En uskalla mennä mukaan

KyrsiiIiiiii

Olen rippileirillä eteläsuomessa. Olen 15v poika ja ongelmani on että aina kun alkaa vapaaaika, ystäväni alkavat pelata jalkapalloa jota en osaa yhtään. Muuten hengaan heidän kanssaan mutta aina kun he menevät pelaamaan jalkapalloa minä menen huoneeseemme. Olen aivan paska jalkapallossa, tuskin saan kahta kertaa pomputettua mutta heidän pompottelu ennätyksensä on sadoissa. He myöskin piilovittuilevat paskuudestani. En ehdi kirjoittaa nyt paljoa, kirjoitan myöhemmin lisää, mutta auttakaa ja ehdottakaa ratkaisuja...

7

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!

      Ikävä kuulla että vapaa-aikahetket eivät ole menneet kivasti. Riparilla on kuitenkin paljon muutakin porukkaa (varmaan myös sellaisia, joita et kovin hyvin tunne), joiden kanssa voisit tehdä jotain muuta. Se voi tuntua aluksi vaikealta, mutta kun vapaa-aika alkaa, niin voisithan kokeillä jäädä hengailemaan jonkun muun porukan kanssa. Jos muuta porukkaa ei luontevasti löydy, niin esim. isoset ovat hyvä vaihtoehto. He ovat leirillä sitä varten, että heidän kanssaan voi viettää aikaa...myös työntekijöille voi aina mennä juttelemaan jos joku homma ontuu.

      Toivottavasti meno paranee loppuleiriä kohden :)

      Sanna, erityisnuorisotyönohjaaja

      • R1pari sucks

        Kiitos vastauksestasi mutta tuon vastauksen olin jo valmiiksi arvannutkin. Toinen ongelma on se että porukka on jakautunut kahtia: on nämä futiksen pelaajat ja sitten on syrjäytyneet, hiljaisimmat...ns:erilaiset(tiedän että jakautuminen on lapsellista ja tyhmää, sille ei vain mahda mitään...)siihen porukkaan meneminen tuhoaisi "maineeni" jos ymmärrät...tiedän että ohjaajat eivät oikeastivoi tehdä asialle mitään, vaikka niin luulevatkin ja isoseni ovat siellä futari jannujen kanssa...


    • Ikävää että sulla menee ripari vituiksi ton takia :/
      Koitat vaan jotenki pitää hauskaa siellä :D
      Se on oikeasti mahtavampia juttua mitä voi sattua :D

      • Auttakaa!! :(

        Pliis lisää vastauksia, mua alkaa masentaa jo, paras lapsuudenystäväkin on alkanut syrjimään mua, ja kaikki muutkin, koska oon "läski ja lame" kun olen huoneessa silloin kun he pelaavat futista. Menin pelaamaan futista ja siellä minua pilkattiin joten menin "paskalle" (huoneeseen piiloon)


    • ff

      Mee kentän laidalle kattomaan tai maalivahdiksi. Tuskin se niin totista on että ei vähän huonompikin pelaaja kelpaa.

    • 15v poika moro

      Meillä oli kaikki kaikkien kanssa riparilla, kun pelattiin jalkapalloa niin en mä sitä yhtään osannu pelata mutta pelasin kuitenki ja sain niitä palloja potkittua perseesee välillä :D Ja isosten kans on parasta, riippuu vaan siitä että mimmoset isoset on ja ohjaajat :) mulla oli ihan parhaat isoset ja niillä oli hyvä huumorintaju :D Yhenki isosen kanssa nukkuin vierekkäin se oli mukavaa :D Mee vaan puhhuun ja oo oma ittes :D jos ne vittuilee ota rinnuksista vähän kiinni ja sanot että '' nyt saatana loppu '' nii eiköhä se siit :D

    • Jäbäääääääää

      Lol, ite olin 2 vuotta sitte riparilla, ja ainaku toiset pelas fudist, nii menin waa kattelee siihen, vaik oisin kyl itekki osannu pelaa. Ongelma oli tuolloin vain se, et olin n. 15kg ylipainonen, nykyään olen iha normi mitoissa. Tuolloin itsetunto oli aika huono itelläni, joskin eise mikään hirmuhyvä nykyäänkään ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe