Keskiyölle

Pieni kauha

Elämässäni on kaksi miestä, joista en ole varma mitä ajatella. Miksi he käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät? Mitä he minusta loppujen lopuksi haluavat? Miten suhteeni heihin jatkuu, miten minun kannattaisi heidän kanssaan menetellä? Olen nähnyt heistä molemmista unta. Yrittävätkö unet kertoa minulle jotakin?

Muutenkin minulla on paljon kysymysmerkkejä elämässäni, voisitko neuvoa mitä kysymystä lähtisin ensimmäiseksi ratkomaan tai mihin tulisi kiinnittää erityistä huomiota tässä vaiheessa?

4

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kyllä unia kannattaa tutkia, mutta muista että ne ovat usein käänteisiä.

näen sinut reissussa miehen kanssa ja teille on tullut riitaa, kumpikin mököttää.
      olet sisimmissäsi iloinen lapsi ja uskot viattomaan rehellisyyteen. siksi sinusta pidetäänkin. taidat olla suosittu ihminen.

olet irrottautunut toisen naisen vaikutusvallasta, hän voisi olla äitisi. tällä naisella oli paljon valtaa sinuun ennen.
      sen asian kanssa olet joutumaan tekemään paljon töitä, siinä tapahtui jotakin ratkaisevaa ja samalla sinun aikuistumista.

en usko sinun osaavan itse päättää kumpi mies on parempi, sillä pidät molemmista. ehkä miesten oma käyttäytyminen näyttää sinulle, mihin vaa'an kallistaa.
      minusta sinä olet jotenkin odotuslistalla. mahdollisesti joku on poistunut elämästäsi ja asioiden selvittely katkesi kesken.

minusta sinä olet vielä raaka omena, joka tarvitsee vielä vettä ja aurinkoa kypsyäkseen täyteen mittaansa.
      kiinnitä huomiotasi kaikkiin niihin seikkoihin, joihin olet sitoutunut. katso suurennuslasilla onko sitoutumisesi aitoa ja voitko tosiaankin seisoa asioiden takana ja puolustaa niitä.

t. Keskiyö

• Pieni kauha

Suuri kiitos vastauksestasi! Olin ällikällä lyöty, kun mainitsit äidistäni, vaikka en mitään siitä kysynytkään. Itse arvelen, että odotuslista-aihe voisi liittyä samaan ratkaisevaan tapahtumaan? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä kyseiseen henkilöön, jonka koen siinä samassa tohinassa poistuneen elämästäni vai aiheuttaako se vain turhaan surua tai muuta kielteistä? Toisaalta myös näistä mainitsemistani miehistä toisen kanssa yritän loitontua ja asiat ovat kesken hänenkin kanssaan.

Entä tämä toinen, kaukaa tullut hurmaava mies? Tunnen hänen kanssaan tiettyä taikaa ja yhteyttä. Miksi oikein kohtasimmekaan ja mitä toisillemme merkitsemme?

• Hei

miksei toinen voisi ottaa sinuun yhteyttä aivan yhtä hyvin? minä en sinuna ryntäisi vielä yhtään mihinkään.

toinen näistä kysymistäsi miehistä tulee käyttäytymään sillä tavalla, että sinua inhottaa. eli voit viheltää pelin sitten poikki, jos niin haluat.
      niinpä, ja toisaalta jokainen on ansainnut uuden mahdollisuuden, onhan sekin sanonta.......

mutta kotiisi tulee onni, kunhan sieltä on raivattu tuo häiriötekijä pois. näen miehen kävelevän sieltä ulos. mutta se ei välttämättä tarkoita, että se nyt olisi tämä ns. exäsi. sillä näkeminen on usein myös kuvainnollista, ei aina aivan kirjaimellista. sen voi tulkita niinkin, että sinun sydämestäsi kävellään ulos.
      mutta sen eteen sinun ei tarvitse tehdä mitään, se tapahtuu kumminkin.

kaukaa tullut mies on ehkä joissakin asioissa hieman naiivi, kunhan puhut hänen kanssaan syvempiä. mielipiteet voivat erota kovastikin omistasi.
      mutta onhan sinulla kaikki aika maailmassa! älä kiirehdi, jatka vain ihan omaan tavalliseen tapaasi.
      tietenkin te kohtasitte kohtalon niin tahtoessa.

t. Keskiyö

• Pieni kauha

Kiitos jälleen, mutta jäin miettimään kumman miehen käytös inhottaa... senkö, joka on ollut häiriötekijä ja jolta yritän elämää rauhoittaa, vai kaukaa tulleen..? Vai onko kaukaa tullutkin häiriötekijä loppujen lopuksi... että puhutko hänestä lähes koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      62
      6913
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      231
      5734
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      71
      4536
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      106
      3782
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      73
      2941
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2907
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      118
      2613
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      23
      2066
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1927
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1831
    Aihe