keskenmeno\oudot kuukautiset

epätoivoinen

Hei! Päätin kirjoitella tänne kun kovin jo lueskellutkin muiden viestejä täällä. Minulla oli kaikki raskausoireet ja ruskeaa vuotoa joka muuttui sitten kivuliaaksi runsaaksi vuosiksi. Plussasin haamun jonka jälkeen kivulias vuoto alkoi ja muutaman päivän päästä testi olikin jo negatiivinen. Nyt kuukautisia odotellessa alkoi taas ruskeaa niukkaa vuotoa noin 1 viikko ennen kuukautisten alkamis päivää. Vuoto jossain vaiheessa hieman runsaampaa mutta taas hyvin niukkaa. Tiputtelee vain jossain kohtaa päivää. vuotoa kestänyr jo yli viikon.Minkäänlaisia mahakipuja ei ole ollut nyt,mitä ihmettä tämä on,en ymmärrä??kaipaisin kokemuksia teiltä muilta!

3

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivoinen

Lisään viellä että veri ei ole ollut klimppimäistä

• Äidiksikö??

Hei! Valitettavasti minä en sinua osaa auttaa.. :/ Itselläni on yksi lapsi(2011) ja emmekä käytä vieläkään ehkäisyä. Esikoisemme on siis vuoden ikäinen. :) Kuukautiset ovat parin päivän heitolla säännölliset, mutta tänään jotain ihmeen kummallista tapahtui kun kävin vessassa... Pyyhkiessäni huomasin että sieltä tulee jotain ruskeen/lima veri sekotusta.(ensimmäisen raskauden aikana minulla ei mitään vuotoja ollut) Ei niin kirkasta kun normaalisti, ja tosiaan viikon päästä pitäsisi vasta alkaa kuukautiset. Olen ollut koko viikon kauheassa flunssassa. Olenko siis ollut raskaana vai olenko raskaana.. onko tämä kenties vain jotain ihme "häiriötä" josta johtuu tämä.. Tiedä en. Oletko soittanut TK:lle ja kysynyt heidän mielipidettään?

• Äidiksikö??
        Äidiksikö?? kirjoitti:

Hei! Valitettavasti minä en sinua osaa auttaa.. :/ Itselläni on yksi lapsi(2011) ja emmekä käytä vieläkään ehkäisyä. Esikoisemme on siis vuoden ikäinen. :) Kuukautiset ovat parin päivän heitolla säännölliset, mutta tänään jotain ihmeen kummallista tapahtui kun kävin vessassa... Pyyhkiessäni huomasin että sieltä tulee jotain ruskeen/lima veri sekotusta.(ensimmäisen raskauden aikana minulla ei mitään vuotoja ollut) Ei niin kirkasta kun normaalisti, ja tosiaan viikon päästä pitäsisi vasta alkaa kuukautiset. Olen ollut koko viikon kauheassa flunssassa. Olenko siis ollut raskaana vai olenko raskaana.. onko tämä kenties vain jotain ihme "häiriötä" josta johtuu tämä.. Tiedä en. Oletko soittanut TK:lle ja kysynyt heidän mielipidettään?

Oho onhan tuosta jo kuukausi kun olet viestin jättänyt.. katsoin että pari päivää sitten.. :D :D Miten siinä nyt sitten kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5524
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3527
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2345
    4. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2338
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1068
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1028
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1007
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      982
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      945
    10. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      80
      927
    Aihe