On tullut kerättyä kiloja vähän liiankin kanssa. Pääsenkö vihdoin niistä tänä kesänä eroon?
Keskiyö
2
55
Vastaukset
Hei
en osaa kertoa aikoja. mutta muuten voidaan vähän katsoa.
näen sinut miettimässä sitä, kuinka voisit päästä eteenpäin. olet ollut jollakin tavalla "loukussa" ja mielessäsi olisi jokin keino tai mahdollisuus, millä voisi tienata rahaa. näen kolikkopötköjä lipaston päällä.
minusta sinulla on ollut paljon hyviä aikoja ja olet päässyt melko helpolla monissa tilanteissa. mutta nyt on tulossa käännekohta.
ilman tiukempaa otetta ovi ei aukea, sinun on pyyhittävä hikeä otsalta ja etsittävä keinoja oven aukaisemiseksi.
jospa se olisi sitä laihduttamista?
sinulla on mielestäni kaikki mahdollisuudet onnistua, saat tukeakin läheisiltäsi. mutta tämä yritys on ihan sinusta itsestäsi kiinni.
oli sitten kysymys laihduttamisesta, tai jostakin muusta suunnitelmastasi, niin nyt on tulossa kapeampi polku kuin tähän mennessä. mutta kaikki tiet vievät roomaan, eikä onnistumiseen aina tarvita leveää moottoritietä. tämäkin polku menee perille.
t. Keskiyö- Tonnikeiju.
Kiitos!
Ehkäpä siitä jotain rahaa jääkin, kun lopetan turhat mässäilyt. Aika helpollahan olenkin päässyt tai päästänyt itseni. Nyt päätin tehdä muutoksen. Ylikilot saavat luvan lähteä vaikka sitten verellä, hiellä ja kyynelillä. Kaksi kuukautta annan itselle aikaa päästä pahimmista 8-10 kg:sta. Saapa nähdä onnistunko. Motivaatio on ainakin nyt kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340