Kiihottaako?

bim 02area

Kiihottaako sua runkata niin että, joku katselee "salaa" tai sitten katsella toisen runkkausta?
Itseäni ainakin kiihottaa suuresti kun joku aikuinen sattuu paikalle kun vedän käteen.

63

5166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himo

      joo kyllä minua kiihottaa kun joku katselee löytäs vain ehdokkaita siihen että tulis katselee runkkaustani kun nautin sexsistä joskus löytää kun kohdalle sattuu . vaikeeta se on löytää kun ihmiset ovat niin ujoja .

      • bim 02area

        Missä suunnalla olet?


      • himo
        bim 02area kirjoitti:

        Missä suunnalla olet?

        seinäjoella päin


      • bim 02area
        himo kirjoitti:

        seinäjoella päin

        Harmi että oot niin kaukana. Onko siellä suunnalla jotakin paikkaa porukka käy runkkaamassa?


      • Runkkendaali

        Vai ujoja! Kaikki ei vaan viitti kattella kun joku kaheli vetää kouraan yleisellä paikalla. No poliisit ei ujostele mutta ei ne kyllä kauvaa kattelekkaan vemputusta.


    • himo

      joo ylistaron parkkipaikka missäpäin sinä olet

      • bim 02area

        Turun kupeessa majailen.


    • Runkkkaaja

      Kyllä se kiihottaa, kun joku katselee kun runkkaan, tosin kyl sellasessa paikassa ja tilanteessa, että se on "sallittua"...

    • Malkakoski

      Malkakoskella käy porukkaa. Seinäjoen Ylistaroa

    • masturboin ulkona

      Pelkkä ajatuskin siitä että joku osuu paikalle kun runkkaan, saa kullini kovettumaan.

      • bim

        LPR myös tykätään, katselen ja saa katsoa. Paras hetki Turun Ruissalossa leirintäalueella joitakin vuosia sitten 7-8 miestä metsässä ringissä housut alhaalla kalut kädessä oli niin kiihoittava näky että liityin joukkoon, siellä sperma lensi jokaiselta mustikan varpujen päälle. Oli monen kokoista kalua, palleja. HUH !


    • m 42

      miten usein käyt siellä parkkipaikalla.Voisin joskus lähteä seuraamaan touhuja ja tietenkin osallistua itsekin.Olis kiihottavaa kokeilla toisen kalua, runkata sitä niin että mällit lentää.

      • ukm bi

        Kyllä kiihottaa sekä katsoa että antaa toisen katsella.


      • ALF vm45
        ukm bi kirjoitti:

        Kyllä kiihottaa sekä katsoa että antaa toisen katsella.

        Kyllä kiihottaa ,kun runkkat ja saat mällin lentämään,sen jälkeen
        haluaisin ottaa viimeiset tipat suuhuni tai jos saisin runkata sinua ja sinä minun paljasta kullia.Minä ajelin eilen paljaaksi.Runkkasin sen jälkeen ja spermat lensi.Olen 67v
        bi mies.Ajatuskin siitä,että saisin ottaa kullisi suuni ja imeä sen juhlakuntoon kiihottaa.Vielä se tälläkin iällä näköjään lasti tulee
        vaikka en käytä mitään "Viagroja"entäs jos käyttäisin niitä mitenkähän usein saisin tulemaan ja kiihottumaan.Olen P-Kkarjalasta


    • reksi

      LPR onko täällä lprssa paikkaa missä vois käydä katsomas runkkua ja osallistua ehkä?

      • kuusaanpoika

        Kuusaankoskella mitään paikkaa ???


    • utelias-m

      Onko kemi/tornio alueella mitään runkku paikkaa missä porukka käy.

      • on , luukkankankaan liittymät


      • Näinkö näkisin
        matrix94 kirjoitti:

        on , luukkankankaan liittymät

        Kemistä vai torniosta päin tultaessa.olen joskus sunnuntai iltapäivisin käynyt kemistä tuleval puolel.jospa tänään kävis n klo 14 katsoon


      • Näinkö näkisin kirjoitti:

        Kemistä vai torniosta päin tultaessa.olen joskus sunnuntai iltapäivisin käynyt kemistä tuleval puolel.jospa tänään kävis n klo 14 katsoon

        vähän molemmin puolin ,pitää itsekkin käydä tässä joku päivä taas runkkailemassa , oisko ketään joskus klo 06.00jälkeen siellä?


      • Näinkö näkisin
        matrix94 kirjoitti:

        vähän molemmin puolin ,pitää itsekkin käydä tässä joku päivä taas runkkailemassa , oisko ketään joskus klo 06.00jälkeen siellä?

        Miten saadaan tarkemmin asia sovittua.oisin halukas katseleen.


      • Näinkö näkisin kirjoitti:

        Miten saadaan tarkemmin asia sovittua.oisin halukas katseleen.

        Minkä ikäinen olet?


      • Näinkö näkisin
        matrix94 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        Olen 42v.ja oletko sinä 18v.


      • näinkö näkisin
        matrix94 kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet?

        minne olet kadonnut


    • RunkkailijaJannu

      Kahden kaverin kanssa joskus nuorempina runkkailtiin krapulassa aamulla... se tehtiin "salassa". Joskus ihan reilusti saunassa...

    • Bimi

      Missä on Malkakoski, tarkennatko?

    • MALKAKOSKI

      TIE NUMERO 7034 MALKAMÄENTIEN JA KARHUNMÄENTIEN TAITEKOHDASSA JOSSA SILTA KYRÖNJOEN YLI ON JOPA SAUNA RANNALLA PUSIKOSSA

    • autossa runkkaaja

      Kyllä kiihottaa ihan sikana. Olen itsekin harrastanut runkkausta niin että joku satunnainen kulkija halutessaan näkee mitä touhuan autossa. Onpa joskus käynyt niinkin että ohikulkija on pysätynyt auton viereen seuraamaan kunnen sperma lentää.

    • si´nnnnn

      Malkakoskele vaa

    • prunkkari

      Hups...huomasin, että kiihotti tosi paljon kun talossamme ollut maalari, joka maalasi ikkunalautoja ja katseli maalatessaan sisällepäin kun makasin sohvalla yöpaidan housut päällä kaluni puoliksi ulkona, vaikka vaimonikin oli kotona... Housuissa on avoinna oleva sepalus josta aina välillä hyväilin puolikovana olevaa pippeliäni. Mies katseli vieläkin sisäänpäin, kun oli kiivennyt vieressäoleville tikkaille, mitä en aluksi tajunnut. Luulin hänen poistuneen... aloin runkkaamaan ja purkauduin jalat sätkien housuihini...mitähän se mies on tehnyt työpäivänsä jälkeen...., ja mitähän olisi minulle päästyään sisään...

    • moi.olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia,satiini hanskoja ja dildoja.tietääkö kukaan vantaalla mitään hyvää paikkaa.?

    • Tietysti tulen.

      LPR ravir, parkki iltaisin, ehkä aamuisin, päivällä.

    • älkää runkatko

      voi pojat täällä olis yks pimppa valmiina. saisitte sitten nisille ruikkia.

    • Autoilija 37

      Kyllä kiihottaa katsella runkkausta, olen päässyt näkemään, kun mies runkkasi livenä. Yllätin minua vanhemman miehen, kun hän runkkasi levähdys alueen vessassa. ovi ei ollut lukittu ja avasin oven ja näin kun mies runkkasi ovelle päin. Säpsähdin näkemääni, mutta kun runkkaaja ei itse, säikähtänyt tuloani, vaan jatkoi touhuaan. Katselin oven raosta, hänen touhujaan, pitkään en kuitenkaan tarvinnut katsella, sillä jonkin ajan päästä, hänen kullinsa ruiski spermat lattialle. Poistuin ovelta sivummalle, mies meni autolleen ja katseli mennessään minua. Emme puhuneet mitään, kun mies poistui autonsa kanssa, menin takaisin vessaan. Minun oli pakko myös runkata, niin kiihottavaa näkemiseni oli. Katselen paljon netistä runkkaus videoita ja runkkailen samalla. Olisi kyllä mahtavaa, nähdä uudelleen livenä jonkun runkkausta, saattaisin myös avittaa häntä touhuissaan.

      • antti autoilija

        Itsellänikin on vastaavanlaisia kokemuksia P-paikoilta.
        Muutaman kerran olen sattunut paikalle kun mies runkkaa autossa.


    • neitsytpoika1

      ketään luukkaankankaalla koskaan?

      • näinkö näkisin

        kyllä meitä käy..ikäsi? miten suhun saisi yhteyden


      • neitsytpoika1
        näinkö näkisin kirjoitti:

        kyllä meitä käy..ikäsi? miten suhun saisi yhteyden

        riippuu siittä ookko minkä ikänen ja onko sulla sioki?


      • Näinkö näkisin
        neitsytpoika1 kirjoitti:

        riippuu siittä ookko minkä ikänen ja onko sulla sioki?

        Olen n:40v.ja en omaa isoa.haluni on katsoa itsesityydytystä näin aluksi.


      • neitsytpoika1
        Näinkö näkisin kirjoitti:

        Olen n:40v.ja en omaa isoa.haluni on katsoa itsesityydytystä näin aluksi.

        nonii pitkästä aikaa taas , saat kyllä katsoa kun runkkaan , mutta koska?


      • näinkö näkisin
        neitsytpoika1 kirjoitti:

        nonii pitkästä aikaa taas , saat kyllä katsoa kun runkkaan , mutta koska?

        Miten suhun saa yhteyden.


    • Vessa

      Olin kerran ravitolassa syömässä, kun viereiseen pöytään tuli aivan ihania nuoria jakku/housupuku naisia. Yhdellä naisella oli hieno housupuku päällä, ihana valkoinen paitapusero ja solmio kaulassa. Se paita ja solmio sai minut aivan sekaisin. Minulla alkoi ottaa kunnolla eteen. Joten menin vessan puolelle ja avasin oven ja menin sisään. Riisuin housut aivan nilkkoihi asti ja aloin onanoida itseäni. Siinä hetken räpeltäessäni. Yhtä äkkiä ovi vedetään aivan auki, ja huomaan että edessäni seisoo se ihana valkopaitainen solmio nainen.Olin aivan shokissa. Mitä runkkaatko naisten vessassa kysyi tämä tyylikäs kaunokainen. Ei erehdyin vessasta, anteeksi.Hän sanoi nyt et kyllä lähde minnekään. Kiihottaako sinua nainen valkoisessa paidassa ja kravatissa ? Sanoin, että kyllä. No nyt saat luvan purkautua edessäni. Ala onanoida oikein kunnolla. Aikani onanoidessa laukesin hänen eteensä. Hän oli tyytyväinen lauetessani. Oli tosi noloa.

      • goodtimes

        Jos toi vessa sessio oli totta, niin aivan mahtavaa!!! Kumpa itekin voisi runkkailla näille jakkupukuisille ja miksei muillekin;)


      • Paul Reage
        goodtimes kirjoitti:

        Jos toi vessa sessio oli totta, niin aivan mahtavaa!!! Kumpa itekin voisi runkkailla näille jakkupukuisille ja miksei muillekin;)

        Haave se vain oli. Olisi toki mukavaa löytää runkku-, imu- ja panokaveri Helsingistä, mutta eihän täällä ole kuin estyneitä juntteja.


      • veli7
        Paul Reage kirjoitti:

        Haave se vain oli. Olisi toki mukavaa löytää runkku-, imu- ja panokaveri Helsingistä, mutta eihän täällä ole kuin estyneitä juntteja.

        Tule Porvooseen niin saat seuraa


      • Paul Reage
        veli7 kirjoitti:

        Tule Porvooseen niin saat seuraa

        Kävin kesällä. Ehkä ensi kesänä taas.


    • Katsellaanrunkkuu

      Eilen suihkussa just sulkemisajan jälkeen yksi mies vaan hieroi kovin innokkaasti puolikovaa kaluaan suihkussa. Siis no ei kai sitä muuten varmaan olis siihen mitään huomiota osannut kiinnittääkään, mut kun se oli kyllä jo runkkaamista.
      Oltiin ihan kahdestaan suihkussa, joku vielä saunassa, mut kun oli mentävä eikä voinut jäädä seuraamaan touhua. Olisko ollut jotain peliä saunassa jo.

    • nettipappa

      Miten olisi Skypessä touhuilu?

    • Kiinnostunut kurkkij

      Ois ihanaa katsella, kun mies nauttii... Oon 30-v kurjassa liitossa oleva akka! Ja tiedoks et ku yöllä ukkoni nukkuessa luen näitä teidän kirjoituksia niin hieron itseeni niin et lakana kastuu ja saan ihania orkkuja!

      • nuorehko69

        hmm toihan kuullostaa hyvälle. Ja miten sulle kävis tällänen parikymppinen mies joka vois runkkailla ja vaikkapa muutakii :)


    • bim salo-tku al.

      Kiihottaahan se ja olen sitä harrastanutkin.

    • 48vSeisottaja

      Kiihottaa ihan tajuttomasti, kun tietää että joku katselee. Mulla alkaa nykyisin aina seisomaan yleisissä suihkuissa jo pelkästä ajatuksestakin. Joskus se on vähän nolakin. Ja sit ku vielä pesee alpäätä, niin seisokki on jo ihan julmaa... vaikeaa enää peitellä... oon sitten puolisalaa heittänyt lastin nurkkaan ;)

      • mikä ylikivaa

        Mistä tykkää kerrohan


    • paineenpurku;)

      Uimahallien suihkut on hyviä paikkoja;) Eikä siinä oo mtn noloa, jos kalu on kovana ja seisoo:) Kattelen sivusilmällä mieluusti. Sitten kotona voi muistella ja fiilistellä ja runkata:) Gay-saunassa voi toteuttaa sitten niitä fantasioita vapaasti, mistä aina haaveilee:) Kannattaa käydä ja nauttia runkkaamisesta täysin rinnoin:D

    • poikusteliii

      Kiihottaa ja siksi olen parin kaverin kans runkkaillut "salaa" ja yhdessä ihan avoimestikin. Joskus vaan kaveri halusi kuulla vessasta sen sperman tipahtelun... tai kun sperma ropisee lattialle:)

    • Ur21tre

      Onko Tampereen seudulla naisia jotka ois kiinnostunu katteleen 21v urheilullisen jätkän runkkailua?;)

    • runkku2

      Ite oon löytäny tuon randomin siellä porukka runkkailee camiin ja puhuu kiimasia ;)

      • ukm44

        mua kiihottaa ihan mielettömästi runkata camiin kun näkee montako katsojaa on ja kommentit. Eka kertaa kun tein sitä niin laukesin melkein parista vedosta ja hyväilystä, spermaa tuli ihan sikana. Tykkään myös siitä että vanhemmat miehet katsoo mua saunassa silleen vaivihkaa jos puolihuolimattomasti hyväilen itseeni ja annan nousta ihan pikkusen, että suonet näkyy. Kerran eräs mies vastapäisellä lauteella joutui peittelemään omaa seisokkiaan kun hyväilin ajeltuja pallejani altapäin ja paljasta terskaani. nytkin sydän tykyttelee ja etumus kovenee.


    • bi mies rauma

      raumalta kukaan katsomaan tai katsottavaksi?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      143
      1892
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1477
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1195
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      46
      977
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      952
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe