Kommunismi perustuu katkeruuteen..

punainen lottovoitto

Senhän tietää alakoululainenkin.
Kommunistien mielestä suomi olisi pitänyt liittää sodan jälkeen neuvostovenäjään.
Näin komukat olisivat omien luulojensa mukaan saaneet valtapaikat yhteiskunnassa.
Katkeroituminen loppuisi, kun punikista tehtäisiin herra.
Siis roolien vaihto ja tulon siirto.
Jokainen haluaa mukavaa elämää ja riippumattomuutta taloudellisesti. Se on luonnollista. Myös kommari tekee niin.
On mukava hakeutua työpaikoilla luottamusmieheksi, kun saa hieman vapautta liikkua ja kuuhata. Käydään kahveella herrojen kanssa. Syödään lounaita.
Ei vaaraa menttää työpaikka.
Matkustellaan liiton kustanuksilla ja käydään vaikka ruottissa "laivaseminaareissa".
Ollaan kuin herra. Sitä kommunisti haluaa.
Kommunistin katkeruus loppuu siihen, kun lompakkoon virtaa rahaa.

23

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deeeeead

      "On mukava hakeutua työpaikoilla luottamusmieheksi, kun saa hieman vapautta liikkua ja kuuhata. Käydään kahveella herrojen kanssa. "

      suurin etuus on se että YT-tilanteessa saa suojan irtisanomista vastaan. Kun muut potkitaan pellolle, luottamusmies jää


      Tietty saa paljon kampaviineriä palavereissa myös

      • Trotskin biatch

        Itte asiassa kaikki kommunistit ei halunneet että Suomi olisi osa Neuvosto-Venäjää. Saarisen linja SKP:ssä ja ne muutamat maolaiset Suomessa, jos sanoo ketjun avaajalle mitään.

        Sairas oppi joka tapauksessa, ei silti...


    • lartokartano

      N O KOMMARIT IHAN OOKOO...NIISTÄ TULEE PARHAIMPIA YRITTÄJIÄ!
      SÄÄLIÄHÄN NIILLÄ EI OLE !
      Oikea yrittäjä on paljon ihmisläheisempi.

    • J.K.P.

      Kapitalismi perustuu häikäilemättömään ahneuteen. Kumpi sitten on loppupeleissä parempi, ahneus vai katkeruus? Ei niin hirveän kivalta kuulosta kumpikaan. Ja kyllä se porvarikin osaa katkera olla, on se nähty. Ennen oli hyvin kun oli köyhät työläiset ja rikas omistava yläluokka, mutta sitten piru vie tuli jostain se keskiluokka ja pilasi rikkaiden ilon!

      • durka durka

        Älä huoli, kyllä se piiskatin keskiluokka tämän laman jälkeen on muisto vain. ;D


      • Vaikka muuta väität niin kapitalismi perustuu ainoastaan järkevään taloudenpitoon. Ahneudella ei kapitaalia koota vaan järjellä.


      • kommunismi tuhoaa

        Kommareilla on kummallinen käsitys ahneudesta. Faktahan on se, että sekä kommari, että kapitalisti haluaa itselleen lisää. Ero on siinä, että kapitalisti haluaa työskennellä, yrittää ja riskeerata saadakseen lisää bruttotuloja, sekä pitää suuremman osan itse ansaitsemistaan tuloista itse.

        Kommunisti taas haluaa enemmän ja enemmän muiden tienaamasta.

        Toistan vielä: molemmat haluavat lisää itselleen, kapitalisti suuremman osan omistaan, kommunisti suuremman toisten rahoista.

        On ihan selvä, että kommunismi on aate ahneille, mutta osaamattomille ja moraalittomille. He ovat ihmismaailman hyeenoja, jotka kärkkyvät muiden kaatamia saalita itselleen, kun itse eivät osaa, tai jaksa tehdä mitään sen saaliin eteen.

        Kumpi sitten on ahne? Se joka haluaa pitää omansa, vai joka haluaa muilta? Joka tapauksessa kommareiden tyhmyys ainakin paljastuu siinä, että he haluavat ryöstää muilta aina siihen pisteeseen asti, että tämä lypsylehmä kuolee. Fiksut sossut sentään tyytyisivät verottamaan vain tietyn osan ja pitää lypsylehmä hengissä. KOmmarit mielummin tappavat kaikki ympärillään saadakseen sen hetkinse omaisuuden heti itselleen ryöstetyksi. Oletus on, että aina jostain löytyy uusia ryöstettäviä. Vaan niinhän siinä on käynyt, että ne pohjoiskoreankin viimeiset täysveriset vallassa olevat kommarit näkevät nälkää niin jotta kurisee. Pian nöyrtyy kimin poikakin, kun kapitalistit lopettavat hyvällä sydämellään jakamansa ruoka-avun.


      • Toistan vielä
        kommunismi tuhoaa kirjoitti:

        Kommareilla on kummallinen käsitys ahneudesta. Faktahan on se, että sekä kommari, että kapitalisti haluaa itselleen lisää. Ero on siinä, että kapitalisti haluaa työskennellä, yrittää ja riskeerata saadakseen lisää bruttotuloja, sekä pitää suuremman osan itse ansaitsemistaan tuloista itse.

        Kommunisti taas haluaa enemmän ja enemmän muiden tienaamasta.

        Toistan vielä: molemmat haluavat lisää itselleen, kapitalisti suuremman osan omistaan, kommunisti suuremman toisten rahoista.

        On ihan selvä, että kommunismi on aate ahneille, mutta osaamattomille ja moraalittomille. He ovat ihmismaailman hyeenoja, jotka kärkkyvät muiden kaatamia saalita itselleen, kun itse eivät osaa, tai jaksa tehdä mitään sen saaliin eteen.

        Kumpi sitten on ahne? Se joka haluaa pitää omansa, vai joka haluaa muilta? Joka tapauksessa kommareiden tyhmyys ainakin paljastuu siinä, että he haluavat ryöstää muilta aina siihen pisteeseen asti, että tämä lypsylehmä kuolee. Fiksut sossut sentään tyytyisivät verottamaan vain tietyn osan ja pitää lypsylehmä hengissä. KOmmarit mielummin tappavat kaikki ympärillään saadakseen sen hetkinse omaisuuden heti itselleen ryöstetyksi. Oletus on, että aina jostain löytyy uusia ryöstettäviä. Vaan niinhän siinä on käynyt, että ne pohjoiskoreankin viimeiset täysveriset vallassa olevat kommarit näkevät nälkää niin jotta kurisee. Pian nöyrtyy kimin poikakin, kun kapitalistit lopettavat hyvällä sydämellään jakamansa ruoka-avun.

        kommunismi tuhoaa


        "Kommunisti taas haluaa enemmän ja enemmän muiden tienaamasta.
        Toistan vielä: molemmat haluavat lisää itselleen, kapitalisti suuremman osan omistaan, kommunisti suuremman toisten rahoista"

        Viiltävää analyysiä ja syvältä tulevaa pohdintaa.


      • kukkelis kuu
        kommunismi tuhoaa kirjoitti:

        Kommareilla on kummallinen käsitys ahneudesta. Faktahan on se, että sekä kommari, että kapitalisti haluaa itselleen lisää. Ero on siinä, että kapitalisti haluaa työskennellä, yrittää ja riskeerata saadakseen lisää bruttotuloja, sekä pitää suuremman osan itse ansaitsemistaan tuloista itse.

        Kommunisti taas haluaa enemmän ja enemmän muiden tienaamasta.

        Toistan vielä: molemmat haluavat lisää itselleen, kapitalisti suuremman osan omistaan, kommunisti suuremman toisten rahoista.

        On ihan selvä, että kommunismi on aate ahneille, mutta osaamattomille ja moraalittomille. He ovat ihmismaailman hyeenoja, jotka kärkkyvät muiden kaatamia saalita itselleen, kun itse eivät osaa, tai jaksa tehdä mitään sen saaliin eteen.

        Kumpi sitten on ahne? Se joka haluaa pitää omansa, vai joka haluaa muilta? Joka tapauksessa kommareiden tyhmyys ainakin paljastuu siinä, että he haluavat ryöstää muilta aina siihen pisteeseen asti, että tämä lypsylehmä kuolee. Fiksut sossut sentään tyytyisivät verottamaan vain tietyn osan ja pitää lypsylehmä hengissä. KOmmarit mielummin tappavat kaikki ympärillään saadakseen sen hetkinse omaisuuden heti itselleen ryöstetyksi. Oletus on, että aina jostain löytyy uusia ryöstettäviä. Vaan niinhän siinä on käynyt, että ne pohjoiskoreankin viimeiset täysveriset vallassa olevat kommarit näkevät nälkää niin jotta kurisee. Pian nöyrtyy kimin poikakin, kun kapitalistit lopettavat hyvällä sydämellään jakamansa ruoka-avun.

        Sanoisin, että kommunistin ja ei-kommunistin suurin ero on usko omaan menestykseen. Kommunistin mielestä lähtökohdat ovat niin epätasa-arvoiset ettei oma menestys ole mahdollinen. Ei-kommunisti taas uskoo omiin menestys mahdollisuksiin.


    • Eläketyöläinen

      Kapitalismi perustuu Työeläkeläiseen.

      • Kautta aikojen

        Joka saa n. 1 000 e/kk ja kituuttaa. Kapitalisti on rehelliset ja rikolliset miljoonansa veroparatiisiin ansainnut.


    • herran pelko..on..

      Mutta kuitenkin. Kommunisti on katkera siitä, kun hän ei saa samoja etuuksia/tuloa/vapautta/ rikkautta/ määräysvaltaa.
      Kun kommari saa "herrankengät jalkaan", alkaa uusi ajatus.
      "miksi olisin noiden haalarihousujen mukana, kun minut nyt noterataan herraksi" ?
      TÄTÄ OVAT MM. LUOTTAMUSMIEHET TEHTAISSA. "KOSKA OLEN OLLUT MONET VUODET VASEMMISTON NUORASSA, NIIN OLEN EDELLEENKIN. PYRIN VAIN MUODON VUOKSI OLEMAAN TYÖLÄISEN ASIALLA. NEUVOTTELEN JA TAAS NEUVOTTELEN. PELAAN AIKAA JA SAA ELÄÄ KUIN HERRA"

      • Luottamusmiehistä

        Rehellinen luottamusmies taipuukin työnantajan tahtoon ja saa palkkaansa ja etuihinsa tuplaedun. Sivuetuina kursseja , työpaikalla löhöilyä, poliittisia etuja, kuten kylpylälomia jne
        On niitä rehtejäkin, mutten minä montaa havainnut. Paitsi pari , kommunisti ja yksi sossu, josta tulikin herra.


      • Sitä se kaikki on

        Kun tunnet vasemmiston paremmin, voit rehellisesti sanoa, että se perustuu sossuissakin massavoimalla hankittuihin, jopa rikollisesti, hankittuihin etuoikeuksiin ja pieneen hyväveli ja korruptiotouhuun.


    • Timo Tee

      Kommunismi perustuu ennen kaikkea valheeseen. Kommunistit valehtelevat ympäristölle saadakseen valtaa. Sen jälkeen tuo "saatu" valta pidetään itsellä petoksella ja pelottelulla. Viime kädessä nihin valheisiin kriittisesti suhtautuvat suljetiin syyttä vankilaan ja jopa murhattiin valtaa pitävien taholta.
      Vallantavoittelun syy on tietenkin oman elämän helpottaminen.

      Näinhän toimi koko kommunistinen yhteisö aina Neuvostoliiton ( lue:kommunismin) kaatumiseen ja koko valheellisuuden paljastumiseen.

      Kommunismi ei todellakaan ole mitään kansanvaltaa tai kansandemokratiaa vaan pienen hallitsevan ryhmän diktatuuria.
      Joka toisin väittää, ei joko ymmärrä poliittisesta historiasta mitään tai on ihan täydellinen typerys.

      • Pieni korjaus

        Neuvostoliitto ei koskaan toteuttanut aitoa kommunismia. Kokeiluja oli, mutta valtio itsessään pysyi vakiintuneena sosialismin aatteelle.
        Kommunismissa työläinen omistaa työnsä tuottaman voiton. Onko se niin väärin?


      • Timo Tee
        Pieni korjaus kirjoitti:

        Neuvostoliitto ei koskaan toteuttanut aitoa kommunismia. Kokeiluja oli, mutta valtio itsessään pysyi vakiintuneena sosialismin aatteelle.
        Kommunismissa työläinen omistaa työnsä tuottaman voiton. Onko se niin väärin?

        >> Kommunismissa työläinen omistaa...


    • Kommunistia tarvitaa

      Älkää nyt tolleen. Nuorena haluaa kaikki olla tulevia herroja, työelämässä huomaa, että onkis suurin osa taviksia. Kommunisti niiden joukossa.
      Omassa kuntatyössä huomannut, että selkään puukottava sossupahempi kuin järkevä kopmmunisti. Itse olen liikkuva äänestäjä.
      Eduskunnan terävimmät ja järkevät tulleet usein kommunisteilta. Seuraa.
      Arhi nuori ja valta tarttunut liepeisiin ja raha.
      Samoin Urpi. Katainen on kommunismin pahin lähettiläs. Suoraa kuin Kremlin muurien sisältä. Hoitaa täysin harvainvallan asiaa. Pimeyden voimia.
      Kokoom us lukenutkin entisten stalinistien teesit ja alkaneet elää niiden mukaan kokoomus- kyltin alla.
      Mikä on mun, seon mun. Mikä on sun, se on meidän yhteinen. Esim veropolitiikka.

    • ohdakeotsa

      ainoaa katkeruutta näkyy niiden puheissa, jotka mollaa niitä, jotka heitä yrittävät auttaa. Se on erikoinen ilmiö. Kun joku saa töistä YT:n jälkeen kenkää, ei syytetä firman johtoa joka Yt:t aloitti, vaan luottamusmiestä joka yritti pitää ne työpaikat. SE jos mikä on katkeruutta. suomainen pa$kaperse mies kun ei uskalla pomolle mitään sanoa. Herranpeloisia koiria. Tottapuhuen ei sellainen mitään muuta ansaitsekkaan. Mutta silti siellä neuvottelupöydissä parhaamme teemme kun tuulimyllyjä vastaan taistelemme. Ja mitähän etuja luottamusmies saa johtajilta? 4 vuotta olen luottamusmiehenä ollut, eikä se mitään herkkua ole, Mutta jos omatunto on kohdillaan ja haluaa tehdä kavereiden eteen jotain, on luottamusmies työ tärkeää. Se katkera Duunari tietenkään tätä ei näe. Hän näkee vaan niitä "etuja" ja "laiskottelua". tottapuhuen jos DUUNARI saisi valtaa, tulisi tästäkin maasta totalitäärinen poliisivaltio, jossa ihmisiä ammutaan läjiin. NIIN tyhmä se duunari vaan on.

    • Kuukerin Nelli

      Kommunismin ydin: "Toveri. Saanko lainata kattilaasi, jotta voin keittää siinä kanasi."

    • Erittelyä

      Kuukerin Nellitä hyvää pohdintaa.
      Tuohon on Nelli saanut tehdä töitä ainakin 27vuotta.

    • Kielipakko pois!

      TYÖLÄINEN - tässä mahdollisuus yhden orjuutuksen poistoon!


      ALLEKIRJOITA
      ja

      LEVITÄ ETEENPÄIN

      http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi

      Yli 36 300 allekirjoittanut.

      Menet sisään mobiilivarmenteella, pankkitunnuksilla tai varmennekortilla.

      • 5+17

        Mitä sinulla on Ruotsin kieltä vastaan, et ilmeisesti koulussa oppinut sitä koskaan ja nyt purat katkeruuttasi täällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe