"Ja miksei mulle olekaan mitään valmista terapiaa"

Amnesty:Sinde-Vesa

Istuin asuma lähiössä aseen kanssa. Mun piti siis vain osata siinä hämärässä ja tunkkaisen värisessä remontoimattomassa asunnossa, liikkua pöydän taakse polvilleni, teloitettavaksi. Asettua, kuin neliöön katassa.
- Entä mitä teen nyt?
"Hän" ajaisi mielellään suisaidaalisuuteen, mutta tässä on kysymyksessä vain hauska, liikuntaan ohjaava leikki, jonka täytyy olla sinulle tuttu jo aiemmin.
Sitten kun olen päässyt pois tästä, muiden ihmisten terapiasta, tasosta jossa hypnoosi- ja suggestiotaso eivät erotu toinen toisistaan, mula onkin ilmeisesti taas mun seksiterapeuttille aika, ajallinen sellainen. Ihan vain mun ympäristössä.
Niin se voi olla ajallinen, tai ajaton.
- "Riippuu ihan siitä, kuinka hyvin otat turpaas!" sanoi mun seksiterapeutti jo aikoja sitten. Se menikin siinä sitten, kun mä en saanut olla seksiterapeutti, kun sulla oli sukupuolenvaihdos, oikein sukupuolen poistuman aiheuttamaa.
Sukupuoli on meille hirvittävän tärkeä asia, ja sitä ei saa itsekseeen sekaisin ja yksin lähteä poistamaan.
-Kukaan ei halua kuulemma tehdä sukupuolen poistoa? Ja miksikähän tähän tulee tällainen syyte.... ?
- Ai oikein kaikkien ihmisten puolesta lusia, olla vankilassa.
Kun sä et osaa asettua siihen neliöön, tällä tavalla väkivallan ja vaaran alaisena, väkivalta ja vaara-tilanteessa, heijastaa sillä tavalla oikeaoppisesti reisiltäsi, niitä apunasi mm. sydän- ja verenkiertoelimistön säätelyyn.


Ja tämä on nimetty paranoiattomaksi aivotoiminnoksi fokusaatioksi....
- Jossa esim. vain sukupuolenpoisto, sukupuolenvaihdoksellisuus luokitellaan fyysiseksi ja psyykkiseksi kidutukseksi.
- Ei, et tuumaakaan saada.

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

      Sä et saa koskea suisaidaalisuuden takia hiusten väriin.
      Et saa siksi käydä painostamassa ihmisiä.
      "Ei oo sun vika, se on vain etukäteen valittu."
      Kohdennuksena kulttuuri-esineistöstä lisääntyminen, eli toisen äidin käyttö.
      Ei sua ole olemassa loogisuus-syistä omaaetuasi tavoitellessasi.
      -Muistatko ettet saa mennä tänne loogisuus-syistä omaaetua tavoitellaksesi?
      - No, joo mulla ne ihan samat ominaisuudet kotona.
      Ois voinut heti sanoa, että ne on kotona muilla.
      - Ja miksi sinulla ei olekaan. Mahdollisuuksia esineistön luomaan kulttuuri-ympäristöön. Tämä on hyvin kuiva ja lapsellinen aihe, mun mielestä se vastaa asettautumisen ja asteuttamisen-skitsofrenian syiden takia, sukupuoli-nuolettuttamista.
      - Eikö tätä väestönsuojelu-järjestelyä voi pitää hyvänä? Eikö sukupuoli nuoleminen ole hyvä asia?

      Et saa ottaa osaa, ottamalla julkisesti esiin loogisuus-pisteistöä.
      Et saa painostaa ja tukahduttaen ahdistaa ihmisiä näissä hoidoissa.
      Et voi esim. hakea ja haetuttaa ammattiliitosta ketään sukupuolinuolemaan perheellesi onnistumisen elämyksiä, teettäen väestönsuojelua.
      Et edes samannimisyyden perusteella.
      Ja tähänkö halusit amfetamiinia käyttää?
      -No, ei siellä oo terapiaa....
      Jos mää oon se terapeutti, miksi mulle ei ole korvaajaa?

      • Valhallalla:Sinde82

        Mulle neuvotaan juuri kolmiulotteista viittomaa, joka kuvaa defenssin sijaan coping-keinoa, jossa nyt vain genitaali-lukon puuttuessa, kääntäisin tämän aiemmin nähdyn viittoman takaisin sisäänpäin, itseenipäin.
        - Ei näihin pitää reagoida; kolmiulotteisuuteen.


      • Amnesty:Sinde-Vesa
        Valhallalla:Sinde82 kirjoitti:

        Mulle neuvotaan juuri kolmiulotteista viittomaa, joka kuvaa defenssin sijaan coping-keinoa, jossa nyt vain genitaali-lukon puuttuessa, kääntäisin tämän aiemmin nähdyn viittoman takaisin sisäänpäin, itseenipäin.
        - Ei näihin pitää reagoida; kolmiulotteisuuteen.

        Se viittoma taisi olla 'hemmotella.
        Sukupuoli-nuolijalle se taisi olla 'tonkia, ja hän meni siksi läpi töihin.
        Sen sijaan Sini juuttui johonkin itsen ulkopuoliseen viittoma-kielistä innostumiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe