23. kesäkuuta klo 10:45 lähtee bussiyhteys 78705 Jyväskylästä Kuopioon. Juna saapuu Jyväskylään 10:36. En ole koskaan mennyt näin, joten mistä tiedän mistä bussi lähtee ja entä jos en kerkeä, jos juna on vaikka myöhässä? Tai jos en kerkeä kun en löydä bussia? Lukeeko tuo 78705 sen siellä paikassa missä numero yleensä lukee (esim. 64, 603a, 72) vai?
Mistä tiedän mistä bussi lähtee?
4
272
Vastaukset
- huhhuh
Voivoi, mihin tämä maailma on menossa...
- 22
Palstan nimi on Tyhmät kysymykset, joten täällä saa kysyä vaikka mitä.
Ja tyhmin kysymys on se, jota ei kysy (kuka mistäkin syystä).
Olet varmaan ostanut juna-bussilipun yhdellä kertaa, koska JKL-Kuopio-väli ajetaan tuolloin bussiyhteydellä. Jos olet tehnyt näin, ei huolta: bussi on junan jatkoyhteys, joten se odottaa etelän junasta tulevia ihmisiä.
Voit kysyä neuvoa jo junan konnarilta, hän tietää, missä jatkoyhteys lähtee. Jos asemalla ei ole opasteita, kysy taas neuvoa.
Jyväskylän matkakeskuksessa junat ja bussit pysähtyvät hyvin lähellä toisiaan, joten uskon, että ehdit kyllä. - Blues1966
Kiitos tyhmästä kysymyksestä, jota en olisi täällä osannut esittää enkä ilman guugelia vastausta löytänyt.
30.6. saman ongelman edessä ja 9 minuuttia vaihtoväli.
Kiitokset edelliselle vastaajalle matkakeskustiedosta.
Mun tyhmä kysymys onkin: Miksi kaupunkien ja kuntien nettisivut ovat niin selkeitä?- semipalmatus
Matkahuollon sivuilta katsottuna koko vuoroa ei ajeta tuolloin koska on juhannus. Ostin kuitenkin lipun vr sivulta, jos vuoroa ei ajeta niin saanko korvaavan kyydin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277