,TOISILTA TULEE ÄMPÄRI TOLKULLA TOISILTA TUHKAT,SE ON TÄÄ
        EU.MIKÄ VAATII SUURTA JA PALJON.


    • v

      Naisena olen todennut, että miehille on jotenkin arka paikka, jos he eivät saa naista laukeamaan. Olen toki mielissäni, että he yrittävät, mutta tiedän saamisen olevan minulle vaikeaa, joten yritän kertoa heille, että on ihan okei, etten suhteen alussa saa, eikä se missään nimessä ole heidän vikansa, koska mistäpä he - varsinkaan heti ekalla kerralla - voisivat hallita sen nimenomaisen tavan, jolla minuun pitää koskea, joten en halua heidän stressaavan asiasta.

      En muutenkaan ymmärrä tätä oletusta, että miehen pitäisi antaa naiselle orgasmi, kun tämä vain makaa palveltavana! :-o Vaikka tarvitsen ja haluan hyväilyä ja hydrauliikkaa, katson olevani viimekädessä itse vastuussa orgasmistani, koska miehen osuutta enemmän siinä on kyse siitä, että itse pystyn reuntoutumaan ja saamaan pääni oikeaan vireeseen. Miten muka mies voisi olla vastuussa siitä? Sitäpaitsi, onhan minulla omatkin kädet, joilla täydentää miehen tuottamaa mielihyvä ja hankkia itselleni se orgasmi!

      Tottakai sitten, kun suhde vakiintuu, oletan miehen haluavan opetella, mistä tarkkaan ottaen tykkään ja haluavan tehdä parhaansa autaaksee minua saamaan orgasmi, mutta en silloinkaan odota valmiiksi palvelemista!

      Mutta kyllä minä seksiä harrastan ihan omasta halustani enkä miehen mieliksi, koska haluan koskea ja helliä toista ja saada hellyyttä ja sylissäpitämistä ja läheisyyttä. Seksissä on niin paljon muutakin kuin se orgasmi!!

    • Sinä.

      Itse asetat kriteerisi seksille. Jos tavoitteesi ja mielikuvasi onnistuneesta seksistä on se,että molemmat saatte orgasmin tai kaksi,niin silloinhan et pääse sinua tyydyttävään tulokseen seksissä. Henk.kohtaisesti nautin seksissä läheisyydestä ja yhdessä olosta,saan sitten orgasmin tai en. Eli,kuka minkäkin tavoitteen asettaa itselleen seksissä,siitähän kaikki on kiinni. Ei voida sanoa,että sinun tai minun tapani olisi oikea tai väärä,koska ihmisillä on miljoonia mieltymyksiä.

    • Ikä ukko

      Eihän se ole silloin kunnossa tuo seksielämä, eikä siis tasapuolista jos toinen ei saa koskaan orgasmia. Mulla ainakin miehenä on aina ollut tärkeää että juttu ei ole jäänyt vain mun ykspuoleiseksi nautinnoksi, kyllä hyvä ja tyydyttävä seksi vaatii sen että molemmat pääsevät "huippuunsa".

    • Orgasmiton_Nainen

      Mä en voi olla ajattelematta etteikö se olisi vähän epäreilua että miehille se orgasmin saaminen on huomattavasti helpompaa kuin naisille yhdynnän aikana.

      Jos miehen muna ei tunnu juuri mitenkään kutkuttelevan, niin MITÄ nainen voi tehdä asialle? Eipä kait mitään. Esileikit sun muut on asia erikseen, mutta itse akti voi olla todella BLAAH.. eikä nainen sille mitään mahda. Varsinkaan missään lähetyssaarnaaja-asennossa kun ei pääse itseään koskettelemaan samalla klitoriksesta.

    • yksinainenvastaa

      Seksi tuottaa minulle suurta tyydytystä, vaikken orgasmiin ylläkään. Mies tietää, etten saa yhdynnässä orgasmia. En todellakaan ole turhautunut, haluan paljon enemmän kuin mies, minulle kelpaisi joka päivä pano :) en todellakaan harrasta seksiä miehen vuoksi, vaan siksi että se tuntuu _todella_ hyvältä. huippu jää kokematta, mutta se ei silti vie pois sitä nautintoa, mitä seksin aikana saa. tuntuu todella hyvältä kun miehen kova kalu on sisällä. ei todellakaan ala tylsistyttämään, en ota edes paineita orgasmista, tulee kun on tullakseen. haluan harrastaa seksiä päivittäin vaikken saa orgasmia.

      ehkä pahinta olisi juuri tuollainen stressaaminen asiasta, jos mies tekisi asiasta ison ongelman. toki pitää yrittää miellyttää kumppaniaan ja yrittää tuottaa hänelle mielihyvää, mutta itseä ainakin ärsyttäisi esim kysymykset "saitko?" jne. kannattaa kysellä naiseltasi voisitko tehdä jotain toisin. jos nainen on tyytyväinen seksielämäänne, älä ala stressaa orgasmista. itselle ainakin tulisi todella ikävä olo ja tuntisin oloni vialliseksi, jos mies liikaa stressaisi orgasmistani. en siis missään nimessä tarkoita, että pitäisi olla välinpitämätön, mutta ei saa stressata!!

      nyt olen ollut muutaman päivän puutteessa ja todellakin haluan saada kovaa kalua sisään, kun mies palaa takaisin. :) voi sitä nautintoa!!

    • Kaikki hyvin

      Itse saan orgasmin melko harvoin, mutta se ei estä nauttimasta seksistä. Haluan kumppaniani ja uskallan myös näyttää sen hänelle. Nautin läheisyydestä ja myös siitä, että voin tuottaa miehelleni nautintoa.

    • On tärkeää

      Tämä on tosi hyvä kysymys eikä mikään provo. Kannattaa lukea Naisen orgasmi-niminen kirja, sekä miehet, että naiset. On yllättävää, miten yleistä on, että pelkästään sukupuoliaktissa vain harvat ja onnelliset naiset saavat orgasmin. Sitten on enemmistö meitä, jotka tarvitsevat muunlaista koskettelua, suuta, kättä, hieromasauvaa. Ei se ole häpeä miehelle, jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia, mutta se on, jos mies ei osaa tyydyttää naistaan sen lisäksi, että saa oman tyydytyksen. Kyllä se on niin, että nainen tarvitsee paljon aikaa, paljon hyväilyjä, rinnat ovat hyvin hyvin erogeeninen alue. keskusteleminen ja kyseleminen on kaiken aa ja oo. Itsekin luulin, että joo joo ei se orgasmi ole tärkeä, mutta sitten menetin kaiken mielenkiinnon ja sen seurauksena ukko haki muualta nautintonsa. Tuon alussa mainitsemani kirjan sanoma on, että naisen pitää uskaltaa antautua ja ottaa oma nautintonsa. Yhdyntä ei todellakaan kiihota oikeita paikkoja, eikä silloin naisessa ole mitään vikaa vaan yhteisessä kommunikoinnissa. Rakastakaa ja kokeilkaa.

      • ok vai ei

        Parisuhteessä tällä hetkellä ja tyttöystävä on saanut ensimmäisen poikaystävänsä kanssa orgasmin yhdynnässä, minun kanssa ei, paitsi sitten muilla keinoilla.

        Mietityttää onko hän yhtä ihastunut minuun ja haluaako yhtä paljon.
        Hän sanoo, ettei haittaa, yritän olla asian kanssa ok, mutta kun tiedän, ettei se aina ole.


    • nainen 50+

      Minä jään ilman en saa siis orgasmia , kuin todella todella harvoin ,Muulla tavoin kyllä saan . Asia tympii minua aika lailla.Ja kaiken kukkurajksi minun kohdalleni on sattunut sellaisia miehiä kuin 5min puheilla.

    • neiti23v.

      Kyllä mä ainakin nautin seksistä, vaikka en saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Jos vaan muuten on mukavan kokoinen penis ja ihana kumppani niin kyllä se naiminen on kivaa vaikkei saisikaan orgasmia. Mut mua kyllästyttää se jos miehen tulemiseen menee joku puol tuntii tai jopa tunti.. Siinä vaiheessa homma alkaa maistumaan puulle.. Itse saan orgasmin yleensä vaan nuolemalla tai sitten omin avuin.

    • Rose99

      Hei kaikille.Tämä täytyy opiskella yhdessä. On monta tapaa tehdä asioita. Täytyy osata keskustella ja ottaa oppia. Kuuntele toista.

      • nyt

        Extraa teille. Naiseni ei saanut orkkuja kunnes imimme toisiamme tosissaan. Kun hänelle tuli imin tosissaan ja häneltä pääsi pissat suuhuni. Ei tuntunut pahalta, koska tiesin, että nyt hän sai sen!


      • pienestä kiinni
        nyt kirjoitti:

        Extraa teille. Naiseni ei saanut orkkuja kunnes imimme toisiamme tosissaan. Kun hänelle tuli imin tosissaan ja häneltä pääsi pissat suuhuni. Ei tuntunut pahalta, koska tiesin, että nyt hän sai sen!

        myös nainen saa "syöksyn", se ei suinkaan ole pissaa!


      • syöksyjä
        pienestä kiinni kirjoitti:

        myös nainen saa "syöksyn", se ei suinkaan ole pissaa!

        Näin juuri. Läheskään kaikki miehet ei tiedä naisten "syöksystä". Sillä on nimikin.. en muista mikä. On tutkittu että siinä on samoja aineita mitä miehen eturauhanen tuottaa. Ei todellakaan ole pissaa!!


    • KAIKKI RUOKAINEN

      Kaikessa pyritään parhaaseen ja kun se vielä tuottaa mielihyvää,niin mikä ettei
      Se varmaan tuntuu aika turhauttavalta kun yö painitaan ja mitään maan järistystä ei
      tullutkaan,mutta kun ananasta syö ja Luomu possua kyllä toimii.On se kyllä pikkasen muustakin kiinni ,jos ei viisari värähdä.

    • The Ahtissonni

      minä olen ahtisaari,minulla on läskivatsa siksi en voi nauttiua koska nainen hyllyy päälläni ja penis on pieni en saa yhdyntäää

    • W0man

      Tähän ikään (nainen 45 v) olen oppinut käyttämään väriseviä apuvälineitä, pano takaapäin ja samalla vibraa klittaan niin johan soi ja raikaa orkut ! Nuoleminen ja klittan imeminen saa aikaan saman. Monesti myös siten, että rakkaani toimii lopuksi koneen käyttäjänä, pidän enemmän siitä, että olen kunnolla kiihottunut itse aktin aikana ja vasta lopuksi saan itse.

      Joskus tulen ilmankin apuja "pelkän" munan vaikutuksesta, mutta se ei ole itseisarvo: on ihanaa rakastella rakkaan ihmisen kanssa.

      Satunnaisissa yhden yön suhteissa en ole koskaan saanut orgasmia, apuvälineitä tai ei, ja vaati synnytyksen, että sain sen ensimmäisen (24 v)

    • TämäOnTotuus

      Hyvin, hyvin, hyvin harva nainen saa orgasmin pelkällä naimisella.

      Siinä ei ole mitään pahaa, että nainen itse tai mies tekee kädellä avittaen orgasmin tai orrasmeja.

      Luonto on luonut naisen sellaiseksi, että hän kiimassa ollessan parittelisi monen miehn kanssa ja saisi orgasmin vain kiiman korkeimmassa vaiheessa. Luonto haluaa varmistaa näin naisen raskaaksi tulemisen. Ei siinä mitään outoa ole. Näin se vaan on.

      Sehän on vain mukavaa avitella naiselle niitä orgasmeja ja odottaa naista ensin tekemään itsellensä orgasminsa.

      Tämä on totuus. Kaiken kokenut tietää.

    • KokoNaisuusRatkaisee

      Ihan asiallinen keskustelun avaus. Olen miettinyt naisena samaa. Sillä aloittaessani seksielämää, oli orgasmin saanti minulle vaikeaa. Sitten kokenut miesystäväni tajusi, että painan jarrua juuri kun olen saamassa, ja opin saamaan. Välillä sainkin vakituisissa suhteissani lähes joka kerta orgasmin. Tosin suhteen alussa aina kesti, kunnes opin saamaan uuden miehen kanssa.

      Nyt olen alle nelkymppinen, ja tässä on ollut hankalia elämänvaiheita. Jostain syystä en samanlaisia orgasmeja saa enää kuin nuorempana. Kokemus ei ole niin erityinen, lihassupistukset eivät korreloi mielihyvään, ne ovat jotenkin erillisiä. En edes aina itse tiedä, sainko. Itsetyydytykselläkään en saa erityisempiä orgasmeja. Mutta seksistä nautin silti, ja haluan sitä. Minulle tuottaa tyydytystä tuntea mies sisälläni ja saatan olla "viittä vailla orgasmi -tilassa" koko seksin ajan, vaikka en siis laukea. Ja läheisyys ja kosketus on yleensäkin tärkeää.

      Eli lyhyesti: nuorempana jännitin seksiä ja itseäni, mutta kun sain orgasmin, se oli taivaallinen kokemus. Nykyään en ehkä saa orgasmia tai se on kokemuksena lattea, mutta läheisyyden, hellyyden ja sisäkkäin olon kokemus on taivaallinen. Eli en ole menettänyt mitään. Seksuaalisuuteni on vain muuttanut muotoaan.

      Tosin aloitin juuri treenaamaan lantionpohjan lihaksia, jos sillä olisi vaikutusta orgasmin saantiin. Tyytyväinen silti olen ilmankin.

    • nappiin

      Minua ei haittaa yhtään jos nainen ei aina saa ,, On puhuttu asiasta suoraan yhdessä ja jos hän on sitä mioeltä että ei haittaa vaikka ei tuu joka kerta mutta on silti ihanaa ja nautinnollista .. Niin en kyllä ala pilaamaan hänen hyvää oloaan tinkaamalla että tuliko sulla ,, Tuollaiset kysymyksen on tyhmiä ,,jotka vain hunontavat olevaa tilannetta ennestään ..

      • minna

        Palsta on täynnä penistautisia miehiä.


    • 11+11

      Olen harrastanut useamman naisen kanssa sexiä..Eihän kaikki naiset saa orgjua..Olen monesti ajatellut mistä on kysymys! En vain ole saanut siihen vastausta..Yleenssä terveillä miehillä ei ole mitään sexi.onglelmia..Nämä asiat on monelle onglelma..on naisesta kysymys tai mihestä!!!

    • KUNNON JYTKY

      Ei me surra jos sitä orkkua ei tule,mutta kun on tarpeeksi kaunis nainen niin se tulee tahtomatta,paljon auttaa kun ei jännitä ,eikä ole murheita.Liikunta auttaa myös
      ravinnolla suuri merkitys ! kasviksia ja porsaan lihaa ruista ,pikkasen punaviiniä.
      Se pitää pussit tyhjinä !

    • JennaMaija 22v.

      Rahan, jne etuuksien takia. Mies kuljettaa minua paikasta toiseen hienolla autollaan, maksaa ravintola laskut, Ostaa vaatteita ym. ym. Jos nyt sen takia joudun vähän kärsimään orgasmittomasta seksistä, niin.. ei aina voi saada kaikkea elämässä.

      Rakastajani tyydyttää minut kuitenkin aina kunnolla. Häntä miettien jaksan.

    • on niin

      että molempien täytyy liikehtiä niin, että naisen klitoris saa "hierontaa" yhdynnän aikana, jolloin orgasmin saavuttaa helposti ja nopeasti jos mieli ei harhaile eikä stressaa. Takaapäin se lieneekin mahdottomuus, edestä onnistuu varsin hyvin.

      • kylläkyllä....

        ja takaapäinkö ei tule muka orgasmeja, HAH!
        Minä olen saanut elämäni parhaat orgasmit juurikin doggy stylellä..


    • nainennainen...

      Seksi ei ole minulle henkilökohtaisesti kovinkaan tärkeä asia. Nautin läheisyydestä ja arjen pienistä romanttisista teoista.
      Kivahan sitä on toki harrastaa, sitä en kiellä mutta jos muutama orgasmi jää silloin tällöin saamatta se ei haittaa minua pätkääkään.
      Nykyisessä tilanteessani suhde on se verran tuore, minä olen epävarma että
      seksi ainakin minun osaltani on ollut vähä sellaista tunnustelua.
      Kumppanini kuitenkin on nauttinut täysillä ja se riittää minulle, kun pääsen vain
      omasta arkuudestani niin lähtee homma kunnolla minullakin käyntiin. Kyse ei ole laisinkaan siitä ettenkö haluaisi, kyse on pikemminkin uskalluksesta.
      Miehessä ei todellakaan ole mitään vikaa.

      • ehkä rakastun

        Olet ensimmäinen jolle sexi ei ole tärkeintä. miksi se ei ole?? entä jos saisit sen oikean todellisen orgasmin..Minua aina ihnmetyttää kun naiset sanoo et kun löytäisin sellaisen miehen joka vie jalat alta..Vieköhän muualla kuin sängys. Eihän siellä niitä jalkoja, kuinn sitän yhtä ..NO joo minulle läheisyys on tärkeä asia.. huom olen siis mies joka arvostaa naista....pakko mennä nukkumaan töihin kymmeneltä..
        Hyvää yöt'ä kaikille


      • meitä on moneksi
        ehkä rakastun kirjoitti:

        Olet ensimmäinen jolle sexi ei ole tärkeintä. miksi se ei ole?? entä jos saisit sen oikean todellisen orgasmin..Minua aina ihnmetyttää kun naiset sanoo et kun löytäisin sellaisen miehen joka vie jalat alta..Vieköhän muualla kuin sängys. Eihän siellä niitä jalkoja, kuinn sitän yhtä ..NO joo minulle läheisyys on tärkeä asia.. huom olen siis mies joka arvostaa naista....pakko mennä nukkumaan töihin kymmeneltä..
        Hyvää yöt'ä kaikille

        Seksi on tärkeää mutta ei tärkeintä. Nykyisessä elämän tilanteessani on tärkeintä turvallinen arkielämä ja huomaaminen että pärjään itsekseni. Miestä en halua enää vakituiseksi elämääni. Se menee seksin ohi.
        Eli on aika henkilökohtainen asia mikä kenellekin on TÄRKEINTÄ. Varmaan seksi tuntuu tärkeimmältä niille jotka vasten tahtoaan ovat ilman.
        Kyllä minäkin seksiä saan säännöllisesti. Tiedän varmasti että silti se ei ole tärkein asia minulle vaikka nautinkin siitä.


    • SUORA LINJA

      NO KYLLÄ SE ON !

    • Nainen 45 v

      Aika iso osa naisista ei saa orgasmia perusyhdynnässä. Lukumäärät vaihtelevat eri lähteissä, mutta se pyöriin jotain kolmasosan paikkeilla.

      Minä kerroin tämän miehelleni suhteen alussa ja hän on huolehtinut minun orgasmeistani sormin ja suulla. Yhden kerran olen kuitenkin saanut orgasmin tavallisessa yhdynnässä. Oltiin lähetyssaarnaaja-asennossa, minä levitin itseni niin auki kuin mahdollista ja mies jaksoi panna tavallista kauemmin. Oli ihmeellistä saada orgasmi sillä tavoin. Suurin syy ettei se ole toistunut on, että mies tulee liian nopeasti.

      Mutta minä nautin ihan suunnattomasti pelkästä panosta ilman orgasmia. Ihan vain munan saaminen sisään tuntuu mielettömältä, ja mitä rajummin sen parempi. Ei siinä aina edes kaipaa orgasmia.

    • nautin ja saan

      Täysin turhaa,mä joka saan monia orgasmeja jo siitä että imen miestä,puhumaattaakaan kun hän tulee minuun.Mieskin saa eri tava,lla kun naisen saa nauttimaan.

    • 40 jotain

      Hyvässä parisuhteessa voisin jäädä orgasmittakin aina silloin tällöin (mielellään kuitenkin harvoin), mutta nykyään kun olen tahtomattani sinkku ja joudun hoitamaan seksielämäni irtotouhuin, olen tyytyväinen edes siitä että näemmä pystyn saamaan orgasmin tai muutaman aktista vaikka mies on suhteellisen ventovieras. Nuorempana en olisi kyennyt tähän. Selvästikin olen muuttunut vanhetessani, orgasmejakin tuli nuorena vain yksi ja vanhemmiten hyvässä aktissa kolme peräjälkeen.

      Ensimmäisen orgasmini yhdynnässä sain 19-vuotiaana ratsastaessani miehen päällä. Omituista on että mies oli väsymyksestä nukahtanut, joten kyllähän siinä olisi voinut itsensä aika naurettavaksi tuntua "runkatessaan miehellä". Mutta oli hän hereillä kun aloitimme... Tämä mies ei koskaan lauennut ja siitä tuli sellainen ongelma että hän lopulta jätti minut. Olen tähän vaikeaan tai olemattomaan laukeamiseen törmännyt miesten taholla muutamankin tyypin kohdalla, mutta kumma kyllä liian nopeaan eli muutamassa minuutissa laukeamiseen vain kerran (onneksi).

      Uskon että naisilla on erilaisia elimistöjä, enkä pidä sitä mahdottomana että jotkut eivät laukea ollenkaan, ja jotkut tarvitsevat aina suuseksiä tai muuta klitorikseen keskittyvää stimulointia. Itsekään en saa pelkän peniksen avulla jos mies nai takaapäin, vaan pitää räplätä kädellä klitorista erikseen. Ratsastusasennossa kasvokkain tai sylikkäin saan jos miehen peniksen tyvi koskettaa sopivasti klitorista. Mutta katson että ne orgasmit mitkä ovat kaikkein syvimpiä ja huudattavimpia ovat vaginaalisia orgasmeja, ja niitä tosiaan tulee em. asennoissa TAI jos työntelen toisella kädellä dildoa sisääni ja toisella kädellä hieron klitorista. Ilman dildoa orgasmi jää klitorisorgasmiksi.

      Lähetyssaarnaajassa en ole saanut kovin montaa kertaa, en tiedä mahtaisiko peniksen muodolla olla merkitystä, mutta pisimmässä suhteessani (12 v) sain todella tarpeekseni siitä että vaikka miten olisin väännellyt kehoani ja yrittänyt asetella miestä parempaan asentoon, en vaan ikinä saanut. Me ei sitten kai vaan sovittu siinä asennossa yhteen osistamme. Tai osattu. Ja koska sain hyvät orkut toisissa asennoissa, halusin aina niitä asentoja, mikä tietysti teki seksistä vähän rutiininomaista (1. kaikenlaisia asentoja 2. minun lempiasentoni ja 3 orgasmia 3. miehen kulloinkin haluama asento ja hänen laukeamisensa 4. mies suihkuun ja joskus räpläsin vielä lisää orkkuja itselleni).

      Näin jonkun tv-ohjelman ja löytyy siitä netistäkin tietoa että naiset jotka ejakuloivat lauetessaan omaavat vahvaa kudosta virtsarakon ja vaginan välisellä alueella jota on tavattu nimittää G-pisteeksi. Jos tätä kudosta ei ole, vaginaaliset orgasmiskaan eivät liene mahdollisia - mikä ei tietenkään estä klitorisorgasmien saantia, mikäli vaan klitoris löytyy... Koska omat orgasmini vahvistuivat ehkä yli 30-vuotiaana, epäilen että tuo kyseinen kudos alkoi vaikuttamaan. Mutta tarvitsen klitoriksenkin, tavallaan kai siis saan "2-pisteorkkuja" eli kumpikin alue pitää olla käytössä että tulee parhaat kiksit.

      Silti vaikka saisin tuollaisen orgasmin, ei se välttämättä aina ole huippukokemus. Voi tuntua kai vähän kuin laukeaisi jotenkin kliinisesti tai teknisesti; periaatteessa kaikki on koossa, mutta ei vaan tunnu oikein todella hyvältä. Irtojutuissa tätä on tullut eteen. Kai siinä sitten vaikuttaa se että ei oikeasti voi/saa/osaa välittää siitä toisesta osapuolesta.

      • 40 jotain

        Ai niin... En saisi ensimmäistäkään orgasmia ikinä jos en samalla fantasoisi päässäni mahdollisimman törkeitä ja rivoja juttuja. Eli ei se mitenkään suit sait ja helposti käy. Ja aikaa menee ehkä 5 - 15 min riippuen siitä kuinka kauan olen ollut ilman.


    • prosex

      minä en ole koskaan saanut miehen tekemää orgasmia, itse kyllä sormeilemalla, ja kokemusta kyllä on ettei se siitä ole kiinni...
      jos ei tule niin ei tule, lähelle pääsen, aivan hilkulle ja kun tunnen se alkaa tulemaan niin jotenkin vain alkaa jännittämään ja se orkku pakenee...

      mutta seksistä nautin yli kaiken, ihanaa on tuntea ne kaikki miehen liikkeet sisälläni...voisin rakastella tuntikausia

    • jadsklf

      Itse en kovin helposti saa pelkästä yhdynnästä orgasmia, korkeintaan pitkän esileikin jälkeen tai sitten sormilla räpläämällä samalla, kun mies tulee esim. takaapäin. Silti seksi sellaisen kanssa, kenestä tykkää ja välittää haluaa harrastaa seksiä. Kai se sitten on se ultimate-läheisyys tms. Ei mua haittaa, vaikka ei itse aina saisikaan orgasmia... siis sellaisen kanssa, ketä kohtaan on aitoja tunteita. Exä taas oli puolestaan sellainen, että piti itseään kai "hyvänä" petipuuhissa, vaikka todellisuudessa oli itsekäs ja luuli, että pornoleffojen tyylillä saa naisenkin tyydytettyä (10sekunttia nuolemista ennen tositoimiin alkamista jne.) Eikä vaan tajunnut, että se vaatii yhteistyötä ja molemminpuolista huomioimista, että molemmat nauttii seksistä.

      Aloittajalle kymmenen pistettä, että miettii asioita tältäkin kantilta. Osoittaa, että ei kaikki miehet olekaan niin itsekkäitä!!

    • woihan wide

      näissä jutuissa silläkin tavalla vinhoja asioita mukana.(valtakiista)..että nainen saattaa harrastaa miestään kohtaan hallintaa niin että enhän edes saa orgasmia kanssasi..
      tai sitten voi olla yksin kertaisesti niin että joku trauma lapsuudessa tai myöhemmässä iässä kostautuu tällä tavalla että ei kykene miehen kanssa täydellisesti nauttimaan mistään..
      tai kummalakin mielikuvituksen puutetta..leluja mukaan petiin...filmejä..kumpikin kertoo mikä kiihottaa
      tai voi yksin kertaisesti olla niin että mies täys tumpelo
      mutta onko sellaisia miehiää...ei kait..ja jos on niin nopeasti oppimaan lisää ja nauttimaan sexystä....

    • orgasmiton

      Minä en ole saanut koskaan orgasmia miehen (enkä naisen) kanssa, ja pidän seksistä silti ja harrastan sitä mahdollisimman usein. Sellaisen miehen kanssa en edes vaivaudu sänkyyn, joka kuvittelee, että naisen on saatava orgasmi voidakseen nauttia seksistä.

    • m2343

      Oma tyttöystäväni ei saa orkkua mun kanssa vaikka mitä tekisisin, kyllä se vähän harmittaa mutta en halua painostaa häntä siitä, väittää itse nauttivansa ilmankin.

      Joskus tuntuu että hän ei edes halua, on jokin lukko korvien välissä. Oon valmis mihin vaan ja yrittänyt kaikkeni, mutta hän ei tule yhtään vastaan. Hän kuulemma saa orkun itse, mutta ei esim. suostu edes hieromaan klitoristaan yhdynnän aikana.

      Tavallaan hänet pitäisi tyydyttää vasten tahtoaan, minusta ei valitettavasti siihen ole, rakastan häntä kuitenkin ja hänkin sanoo rakastavansa minua joten toistaiseksi kaikki on hyvin, pelkään kuitenkin että tuosta voi tulla ongelmia pitkällä tähtäimellä.

    • m37.

      Hoi naiset! Todella monet teistä sanovat sitä että nautitte ja kiihotutte siitä kun tiedätte miehen nauttivan seksistä ja haluavan teitä oikein tosissaan, miksi ihmeessä teille on sitten niin vaikeaa käsittää sitä että meillä miehillä on ihan sama juttu, (ainakin minulla) eli minulle on erittäin tärkeää se että nainen nauttii seksistä ja saa orgasmin kanssani sekstailessaan! Suurimman nautinnon minulle seksissä tuottaa juuri se kun tiedän naiseni nauttivan JUURI MINUSTA!

    • 30 vuotta hyvää seks

      Meilläkin vaimon oli vaikea alkuun saada orgasmia, mutta sitten me panostettiin rakasteluun aina 3-4 tuntia. Siinä ajassa ehtii kaikki mahdolliset kuviot, kuten suuseksi ehkä puoli tuntia- tunti, eroottista keskustelua ehkä tunti ( miltä sinusta tuntuisi olla niin ja olla näin ja entä jos hommattaisiin kolmas pyörä, no se tuttu tuosta naapurista.( Ei tietenkään oikeasti, sillä tulella ei saa leikkiä).) Sitten kun akti alkaa, niin siihen pitää "paneutua" oikein ajan kanssa, eli vähintäin 2 tuntia. Vaimoni nauttii suunnattomasti, kun työnnän sormea hänen anukseensa, ei kuitenkaan syvälle, vaan ehkä tuuman verran ja sitä kun hitaasti liikuttaa edestakaisin ja samalla tavalla kovaa kullia samalla köyristäen selkää siten, että kulli liukuu klitoriksen yli terskan "raapaistessa" myös klittaa. Me ollaan yhdynnässä keskimäärin 1 kerta/ viikko ja nyt lähes poikkeuksetta vaimo saa ja minä saan siitä hänen saamisestaan. Väitän, että nainen ei voi orgasmia uskottavasti näytellä sellaiselle, jolla on kokemuksia oikeasta naisen orgasmista.

    • arttu3

      minusta kannattaa tutustua toiseen kunnolla ja puhua mistä molemmat pitää seksissä ennen kuin menee sänkyyn tai harrastaa seksiä.minä en nauti seksistä naisten kanssa jos en tunne heitä kohtaan rakkautta tai arvosta heitä aidosti.siis en edes haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jos en häntä tunne yhtään.voin runkata itselleni ennemmin monet orkut kun että naisin naista vain siksi että hän olisi saatavilla.olen huomannut sen kokemalla.haluan olla naiselle sellainen että hän myös saa orgasmin keikä vain että kunhan naidaan ja minä laukean.

    • punainen lanka

      Mieli on ihmisen voimakkain ase. Se kontrolloi täysin myös sitä saako henkilö X ikinä orgasmia. Tietysti asiaan liittyy muitakin pieniä tekijöitä, mutta 99% asia on mielentilasta kiinni.

      Periaatteessahan orgasmin saamiseen ei tarvita edes fyysistä kosketusta, tässä tapauksessa on tosin kyse itsehypnoosista joka vaatii suurimmalla osalla useita harjoittelukertoja.

      Eli mielen hallitseminen on taitolaji. Kukaan ei ole syyllinen, mutta kaikki voivat parantaa, sillä naisesi orgasmittomuus on neurologinen haitta, jota sinä voit myös tietämättäsi ruokkia. Tietysti jokainen mahtaa itse kaikkein eniten orgasmittomuudelleen, mutta helppoa se ei ole ennenkuin siihen osaa todella suhtautua niin että se on helppoa.

      Tilanne on sellainen että sinä kärsit koska sinua haittaa naisesi orgasmittomuus, naisesi kärsii, koska häntä haittaa ajatus siitä miten sinä suhtaudut asiaan, ja hän voi tuntea häpeää. Eli se orgasmi itsessään on loppujen lopuksi aika pieni juttu, mutta molemmat luulevat sen olevan toiselle tärkeämpää kuin itselle.

      Toivottavasti tästä viestistä saa suunnilleen selvää.

    • Pöh

      Seksi on paljon muutakin kuin orgasmi, se on hieno saavutus, mutta ei tärkein kuitenkaan, no joillekin ehkä on. Suurin ongelma lienee kuitenkin kysyjällä se, että nainen ei saa orgasmia a) koska ei kerro mitä haluaa, b) mies tulee niin nopeasti ettei edes ehdi itse kuin juuri ja juuri kastumaan. Valitse noista. Ei ole olemassa naista joka ei saisi orgasmia, on olemassa naisia, jotka eivät puhu toiveistaan ja kerro sitä miten saavat sen orgasmin, takuulla sen saavat itsetyydytyksessä, se vain pitää siirtää sinne parisuhteeseen ja sänkyyn. Tuo että on "kivaa saada munaa sisään" , on aivan älytön väite, ehkä parikymppiset ja sen alle ajattelevat niin, nostavat itsetuntoaan sillä miten hyvin ottavat ja antavat saamatta kuitenkaan siitä mitään nautintoa.
      Esileikki on kaiken a ja o, jos se on huonoa tai sitä ei ole ollenkaan, voit sanoa hyvästit naisen orgasmille ja tervetuloa tyytymätön nainen, joka antaa velvollisuudesta, koska tietää ettei saa itse mitään suurempaa nautintoa, vaan toivoo koko toimituksen olevan nopeasti ohi. Satunnaiset suhteet eivät tuota iloa kellekään, ne on tarpeen tyydyttäjiä, jos haluat hyvää seksiä, orgasmia, kaikkea kivaa, pitää olla intohimoa, halua, tahtoa, tietoa siitä mitä kumpikin haluaa, mitä toivoo toisen tekevän, sitä saa mitä tilaa.. pätee seksissäkin.

    • Onnettomat

      En edes halua naista ilman kokeilunhalua.

    • Huiminta seksiä ikinä olen saanut tilanteessa, jossa on rakasteltu kaksi tuntia, eikä kumpikaan lauennut.

      Voi tuntua oudolta noin paljaasti sanottuna, mutta todellisuus oli enemmän kuin kolmesataa orgasmia.

      Vaatii mielikuvitustA ja asennetta. Ja ymmärrystä

    • Nainen ja orgasmit

      On se vaan ihana tunne, kun ensin saa vähän sormileikkiä jossa saa nainen orgasmin jo ensimmäisen kerran...sen jälkeen vanha kunnon lähetyssaarnaaja ja kyllä siinä sen verran miehen lantiosta lähtee liikettä että vaikka hän työntelee sisään ja ulos niin samalla hän omalla liikkeellään saa hinkattua klitorista ja vot mikä tunne kun siinä tulee toinen orgasmi...voin kertoo se on kun seittemäs taivas ja taatusti en jää ilman ;) sen jälkeen voin tyytyväisenä antaa hänelle nautintoa "takaapäin" koska tiedän että hän nauttii siitä :) että näin...opiskelkaa ja tutustukaa toisiinne, se helpottaa :)

    • lmj2010@s

      Avaudun: en ymmärtänyt aloittajaa.
      Rakastan seksiä. Toiset miehet huomioivat naisen paremmin, toiset ajattelevat vain itseään. Tosi yleistä miehillä esisilittelyjen ja suukottelujen unohtaminen ja varsinainen akti vain ylinopeaa rynkytystä. Loppuhalailutkin unohtuvat.
      Onneksi miehet testoteronikiimoissaan ovat koulutettavissa olevia.
      Kokemuksia on myös miehistä, joille varsinainen seksi ei ole niin tärkeää.
      Jokainen nainen voi kouluttaa itselleen sopivan, ei kannata tyytyä ensimmäiseen.
      Ja kyllä, haluan vielä...

    • M26

      Meillä homma menee niin, että nainen on usein haluamassa seksiä ja saakin sitä silloin. Itseäni ei usein haluta, ellei naiseltani tipu "voitas vähän" -vinkkejä. Omien sanojensa mukaan hän ei ole kertaakaan saanut orgasmia yhdynnässä.

      Ensimmäisiä seksikertojamme plus joitain venähtäneitä sessioita lukuunottamatta olen itse saanut lähes aina. Naistani asia ei tuntunut kauheasti huolettavan, vaikka moneen otteeseen olemme nostaneet "orgasmi" -kissaa pöydälle.

      Seksi on parhautta, vaikkei sinne orgasmiin välttämättä mennä. Olemmekin yksimielisesti todenneet, että asia ei ole stressaamisen arvoinen. Eli välillä on tavallisia kertoja ja välillä on kertoja jolloin kunnolla haemme sitä naisen orgasmia.

      Yleisesti ajatellen, ei suhteen tarvitse toimia kaikilta osin täydellisesti, kunhan homma pyörii monipuolisesti ja molemmat tyytyväisiä.

    • nainen***

      En ole itse saanut koskaan orgasmia. Ja kyllä nautin seksistä siitä huolimatta. En saanut kertaakaan orgasmia 2v suhteen aikana enkä sen jälkeenkään kun seksiä olen harrastanut. Itsetyydyttämiselläkään en ole saanut, siinä jotenkin mielenkiinto loppuu aika nopeaan, toisin kuin miehen kanssa. Entinen poikaystäväni otti asian aika raskaasti, luuli että hänessä on vika, vaikka yritin kovasti selittää että vika on minussa. Aikalailla kaikkea on yritetty, ehkä olen vain jotenkin viallinen. :/ Mutta kaikesta huolimatta nautin seksistä suuresti, mutta olisihan se kiva myös joskus kokea se huippu.

      • ?

        Onks seksi välttämätöntä aina? Vai?


    • Itsellä on niin hyvä tuuri, että joka kerta tulee helposti; sekä klitoriksen että g-pisteen kautta ja vaikka millä tehden. Ejakulointia ei voi välttää ja sepä vasta tuntuukin ihanalta. Tämä kaikki tosin on vaatinut luotettavan, rakkaan ihmisen, jonka kanssa on rakentavaa keskustelua ja yhteisymmärrys.

      Olen minä ollut joskus 10v sitten narsistinkin kanssa ja silloin mietin hommien aikana lähinnä päivän tapahtumia, ei kiinnostanut yhtään! Häntäkin kiinnosti vain oma hyvä.

    • Hmmm...

      Noh, just yli 50 v aattelen että olen varmaan ilman kun en saa. Tähän saakka ajatellut että seksi ilman orkkua ja läheisyys ihan yes. Nyt ehkä en enää yritä, kun satunnainen ei pysty siihen ja vaki pano ei kans. Olen sinkkuna ja ilman miestä. Tai yksin siis saan!

    • puoli vuotta yhdessä

      Täällä päässä ongelma on nykyisin liian nopea toimitus. Mukana on usein erilaisia leluja eikä koskaan ruveta hommiin ilman jonkinlaista esileikkiä, mutta silti jotain puuttuu. Itselläni orgasmin saaminen kestää ja vaatii usein tuplasti ellei triplasti sen ajan mitä miehelläni.

      Eniten v*tuttaa se, etten nykyisin ehdi itse tulla, oikeastaan koskaan. Lämmittely on kivaa, yhdyntäkin nautinnollista, mutta se, että toinen kellahtaa tultuaan kyljelleen ja alkaa kiskomaan vaatetta päälle. Olen asiasta maininnut eikä muutosta tule, mietin oikeasti alkavani pihtaamaan. Monesti ehdottanut sitäkin, että ensin hoideltaisiin mut ja sitten vasta mies, kun hänen saatuaan kiinnostus tosiaan tippuu täysin nollaan.

      Suhteen alkuvaiheilla sain melkein aina, kun mies jaksoi nähdä vaivaa minunkin eteeni. Muuten hän on huomaavainen ja rakastaa aina vain enemmän ja näyttää ja kertoo sen kaikin muin keinoin, mutta tuntuu että vain omalla tulemisella on merkitystä. Kuitenkin ko. mies osaa, ehkäkin vaivalla ja ajan kanssa, tuottaa minulle orgasmin, mutten ymmärrä mistä nykyisin kiikastaa. V*tutus on aivan valtava eikä muutosta tule vihjailuista ja suorista sanomisista huolimatta. Vedotaan omaan osaamattomuuteen, vaikka kyse on vain viitsimisestä.

      Rakastan kuitenkin kumppaniani aivan älyttömästi, mutta orgasmittomuus yhteisissä leikeissä on alkanut ärsyttämään. Taitaa olla kohta joka reiällä exit only -laput.

    • sdfdsadsdffdsf

      Mua ei voisi vähempää kiinnostaa, että saako nainen vai ei. Pääasia että minä saan. Ei voisi vähempääkään kiinnostaa naisten tarpeet ;)

      • köpsä

        hah tolla asenteella sietäisit ikuisesti olla ilman naista...kyllä se pelkkä runkkaaminen vois jossai vaihees kyllästyttää! Hah hommaa kato barbara ni ei tartte ajatella ku omaa saamistaan...mulkero!


    • yyääöö

      Ootko tosissas?

      • Hei naiset! Eläkää!


      • kamu9999
        heinonen.kari kirjoitti:

        Hei naiset! Eläkää!

        Missä ovat todelliset naiset?


    • nainen34vee

      Mä taidan kuulua niihin harvoihin, jotka saa... mistä vain, ja peräjälkeen :) Iän myötä saa helpommin, kai johtuu siitä, että osaa heittäytyä nauttimaan seksistä...

    • heipparallaa

      Vastaus naisilta

    • eksynyt

      Sun ikäisenä sain lenskin h..r.lta ja vaimoltani. Arvaa kumpi tuntui paremmalta.

    • jumputus...

      Joo se on yhtä tyhjänpäiväistä ja turhaa kuin Urpilaisen puhe tai äänetön ja hajuton pieru.

    • Huru-Ukko.

      Mikä ihmeen seksimaniapalsta tämä Suomi24 on nykyään. Mitään muita otsikoita ei taida ollakaan täällä enää. Onko joku seksiin hurahtanut päättänyt pitää tämän palstan pelkästään seksille?
      Luulisi, että muitakin puheenaiheita olisi otsikoihin.

      • jo-on-kumma

        onkos huru-ukon pakko olla juuri näillä sivuilla??? onhan 24:ssa muitakin keskustelun aiheita :D


      • sexihän on kivaa

        Jos huru-ukkoa ei sexi kiinnostane, niin voihan täältä poistuakkin..itsekkin olen jonkinlainen huru-ukko..mut sexi kiinnostaa edelleenkin jonka pidän mielestäni vain positiivisena asiana.. niin ei sit tuu enempi huru-ukoks;)


    • lopultakin

      minulla oli nuorena poikaystävä joka naidessa koko ajan hoki Eiks sulta jo tuu, eiks sulta jo tuu...se suhde loppui lyhyeen, mutta nuo sanat jäivät vaivaamaan vuosiksi.
      Lisäksi monilla miehillä homma vain menee muutamassa minuutissa ohi, tai vaikka jaksaisivat pitkään niin se on mielikuvituksetonta pornorynkytystä.
      Näin minulla jäi orkut saamatta vuosiksi.

      Vasta 50ppisenä kohtasin fyysisesti sopivan miehen, SE on juuri sopivasti mun kokoa :)
      ja jaksavuutta on pitkään, lisäksi mielikuvitusta sopivasti, ettei koko touhu ole vain tyhjää rynkytystä, joten vasta nyt nautin seksistä ja iloitsen siitä :)))

    • Nainen 35

      Minä nautin seksistä ja läheisyydestä ilman orgasmiakin, mutta olo saattaa jäädä levottomaksi ja jopa ärtyisäksi. Siksi miesystäväni on oppinut antamaan minulle nautintoa käsin ja/tai suulla yhdynnän jälkeen, jos muuten en ole lauennut.
      Seksi ei kuitenkaan saisi olla suoritus, eikä orgasmia pitäisi odottaa kaiken aikaa. Pitäisi nauttia siitä hetkestä, olla läsnä, haistella kumppanin ihoa, maistella, kuunnella huokauksia, hassutella.
      Voisiko naisystäväsi näyttää sinulle, miten hän saa masturboimalla orgasmin?

    • nainen34v

      Minä kyllästyin ennen seksin aikana ja odotin vain että joko loppuu ja teeskentelin tulevani ettei mies venyttäisi toimitusta enempää. Sitten mies vaihtui, sellaiseksi joka ei välttämättä halunnut olla ohjaksissa rakastellessamme, aloin itse ottaa enemmän vastuuta seksin kulusta ja samalla nautinto myös kasvoi. Nykyisin teen aina aloitteet (mies voi kyllä vihjata halukkuuttaan suutelemalla tai koskettelemalla) ja johdan alusta loppuun. Mies ei aina tule koska en anna hänen tulla mutta hänelle se onkin kiihottavampaa kuin se, että aina tulisi.

    • Näinkin...

      Tapasin viime viikonloppuna kivan ja nätin naisen baarissa. Meillä synkkasi heti ja niin suuntana aamuyöstä oli hotellihuoneeni. Olimme kumpikin väsyneitä päivän riennoista ja päätimme vain nukkua. Aamulla heräsimme toisiimme käpertyneinä. Pidimme toisiamme hyvänä hetken aikaa...ei seksiä vaan läheisyyttä.
      Aamupalan jälkeen sama toistui. Emme harrastaneet seksiä, vaikka alkoi jo kumpikin olla parin tunnin hyväilyjen jälkeen aika valmista. Se miksi emme vieneet loppuun asti johtui siitä, että kummastakin tuntui tuo toistemme läheisyys erittäin hyvältä. Paremmalta kuin akti.

      Tässä tosin taisi käydä niin, että meikäläisen sinkkuilut loppuivat siihen yöhön.

    • Seksologi ja lääkäri

      No, pakko nyt kertoa asiantuntijana että jotkut naiset eivät saa orgasmia mitenkään, eivät siis omatoimisesti, eivät miehen kanssa eivätkä mitenkään muutenkaan. Siis vaikka mies olisi kuinka taitava naija kaikin puolin ja jatkaisi ja jatkaisi kuinka pitkään vain niin nainen voi pyytää lopettamaan sen takia että ei enää jaksa naida vaikka mies ei olisi tullut vielä millään tai vaikka mies jatkaisi kolmatta naintikertaa putkeen (esim. 2h yhteensä olisi jo nainut kolmeen eri kertaan). Myöskään millään välineillä tai yksin tai mitenkään homma ei ole onnistunut. On samanlaisia miehiäkin, mutta hyvin paljon harvemmassa. Miehistä todella harva ei saa orgasmia yksin aikaan, melko paljon suurempi osa ei kykene saamaan orgasmia yhdynässä. Jonkin verran on kuitenkin naisia jotka eivät saa orgasmia mitenkään, mutta hekin voivat nauttia seksistä kuitenkin.Sinällään voisi siis ajatella että jokainen vastaa omista orgasmeistaan, se on niin paljon itsestä kiinni ja jos ei saa yhdynnän tai suuseksin tai muun seksin aikana, niin miksei jatka käsin, sulla tai leluilla tai miten vaan jos tietää että voi saada mutta homma jäi vähän kesken miehen laukeamisen takia? Jos ei vaan pysty saamaan sitä orgasmia niin sitten ei saa, on se seksi silti ihanaa. Moni nuorehko poika on päässyt nauttimaan nuorista tytöistä esim. rintoja nuolemalla, pimppaa nuolemalla, pimppaa hyväilemällä ja muuten ilman että koko homma on mennyt pojan orgasmiin saakka ja varmasti on tuntunut kivalle pojasta (tyttö on voinut tulla tässä montakin kertaa kuitenkin). Samaten moni tyttö on nauttinut seksistä nuorena ilman yhdyntää esim. suuseksin muodossa saamatta itse orgasmia ja ei varmaankaan ole ollut vastenmielistä. Mieskin voi naida monesti pitkäänkin saamatta siemensyöksyä tai orgasmia ja harva silti harmittelee että "tulipa naitua turhaan".

      • toivoa on

        Jos naisella on klitoris ja muutenkin toimiva alapää ja yläpääkin. Niin miksei siitä saa orgasmia aikaiseksi.. Eräs nainen ei ollut 30 vuoteen saanut orgasmia, mutta mutta. Joko valehteli tai sitten oikeasti sai yön hyvänä pitelyn jälkeen oikeasti orgasmin.. Siis halailut suutelut hyväilyt kynttilät musiikki sauna. Sellainen rento olotila vapauttaa mielen.

        Jos nainen ei orgasmia saa. Niin sitä ruvetaan päätä pahkaa metsästämään mitä erilaisimmalla keinoilla isokaluisia miehiä..Isompaa munaa tai miestä. joihin sittemmin turhaudutaan kun nekään ei auta..Mielestäni kaikkihan on kiinni ihmisen mielestä. Fyysisesti jos olet kunnossa,niin kaikihan pitäisi olla mahdollista oli se kalun koko mikä hyvänsä..Sen kyllä huomaa heti kun isokin vagina akaa tiivistyä ja kohota tarpeellisen esileikin myötä..Kunhan olosuhteet toimivat..Moni nainen on tosi hidas kiihoittumaan, silloin miehen pitää käyttää esileikkiin aikaa erilaisin keinoin. Aika pahaksi laitoit monen naisen mielialan. On todellakin toivoa saada orgasmi..Lääkärit on monesti tehneet virhearvioiteja..


    • 24v nainen

      En ole koskaan saanut orgasmia, edes itsekseni, mutta seksi minusta välittävän poikaystävän kanssa on ihanaa.
      Tiedän että vika on omien korvieni välissä. Hän on tehnyt aina paljon, ja sanoo haluavansa edelleen yrittää, sillä pitää tärkeänä että minun on hyvä olla hänen kanssaan. Mutta se olen minä, kenen pitäisi pyrkiä unohtamaan kauniina olemisen pakkomielteeni, pitäis vaan uskaltaa antautua tunteelle välittämättä miltä näyttää tai kuullostaa. Mun pitäis itseni olla aktiivisempi... Lapsuudesta peräisin olevasta estoisuudesta johtuu tällainen turha miellyttämisen taipumus ja ujous, eikä sille mies voi mitään!
      Ennemmin olen ajatellut, että ihan sama, en välttämättä tarvitse orgasmia niin paljon että haluaisin nähdä vaivaa sen opetellakseni. Pääasia että hän tulee tyydytetyksi, ja onhan meillä kivaakin. Mutta tätä lukiessani tajusin että kyllä se miestäni haittaa, jos minä en koskaan saa, ainakaan hänen kanssaan. Ei kun opettelemaan!

      • vitun vitun vittu

        Kannattaa opetella, tulet itsekkin nauttimaan tilanteesta,..Kun orgasmin joskus tulet saamaan, kaipaat sitä yhä uudestaan..niin hieno rentouttava tunne se on..oikeasti onnistunut seksi parisuhteessa pitää nuorekkaana ja mielen virkeänä..sekä parisuhteen kunnossa..vielä viisikymppisenäkin olet 30v näköinen ja mieleltäsi virkeä..

        mutta on siinä se toinenkin rasittava vaihtoehto jos ei se onnistukkaan molemminpuolin, semmoinen luonto on. seksuaalisuutta pitää olla kummallakin.
        luonto on sellainen ikävä kyllä...parit löytää tai ei löydä toisiaan...pitemmän päälle seksi pitää onnistua, kaikesta pitää puhua partnerin kanssa muuten ei onnistu...
        nii jus ei ku opettelemaan mikä täällä mättää.. tuu sit mun kaa..?


      • 32

        Vastasit itse itsellesi,
        sinä voit olla oma itsesi ja rakastaa omaa itseäsi ilman mitään meikkejä tai vaatteita. (Tanssi joskus yksin alasti peilin edessä hyvää musiikkia kuunnellen ja nauti itsestäsi).
        Ja jos seksi kiinnostaa, voit tehdä melkein mitä vaan kivaa. Jos et ole kiinnostunut, lopeta heti, et voi olla vain pantavana poikaystävän aloitteesta.
        Ajattele!


    • japsu76

      on väärä mies naiselle joka ei saa naiselle orgasmia.

      • höps

        Eli sinä olet oikea kaikille naisille mutta joku mies on kaikille väärä? Just joo.


    • Romppakello

      Älkäämme unohtako suuseksiä. Sen avulla seksikumppanit useimmiten saa toisensa tyydytettyä!

      Minä en ainakaan ole törmännyt naiseen, joka ei tulisi hulluksi, kun pimppiä nuollaan!

    • orgasmit nuorentaa

      Täällä 24 tosiaan haluaa aloittaa nätä typeriä juttuja.
      Kyllä jokainen orgasmin saa, kun se oikealla tavalla otetaan ilman paineita, esileikin apuna vaikka pieniä työkaluja. Normaaliyhdynnässä monikaan nainen ei saa orgasmia vaan näyttelee sitä, joka on tosi väärin.

      Nainen sulkeutuu omaan itseensä jos ei koskaan saa orgasmia, eikä siten välttämättä halua rakastelua usein. Sitä tulee joillekkin naisille kierre, että pitää saada isompaa ja isompaa jotta saisi orgasmin.

      Miehen ja peniksen koollahan ei ole mitään tekemistä naisen orgasmin kanssa. Siihen vaikuttavat huomattavasti enemmän monet muut asiat. Eiköhän se ole aivoista kiinni jos jo etukäteen alkaa moista miettimään, ettei nytkään se orgasmi tule jne jne... Pitäisköhän kasvaa siinäsuhteessa ja puhua partnerin kanssa ja ruveta avoimesti kokeilemaan erilaisia juttuja.

      Nythän ei eletä ahdasmielistä vanhaa aikaa. Puhutaan kokeillaan nautitaan eikä nyhjätä. Kyllä se orgasmikin tulee kun osataan vapautua ja käyttää mielikuvitusta ja apuvälineitäkin esileikeissä. kaalimato mukaan niin kyllä se varmasti onnistuu:) Mikään ei onnistu kunnolla ahdistuneena, vapautta täysillä mukaan. Sitä pitää olla parisuteessa jos sen haluaa onnistuvan. Niin ja mikä sen rentottavampaa kuin onnistunut sekxi. Silloin sitä haluaa mieluusti lisääkin kun sen oikein alkaa oivaltamaan..

      Naiset vapautukaa yhdelle miehelle älkää kokeilko monia saadaksenne orgasmin, luulen et on huono tulos. Unohtakaa epävarmuus ja puhukaa asiasta miehen kanssa, varmasti jotain kehittyy.

      Käyttäkää myös itsekkin vartaloa seksin aikana, älkää vain maatko, Pitää myös kokeilla sopivampia asentojakin, sillä lailla hakea seksikkäitä kiihoittavia juttuja..silloin parhaiten tiedätte itsekkin miltä kohtaa ottaa kaikkein nasevammin. Eri asennot pitää kokeilla. joku voi kiihottua valtavasti takaapäin työnnettäessä samalla miehen räplätessä klitorista..

      Laittakaa se miehen käsi tai kieli sinne mistä pitää touhuilla niin oppii mieskin löytämään oikean paikan, ja onhan tosi kiinnostavaa saada tuotettua naiselle nautintoa, silloin kiihoittuu mieskin tosi paljon. Jos nainen ei suhteessa osaa suutaan aukaista ja keskustella asiasta niin eihän mies sit tiedä...Kun huippu lähenee niin vauhtia töppöseen ja vinkkiä miehelle noin niinkuin huomaamattomasti. Välihuomautus. Ne pitkät tai lyhyet esileikit ovat kivoja, jotka auttavat sen orgasmin saantia naiselle... Herkkiä naisiakin on myös.. Moni nainen saa orgasmin pelkillä renkailla voimistellessa tai köyttä pitkin kiipeilyssä, vähänkin kun ponnistaa,silloin kun sitä kaikkein vähiten odottaa alkaa orgasmi saavuttaa huippunsa..vielä vähän aikaa ja siinä se tuli:) Avautukaa orgamittomat naiset suhteessa ja nevokaa miestä jos ei muu auta. Älkää sulkeutuko..Uskon että jokainen saamaton tulee saamaan orgasmin..

    • Seksipeto

      Amatöörit ei onnistu. :)

      Kyllä tuo paneminen on helppoa. Ei pidä hosua ja suuri osa ei osaa, kun lopulta osaa, voi naisella olla paikat, niin arkana, että on hankalaa ja vaikeaa kävellä. Toki sama voi käydä miehelle, mutta naiselle tuo tulee ensin eteen.

      Kyllä tuon oppii, kun panee oikein urakalla ja lepää välillä. 2 min panot on amatöörien hommaa. :D

      • ei sexipeto

        Että miehetkin voi osallistua.. no joo
        Joopa, kyllä panomiehiä löytyy...mut löytyykö ajan kanssa nauttioita, satuttamatta naista, niin ja miehiä jotka ajattelevat naisia kauniisti..en tiedä mitä tarkoitit.. satutatko naisia itse niin etteivät kävelemään pääse, siis ne naiset...eihän se ole pelkkää panemista, jos et maksullista pane..siitäkö oli kyse??paikat ei todellakaan mene araksi jos niitä vaalitaan ja niistä nautitaan, ettei vain panna suinpäin....kosteana ne on ,kun nätisti käsittelee eikä satu mihinkään silloin..huom oon kyl mies joka ei satuta naista..saattoi tulla aikaisemmin väärinkäsitys..No joo minä kun en katsele vierasiin pöytiin, enkä ahdistele toisten naisia niikuin sinä..panetko oikeasti naiset kipeäksi..ja vielä tahtovat lisää..että oot mies..
        totisesti jopa mielestäsi oot seksipeto..No minä olen mielestäni parempin kuin sinä...kunnioitan naista.. se siitä


      • mami

        No ny ymmärsinkin, et olet sexipeto vain netis.. No peto kuin peto..älä äyskäröi täällä... t.mammasi


      • 32

        Totta,
        harvoin pari minuuttia riittää, mutta pitkä rynkytyskään ei tunnu hyvältä.
        Miksi miehet kuvittelevat, että naiset haluavat väkivaltaista kohtelua? Liikaa vaikutteita pornovideoista?


    • orgasmi on

      oikein miehetkin voi vastata..harakkako siellä arvoja jakelee.. vai naisten palsta..no yritetään pysyä tasaarvoisina.
      .tietysti jos vastaat totuudenmukaisesti oletko kimpassa 24-n kanssa niin vastaan täydellisen vasiauksen kysymykseesi...oletko???? Jokainen nainen saa orgasmin.. tietty jos olet mies saat sen sinäkin..

    • mk

      Nuorempana seurustekin yhden anisen kanssa 3v jonka oli vaikea saada ja e iosannut kertoa mitä haluaa ja miten. muttaman kerran oli lähellä mutta kun olisi sanonut että täytyy kestää kauaan ja puolentunninin jälkeen sain itse mutta jos olisi sanonut jotain olisin voinut naida vaikka tunniin. Itsekkin sekstallut vaikka ei yhtään olisi huvittanut mutta kun aniseni halausi ja kun on asenne kohdillaan niin en kieltäyly ja mieskin voi vain laueta mutta itse orkku jää tulematta.

    • karju

      nii on kummallista et puhutaan orgasmistam ja lapsiin sekoamisesta sam,ana päivänä. mut asiaan 24 on muutenkin rahastavaa niinkuin muutkinkin...ei sieltä trefeiltä saa kuin feikkejä ja turhanpäisiä mies vihaajia. Oikeesti heidät täs ottaa hoitoon.. ei me miehet todellakaan olla niin pahoja kuin eräät naiset luulevat. niin vai mitä luulevat.. Muistakaa huolehtia naiset et sexi pelaaa ..vanhuskin on tyytyväinen...sexi luo yliluonnollista voimaa...-.

    • pää sekos

      Avaudun sinule, avauditko minulle.- vai muutenko n'äitä aiheita keksit,,..
      tyryyttäkkö näitä kummajaisii keksitään....
      ..Orgasmi on kielenn ja muun lähde johion pitää uppoutua saadakseen naiaselleenn tyydytytyksen ja nautinnon johon nainen mujkavasti nukahtaa turvalliseen olotilaan. minulta meni taju en enää näe mitä kirjoitan.. miesköhänn tossa höpäjää m unan siosään saannista.. rn oikiein kuule no hyvä et´muna pelaa..
      oikeesti oon vähän kyllästyny tähän paskan jauhamiseen.. hyvää yötä kaikille tasapillusesti.. nii ja hyvää kesää kulleklkin......

    • Kerran tai pari

      Tapa, tuntuu hyvähtä. En aina orgasmi tule mutta kyllä se rentouttaa. Onnistuminen tuntuu hyvältä...

      • Normi touhua

        Olen 50v nainen ja saanut orgasmeja elämäni aikana vain yhden miehen kanssa. Se mikä eroavaisuus hänessä oli muihin nähden, niin hän ei painostanut minua nuolemisiin eikä pornoleffoista opeteltuihin(mistä muka naiset tykkää) asentoihin. Elämässä seksin lisäksi on paljon muitakin ihania asioita. Niiden muiden kanssa on ensimmäisenä ollut aina mielessä, mistähän nyt pitää kieltäytyä ja jo se vie fiiliksen.


    • Neuvoton vm83 mies

      Nuorehko tyttöystäväni ei ole koskaan saanut O:ta sanojensa mukaan .. Edes siis itse itselleen. Tosin ei ole edes harrastanut masturbointia nuoruudessaan juurikaan. Kuulemma ollut vaikeaa ajatella olevan mahdollisuutta edes sellaiseen , virikkeet puuttuneet ,tiukka tiivis kuri kotona , ja kiinnostus itseään kohtaan näin lopahtanut. Itsellä tuota vaikea ymmärtää kun runkannut 10vanhasta saakka kuin mielipuoli ja riittänyt vaikka Anttilan alusvaatekuvasto ,,mitä vain ikinäkin käsiinsä saanut silloin :D Hän on seksissä hyvin estoinen ja lähes sairaalloisen häveliäs kroppansa suhteen vaikka kuinka yritän mitä kehua! Hän vain hokee ,että ajattelen kumminkin jotain muuta! Oon yrittänyt ehdotella että koettaa vaikka suihkussa itseään tyydyttää tms .. että kyllä siihen tyydyksen kohokohtaan pitäisi olla mahdollisuus ja kannattaa yrittää ..mutta mitä enemmän hoen niin sitä enemmän hän vain inttää vastaan. Ei taida tulla koskaan mitään , hänen estoisuuskaan ei ole yhtään vähentynyt yli vuoden aikana. :/ Hänelle riittää lähetyssaarnaaja hämärässä ja perus heittelyt mahalle ilmeisesti tällä menolla vanhuuteen saakka!

      -Toivoton-

      • Neuvoton vm83 mies

        jatkoa.. Ja mikä vielä pahinta ,suihinotto ei KOSKAAN ole tapahtunut vapaaehtoisesti ,vaan aina vastahakoisesti. Kaikenlisäksi suurimpia haaveitani on suuhun laukeaminen ,mutta tämä nyt tuntuu olevan aivan saavuttamattomissa oleva asia.. Nämä asiat pistää turhautuneeksi,vaikka saisikin usein!


      • tyttönen256
        Neuvoton vm83 mies kirjoitti:

        jatkoa.. Ja mikä vielä pahinta ,suihinotto ei KOSKAAN ole tapahtunut vapaaehtoisesti ,vaan aina vastahakoisesti. Kaikenlisäksi suurimpia haaveitani on suuhun laukeaminen ,mutta tämä nyt tuntuu olevan aivan saavuttamattomissa oleva asia.. Nämä asiat pistää turhautuneeksi,vaikka saisikin usein!

        Tälläistä se nyt useimmiten on. Itse en ainakaan ikinä antaisi miehen laueta suuhun, se ei nyt vain ole naiselle miellyttävää.
        Ja itselleni orgasmi ei ainakaan ole se pääasia.. :)


    • no joo.

      Meille miehille on samantekevää saako nainen orgasmin vai ei. Pääasia on, että itse saamme, muulla ei ole väliä.

      • orkuton

        Olen nainen 50 v. enkä ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Tai ehkä toisinaan saan jonkunlaisen, koska mieheni sanoo sen tuntevansa, mutta itse en ole sitä edes tajunnut. Silti nautin suunnattomasti rakastelusta oman rakkaani kanssa. Toki haluaisin edes kerran kokea sen räjähtävän orkun, ja välillä turhauttaa, kun loppuhuipennus jää uupumaan. Miehelleni on hyvin tärkeää, että minä nautin eikä hän suinkaan ajattele vain omaa tyydytystään. Tähdennettäköön vielä, etten ole siis ikinä - kenenkään kanssa - saanut, joten kumppanista se ei ole kiinni. Itsekseni kyllä saan klitorisorgasmeja.

        Eli alkuperäiseen kysymykseen vastaukseni: Harrastan seksiä, koska se on ihanaa ilman orgasmiakin. Se, että tiedän jo etukäteen jääväni ilman orgasmia, ei vähennä halujani mitenkään.


    • Näin!

      En saa yhdynnässä orgasmia. Silti seksiä harrastan läheisyyden vuoksi, en orgasmin. Se tulee kivana lisänä jos on tullakseen.

    • NÄIN se ON

      Jos aina odottaa vain, että mies tekee kaiken sängyssä, eikä ole itse valmis tekemään kaikkensa orgasminsa eteen, on turha odottaa tai vaatia mitään.

      Turhan moni nainen vain makaa ja odottaa että heille tehdään kaikki mahdollinen ja tuotetaan yksipuolisesti hyvää oloa heille itselleen.
      Jos on terveet kädet, niin käyttää niitä tai ottaa välineitä avuksi, ennenkuin rupeaa vaatimaan ja valittamaan toisen toimista !

    • Lady1978

      No minä en todellakaan harrastaisi seksiä ollenkaan, jos en saisi orgasmia. Kun yhdynnän aikana hieroo klitorista sormin tai hieromasauvalla, orgasmin saa. Se voi kestää jonkin aikaa, joten miehellä täytyy olla kestokykyä.

      Viimeisin miesystäväni oli tosi nopea, vanhempi kuin minä. Hänelle riitti pari minuuttia, jonka jälkeen hän ei enää ollut motivoitunut hoitelemaan minua. Kärvistelin pari kuukautta, koska hänen muut ominaisuutensa viehättivät minua. Erohan siinä kuitenkin tuli. Tärkeintä on, että miehellä on kiinnostusta tehdä naiselle hyvää!! Sen täytyy mennä jopa oman laukeamisen edelle!

      • Loppuikä yksin?

        En minäkään saa, miehen kanssa. Itse kyllä osaan tehdä sen niin että tiedän miltä se tuntuu. Surullista että ei voi kokea sellaista mitä niin mainostetaan (olen tarpeeksi kokeillut että JOSPA vihdoin, mutta ei...). Seksistä on tullut minulle äärimmäisen turhauttavaa. En juurikaan enää edes hakeudu suhteisiin tämän takia.


    • marjyana

      Moni mies on ihan hakoteillä seksin suhteen. Yksi mies jota treffailin vaikutti ihan fiksulta ja oli todella pettymys kun seksiin päästiin. Hän halusi koko ajan vain nuoleskella takareikääni ja kyseli saisiko laittaa värkkinsä sinne. Kun imin hänen kaluaan, hän yritti ottaa tukastani kiinni ja rynkyttää syvälle. Oli katsonut liikaa pornoa. Sanomattakin selvää, että minun nautintoni oli kaukana. Odotin vain että pääsen hänestä äkkiä eroon.
      Opetelkaa kuuntelemaan mitä nainen haluaa. Olkaa kiinnostuneita. Ja opetelkaa nuolemaan ja huomioimaan klitorista, kaiken aikaa.

    • Aikuinen nainen

      Edelleenkään se orgasmihan ei ole kiinni miehestä vaan siitä mitä omassa päässäni tapahtuu. Siinä mielessä miehestä kiinni, että jos kyseinen henkilö ei sytytä seksuaalisesti, niin silloinhan nyt on päivän selvää, että seksiä ei edes sellaisen kanssa harrasteta.

      Jos ei ajatuksissaan voi päästää irti kaikesta muusta ja keskittyä vain nauttimaan, niin eipä siinä auta minkään maan temput miehen puolelta, vaikka mies olisi kuinka huomioonottava, hellä, kokenut ja kestävä.
      Joku nainen tuolla aiemmin viestiketjussa mainitsi, että hän on huolissaan siitä miltä näyttää alastomana ja tuohan on yksi asia, mikä sitten estää täyden nautinnon. Jos koko ajan on mielessä aivan jokin muu asia kuin nautinto, niin eihän orgasmia voi mitenkään savuttaa.

      Seksistä olen henkilökohtaisesti nauttinut aina, vaikka nuorempana en orgasmia koskaan yhdynnän aikana saanutkaan. Meni vuosia ennen kuin tapasin henkilön joka sai minut täysin rentoutumaan seurassaan ja tiesin olevani hänelle kaunein, vikoineni kaikkineni. Ei tarvinnut huolehtia vähääkään siitä miltä näyttää, vaan keskittyminen oli täydellisesti nautinnossa.

      Ensimmäisen kerran kun vihdoin sain yhdynnän aikana ja tuolloin itse aktiivisena tekijänä tilanteessa, niin taivas kyllä aukeni. Ei ole ollut ongelmaa sen hetken jälkeen ja seksihalutkin kasvoivat entisestään, kun vihdoin tiesi, että todella on mahdollista saada orgasmi yhdynnän aikana.

      Myöhemmin elämässä ongelmaksi ovatkin muodostuneet miehet, jotka luulevat, että minäkään en monien muiden naisten tavoin "kuitenkaan" saa yhdynnän aikana, niin ei tarvitse sitten huolehtia kauheasti siitä, että nauttiiko nainen vai ei. Moni hyvältä vaikuttanut parisuhdevirityskin on kaatunut siihen, että mies ei ole ollut kauhean innostunut seksistä, muuta kuin pikaisen oman tyydytyksen verran. Oletusarvoisesti kun nainen ei "kuitenkaan" saa tai nauti, niin mitäpä tuota turhia harrastelemaan.

    • Sweet pussy

      En ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, oli se sitten oma mies tai aikaisempi seikkailu. Harrastan seksiä koska se tuntuu hyvälle ilman huippuakin. En koe että minussa on mitään vikaa, sillä tämä "ongelma" on ollut minulla 15-vuotiaasta asti kun ensimmäisiä kertoja aloin harrastamaan seksiä (olen nyt 20-vuotias). Seksi on ihanan läheistä puuhaa ja se tuntuu hyvälle itsestä ja kumppanista, joten molemmat nauttii ja ajan saa mukavasti kulumaan rakastelemalla. :) Orgasmin pystyn kyllä saamaan ja vieläpä helvetin voimakkaan, mutta vain itsetyydytyksellä ja pelkällä klitoriksen stimuloinnilla (jota ei normiseksissä saa ellei erikseen käsillä tyydytä).

    • Liljannuppu

      Yhdyntä sattui minuun noin ikävuosina 16-25. Vasta sen jälkeen aloin pikkuisen nauttia siitä. Vanhempana uskalsin pyytää sitä mistä pidin. Ihmettelen miksi nuoruuden seksuaalisuutta ja nuorten naisten viehkeyttä hehkutetaan. Pornofilmeissäkin näkee, että nuoret tytöt/naiset feikkaavat nautinnon ihan täysin.

      Klitta vastaa miehen penistä. Vagina on vain lisämauste, kuten vaikka miehen kivekset. Ette te miehetkään pitäisi, jos nainen vatkaisi vain palleja, eikä koskisikaan penikseenne.

      • Öööö, kuinka vagina on vain lisämauste, jos siellä on g-piste?


    • Furioso-

      Jos en saa orgasmia tulee hyväksikäytetty olo. Ja vituttaa.

    • Greenman

      Ellei nainen saa sellaista orgasmi että paska lentää hänessä on jotain vikaa, ja joutaa mennä vaihtoon!

    • Järki hoi

      Minä en saa, enkä niin kaipaakkaan orgasmia, sillä koen, että miehet vaan eivät ole henkisesti samalla aaltopituudella kanssani. Kaikenlainen pornoteollisuuden tuoma ehdottelu vie halut läheisyyteenkin. Miksi miehet eivät tajua, että niitä asentoja filmeissä pitää olla 1000 ja 100, välineitä 500...kohta sinne tungetaan jo huonekalutkin, jotta saadaan uutta kuvattavaa. Mies-raukat sitten ehdottelevat niksejä naisilleen ja kuvittelevat, että naiset siitä pitävät. Saatanhan minäkin vähän vinkaista miehen iloksi, jos saan saman palkan kun pornoleffojen tytsyt. Ho-hoijaa....

      • Ruvetaanko nunniksi

        Heh!
        Saatan vinkaista minäkin palkkaa vastaan, mutta toivottavasti tungettava esine on nyrkkiä pienempi...mielellään pikkusormen kokoinen, jotta saan katsottua telkkaria tai luettua samalla. Miehillä on aivotkin siellä ja kun vehje reistaa, ei pelaa järki eikä kyvyt. Sitten haetaan apua pornoleffoista ja uskotaan siihen. Se ajattelukykykin kun on heikentynyt.


    • kuukuukuuu

      Minä haluan vastata koska olen nainen joka ei saa orgasmia yhdynnässä. En lukenut aikaisempia kommentteja joten tämä voi olla saman toistoa.

      Minulle tärkeää on se läheisyys jonka seksi antaa. Ei niinkään orgasmi. Mikään halailu/pussailu ei korvaa sitä yhtenäisyyden ja läheisyyden tunnetta minkä seksi antaa. Olen myös huomannut että voin tyydyttää itseäni monta kertaa ja silti haluta lisää mutta vain seksin avulla saan täydellisen rauhan. Vaikka en saakaan orgasmia.

      En siis halua vaihtaa miestä koska vain tämän miehen läheisyys tuntuu hyvältä minusta. Ja tiedän ettei tämä orgasmittomuus asia muutu miestä vaihtamalla.

      Myös krapulaan auttaa orgasmiton seksi paremmin kuin itsetyydytys orgasmilla? Päänsärky ja väsymys häviää kummasti.

      Mieheni tuntuu olevan ok asian kanssa. Yleensä tyydytän itseni miehen nähden ennen yhdyntää tai sitten hän tyydyttää minut suullaan tai sormillaan. Stimuloin myös klitoristani seksin aikana ja näin saan orgasmin yhdynnän aikana silloin tällöin. Minusta seksi on kokonaisuus erilaisia asioita joista nautimme (niskan suutelu, suulla tyydyttäminen yms.) ei ainoastaan se yksi asia, yhdyntä.

      Haluan seksiä koska olen huomannut että se lujittaa suhdettamme ja koska nautin siitä.

    • Sinkkunainen31v

      Hyvä kysymys, aloittaja.
      Minä saan orgasmin, mutta melko hitaasti. Tarvitsen siihen huomattavaa klitoriksen nypläystä. Olen irtisanoutunut koko leikistä. En jaksa tyydyttää miehen haluja,harva se päivä ja saisin palkaksi jotain pikaista nylkytystä. Hoidan homman paremmin itse, ja silloin kuin haluan. Olenhan itse paras rakastajani :D
      Ehkä jos todella rakastaisin jotakuta, jaksaisin miettiä hänen tarpeitaan, mutta tässä tilanteessa oma apu paras apu. Muutosta tilanteeseen tuskin on näköpiirissä, koska viihdyn näin,

    • Aidanin

      En mä tiedä miksi mua alkoi itkettää kun luin tätä ketjua, jotankin oon ollut hirveän turhautunut ja mua nolottaa oma tilanteeni.

      Oon 21 vuotias nainen, ja yhdyntä on todella epämukavaa henkisesti ja fyysisesti vielä kauheampaa. Lopetin pillereiden syönnin joulukuussa, ja niiden aikana ja lopettamisen jälkeen yhdyntä on tehnyt kipeää ja olen aivan kuiva. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä, en myöskään saa enää orgasmia niin helposti kuin ennen pillereitä. Kävin lääkärissä asian takia ja lääkäri totesi että "ei johdu pillereistä, oliko muuta kysyttävää". Ei haluta enää, en tiedä johtuuko se siitä että yhdyntä tekee kipeää enkä kiihotu myöskään yläpäästä. Aaargh, turhauttaa kun tuntuu että suhteet kaatuu tähän.. Ja tosiaan pillereiden lopettamisesta on jo puoli vuotta! En jaksaisi tällaista enää.. Ja ennen pillereitä ei ollut mitään ongelmaa..

      • Sinkkunainen31v

        Eihän yhdyntää voi suorittaa, jos on kuiva. Se on sama kuin mies yrittäisi yhdyntää löysällä siittimellä. Nuoleeko mies sua kunnolla ennen yhdyntää? On aivan normaalia olla kuiva, mikäli ei saa kunnon esileikkejä.
        Liukkari on myös hyvä vaihtoehto, mutta ei sitä kannata käyttää esileikin puuttumisen takia, vaan saada mies hoitamaan hommansa.
        Tuosta tulee helposti kierre, alat jännittää, et rentoudu, et nauti, pelkäät seuraavaa kertaa jne. Etsi kunnon rakastaja ja osta pullo liukkaria. Tosin, ei aina tarvitsekaan olla seksuaalinen. Sinkkuna on ihan hyvä ja kiva olla.


      • koita vielä jaksaa

        Pillereiden lopettamisen jälkeen menee vuosi tai enemmänkin ennen kuin kehon oma hormonitoiminta palautuu normaaliksi. Mulla on samanlaisia kokemuksia kuten myös usealla kaverillani, joten vaikka lääkäri sanoo että ei johdu pillereistä kyllä ne johtuu jos ei aiemmin tuollaisia ollut. Lääkärit kuitenkin saa tietonsa lääkkeistä niiden valmistajilta ja muilta tahoilta joilla ei ole ehkä puhtaat jauhot pussissa. Raskautta jos yrität heti pillereiden lopettamisen jälkeen lääkäri luultavasti sanoo että ei välttämättä onnistu vuoteen joten odottaa ihan rauhassa.

        Mulla ja usealla muullakin joiden kanssa pillereiden käytöstä oon puhunut, pillerit aiheutti kireyttä alapään lihaksissa, kuivumista ja yhdellä ainakin vulvodyniaa (http://fi.wikipedia.org/wiki/Vulvodynia) ja haluttomuutta. Näkyvin oire useimmilla on ollut mielialojen heittely, mutta lääkäriltä siitäkin kysyessä saa yleensä vastauksen että se nyt on normaalia, naisilla hormoonit jyllää. Kummasti ennen pillereitä oireita ei ollut ja muutama vuosi pillereiden lopettamisen jälkeen mitään näistä ongelmista ei ollut enää jäljellä, joten odota sinäkin rauhassa josko ongelma häviä itsekseen. Puhu asiasta miehellesi ja jätä yhdyntä seksistä pois joksikin ajaksi kokonaan. Se tuo kivasti vaihtelua seksiinkin ;)


      • Hyvä Aidan,

        älä ota paineita, anna ajan kulua hetki..

        Minä söin joskus Harmonet-pillereitä. Sen lisäksi, että niistä tuli ne mielialanvaihtelut, kuivuus, painonnousu, niin sain niistä myäs kolme tajuttomuuskohtausta. Jalat vain putosi alta ja vasen puoleni kehosta oli aivan kipeä hetken kohtauksen jälkeen. Lääke siis ilmeisesti vaikutti verenkiertoon tai johonkin, mutta lopetin syömisen, enkä aio muita kokeillakkaan.

        En saanut luovuttaa verta, ennenkuin viimeisestä kohtauksesta oli kulunut kolme vuotta. Pillereistä on haittaa joskus, mutta uskon, että tilanteesi palautuu ennalleen.


    • Aidanin

      No ei kyllä nuole.. Ja toisaalta olen kyllä tavannut aika itsekkäitä miehiä, mutta kuivuus ei ollut ongelma ennen kun aloitin pillerit.. Mutta voisiko kuivuus johtua nyt vain miesten osaamattomuudesta? Toisaalta en itsekään tiedä mitä haluan sängyssä, ikääkin on vasta aika vähän, ja seksiä harrastin ensimmäisen kerran "vasta" 19-vuotiaana. Ja tulisiko vain minun vain "opetella" miesten kanssa mitä haluan sängyssä, toisaalta seksistä on mennyt ilo.. Liukuvoidetta olen käyttänyt mutta se ei kiihottumista korvaa..

    • Manta1235

      Itsekkäiden miesten kanssa ei kannata olla! Parempi on olla yksin! Se että mies tyydyttää sut seksuaalisesti (kuten sinä haluat) on merkki siitä että hän arvostaa sua ja välittää susta.
      Opettele ihmeessä mitä haluat! Se on tärkeintä. On vapauttavaa ja ihanaa kun tietää, että pystyy johdattamaan tilannetta ja saa mitä haluaa.

      • 5+5

        Samaa mieltä. Älä, Aidanin, tyydy huonoon mieheen vain siksi että sinulla ei ole vertailupohjaa. Huomaat kun seksi toimii.


    • no ite jouduin joka kerta teeskentelemään exän kanssa ollessa... exä sai aina, mutta mä en saanu ikinä. sitte ku exä kysy että saikko nii piti valehella... en sitte tiiä, että missä se vika oikeen on..

    • Aikku

      Meitä naisia löytyy joka lähtöön.Samoin teitä miehiä.Mutta tässä minun mielipiteeni.Nautintoja on monta muuta mahdollist kuin yksin yhdyntä,esim.miehen tekemät hyväilyt ja koskettelut vartalollani, käsillään ja huulillaan ennen yhdyntää saavat minut nautinnon valtaan.

    • Aidanin

      Mutta eikö sitten sama päde toisin päinkin? Että jos nainen ei (osaa) tyydytä miestä, niin naisen kanssa ei kannata olla, vaan miehen tulisi etsiä sitten sellainen joka tyydyttää? Tai jotenkin tuntuu epäreilulta että vaatisin jotain, mutta silti en itse esim. haluaisi yhdyntää miehen kanssa koska se on 'epämukavaa'..

    • Normi touhua

      Kaikille löytyy joku ja mihinkään ei pidä ryhtyä ilman omaa haluaan vain tyytyttääkseen toista. Olen 50v, minua ei tässä iässä enää kukaan pakota mihinkään. Tässä iässä on se ongelma, että miehillä on huono kunto, ylipainoa ja monella vielä alkoholiongelma: kunto ei riitä normaali rakasteluun. Itse pidän nuolemista hyvin vastenmielisenä ja minua kiinnostaa henkisen puolen lisäksi hyvin paljon hyvin toimiva SE:-)...se sen tekee ja tuottaa...kun kaikki menee niinkuin kuuluu.
      Tuntuu hurjalta lukea nuorten tyttöjen juttuja. Kuunnelkaa omaa kehoanne älkääkä tehkö mitään vastoin omaa tahtoanne vain miellyttääksenne jotakuta. Maailma korostaa tän netin kautta ties mitä. Tehkää sitä, mikä itsestä tuntuu hyvälle, sillä täysipäisiä miehiäkin löytyy.

    • _Sannis_

      Suuri osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä, mutta se ei tarkoita sitä etteivätkö he nauttisi siitä. Orgasmin voi antaa monella muullakin tavalla.

    • seksitön_neito

      En saa koskaan orgasmia seksissä mieheni kanssa. Yksin saan kyllä helposti. Sängyssä mies saa aina, minä en koskaan. Mieheni ei edes yritä, useinmiten tuskin edes koskee alapäähäni, ei mitään alkulämmittelyjä jne. Liukkaria kehiin jotta koko touhu edes onnistuu... Kaikki haluni häntä kohtaan ovat kadonneet (muuten seksihaluja kyllä löytyy!) joten harrastamme nykyään seksiä ehkä kolmen kuukauden välein, jos sitäkään....
      Seksi hänen kanssaan on surkeaa ja tuntuu pahalta, joten en sitä harrasta.

    • Normi touhu

      Kuule Sannis, hyvässä suhteessa nainen saa orgasmin yhdynnässä. Hyvässä suhteessa nainen myös nauttii, vaikka hän ei sitä saa ja silloin jää mukava kutina päälle jatkaa sopivan tilaisuuden tullen. Juuri se pitää yllä kivaa kipinää siinä HYVÄSSÄ SUHTEESSA.

      • Normi touhu

        Unohin mainita, että silloin on kyseessä rakkaussuhde.


      • Pro€:&:@:"

        Tiesitkö että noin 20% naisista ei tule koko elämänsä aikana saamaan orgasmia yhdynnässä ja 60-70% saa vain muutaman kerran elämänsä aikana oli seksi kuinka hyvää tahansa. En tiedä sitten että kuvittelevatko maiset yleisesti että mies hoitaa homman eikä osata itse "heittäytyä seksin pyörteisiin".


    • yx vaan

      Vaimoni saa orgasmin yhdynnässä ehkä joka viides kerta. Kyllä rakastelu on kivaa, vaikkei se aina päättyisikään orgasmiin. Siinä todella ollaan lähekkäin ja yhteydessä monellakin tasolla. Itselläni myöskin käy joskus niin, etten yksinkertaisesti laukea yhdynnässä, mutta mitä sitten, seksin ei pidä olla suorituskeskeistä ja kaavamaista. Ja ainahan homman voi viimeistellä muuten.

      Naisen orgasmi yhdynnässä on varmasti jokaisen miehen ja naisen päämäärä tasapuolisessa (seksi)suhteessa. Se ei ole helppoa, ja naisetkin voisivat rohkeasti opastaa oikean kulman löytämisessä jne., sillä emätinorgasmi tuntuu todella hyvältä kummastakin.

    • orgasmiton

      Itse olen olen saanu muutaman orgasmin...mutta en ainuttakaan yhdynnässä
      ..usein yhdynnän jälkeen on tullu turhautunu olo ja joskus jopa itku ja ajatus mikä mussa on vikana kun en laukea....olen kuiten aina nauttinu yhdynnästä...nautin kun näen ja tunnen että mies nauttii ja laukeaa.

    • tuula-neiti

      Eri naisilla on vähän erilainen anatomia siellä alapäässä. Joillekin naisille voi olla anatomisista syistä jo mahdotonta saada orgasmia yhdynnässä, joillekin se on taas hyvin helppoa. Ihan turha syyllistää itseään omasta anatomiasta. Se on hieno juttu jos edes jollakin tavalla sen orgasmin voi saada, vaikka jollakin apuvälineellä. Yhdyntä voi silti olla erittäin nautinnollista. En minä ainakaan siihen suostuisi jos en jotakin mielihyvää siitä saisi itsekin. Jos tällainen näkökulma on miehelle mahdoton eli hän ei voi hyväksyä minua tällaisena kuin olen, ei siitä parisuhdetta voi syntyä.

    • Kolmatta vuotta meni että seksissä ei itse saanut. Ei pelkästään siinä suhteessa vaan on ihan jopa normaalia ettei tule. Mutta kyllä se silti on kivaa ja antoisaa puuhaa. Itsestä kuitenkin tuntuu hyvälle ja nautittavaa sekin että saa toisen oloa helpotettua.
      Harrastan siis kaiketi harrastamisen ilosta.
      On naisia joiden kanssa tulee, ja se onkin sitten jopa lähes pelottavan rajua. Tuntuu että oikeasti pumppu tai pää räjähtää ja tunne on huikea. En osaa mitään yksittäistä syytä sanoa mutta jonkun kanssa vaan kiihottuu poikkeuksellisen paljon, toisen kanssa sitten ei. Mutta, pidän kuitenkin hyvin paljon toisen koskettelusta ja niistä tuntemuksista jotka välittyy että ehdottomasti sen arvoista puuhaa joka tapauksessa.
      Pointti että suhteessa voi siis olla oikein hyvin.

    • df
    • ei saa lannistua

      seurustelin 3 vuotta mieheni kanssa ennen kuin sain eka kerran hänen kanssaan. koska olen saanut orgasmeja aikaisemmin (yksin, tai exä:n kanssa), tiesin että kyllä se tulee kunhan pystyn täysin 100 % olemaan rento ja mukana. ja kun sitten siihen päästiin niin sen voimakkaapia ja pitkiä ne on olleet, eli jos tietää saavansa niin ei ota stressiä ja lannistu, hiljaa hyvä tulee.

    • cvxvcxvxvxcvcx

      Eiköhän se vika ole yleensä naisessa. Jokainen voi kuitenkin vaikuttaa eniten omilla toimillaan omaan orgasmiinsa. Toki kumppanillakin on joku merkitys, mutta tuskin kovin montaa kertaa järkevä ihminen lähtee sellaisen kumppanin kanssa yrittämään, jonka kanssa seksi on niin huonoa, että orgasmi ei olisi mitenkään mahdollista hänen kanssaan.

      Usein kun nainen laukeaa muutaman kerran niin sen jälkeen orgasmeja tulee liukuhihnalta. Eli harjoituksen puutetta ja liikaa jännitystä.

    • niinnnaaa =))))

      Pakko vastata. Olen 31-vuotias nainen enkä ole koskaan saanut miesten kanssa orgasmia. Masturboidessa sauvoilla saan. Rakastan seksiä ja en koe, että minulta puuttuisi huippu vaikken ole saanutkaan orgasmia. Kiemurtelen nautinnosta, silmäni menee hyvän olon tunteesta ympäri ja voihkin. Yksinkertaisesti seksi tuntuu ihanalle! Olen poikkeuksellisen halukas, mutta ei siihen orgasmia tarvita.

    • dd
    • 24234

      Niinä kertoina kun en itse tavoittele orgasmia (esim. pikainen aamuseksi), rakastelen koska läheisyys tuntuu hyvältä ja tiedän että mieheni nauttii siitä :)

    • .että sillee.

      Eräässä kyselystä kävi ilmi, että vain 51 prosenttia naisvastaajista saa orgasmin miehen kanssa normaaliyhdynnässä.

    • avot sano

      Tätä viestiketjua luettuani, on minunkin pakko kertoa oma kokemukseni asiasta.
      Olen 40 nainen ja voin sanoa, että ennen kuin täytin 40, en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa yhdynnässä, olen kylläkin teeskennellyt saavani ja aina on mennyt täydestä. Tiedän tosin tänä päivänä, että teeskentely on typerää. Tapasin tässä taannoin miehen, johon tunsin heti outoa yhteyttä ja ennen kuin rakastelimme ensimmäistä kertaa, kerroin hänelle etten ole koskaan kokenut orgasmia yhdynnässä. Hän oli sitä mieltä, että kyllä hän saa minut kokemaan sen ajan kanssa.
      Toiseksi olen hyvin seksuaalinen nainen ja olen aina nauttinut yhdynnästä äärettömästi, ilman orgasmia. Orgasmin voin tuottaa itselleni hyväilemällä klitorista. Tämän viimeisen kumppanin kanssa olen kokenut järisyttäviä klitorisorgasmeja ja todennut että kuulun siihen harvinaiseen ryhmään, joka myös ejakuloi orgasmin yhteydessä. Mieheni ei ollut törmännyt vastaavaan koskaan ja hänen mielestään se oli hyvin kiihottavaa. Hän ei ole onnistunut tuottamaan minulle orgasmia emättimen kautta, mutta se ei todellakaan koskaan ole häirinnyt minua eikä se häiritse myöskään häntä, koska hän tietää muut keinot tuottaa minulle suunnatonta mielihyvää.

      • siinä on anatomiaa

        sulle ,avot sano, oletko tietoinen että G pisteestä monet saa orgasmin 90%varmudella, itse miehenä olen sen nautinnon antanut jokaiselle naiselle yhdynnässä, jotkut ei sitä G pitsettä tosin ole koskaan löytäneet eivätkä usko että se on jokaisella naisella, koeta itse etsiä se,jos miehesi ei sitä löydä, se näkyy myös naisen anatomisessa piirroskuvassa. Onnea teille tutkimusmatkalle.


    • tuttujuttu45

      Aika yleistä varmaan että nainen ei saa orkkua pelkässä yhdynnässä. Meillä asia hoidetaan niin että vaimo hieroo klitoristaan yhdynnän aikana, jolloin saa orgasmin. Tai sitten yhdynnän jälkeen hieromalla klitorista ja samalla hieromsauvalla työnnellen. Konsteja on monia. ´Kannattaa puhua asioista avoimesti, jotta tietää toisen tarpeet.

    • lkjgfruio

      en saa orkkuja panemalla, mutta jos mies ei hoitaisi oman laakinsa jälkeen minulle orkkuja niin heivaisin pellolle. en ole todellakaan mikään spermasankko jonne ruikata.

      • Ahne 69

        Vaimoni ei tavatessani " omien puheidensa mukaan " ollut koskaan saanut seksissä orgasmia, hän ei ole koskaan saanut ns yhdyntä orgasmia ts vaginaalista vai mikä se nyt onkaan enkä minäkään ole tätä hänelle kyennyt tuottamaan vaikka kuinka pumppaan.

        Ilmeisesti kukaan ei ollut muulla tavoin ollut sitä hänelle tehnyt. Meillä minä hoitelen vaimon ensin kerran tai kaksi sormin samalla, kun hän minua tumputtaa sen jälkeen yhdyntä.
        Molemmat ovat tähän olleet tyytyväisiä. En näe tässä mitään ongelmaa, eikä ilmeisesti vaimokaan, kun alotteita tekee.

        Välillä olen häneltä kysynyt haluaisiko jotain erityistä, mutta ei tunnu olevan halukas muuttamaan mitään, joten annan asian olla, turha tuosta on niin suurta numeroa tehdä.

        Alkuperäisen tekstin kommentti (vaikka se muilla tavoin ehkä saakin ”hommattua”.) Hiukan ihmetyttää kun joillekin naisille tuo on ainoa tapa saada se orgasmi, entä lesbot niillehän tuo klitoris orgasmi on ainoa tapa.

        Kaikki ei ole peräisin samasta muotista, mutta nykyään kun seksikin on suoritusta, jota arvostellaan suorituksen mukaan ja kaiken pitäisi mennä kuten kauniissa ja rohkeissa.

        Olen mielestäni onnellinen kun olen osannut nauttia seksistä vaimoni kanssa ilman paineita jo yli 10 vuotta, tuosta muutama mukulakin seurauksena.


      • mmmbktk

        SAMAA MIELTÄ!


    • normipimppa

      Kyllä peniksen koolla (paksuudella) on merkitystä, muuta on turha väittää, siinä venytyksen tunne tuo täyttymyksen helposti. Ja kovin lyhyellä ei saa kaikkia asentoja toimimaan. Ei tunnu miltään, jos pikkupilillä koettaa työstää tai puoliveltolla. t. Nainen

    • uf
    • v***ulasta tulin

      aloittaja voisi painua vittulan jänkhälle tekemään calluppia itikoden orgasmista

    • mmmmmmmmmmmmmm

      Miesten on vain hyväksyttävä se, että 70% naisista ei saa orgasmia yhdynnän aikana. Eipä se minun halujani ole haitannut, eikä seksi ole turhaa, kun ei sille aseta mitään tämän kaltaisia vaatimuksia. EI seksi ole mitään suorittamista vaan sitä et molemmilla osapuolilla on kivaa ja molemmat nauttia. Niin yksinkertaista se on...


      T. 21v nainen

    • kolikon 2 puolta

      Olen itse nainen. Kyllä sillä naisen emättimen koollakin on väliä. Aina puhutaan vain miehistä. Siispä katsokaa itseänne peilistä seuraavalla kerralla silmiin kun puhutte miehen peniksen koosta. Onko sinulla nainen kenties iso/ väljä emätin ja miehellä normaalin kokoinen penis? Tuo puhe sattuu eli ei se miehen arvostelu varmaankaan tunnu miehestä kivalta. Kummankin ylipaino? En halunnut loukata ketään.

    • Mixed mind

      Amerikkalaiset ovat tutkineet asian niinkuin "mitä tapahtuu aivossa just kun se tapahtuu" Kumma kyllä niin miehillä se "tapahtuma" oli aivan pienessä osassa( en muista sen nimeä) mutta naisilla oli koko aivot siinä touhussa mukana.
      Muuten luulen että se henkilökemi on aika tärkeätä näissä tuohuissa...;)

    • Catlily

      En jaksanut lukea viestiketjua...vastaan vain ekaan kyssäriin: Onko vielä nykyään naisia jotka eivät saa orgasmia? Minä ainakin opettelin jo teinityttönä (nyt olen kohta 50 v.). Itse joutuu usein miehille opettamaan tai ainakin ohjailemaan yhdyntää siihen suuntaan, että laukean. Jos en saisi orgasmia, niin ei se seksi varmaan paljon kiinnostaisi. Joskus tyydytän itseni dildolla, jos mies ei ole kotosalla.

    • Heti huomaa että kysymyksen tekee mies!Miehet olettaa että seksi päättyy orgasmiin...No mie en oleta!Omissa touhuissa se päättyy siihen mutta miehen kans harvoin..jaa miksikö niin?No varmaan siksi että ainaki mun miehet olettaa että olen valmis niinki pornoleffojen beibit konsanaa..Muna sisään ja se siitä,voi kiesus!Ja se että se orkku ei tuu niin,ei tarkota sitä ettei siitä seksistä nauti!Miehille se vaan tahtoo olla se miehisyyden puute kun nainen ei saa..aika rasittavaa,sanon mie!!!!

    • ORGASMIPOIKA14V

      LÄMMIN LASTI SYKKIEN PAINEELLA SUUHUN

    • orasmitonmies

      olen mies ja nyt seurustellut 5 kk naisen kanssa ja olen saanut 3 orgasmia koko aikana..seksiä harrastettiin alussa enemmän nyt ei oikeestaa enään yhtään. tosi turhauttavaa koko homma. tuntuu ettei suhteessa ole mitään järkeä. varmaan naiset saavat seksistä enemmän vaikka orgasmia ei tulisikaan, mutta miehelle se on koko homman idea.

    • mies34vhjkhjk

      En ole saanut harrastaa vielä seksiä, olen liian ruma siihen toimintaan. "Onko seksitön elämä turhaa?" Minusta alkaa tuntua, että on.

    • Normi touhua

      Näin yksinkertaisella vertauksella: Kylmänä talvena joko lähden parin viikon etelänlomalle(rakastelulla tuotettu O) tai käväisen saunassa ja löylyssä, jotta vähän sulan(sormetuksella hoidettu) TAI
      Totean sen jälkeen, onpa ihana MIES tai olipa miehellä kiva sormi, mutta oma parempi.

    • jeeeesss

      itsestä seksi tuntuu fyysisesti (ja tietty myös henkisesti) todella hyvältä. tuntuu hyvältä kun kova kalu liikkuu pillussa. orgasmia en silti saa, ei vaan tule. nautin silti aivan mielettömästi nimenomaan siitä, että miehen kalu liikkuu sisälläni, en siis harrasta seksiä (pelkästään) minkään kiihottavan tunnelman vuoksi.

    • Nam nam

      Kova SUUUURI kalu, jonka tiellä ei ole kaljareppu!!!

      • Ahne 69

        Tuohon kommenttiini, että kaikki naiset ovat erillaisia, on minulle kokemuspohjaa reilusti ajalta ennen naimisiin menoa. Oli naisia jotka saivat orgasmin helposti yhdynnässä ja jotka todella herkkiä muutenkin. Oli naisia jotka eivät saaneet orgasmia yhdynnässä, vaan muulla tavoin ja sellaisiakin jotka eivät saaneet ollenkaan.

        Itse asiassa kiihkein kumppanini oli sellainen, joka ei saanut ollenkaan mutta oli kokoajan kinuamassa, tuota muistelen vieläkin lämmöllä :) sain siltä sellaisia muistoja että huh huh.

        Mielestäni jos nyt ajattelee asiaa ihmissuhteen näkökulmasta. Tärkein ominaisuus on kumppanissa luotettavuus. Seksi on tärkeää, mutta hyvä seksi ei korvaa luotettavuutta. Minulle riittää että olen tyydytetty ja vaimo tyytyväinen. Vaikka ei mitään maailman inaninta seksi kokemusta joka kerta saisikaan.

        Seksiä on helppo saada, sitä löytää rahalla tai ilman helposti, mutta luotettavaa kumppania saattaa joku joutua etsiä läpi koko elämän. Arki ja perhe ovat sellaisten asioiden pyörittäminen jatkuvan stressin alla on vaan yksinkertaisesti mahdotonta.


      • Nainen63_
        Ahne 69 kirjoitti:

        Tuohon kommenttiini, että kaikki naiset ovat erillaisia, on minulle kokemuspohjaa reilusti ajalta ennen naimisiin menoa. Oli naisia jotka saivat orgasmin helposti yhdynnässä ja jotka todella herkkiä muutenkin. Oli naisia jotka eivät saaneet orgasmia yhdynnässä, vaan muulla tavoin ja sellaisiakin jotka eivät saaneet ollenkaan.

        Itse asiassa kiihkein kumppanini oli sellainen, joka ei saanut ollenkaan mutta oli kokoajan kinuamassa, tuota muistelen vieläkin lämmöllä :) sain siltä sellaisia muistoja että huh huh.

        Mielestäni jos nyt ajattelee asiaa ihmissuhteen näkökulmasta. Tärkein ominaisuus on kumppanissa luotettavuus. Seksi on tärkeää, mutta hyvä seksi ei korvaa luotettavuutta. Minulle riittää että olen tyydytetty ja vaimo tyytyväinen. Vaikka ei mitään maailman inaninta seksi kokemusta joka kerta saisikaan.

        Seksiä on helppo saada, sitä löytää rahalla tai ilman helposti, mutta luotettavaa kumppania saattaa joku joutua etsiä läpi koko elämän. Arki ja perhe ovat sellaisten asioiden pyörittäminen jatkuvan stressin alla on vaan yksinkertaisesti mahdotonta.

        Ahne 69, sinulla on varmasti onnellinen vaimo, sillä hänellä on fiksu, tunneälyinen Mies


      • Ahne 69
        Nainen63_ kirjoitti:

        Ahne 69, sinulla on varmasti onnellinen vaimo, sillä hänellä on fiksu, tunneälyinen Mies

        Kiitos

        Olen onneni löytänyt ja sitä osaan kyllä arvostaa. Mielestäni nykyään ihmiset vain voivottelevat mistä jäävät paitsi, eivätkä osaa arvostaa mitä kaikkea ovat saaneet.

        Jos ongelmat ovat sitä luokkaa oikeasti, että elämän pilaa se, että kumppani ei saa justiinsa sellaisia orkkuja että kriteerit täyttyy. Niin täytyy vain todeta, että asiat on liian hyvin, kun pitää paisutella olemattomia ongelmia.

        Terveys, rakastava vaimo , lapset ja hyvä toimeen tulo. Oikesti olen lottovoittaja, kun ajattelee, miten huonosti asiat voisi olla. Sairaudet, pettävä vaimo, lapsettomuus köyhyys oikein kylmät väreet menee selkää pitkin.

        Nainen63_ kyllä sinäkin sen oikean miehen löydät, kunhan et vaadi mitään täydellistä pakettia, kukaan ei ole täydellinen, tosin vaikutat niin fiksulta että tuskin sellaista etsitkään.


    • Nainen63_

      Ahne 69

      • ei hätiä

        hyvää jatkoa löytyy jos ei omassa pituus riitä, jatkakaa vain tätä loppuunkaluttua aihetta maailman tappiin asti...


      • Ahne 69
        ei hätiä kirjoitti:

        hyvää jatkoa löytyy jos ei omassa pituus riitä, jatkakaa vain tätä loppuunkaluttua aihetta maailman tappiin asti...

        Kalun pituudella ei ole mitään tekemistä naisen orgasmin kanssa. Jotain olen naisista sentään oppinut. Naiset valittaa jos perille saakka työntelee, että tuntuu ikävältä. Olet hiukan hakoteillä naisten kanssa nimimerkki "ei hätiä".
        Paksuus kokemukseni perusteella on se määräävämpi tekijä mutta tuokin on yksilökohtaista.


    • yks outo vaan

      No mä nyt en oo vielä tehnyt kenenkään kanssa mitään seksin tapaistakaan, joten vähän huono olen tähän vastaamaan muttaah.. En uskoakseni tarvitsisi orgasmia seksin aikana, koska saan sen tehtyä itse tavalla, jossa en tunne kaipaavani toista ihmistä siihen. Se ei kauheasti liity normaaliin seksiin, vaikka kai sen toinenkin periaatteessa voisi tehdä.. Mutta oon kuitenkin jossain määrin kiinnostunut seksistä, koska musta olis jotenkin sulonen ajatus, että joku mies nauttis musta ja pystyisin koskee niin, että hän tykkää. Jos on rakastunut niin kai sillon haluaakin et siitä toisesta tuntuu hyvältä eikö? Ja voihan sitä tehdä ilman yhdyntääkin sellasilla tavoilla jotka ei satu naista, vaikkei hän fyysisesti kiihottuisikaan. Luulen että voisin harrastaa jonkinmoista seksiä (en ehkä yhdyntää) tavallaan henkisistä syistä. Luulen et voisin vaan pitää miehen tyydyttämistä sulosena, siis jos olisin rakastunut siihen mieheen. Ja onhan läheisyys kuitenkin mukavaa. Et kai se olis sit niinku hellyydestä eikä mieliteosta tai jotain.. ^^, Tosin miehet kyllä varmaan haluaa himokkaita naisia, joten mahtaakohan koko ajatuksessa olla mitään järkeä..

    • rakkaudesta mieheeni

      Minä ja mieheni harrastamme päivittäin seksiä ihan rakkaudesta. Saatamme tunnin-puolitoista nauttia toisistamme ja yhteenkuuluvuudesta hitaasti, saamatta kumpikaan orgasmia. Ihan vain sen vuoksi että nautimme seksistä ja rakastamme toisiamme. En ymmärrä ihmisiä jotka sanovat että eivät nauti seksistä, omasta mielestäni se kuuluu rakkauteen. Kyllä me harrastamme joskus kiihkeätä pikaseksiäkin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe