Tanska varmistaa ensimmäisenä joukkueena jatkopaikan.
Voittaa yhdellä maalilla tänään Portugalin, se selkeä vihje illan peliin.
Ja jos tuplaan haluat satsata niin Tanskan yhden maalin voiton lisäksi pelaat Saksa-Hollanti eka puoliajan tasapelin, sen ne nuhjaavat kuitenkin.
Tanska-Portugali 1 (X) on kuitenkin tuottoisin illan peleihin.
Tanska varmistaa jatkon
6
58
Vastaukset
- reima3
ei se vielä oo varmistus , vaikka voittaiskin...paskaa puhuvat tuolla studiossakin
- Ruotsalainen.
Niin, siis missä kohtaa tuossa vihjeessäni mainitsin että Tanskan voitto varmistaa sille jatkopaikan? Itse en kyllä huomaa sitä tuosta tekstistä ja osaan mielsestäni ymmärtävästi lukea ja kirjoittaa.
Mainitsin ainoastaan että Tanska varmistaa ensimmäisenä joukkueena jatkopaikan!- reima3
et mainitsekaan..olet siinä oikeassa...mutta ennustuksesi kanssa olet pihalla kuin lumiukko --peli on jo 0-2 portugalille
- Ruotsalainen.
Minä en vihjeessäni maininnut muistaakseni että veikkaan tilannetta 36 min kohdalta. Vai vihjasinko?
Minun veikkaukseni Tanskan yhden maalin voitosta koskee sitä mikä on tilanne kun on pelattu 2x45min. - reima3
totta, mutta tuskin uskot enää itsekään niin käyvän??
- Ruotsalainen.
Pakkohan se on tässä vaiheessa ja tässäkin tilanteessa (1-2) vielä uskoa:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770