Hei Keskiyö! Katsoisitko minulle työstä mitä täälä tapahtuu minulle? Kaiken näköistä tapahtunu vuosien varella, ja olen nyt vuosien jälkeen alannu pitää puoleni. Naisvaltainen.
Mutta tuo työ määrä lisääntykö? Yhtä työtä on tarjottu sivutyöksi muut tekee täyspäiväsesti. Tavallaan ehkä uskotaan mä purkaisin sitäki ruuhkaa. Epämielyttävä työ myös on.
Et miten näkyykö mitää mielyttävää työstä tulevaksi vai käytetään minua taas härskisti hyväksi ja vaaditaan.
Keskiyö/Tuntijasi
2
<50
Vastaukset
Hei
yritän auttaa.
minä taas näen paljon miehiä, mutta ehkä se on vertauskuvallista.
mieleesi vaikuttaa muutos, mikä on tapahtumassa. mutta tässä näyttäsi olevan kyllä reiluutta mukana, eli asioista voi jutella ja niistä täytyykin puhua niiden oikeilla nimillä. sinulla on esimies, jonka kanssa voit puhua suoraan työn kuvasta.
sinulla on myös kumppani, joka on mennyt pois. mietin olisitko sinä mahdollisesti leski, tai muuten yksin jäänyt.
älä vain säikähdä tuollaista, mitä sanoin. sillä jatkan heti perään, että sinulle näkyy oikein kivaa ajanviettoa kumppanin, miehen kanssa. teidän huumorinne osuu hyvin yhteen ja te nauratte kovasti.
toinen mies katselee vierestä kateellisena, hän olisi valmis vaihtamaan paikkaa tämän ensimmäisen miehen kanssa.
sinulla on oikeutetut odotukset työtäsi kohtaan ja tulet puhumaan niistä esimiehen tai jonkun muun kanssa. ja lopputulos näyttää tyydyttävältä, jalkojesi vieressä nukkuu rauhallinen koira sinun oikeuttasi vahtien.
t. Keskiyö- työtä....työtä
Kiitokset! Meillä on kyllä miehet päättämässä esimiehinä välimiehinä.
On miehiä mutta he ovat omassa keroksessa me naiset omassa.
Päättäiskö nämä miehet sitten ottaa vaikkaa auttamaan niille sinne välillä. Pois naisten keskeltä.:-)
Olen aika monitaitoinen.
Mietin tätä leski. minulla oli elämän rakkaus vasta vanhempana avioliiton eron jälkeen vuosien päästä se tuntui kuolemalta kun hän lähti. 3 vuotta meni ennenkuin nyt olen päässyt irti ehkä näit sen kuolemana leskenä minut nyt. Miehiin en ole sortunu tänä aikana.
Eksän kanssa nauramme paljon hän kaveri auttaja.
Niin kyllä niitä ottajia olisi turhankin paljon. Ei vain enää osaa ihastua. Ehkä kuiteskin osaksi olen nyt tehnyt surutyöni. Voiko sellaista enää kohdata uudestaan. Ehkä en osaa ottaa enää puolilatteeta suhdetta. Oli kuiteskin ihana kokea sekin elämässäni se rakkaus jota joskus pyysin ja sain kokea.
Tuo koira olisiko se mun enkelini. . jolta pyydän apua ja kiittelen:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763103Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2341987- 671936
- 711634
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241008"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22929Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906