langaton laajakaista

aika tumpelo

onko kellään kokemusta soneran langattomasta nettiyhteydestä?ja mikä voisi olla kokeilemisen arvoinen langaton mikä toimisi ees jotenkin täällä missä yhteydet tosi huonot. tämä sonera pätkii välillä totaalisesti. kiinteää ei mahdollista ottaa. ja onko tämä kiinteä mokkula hyvä koneessa. sellainen nyt tuli paketissa....tekisi mieli kokeilla jotakin muuta kuin soneraa ja saako niitä hetkeksi kokeiluun toisen kanssa?

3

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfr444

      Katso operaattorien kuuluvuuskartat, DNA, Elisa ja Sonera, ja kartoista näet millä operaattorilla on käyttöpaikkaasi lähin/voimakkain linkkiasema, niin ota liittymä siltä lähimmältä toimijalta. Voit myös kokeilla ulkoista lisäantennia, ja siitä piuha sisään, maksavat 30-50€, ja joskus kun ollaan kuuluvuuden rajoilla tuo lisäantenni kyllä auttaa. Jos matkaa linkkimastoon yli 5-7km, silloin antenni yleensä tarvitaan. Täytyy vielä erikseen tarkistaa että mastossa on 3G toiminto. Kun tuttavia käy kylässä, katso heidän puhelimien yhteystolppien lukumääriä 3G asetuksella, kenen näyttää eniten ja mikä operaattori kyseessä, myös siitä voi päätellä kuuluvuutta.

      • aikatumpelo

        soneran puhelin liittymien kanssa ei ole mitään ongelmaa missää. kuuluu vaikka menis maan alle. mutta juuri tämä laajakaista pätkii ja pahasti. välillä ei ole yhteyksiä ollenkaan. karttoja olen tiiraillut kyllä. täällä on elisan linkit,eli siltä vissiin olisi otettava mutta olen ymmärtänyt että siltä ei saa langatonta. ainakin muutama vuosi taaksepäin kysyttiin sitä,niin on vain kiinteä liittymä. hirvee homma alkaa vetämään piuhoja yms mitä siihen tarvii. eli se ei tule kysymykseen. mutta pittää miettiä vaihtoehtoja


      • saunalahti on
        aikatumpelo kirjoitti:

        soneran puhelin liittymien kanssa ei ole mitään ongelmaa missää. kuuluu vaikka menis maan alle. mutta juuri tämä laajakaista pätkii ja pahasti. välillä ei ole yhteyksiä ollenkaan. karttoja olen tiiraillut kyllä. täällä on elisan linkit,eli siltä vissiin olisi otettava mutta olen ymmärtänyt että siltä ei saa langatonta. ainakin muutama vuosi taaksepäin kysyttiin sitä,niin on vain kiinteä liittymä. hirvee homma alkaa vetämään piuhoja yms mitä siihen tarvii. eli se ei tule kysymykseen. mutta pittää miettiä vaihtoehtoja

        se joka käyttää elisan verkkoa, täälä saunalahti nopsa mutta ei olla korvessa että ei oikeen kokemusta miten sitten jossakin syrjemmällä mahtaisi toimia ..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe