Hei! Päätin kirjoitella tänne kun kovin jo lueskellutkin muiden viestejä täällä. Minulla oli kaikki raskausoireet ja ruskeaa vuotoa joka muuttui sitten kivuliaaksi runsaaksi vuosiksi. Plussasin haamun jonka jälkeen kivulias vuoto alkoi ja muutaman päivän päästä testi olikin jo negatiivinen. Nyt kuukautisia odotellessa alkoi taas ruskeaa niukkaa vuotoa noin 1 viikko ennen kuukautisten alkamis päivää. Vuoto jossain vaiheessa hieman runsaampaa mutta taas hyvin niukkaa. Tiputtelee vain jossain kohtaa päivää. vuotoa kestänyr jo yli viikon.Minkäänlaisia mahakipuja ei ole ollut nyt,mitä ihmettä tämä on,en ymmärrä??kaipaisin kokemuksia teiltä muilta!
keskenmeno\oudot kuukautiset
3
318
Vastaukset
- epätoivoinen
Lisään viellä että veri ei ole ollut klimppimäistä
- Äidiksikö??
Hei! Valitettavasti minä en sinua osaa auttaa.. :/ Itselläni on yksi lapsi(2011) ja emmekä käytä vieläkään ehkäisyä. Esikoisemme on siis vuoden ikäinen. :) Kuukautiset ovat parin päivän heitolla säännölliset, mutta tänään jotain ihmeen kummallista tapahtui kun kävin vessassa... Pyyhkiessäni huomasin että sieltä tulee jotain ruskeen/lima veri sekotusta.(ensimmäisen raskauden aikana minulla ei mitään vuotoja ollut) Ei niin kirkasta kun normaalisti, ja tosiaan viikon päästä pitäsisi vasta alkaa kuukautiset. Olen ollut koko viikon kauheassa flunssassa. Olenko siis ollut raskaana vai olenko raskaana.. onko tämä kenties vain jotain ihme "häiriötä" josta johtuu tämä.. Tiedä en. Oletko soittanut TK:lle ja kysynyt heidän mielipidettään?
- Äidiksikö??
Äidiksikö?? kirjoitti:
Hei! Valitettavasti minä en sinua osaa auttaa.. :/ Itselläni on yksi lapsi(2011) ja emmekä käytä vieläkään ehkäisyä. Esikoisemme on siis vuoden ikäinen. :) Kuukautiset ovat parin päivän heitolla säännölliset, mutta tänään jotain ihmeen kummallista tapahtui kun kävin vessassa... Pyyhkiessäni huomasin että sieltä tulee jotain ruskeen/lima veri sekotusta.(ensimmäisen raskauden aikana minulla ei mitään vuotoja ollut) Ei niin kirkasta kun normaalisti, ja tosiaan viikon päästä pitäsisi vasta alkaa kuukautiset. Olen ollut koko viikon kauheassa flunssassa. Olenko siis ollut raskaana vai olenko raskaana.. onko tämä kenties vain jotain ihme "häiriötä" josta johtuu tämä.. Tiedä en. Oletko soittanut TK:lle ja kysynyt heidän mielipidettään?
Oho onhan tuosta jo kuukausi kun olet viestin jättänyt.. katsoin että pari päivää sitten.. :D :D Miten siinä nyt sitten kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1409351Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735354Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273709- 472553
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan192150- 701914
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1351887Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2311690Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1391444- 391250