Odotatko Sinä tapaamistamme...

Tt

yhtä paljon kuin minä? Funtsis ny vähä, emme ole koskaan tavanneet ja silti olemme niin vahvasti toisiimme jo sidoksissa. En uskalla edes ajatella, että miten tapaamisemme jälkeen... Hurjaa, hurjaa ;)

18

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tottahan toki minä odotan tapaamistamme. Olen toki suunnitellut niin hyvin treffit, että sinun nyt tarvitsee vain kertoa aika ja paikka. Sen jälkeen valitset sormukset ja lapsen/lasten nimet!:-)

• Oukkei

Sormuksen olen kyllä jo valinnut! Yllätyitkö? Ja lasten nimetkin on mielessä!:-)

• No en nyt varsin yllättynyt, koska kyllähän sinulla on tiedossa minun ajatukset. Oletko Hän, eli "Ajis" ? :-))

• sidosryhmästrategia

joo parempi ku ei funtsi, wishing well

• odotan innolla

Missäs tavataan, niin laitetaan jo ranttaliksi. Ei Tässä koko elämää ole aikaa odotella, tehään lapset, mennään naimisiin, ostetaan talo, riidellään, erotaan, riidellään huoltajuudesta ja elatusmaksuista

• Oikeastaan hieman tuli naurua, kun minulla on kokemusta kaikista näistä. Toivottavasti et kuitenkaan ole Hän, koska noi viimeiset 3 teemaa ei hirveästi kiehtoisi enää. Tuo kohta neljäs takaperin luettuna joka tapauksessa sitä harrastetaan muutaman vuoden jälkeen, mutta kunhan se ei johda noin viimeisiin niin sen kestän

• +++

En odota sinulta mitään tässä elämässä.

• no mitäs luulisit

että oon täsä kovin monta vuotta jo tehnyt..senverran huimaa ajatuskin

• P tuli juuri

No sanotaanko vaikka näin että turhaahan tämä odottaminen on, se on pakko myöntää, ja mä en oikeasti tiedä enään mitä tekisin vai tekisinkö mitään, junnaan vain paikoillani ja tämä on turhauttavaa, kun aika varmasti tuntuu siltä että tämän ikävän kanssa ei tule lasta eikä päskääkään. T nimistä ihmistä en ikävöi kunhan vain vastasin tähän.

• joo ja eilen vasta

varmaksi tajusin sinäkin täällä

• en kyl tiijä

ootko täällä tänään ja varsinkaan täsä ketjus, kunhan näpytin

• Mm

Luulen odottavani jos olet sattumalta juuri se kaipaamani nainen. Irrationaalista on todella se tunne välillämme, viimein tavatessamme syntyy singulariteetti tai jostain tupsahtaa parempi vastaus kuin 42 ;)

• 42 kiittää :)

Kiitos

• 10+10

Tänään nähdään ja sitten jysähtää ;)

• Torstai

Toivoa täynnä ;) eli huomiseen;) Paikanhan jo tiedätkin. Se on se ehdottamasi :) Siis ensimmäinen jonka silloin mainitsit! Odotan SinuA töittesi jälkeen. Huomiseen Honey

• Joo, joo onhan

täällä vähän tylsää ilman Sua ;-)

• Ilman minua vai? Korjataanko tilanne?

• nainen8888

Joo, et sä välinpitämätön ole, tiedetään. Takkatulen äärellä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe