tämä iänikuinen vittuilu on ollut, mitä vastaat siihen? Uskallatko olla rehellinen?
Jos soitan ja kysyn mitä
17
245
Vastaukset
- Jos soitan!
Soita perkele. Äläkä vaan uhoa!
- 545454
Siis jos multa kysytään niin totta mooses uskallan. Mutta sun ilkeilyjä ei varmasti selvitä pirukaan.
- Tunnustus. Rohkeeta.
Oot siis vittuillu hänelle ja hän sulle.
Teillä varmaan molemmilla sama syy. - enjaksaaaaa
Tunnustus. Rohkeeta. kirjoitti:
Oot siis vittuillu hänelle ja hän sulle.
Teillä varmaan molemmilla sama syy.Halusin alustakin vain kaiken selväksi. Mutta tästä tuli tämä kammottava hetteikkö.
- näillä eväillä
Se on Rakkautta sinuu kohtaan
- ootan luurissa
Nyt satanan kettu väännät sen numeron siihen pöpelimees ja laitat soittaen lankoja pitkin
- never ever
Mikä vittuilu, täh?
- nolo oot ja tyhmä
voin mä vastata täälläkin, sä oot niin v.itun säälittävä ja yksinkertainen, meet kaikkii vedätyksiin nii helposti...
- 1714
no ÅKE häivyn sit iäks ja turha perään parkuu...,,,
- wq
Siksi koska käyttäydyit niin alentavasti minua kohtaan. Kestätkö kuulla sen?
- mut vastaan jos on
Ei ole mulle tää!
- unohda,
Ei hän sitä koskaan lopeta ,kohde vain vaihtuu!
- Itse olet ilkeä
Taitaa joku muu leikkiä, silti tulkitset pottuilut olevan häneltä?
- sivusta...
Aika paljon on taas vastauksia tähän aikaan yöstä:)
Yhdeltä, korkeintaan kahdelta kaikki. Tässä kolmas. - vastaaja1234
Sanoisin varmaan että väärä numero
- jostakin sivusta
Niinhän ne pelkurit aina tekee...
- Mushuti
Olen liiankin rehellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646185Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813826Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242831- 232360
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol442260Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341271
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256