Kiihottaako sua runkata niin että, joku katselee "salaa" tai sitten katsella toisen runkkausta?
Itseäni ainakin kiihottaa suuresti kun joku aikuinen sattuu paikalle kun vedän käteen.
Kiihottaako?
63
5180
Vastaukset
- himo
joo kyllä minua kiihottaa kun joku katselee löytäs vain ehdokkaita siihen että tulis katselee runkkaustani kun nautin sexsistä joskus löytää kun kohdalle sattuu . vaikeeta se on löytää kun ihmiset ovat niin ujoja .
- bim 02area
Missä suunnalla olet?
- himo
bim 02area kirjoitti:
Missä suunnalla olet?
seinäjoella päin
- bim 02area
himo kirjoitti:
seinäjoella päin
Harmi että oot niin kaukana. Onko siellä suunnalla jotakin paikkaa porukka käy runkkaamassa?
- Runkkendaali
Vai ujoja! Kaikki ei vaan viitti kattella kun joku kaheli vetää kouraan yleisellä paikalla. No poliisit ei ujostele mutta ei ne kyllä kauvaa kattelekkaan vemputusta.
- himo
joo ylistaron parkkipaikka missäpäin sinä olet
- bim 02area
Turun kupeessa majailen.
- Runkkkaaja
Kyllä se kiihottaa, kun joku katselee kun runkkaan, tosin kyl sellasessa paikassa ja tilanteessa, että se on "sallittua"...
- Malkakoski
Malkakoskella käy porukkaa. Seinäjoen Ylistaroa
- masturboin ulkona
Pelkkä ajatuskin siitä että joku osuu paikalle kun runkkaan, saa kullini kovettumaan.
- bim
LPR myös tykätään, katselen ja saa katsoa. Paras hetki Turun Ruissalossa leirintäalueella joitakin vuosia sitten 7-8 miestä metsässä ringissä housut alhaalla kalut kädessä oli niin kiihoittava näky että liityin joukkoon, siellä sperma lensi jokaiselta mustikan varpujen päälle. Oli monen kokoista kalua, palleja. HUH !
- m 42
miten usein käyt siellä parkkipaikalla.Voisin joskus lähteä seuraamaan touhuja ja tietenkin osallistua itsekin.Olis kiihottavaa kokeilla toisen kalua, runkata sitä niin että mällit lentää.
- ukm bi
Kyllä kiihottaa sekä katsoa että antaa toisen katsella.
- ALF vm45
ukm bi kirjoitti:
Kyllä kiihottaa sekä katsoa että antaa toisen katsella.
Kyllä kiihottaa ,kun runkkat ja saat mällin lentämään,sen jälkeen
haluaisin ottaa viimeiset tipat suuhuni tai jos saisin runkata sinua ja sinä minun paljasta kullia.Minä ajelin eilen paljaaksi.Runkkasin sen jälkeen ja spermat lensi.Olen 67v
bi mies.Ajatuskin siitä,että saisin ottaa kullisi suuni ja imeä sen juhlakuntoon kiihottaa.Vielä se tälläkin iällä näköjään lasti tulee
vaikka en käytä mitään "Viagroja"entäs jos käyttäisin niitä mitenkähän usein saisin tulemaan ja kiihottumaan.Olen P-Kkarjalasta
- reksi
LPR onko täällä lprssa paikkaa missä vois käydä katsomas runkkua ja osallistua ehkä?
- kuusaanpoika
Kuusaankoskella mitään paikkaa ???
- utelias-m
Onko kemi/tornio alueella mitään runkku paikkaa missä porukka käy.
- Näinkö näkisin
matrix94 kirjoitti:
on , luukkankankaan liittymät
Kemistä vai torniosta päin tultaessa.olen joskus sunnuntai iltapäivisin käynyt kemistä tuleval puolel.jospa tänään kävis n klo 14 katsoon
Näinkö näkisin kirjoitti:
Kemistä vai torniosta päin tultaessa.olen joskus sunnuntai iltapäivisin käynyt kemistä tuleval puolel.jospa tänään kävis n klo 14 katsoon
vähän molemmin puolin ,pitää itsekkin käydä tässä joku päivä taas runkkailemassa , oisko ketään joskus klo 06.00jälkeen siellä?
- Näinkö näkisin
matrix94 kirjoitti:
vähän molemmin puolin ,pitää itsekkin käydä tässä joku päivä taas runkkailemassa , oisko ketään joskus klo 06.00jälkeen siellä?
Miten saadaan tarkemmin asia sovittua.oisin halukas katseleen.
Miten saadaan tarkemmin asia sovittua.oisin halukas katseleen.
Minkä ikäinen olet?
- Näinkö näkisin
matrix94 kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 42v.ja oletko sinä 18v.
- näinkö näkisin
matrix94 kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
minne olet kadonnut
- RunkkailijaJannu
Kahden kaverin kanssa joskus nuorempina runkkailtiin krapulassa aamulla... se tehtiin "salassa". Joskus ihan reilusti saunassa...
- Bimi
Missä on Malkakoski, tarkennatko?
- MALKAKOSKI
TIE NUMERO 7034 MALKAMÄENTIEN JA KARHUNMÄENTIEN TAITEKOHDASSA JOSSA SILTA KYRÖNJOEN YLI ON JOPA SAUNA RANNALLA PUSIKOSSA
- autossa runkkaaja
Kyllä kiihottaa ihan sikana. Olen itsekin harrastanut runkkausta niin että joku satunnainen kulkija halutessaan näkee mitä touhuan autossa. Onpa joskus käynyt niinkin että ohikulkija on pysätynyt auton viereen seuraamaan kunnen sperma lentää.
- si´nnnnn
Malkakoskele vaa
- prunkkari
Hups...huomasin, että kiihotti tosi paljon kun talossamme ollut maalari, joka maalasi ikkunalautoja ja katseli maalatessaan sisällepäin kun makasin sohvalla yöpaidan housut päällä kaluni puoliksi ulkona, vaikka vaimonikin oli kotona... Housuissa on avoinna oleva sepalus josta aina välillä hyväilin puolikovana olevaa pippeliäni. Mies katseli vieläkin sisäänpäin, kun oli kiivennyt vieressäoleville tikkaille, mitä en aluksi tajunnut. Luulin hänen poistuneen... aloin runkkaamaan ja purkauduin jalat sätkien housuihini...mitähän se mies on tehnyt työpäivänsä jälkeen...., ja mitähän olisi minulle päästyään sisään...
moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.tietääkö kukaan vantaalla mitään hyvää paikkaa.?
- Tietysti tulen.
LPR ravir, parkki iltaisin, ehkä aamuisin, päivällä.
- älkää runkatko
voi pojat täällä olis yks pimppa valmiina. saisitte sitten nisille ruikkia.
- Autoilija 37
Kyllä kiihottaa katsella runkkausta, olen päässyt näkemään, kun mies runkkasi livenä. Yllätin minua vanhemman miehen, kun hän runkkasi levähdys alueen vessassa. ovi ei ollut lukittu ja avasin oven ja näin kun mies runkkasi ovelle päin. Säpsähdin näkemääni, mutta kun runkkaaja ei itse, säikähtänyt tuloani, vaan jatkoi touhuaan. Katselin oven raosta, hänen touhujaan, pitkään en kuitenkaan tarvinnut katsella, sillä jonkin ajan päästä, hänen kullinsa ruiski spermat lattialle. Poistuin ovelta sivummalle, mies meni autolleen ja katseli mennessään minua. Emme puhuneet mitään, kun mies poistui autonsa kanssa, menin takaisin vessaan. Minun oli pakko myös runkata, niin kiihottavaa näkemiseni oli. Katselen paljon netistä runkkaus videoita ja runkkailen samalla. Olisi kyllä mahtavaa, nähdä uudelleen livenä jonkun runkkausta, saattaisin myös avittaa häntä touhuissaan.
- antti autoilija
Itsellänikin on vastaavanlaisia kokemuksia P-paikoilta.
Muutaman kerran olen sattunut paikalle kun mies runkkaa autossa.
- neitsytpoika1
ketään luukkaankankaalla koskaan?
- näinkö näkisin
kyllä meitä käy..ikäsi? miten suhun saisi yhteyden
- neitsytpoika1
näinkö näkisin kirjoitti:
kyllä meitä käy..ikäsi? miten suhun saisi yhteyden
riippuu siittä ookko minkä ikänen ja onko sulla sioki?
- Näinkö näkisin
neitsytpoika1 kirjoitti:
riippuu siittä ookko minkä ikänen ja onko sulla sioki?
Olen n:40v.ja en omaa isoa.haluni on katsoa itsesityydytystä näin aluksi.
- neitsytpoika1
Olen n:40v.ja en omaa isoa.haluni on katsoa itsesityydytystä näin aluksi.
nonii pitkästä aikaa taas , saat kyllä katsoa kun runkkaan , mutta koska?
- näinkö näkisin
neitsytpoika1 kirjoitti:
nonii pitkästä aikaa taas , saat kyllä katsoa kun runkkaan , mutta koska?
Miten suhun saa yhteyden.
- Vessa
Olin kerran ravitolassa syömässä, kun viereiseen pöytään tuli aivan ihania nuoria jakku/housupuku naisia. Yhdellä naisella oli hieno housupuku päällä, ihana valkoinen paitapusero ja solmio kaulassa. Se paita ja solmio sai minut aivan sekaisin. Minulla alkoi ottaa kunnolla eteen. Joten menin vessan puolelle ja avasin oven ja menin sisään. Riisuin housut aivan nilkkoihi asti ja aloin onanoida itseäni. Siinä hetken räpeltäessäni. Yhtä äkkiä ovi vedetään aivan auki, ja huomaan että edessäni seisoo se ihana valkopaitainen solmio nainen.Olin aivan shokissa. Mitä runkkaatko naisten vessassa kysyi tämä tyylikäs kaunokainen. Ei erehdyin vessasta, anteeksi.Hän sanoi nyt et kyllä lähde minnekään. Kiihottaako sinua nainen valkoisessa paidassa ja kravatissa ? Sanoin, että kyllä. No nyt saat luvan purkautua edessäni. Ala onanoida oikein kunnolla. Aikani onanoidessa laukesin hänen eteensä. Hän oli tyytyväinen lauetessani. Oli tosi noloa.
- goodtimes
Jos toi vessa sessio oli totta, niin aivan mahtavaa!!! Kumpa itekin voisi runkkailla näille jakkupukuisille ja miksei muillekin;)
- Paul Reage
goodtimes kirjoitti:
Jos toi vessa sessio oli totta, niin aivan mahtavaa!!! Kumpa itekin voisi runkkailla näille jakkupukuisille ja miksei muillekin;)
Haave se vain oli. Olisi toki mukavaa löytää runkku-, imu- ja panokaveri Helsingistä, mutta eihän täällä ole kuin estyneitä juntteja.
- veli7
Paul Reage kirjoitti:
Haave se vain oli. Olisi toki mukavaa löytää runkku-, imu- ja panokaveri Helsingistä, mutta eihän täällä ole kuin estyneitä juntteja.
Tule Porvooseen niin saat seuraa
- Paul Reage
veli7 kirjoitti:
Tule Porvooseen niin saat seuraa
Kävin kesällä. Ehkä ensi kesänä taas.
- Katsellaanrunkkuu
Eilen suihkussa just sulkemisajan jälkeen yksi mies vaan hieroi kovin innokkaasti puolikovaa kaluaan suihkussa. Siis no ei kai sitä muuten varmaan olis siihen mitään huomiota osannut kiinnittääkään, mut kun se oli kyllä jo runkkaamista.
Oltiin ihan kahdestaan suihkussa, joku vielä saunassa, mut kun oli mentävä eikä voinut jäädä seuraamaan touhua. Olisko ollut jotain peliä saunassa jo. - nettipappa
Miten olisi Skypessä touhuilu?
- Kiinnostunut kurkkij
Ois ihanaa katsella, kun mies nauttii... Oon 30-v kurjassa liitossa oleva akka! Ja tiedoks et ku yöllä ukkoni nukkuessa luen näitä teidän kirjoituksia niin hieron itseeni niin et lakana kastuu ja saan ihania orkkuja!
- nuorehko69
hmm toihan kuullostaa hyvälle. Ja miten sulle kävis tällänen parikymppinen mies joka vois runkkailla ja vaikkapa muutakii :)
- bim salo-tku al.
Kiihottaahan se ja olen sitä harrastanutkin.
- 48vSeisottaja
Kiihottaa ihan tajuttomasti, kun tietää että joku katselee. Mulla alkaa nykyisin aina seisomaan yleisissä suihkuissa jo pelkästä ajatuksestakin. Joskus se on vähän nolakin. Ja sit ku vielä pesee alpäätä, niin seisokki on jo ihan julmaa... vaikeaa enää peitellä... oon sitten puolisalaa heittänyt lastin nurkkaan ;)
- mikä ylikivaa
Mistä tykkää kerrohan
- paineenpurku;)
Uimahallien suihkut on hyviä paikkoja;) Eikä siinä oo mtn noloa, jos kalu on kovana ja seisoo:) Kattelen sivusilmällä mieluusti. Sitten kotona voi muistella ja fiilistellä ja runkata:) Gay-saunassa voi toteuttaa sitten niitä fantasioita vapaasti, mistä aina haaveilee:) Kannattaa käydä ja nauttia runkkaamisesta täysin rinnoin:D
- poikusteliii
Kiihottaa ja siksi olen parin kaverin kans runkkaillut "salaa" ja yhdessä ihan avoimestikin. Joskus vaan kaveri halusi kuulla vessasta sen sperman tipahtelun... tai kun sperma ropisee lattialle:)
- Ur21tre
Onko Tampereen seudulla naisia jotka ois kiinnostunu katteleen 21v urheilullisen jätkän runkkailua?;)
- runkku2
Ite oon löytäny tuon randomin siellä porukka runkkailee camiin ja puhuu kiimasia ;)
- ukm44
mua kiihottaa ihan mielettömästi runkata camiin kun näkee montako katsojaa on ja kommentit. Eka kertaa kun tein sitä niin laukesin melkein parista vedosta ja hyväilystä, spermaa tuli ihan sikana. Tykkään myös siitä että vanhemmat miehet katsoo mua saunassa silleen vaivihkaa jos puolihuolimattomasti hyväilen itseeni ja annan nousta ihan pikkusen, että suonet näkyy. Kerran eräs mies vastapäisellä lauteella joutui peittelemään omaa seisokkiaan kun hyväilin ajeltuja pallejani altapäin ja paljasta terskaani. nytkin sydän tykyttelee ja etumus kovenee.
- bi mies rauma
raumalta kukaan katsomaan tai katsottavaksi?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963