Onko tuoretta tietoa siitä käykö Riian keskustan ravintoloissa jo euro vai täytyykö muutaman tunnin vierailun vuoksi vaihtaa lateja?
Käykö euro Riiassa!
4
361
Vastaukset
- Ei käy.
Ei käy.
Kokemuksesta voin sanoa, että jos joku suostuukin euroja ottamaan, niin vaihtokurssi on järjettömän huono.
Joten vaihda vaan kiltisti valuuttaa, tai nosta paikan päällä kortilla lähimmästä automaatista. - korttimies
Mä maksan aina ei-euromaissa käydessäni visalla.
- Vähän aina käteistä.
Niin minäkin, mutta:
Tänä kesänä autoreissulla Euroopassa sattui ensin Puolassa niin, että eräässä kaupassa, isossa sellaisessa, ei Visa kelvannut. Ainoastaan käteinen, tai kaupan oma kortti.
Unkarissa yhdessä ravintolassa ei Visa, eikä mikään muukaan kortti, kelvannut. Ja sama eräässä ruokakaupassa.
Joten jonkin verran käteistä on aina hyvä olla matkassa.
- Janis Petke
Mikä vitun Riia onkonse yhtä kuin Riika.
Onko sinullakin Kangasala Kangasalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161