ahdistaa tämä paino-ongelma, lisää tulee eikä kiloja saa millään pois. Miten minulla tapahtuuko muutosta että saisin myös elämäniloni takaisin.
keskiyö
1
<50
Vastaukset
Hei
elämänilosi on juuri kiinni tuosta painosta ja kunnostasi.
näen ettet juo tarpeeksi vettä. oikeastaan sinun tulisi vaihtaa KAIKKI kylmä juomasi tavalliseen veteen. älä juo yhtään kaloria.
etkä liiku, sinä olet oravanpyörässä elintapojesi kanssa.
näen sinun menevän lääkäriin tai terapeutille, saat kuitenkin ohjeita, mitkä sinun on otettava vakavasti! asia on nimittäin vakava terveytesi kannalta.
olet jo sairastellutkin uskoakseni. se on vain alkua sille mitä on tulossa, jos et nyt hae apua ja muuta elintapojasi. tuo juominen nousee koko ajan mieleeni, lisää vettä!
mutta itkun ja yksinäisyyden ja kaiken kurjan jälkeen tulee hyvät ajat. ilman omaa panostasi ei tule palkintoa, mutta se palkinto on oikein ihana mies joka välittää sinusta. hän ottaa sinut sellaisena kuin olet, mutta tiedät itsekin että nyt et oikein ole kunnossa sellaiseen seurusteluun. ja tahdothan sinäkin enemmän elämältä!
lähde nyt vain liikkeelle, voita se sisäinen pikku possu, joka kuiskii korvaasi jatkuvasta nälästään. laita jääkaapin oveen vanha valokuva itsestäsi ja päätä muuttua taas niihin entisiin mittoihin. siitä alkaa uusi elämä.
sinä onnistut, saatat mennä jolle toiselle paikkakunnalle johonkin parantolan tapaiseen myöhemmin, jos tarvetta tulee.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340