Meneekö moni teistä kattoon Ice age 4 elokuvateatteriin? Mää ite meen ja oon ihan innoissani! :D Diego ja Sid on mun lemppareita ja oon kattonu useita trailereita. On myös kiva ku Diego saa tyttö kaverin nimeltä Shira. :D Kertokaa toki asioita tästä leffasta ja kertokaa lemppari hahmonne elokuvasta. :)))
Ice age 4
3
122
Vastaukset
- Pöö! :)
Aion kans mennä kattoo!
- Pöö! :))
Ja lemmparit on kans Diego ja Sid
- Itsepalvelu
Elokuva on tullut katsottua, tosin huonolaatuisena kopiona netistä jo aikoja sitten, joten en mene katsomaan elokuvateatteriin sitä enää.
Elokuvien odottamisen ja ensi-iltojen hohto on tässä ajassa haihtunut.
Ja olen nähnyt youtubesta Twilightin viimeisestä osasta 10 minuuttia, joten se riittää minulle.
Kun en ole enää teini-ikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910