Hei Keskiyö, mitä tehdä mies on samassa kodissa, mutta kun minä en tunnu häntä kiinnostavan. Olemme kuin huonekalut eri huoneissa. Mitä sinulle näytetään otanko eron vai jatkanko muutosta odottaen.
keskiyölle
1
66
Vastaukset
Hei
voi kuule, minusta sinunkaan tunteet eivät enää ole kovin lämpimät. mielestäni sinä mietit jo mahdollista omaisuuden jakoa ja koti ei enää ole kuin pelkät raamit sinulle.
suo anteeksi, en tahdo pahoittaa mieltäsi. mutta suora vastaus suoraan kysymykseen.
sinulla on haaveita ja toiveita, toki, mutta ne ovat kaiken tämän yläpuolella. ne lentelevät jo omia menojaan eteenpäin. näen miehen tympääntyneenä ja masentuneena, hän ei lähde taistelemaan vaan taitaa luovuttaa melko helpolla.
ja asiasi menevät hyvin, et jää missään kakkoseksi.
mutta mielestäni te olette jo kääntäneet selkänne toisillenne.
en näe kummallekaan uusia kumppaneita, näkymykseni pyörii vain omaisuuden ympärillä. en näe myöskään lapsia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad601128- 42871
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542