Mitenkäs me päästäis eteenpäin

tässä?

Pitäsiköhän alkaa ottamaan pieniä askeleita, kun isoja ei uskalla? Mitä ne vois olla, ne pienet askeleet?

34

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienestä hyvä lähtee

Kai se jonkinlainen yhteydenpito, keskusteluyhteys, jotta oppii tuntemaan toista...:) Siitä se varmaan lähtis hiljaa eteenpäin...

• Jos ei

rohkene juttelutasolle livenä, aina voi käyttää meiliä tai tekstata. Jos on tahtoa, on myös välineitä. Eikö näin :)

• siitä se lähtee
        Jos ei kirjoitti:

rohkene juttelutasolle livenä, aina voi käyttää meiliä tai tekstata. Jos on tahtoa, on myös välineitä. Eikö näin :)

Juuri näin :)

• Epämääräinen

ja sekava tekstiviesti, jossa ei ole päätä eikä häntää.Kannattaa kokeilla.

• Sano ees

Moi!!

• rekisteröity nimi

merkki

• rekisteröimätön.

Kärsit selvästi masennuksesta ja suosittelen että menet puhumaan jollekkin.

• victory!

Muuraihaisen askelia, hitaasti ja varmasti. Niin on samannäköisiä ja muotoisiakin, hajusta pitää vissiin päätellä.

• ei kuin me

Mut ne tekee eikä meinaa

• I

Pienin askelin hmm, mitäs jos tulisit luokseni juttelemaan asioista
      tulisit istumaan kanssani tähän sohvalle ihan viereeni saisin katsoa sinua silmiin keskustellessani kanssasi, saisin koskettaa sinua samalla kun kuuntelen ihanaa ääntäsi. silittelisin ihania kasvonpiirteitäsi ja hiuksiasi
      keskustelisin kanssasi ihan mistä vain haluat kultaseni
      katsoisin ihaniin silmiisi ja kertoisin miten paljon minun on ollut ikävä sinua ja katsoisin jälleen silmiisi ja sanoisin sinulle hellästi miten paljon rakastankaan sinua
      kunpa saisinkin sanoa sinulle nuo sanat jota todella tarkoitan

• kilber

Mistä puhuttaisi? Se on kova paikka kun on tottunut olemaan mykkänä mutta pienen rykimisen jälkeen voisin änkyttää jotakin että aika moiset säät on ollut nyt ... ja mä olen nähnyt muuten kerran viisi kuumailmapalloa samalla kertaa taivaalla...

Sanoisitko kuitenkin nuo sanat minulle niin voisin ns.. sulaa....

Ja tällä kertaa et ummistaisi silmiäsi tympääntyneenä puhumattomuuteeni koska osaisit aavistaa että mielestäni olet kyllä hyvä tyyppi ja mukava ...

• ed
        kilber kirjoitti:

Mistä puhuttaisi? Se on kova paikka kun on tottunut olemaan mykkänä mutta pienen rykimisen jälkeen voisin änkyttää jotakin että aika moiset säät on ollut nyt ... ja mä olen nähnyt muuten kerran viisi kuumailmapalloa samalla kertaa taivaalla...

Sanoisitko kuitenkin nuo sanat minulle niin voisin ns.. sulaa....

Ja tällä kertaa et ummistaisi silmiäsi tympääntyneenä puhumattomuuteeni koska osaisit aavistaa että mielestäni olet kyllä hyvä tyyppi ja mukava ...

Ja et hyppäisi kauimmas mahdolliseen tuoliin kun mä yritän :(

• sextext

Kyllä!Sekavat ja kummalliset tekstiviestit parhautta

• ????????????????????

Liian asialliset on nyt vaan niin tylsiä.

• Odottaisit

mua siellä portaissa. Tiedät, milloin tulen.

• kohta taas alas

Tulin portaat jo ylös, voi huoh. Kohat alas jasiten taas ylös, ylös ja alas, alas ja ylös.
        Eikä missään näy:D

• hopkhluoigg

Katse häpeilemättä suoraan silmiin. Jos niistä näkyy se mitä niin toivoisin, niin ei varmaan jää epäselvää mun katseesta, että mitä siitä mietin. Ikävä ihanaa.

• pitäisi ainakin

muistaa, ettei kiinnostuminen ole noloa. Eikö niin? Arastuttaa kyllä edes nähdä sellaista ihmistä, joka on ollut mielessä.

• kkhokgguljh

Niin, kun on ollut vähän kaikenlaista tulista ja mukavaa mielessä... :-)

• Vaarilla oli?

no rollaattori ja dementia.Siellä vanhusten palvelutalossa hän otti PIENIÄ ASKE-
      LEITA.Ja ei tuntenut edes lapsiaan.Yhden neuvon sulle annan: jos vielä nyt
      muistat kaivattusi nimen? voithan laittaa hänelle vaikka...kirjeen, kukkia interfloran
      välityksellä, puhelimella niitä tekstiviestejä, vaikka piristävä runo, mielikuvituksessa
      vain taivas on rajana ja elämä on kuitenkin lyhyt, ja askel lyhenee päivä päivältä.
      Joka päivä.Minnekkäs minä jätin mun kännykän? äskenhän se vielä oli tuossa
      pöydällä?

• Sisäpostissa

vois lähettää jotain kivaa.

• Kukka työpöydälle

T. salainen ihailija

• älä jätä

Älä jätä mua seuraavan kerran. Pyydän.

• Kysyn..
        älä jätä kirjoitti:

Älä jätä mua seuraavan kerran. Pyydän.

Miten sut jätettiin, siis suhteessa vai jotenkin muulla merkityksellä tuo? :-/

• teeeeeeeeeeeeeeeee

Se pieni askel voisi olla nou haaleita viivoja ja lopeta ruikutus....

• teeeeeeeeeeeeeeeee

ÄHH. Sori ei se auta. Haluun muuuuuuta.......

• kaipaan sinua

ota yhteyttä facebookin välityksellä

• niin kerta

mikset ota itse

• mnbvcxz<.,-

Katseita ja hymyjä. Onnea vain teille nuorille.

• Ihan mitä tahansa

muuta kuin tätä.

• Iso paha susi

juokset tohon metsään puoliväliin vastaan, niin siellähän miekin oon ja syön siut suihini, ku oot nii söpö, jos siul vaan kuntoo riittää :/)

• hehhhehjoo

meikä on kyl niin exbert, sekavien viestijen lähettelyssä, et ois kyl niin onnea joskus saada sellasia

• vai mitä?

Eiks tää oo hyvä? Täällä kaikki kutsuu toisiaan rakkaikseen.
      Kivahan täällä on omassa mielessään olla sekunnin "onnellinen"

• AiSinä?

Ensimmäinen pieni askel voi olla vaikee, jos ei uskalla.
      Onhan niitä askeleita otettu eikä se siitä ole miksikään muuttunut.
      Suositan kohtaamista tässä ja nyt eikä mihinkään eteenpäinmenon pakkoa. Suuntaa voi sitten yhessä harkita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe