Istuin asuma lähiössä aseen kanssa. Mun piti siis vain osata siinä hämärässä ja tunkkaisen värisessä remontoimattomassa asunnossa, liikkua pöydän taakse polvilleni, teloitettavaksi. Asettua, kuin neliöön katassa.
- Entä mitä teen nyt?
"Hän" ajaisi mielellään suisaidaalisuuteen, mutta tässä on kysymyksessä vain hauska, liikuntaan ohjaava leikki, jonka täytyy olla sinulle tuttu jo aiemmin.
Sitten kun olen päässyt pois tästä, muiden ihmisten terapiasta, tasosta jossa hypnoosi- ja suggestiotaso eivät erotu toinen toisistaan, mula onkin ilmeisesti taas mun seksiterapeuttille aika, ajallinen sellainen. Ihan vain mun ympäristössä.
Niin se voi olla ajallinen, tai ajaton.
- "Riippuu ihan siitä, kuinka hyvin otat turpaas!" sanoi mun seksiterapeutti jo aikoja sitten. Se menikin siinä sitten, kun mä en saanut olla seksiterapeutti, kun sulla oli sukupuolenvaihdos, oikein sukupuolen poistuman aiheuttamaa.
Sukupuoli on meille hirvittävän tärkeä asia, ja sitä ei saa itsekseeen sekaisin ja yksin lähteä poistamaan.
-Kukaan ei halua kuulemma tehdä sukupuolen poistoa? Ja miksikähän tähän tulee tällainen syyte.... ?
- Ai oikein kaikkien ihmisten puolesta lusia, olla vankilassa.
Kun sä et osaa asettua siihen neliöön, tällä tavalla väkivallan ja vaaran alaisena, väkivalta ja vaara-tilanteessa, heijastaa sillä tavalla oikeaoppisesti reisiltäsi, niitä apunasi mm. sydän- ja verenkiertoelimistön säätelyyn.
Ja tämä on nimetty paranoiattomaksi aivotoiminnoksi fokusaatioksi....
- Jossa esim. vain sukupuolenpoisto, sukupuolenvaihdoksellisuus luokitellaan fyysiseksi ja psyykkiseksi kidutukseksi.
- Ei, et tuumaakaan saada.
"Ja miksei mulle olekaan mitään valmista terapiaa"
3
98
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
Sä et saa koskea suisaidaalisuuden takia hiusten väriin.
Et saa siksi käydä painostamassa ihmisiä.
"Ei oo sun vika, se on vain etukäteen valittu."
Kohdennuksena kulttuuri-esineistöstä lisääntyminen, eli toisen äidin käyttö.
Ei sua ole olemassa loogisuus-syistä omaaetuasi tavoitellessasi.
-Muistatko ettet saa mennä tänne loogisuus-syistä omaaetua tavoitellaksesi?
- No, joo mulla ne ihan samat ominaisuudet kotona.
Ois voinut heti sanoa, että ne on kotona muilla.
- Ja miksi sinulla ei olekaan. Mahdollisuuksia esineistön luomaan kulttuuri-ympäristöön. Tämä on hyvin kuiva ja lapsellinen aihe, mun mielestä se vastaa asettautumisen ja asteuttamisen-skitsofrenian syiden takia, sukupuoli-nuolettuttamista.
- Eikö tätä väestönsuojelu-järjestelyä voi pitää hyvänä? Eikö sukupuoli nuoleminen ole hyvä asia?
Et saa ottaa osaa, ottamalla julkisesti esiin loogisuus-pisteistöä.
Et saa painostaa ja tukahduttaen ahdistaa ihmisiä näissä hoidoissa.
Et voi esim. hakea ja haetuttaa ammattiliitosta ketään sukupuolinuolemaan perheellesi onnistumisen elämyksiä, teettäen väestönsuojelua.
Et edes samannimisyyden perusteella.
Ja tähänkö halusit amfetamiinia käyttää?
-No, ei siellä oo terapiaa....
Jos mää oon se terapeutti, miksi mulle ei ole korvaajaa?- Valhallalla:Sinde82
Mulle neuvotaan juuri kolmiulotteista viittomaa, joka kuvaa defenssin sijaan coping-keinoa, jossa nyt vain genitaali-lukon puuttuessa, kääntäisin tämän aiemmin nähdyn viittoman takaisin sisäänpäin, itseenipäin.
- Ei näihin pitää reagoida; kolmiulotteisuuteen. - Amnesty:Sinde-Vesa
Valhallalla:Sinde82 kirjoitti:
Mulle neuvotaan juuri kolmiulotteista viittomaa, joka kuvaa defenssin sijaan coping-keinoa, jossa nyt vain genitaali-lukon puuttuessa, kääntäisin tämän aiemmin nähdyn viittoman takaisin sisäänpäin, itseenipäin.
- Ei näihin pitää reagoida; kolmiulotteisuuteen.Se viittoma taisi olla 'hemmotella.
Sukupuoli-nuolijalle se taisi olla 'tonkia, ja hän meni siksi läpi töihin.
Sen sijaan Sini juuttui johonkin itsen ulkopuoliseen viittoma-kielistä innostumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751980- 1721711
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981355Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028- 1001027
Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,57788