Keskiyölle

Pieni kauha

Elämässäni on kaksi miestä, joista en ole varma mitä ajatella. Miksi he käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät? Mitä he minusta loppujen lopuksi haluavat? Miten suhteeni heihin jatkuu, miten minun kannattaisi heidän kanssaan menetellä? Olen nähnyt heistä molemmista unta. Yrittävätkö unet kertoa minulle jotakin?

Muutenkin minulla on paljon kysymysmerkkejä elämässäni, voisitko neuvoa mitä kysymystä lähtisin ensimmäiseksi ratkomaan tai mihin tulisi kiinnittää erityistä huomiota tässä vaiheessa?

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kyllä unia kannattaa tutkia, mutta muista että ne ovat usein käänteisiä.

näen sinut reissussa miehen kanssa ja teille on tullut riitaa, kumpikin mököttää.
      olet sisimmissäsi iloinen lapsi ja uskot viattomaan rehellisyyteen. siksi sinusta pidetäänkin. taidat olla suosittu ihminen.

olet irrottautunut toisen naisen vaikutusvallasta, hän voisi olla äitisi. tällä naisella oli paljon valtaa sinuun ennen.
      sen asian kanssa olet joutumaan tekemään paljon töitä, siinä tapahtui jotakin ratkaisevaa ja samalla sinun aikuistumista.

en usko sinun osaavan itse päättää kumpi mies on parempi, sillä pidät molemmista. ehkä miesten oma käyttäytyminen näyttää sinulle, mihin vaa'an kallistaa.
      minusta sinä olet jotenkin odotuslistalla. mahdollisesti joku on poistunut elämästäsi ja asioiden selvittely katkesi kesken.

minusta sinä olet vielä raaka omena, joka tarvitsee vielä vettä ja aurinkoa kypsyäkseen täyteen mittaansa.
      kiinnitä huomiotasi kaikkiin niihin seikkoihin, joihin olet sitoutunut. katso suurennuslasilla onko sitoutumisesi aitoa ja voitko tosiaankin seisoa asioiden takana ja puolustaa niitä.

t. Keskiyö

• Pieni kauha

Suuri kiitos vastauksestasi! Olin ällikällä lyöty, kun mainitsit äidistäni, vaikka en mitään siitä kysynytkään. Itse arvelen, että odotuslista-aihe voisi liittyä samaan ratkaisevaan tapahtumaan? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä kyseiseen henkilöön, jonka koen siinä samassa tohinassa poistuneen elämästäni vai aiheuttaako se vain turhaan surua tai muuta kielteistä? Toisaalta myös näistä mainitsemistani miehistä toisen kanssa yritän loitontua ja asiat ovat kesken hänenkin kanssaan.

Entä tämä toinen, kaukaa tullut hurmaava mies? Tunnen hänen kanssaan tiettyä taikaa ja yhteyttä. Miksi oikein kohtasimmekaan ja mitä toisillemme merkitsemme?

• Hei

miksei toinen voisi ottaa sinuun yhteyttä aivan yhtä hyvin? minä en sinuna ryntäisi vielä yhtään mihinkään.

toinen näistä kysymistäsi miehistä tulee käyttäytymään sillä tavalla, että sinua inhottaa. eli voit viheltää pelin sitten poikki, jos niin haluat.
      niinpä, ja toisaalta jokainen on ansainnut uuden mahdollisuuden, onhan sekin sanonta.......

mutta kotiisi tulee onni, kunhan sieltä on raivattu tuo häiriötekijä pois. näen miehen kävelevän sieltä ulos. mutta se ei välttämättä tarkoita, että se nyt olisi tämä ns. exäsi. sillä näkeminen on usein myös kuvainnollista, ei aina aivan kirjaimellista. sen voi tulkita niinkin, että sinun sydämestäsi kävellään ulos.
      mutta sen eteen sinun ei tarvitse tehdä mitään, se tapahtuu kumminkin.

kaukaa tullut mies on ehkä joissakin asioissa hieman naiivi, kunhan puhut hänen kanssaan syvempiä. mielipiteet voivat erota kovastikin omistasi.
      mutta onhan sinulla kaikki aika maailmassa! älä kiirehdi, jatka vain ihan omaan tavalliseen tapaasi.
      tietenkin te kohtasitte kohtalon niin tahtoessa.

t. Keskiyö

• Pieni kauha

Kiitos jälleen, mutta jäin miettimään kumman miehen käytös inhottaa... senkö, joka on ollut häiriötekijä ja jolta yritän elämää rauhoittaa, vai kaukaa tulleen..? Vai onko kaukaa tullutkin häiriötekijä loppujen lopuksi... että puhutko hänestä lähes koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3277
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      250
      2111
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2009
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1684
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1301
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1026
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1016
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      955
    Aihe