Ray netkasinon ja tms. ominaisuuksia

kellivoide3

* Lasket panosta ja hupsista keikkaa voitto ( sellainen suurempi ) kopsahtaa heti.

* Viimeisillä pelirahoilla kopsuu voittoja.

* Pienet tuplaukset onnistuvat useamman kerran, ja siihen saakka kunnes tuplattava voitto on kasvanut tarpeeksi suureksi. Sitten kosh...

* Isot tuplaukset menevät 99% ensimmäisellä tuplauskerralla kosh....
* Tuplaukset onnistuvat siinä vaiheessa vasta kun olet hävinnyt niitä riittävästi talolle ja / tai sitten olet pelannut jo muutaman satasen.

* Koskaan et voita 2 pelistä samalla pelaus kerralla.

* Kuviot menevät ja osuvat kummasti " aina " yhdellä yli / ali ....


SIINÄ TEILLE SATUNNAISUUTTA KERRAKSEEN..

Ja varsinkin kun toistavat itseään uudelleen ja uudelleen....

Ja tyhmät pelloo ja uskoo.... siihen satunnaisuuteen.

No periaatteessa kaiken voi laittaa satunnaisuuden piikkiin..

13

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peluri kiittää !

      Tulee nekin rahat meikäläiselle pitkävedon muodossa. Koittakaa Kekkeruusit oppia, tuplaaminen on tie tuhoon. Ette ole keksineet rahantekokonetta, Graalin maljaa tai mitään muutakaan maagista tietä rikkauksiin, panostamalla progressiivisesti peliin, joka täysin lähtökohatisesti syö teidät elävältä. Mut tyhmät sortuu elontiellä, minkäs sille mahtaa.

      • Pelinkoittaja

        Kyllä aidosti satunnaista peliä on kiva pelailla ja jää voitollekkin , ilman että pitää hävitä ensin hirveesti , niin kuin nykyään kaikissa RAY peleissä.

        Nekun on säädetty siten että kysymys ei ole voittojen jaosta vaan pelaamisen ilosta.
        Ja siksi ohjelmakin on säädetty siten ettei helposti jää voitolle vaan idea PELAAMISEN ILO !!!!!!!!!!!!


        Oli ne %%% mitä vain on koneet ja muut nettikasinot säädetty antamaan vain ja ainoastaan pelaamisen ilo.

        Ja loppupeleissä sitähän pelinarkomaanit hakevat eivät varsinaisesti voittoa.

        Voitot jaetaan aidosti satunnaisissa peleissä ruletissa ja muissa pöytäpeleissä.

        Jotka eivät tosiaankaan laske ennen voittojen tuloa paljonko sinne on työnnetty ensin !!!!!!!


      • usko vaan
        Pelinkoittaja kirjoitti:

        Kyllä aidosti satunnaista peliä on kiva pelailla ja jää voitollekkin , ilman että pitää hävitä ensin hirveesti , niin kuin nykyään kaikissa RAY peleissä.

        Nekun on säädetty siten että kysymys ei ole voittojen jaosta vaan pelaamisen ilosta.
        Ja siksi ohjelmakin on säädetty siten ettei helposti jää voitolle vaan idea PELAAMISEN ILO !!!!!!!!!!!!


        Oli ne %%% mitä vain on koneet ja muut nettikasinot säädetty antamaan vain ja ainoastaan pelaamisen ilo.

        Ja loppupeleissä sitähän pelinarkomaanit hakevat eivät varsinaisesti voittoa.

        Voitot jaetaan aidosti satunnaisissa peleissä ruletissa ja muissa pöytäpeleissä.

        Jotka eivät tosiaankaan laske ennen voittojen tuloa paljonko sinne on työnnetty ensin !!!!!!!

        unohtamatta mahdollisuutta että pöytäpelitkin on viilattu....ohjailtavissa oleva magneettipallo ruletissa tai muulla systeemillä johon nykytekniikka antaa mahdollisuudet.


      • pelinkoittaja2
        usko vaan kirjoitti:

        unohtamatta mahdollisuutta että pöytäpelitkin on viilattu....ohjailtavissa oleva magneettipallo ruletissa tai muulla systeemillä johon nykytekniikka antaa mahdollisuudet.

        Voi olla... Muttei samassa mittakaavassa kuin kaikki RAY kolikkokoneet ja RAY netkasino. Huomaahan sen jo pelitapahtumistakin ettei pöytäpelejä ole ainakaan vielä viilattu.

        Tyhmät ja muut kaikenlaiset foliopipot ne täällä viisastelee , kun eivät tiedä mistään muusta kuin %%% laskusta , joka ei todellakaan riitä puhuttaessa viilatuista RAY peleistä.!!!!!


      • Tehkää
        pelinkoittaja2 kirjoitti:

        Voi olla... Muttei samassa mittakaavassa kuin kaikki RAY kolikkokoneet ja RAY netkasino. Huomaahan sen jo pelitapahtumistakin ettei pöytäpelejä ole ainakaan vielä viilattu.

        Tyhmät ja muut kaikenlaiset foliopipot ne täällä viisastelee , kun eivät tiedä mistään muusta kuin %%% laskusta , joka ei todellakaan riitä puhuttaessa viilatuista RAY peleistä.!!!!!

        Sherlockit rikosilmoitus, tehän ootte ihan mielestänne suoranaista tilastotieteen ja satunnaisteorioitten kermaa.


      • kaikki häviäjiä
        pelinkoittaja2 kirjoitti:

        Voi olla... Muttei samassa mittakaavassa kuin kaikki RAY kolikkokoneet ja RAY netkasino. Huomaahan sen jo pelitapahtumistakin ettei pöytäpelejä ole ainakaan vielä viilattu.

        Tyhmät ja muut kaikenlaiset foliopipot ne täällä viisastelee , kun eivät tiedä mistään muusta kuin %%% laskusta , joka ei todellakaan riitä puhuttaessa viilatuista RAY peleistä.!!!!!

        ahahahaha tiedämme kuules aivan toisenlaisen totuuden ruletti- ym peleistä. Niissä jos missä häviää satoja tuhansia muutamalla pyöräytyksellä, niin Hesan kasinolla kuin muillakin kasinoilla. Oli sitten kyseessä matemaattisesti lahjakas kouluttautunut tai sitten vähemmän läksyjä lukaissut. Hävinneitä riittää pilvin pimein. On aika noloa rulettipelaajille hävitä muutama kymppitonni vilauksessa jotkut jopa talot, autot jne. Joten turha tulla elvistelemään pöytäpelien paremmalla rahanjakeluannilla. Sitä kun ei vaan ole olemassa. Häviätte todella paljon ja näkyy olevan aika koukuttava peli kyseessä kun pelaatte joka päivä aina vaan suuremmilla panoksilla. Todella sairastatte yhtä pahimmista sairauksista, eli peliriippuvuutta. Hakekaa hoitoa ja lopettakaa turhat utopianne haaveilusta olla aina voitolla. Ei tule onnistumaan kun olette riippuvaisia.


      • horrorHeikki

    • kellivoiekuutonen

      Etkö ymmärrä NETkasinoiden tärkein tavoite on koukutus, siis pelaajan koukutus.

      Ei ne missään nimessä satunnaisesti pyöri. Kaikki säädettyjä

    • Kaikki nuo ovat mahdollista täysin satunnaisenakin. Ootko laiittanu nämä tilaneet ylös riitävän monelta kierrokselta. tietysti taas muutaman kierroksen havantoja.

      • lopeta trollaus

        Lässyn lässyn.


    • samojahavaintoja

      10 vuoden kokemuksella Paffilta, niin aloittajan väittämät toistuvat sielläkin; tosin vielä löytyisi muutamia 'outouksia' mitkä jatkuvasti toistuvat! Eiköhän 10 vuodessa pelitoistojen määrä ole jo riittävä..

    • KelaajaVentti

      Kaikki ovat erittäin tuttuja NETkasinoista.

      Se on monilla luotettavilla pelisivustoilla todettu...

    • PeppuReiska2

      Tyypillistä REISKAA - ja peppu sellaista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe