Eli etsin poikaystävää, mutta en ole kenellekkään täydellinen..... en edes ystävilleni, mutta kumminkin tässä tietoa minusta....
- Eli minulla on ruskea/liilat hiukset ,
- Olen 164cm pitkä
- Painan jotain 50 kg
- Oon 12 v.
- Asun Espoossa
- Harrastan ratsastusta
- Mull on facebook
- Rakastan kaikkii eläimii...
Tossa oli vähän tietoo musta :D
Poikaystävä? Pojat tänne!
13
293
Vastaukset
Vielä kun ikäännyt kuuden vuoden verran, niin tuskin tulee miehistä pulaa.
- Tyttövaan
?? Kuinniin? xD
Tyttövaan kirjoitti:
?? Kuinniin? xD
Kaksitoistavuotiaan ei edes pitäisi murehtia seurustelusta. Aikaisintaan kuusitoistavuotiaana voi sitten jo alkaa "angstaamaan" seuranpuutteen takia, mutta noin nuorena kannattaa keskittää ajatukset pikemminkin johonkin hyödylliseen. Kovin monet tuon ikäiset pojankoltiaiset eivät edes välitä seurustelusta.
Mokoma nykyaika ja seksisentrinen media... Lapset "aikuistuvat" jo vuosia etuajassa, vaikka eivät siihen ole valmiita... Huonosti menee täälläkin nykyään, taidan muuttaa Kuuhun.- Tyttövaan
Kärkimies kirjoitti:
Kaksitoistavuotiaan ei edes pitäisi murehtia seurustelusta. Aikaisintaan kuusitoistavuotiaana voi sitten jo alkaa "angstaamaan" seuranpuutteen takia, mutta noin nuorena kannattaa keskittää ajatukset pikemminkin johonkin hyödylliseen. Kovin monet tuon ikäiset pojankoltiaiset eivät edes välitä seurustelusta.
Mokoma nykyaika ja seksisentrinen media... Lapset "aikuistuvat" jo vuosia etuajassa, vaikka eivät siihen ole valmiita... Huonosti menee täälläkin nykyään, taidan muuttaa Kuuhun.Muuta vain, hanki vaikka kuukoira :))
Tyttövaan kirjoitti:
Muuta vain, hanki vaikka kuukoira :))
:U
Jos nyt ihan pakko seuraa on saada, niin täältä sitä et tule löytämään. Tällä sivustolla pyörii pääasiassa peikkoja ja pedofiilejä, joten suosittelen lähtemään kauas ja kovaa.
Voit toki aina kokeilla e.g. Demi.fi -palvelua, jossa on paljon ikäisiäsi. Palvelussa on myös "Frendit"-osio, josta löytyy kaiken maailman ilmoituksia.- Tikkonomi
Kärkimies kirjoitti:
:U
Jos nyt ihan pakko seuraa on saada, niin täältä sitä et tule löytämään. Tällä sivustolla pyörii pääasiassa peikkoja ja pedofiilejä, joten suosittelen lähtemään kauas ja kovaa.
Voit toki aina kokeilla e.g. Demi.fi -palvelua, jossa on paljon ikäisiäsi. Palvelussa on myös "Frendit"-osio, josta löytyy kaiken maailman ilmoituksia.Kärkimies puhuu asiaa!
- Kinnostunu
Oisin kinnostunu. Oon 13 wee. Ruskeet hiukset. 154 cm pitkä (lyhyt) ;( ja asun hesas. Face löytyy. Voitko jättä sähköpostis tai jotai, jos oon sopiva
- Tyttövaan
Voitko antaa sähköposti osotteen? xD
Sun ei kyl kannata täält hakee seuraa. Vaikka omasta koulusta voisit kattoo, mut täält tulee vaan pedoja jotka raiskaa sut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51666