Arvoisa Keskiyö

Kiitos!!!!!

Olen n.40.v nainen, tumma ja mies vaalea.Mitä näät meille?Onko onnea tulossa?
Voit toki kertoa muutakin jos näet.Kiitos sinulle etukäteen!!

7

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

monet vaikeudet ovat jo selkäsi takana, vaikket sitä aina uskokaan. tavallaan sinä vielä odotat pelolla jotakin kamalaa tapahtuvaksi, jotakin sinä pelkäät. ehkä sairautta.

näen elämässäsi paljon miehiä, ihan fiksuja miehiä. olisiko niin, että kumppanisi käy työmatkoilla tai muuten reissaa harrastuksissaan? hän on liikkuvaa tyyppiä.
      sinä et ehkä niinkään paljon kuin hän.

sinä toivoisit rauhallisempaa elämää, mutta kyllä niitä muutoksia teille tulee.
      te olette liimautuneita toisiinne, vaikka omia asioita hyysäättekin.

näen vain yhden naisen ja hän on varakas. hänellä on oma talo ja aikaa,
      talossakin olisi tilaa vaikka kuinka paljon.

onni on suhteellinen käsitys, et sinä kaikessa onnetonkaan ole. minusta te olette melko erilaisia ihmisiä tämän miehen kanssa. olet tuntenut ennen helpompiluontoisiakin miehiä.

t. Keskiyö

• Kiitos!!!!!

Toivottavasti vaikeudet olisivat takana päin.Ja on tosi että pelkään,mutta en sairautta.Mutta kuka on tuo nainen joka on varakas????Tosin tuosta erilaisuudesta olen toista mieltä.Ihan kuin nyt menisi kaksi mieshenkilöä sekaisin tässä.Ajattelin koska elämässäni on vaalea ristiverinen joka on ex ja jonka kanssa olen hyvissä väleissä ja yhteyksissä asioiden vuoksi.

• Hei

tuosta varakkaasta naisesta ajattelen, että hän olisi matkan päässä ja liittyy työnsä kautta sinuun tai teihin, siis elämäänne. hänellä on tosi pitkäveteistä.

tässä talossa, minkä näen, on tavallaan kaksi miestä. toinen heistä on tuo sinun exäsi. ja samaa taloa tarkoitan. en näe tunteista enkä energioista, mutta he kumpikin ovat päättäneet pistää jalkansa tämän talon oven väliin.

kun ajattelen sinun omaa onneasi, niin sanon että yksi suuri onni ja järkevyys on nuo hyvät välit exän kanssa. säästyt monelta turhalta murheelta käytännön asioissa. siinä se liima tai kuminauha teidän välillänne.
      mutta sinulle näkyy myös taloudellisesti hyvä ja aito avioiliitto. ja sinun kotisi on päällimmäisenä.

t. Keskiyö

• Kiitos!!!!!

Rakas Keskiyö nyt olen niin sanotusti ulalla tästä tulkinnasta??

• Hei

taidan minäkin olla ulalla. minä ajattelen että sinä menet uudestaan naimisiin.

t. Keskiyö

• Kiitos!!!!!

En ole Rakas Keskiyö ajatellut meneväni enään naimisiin,mutta ei sitä koskaan tiedä.Kertoisitko lapsista vielä.

• Kiitos!!!!!

No ei mennyt ihan huti Keskiyöllä.Tajusin tänään ketä naista tarkoittaa,mutta hän ei liity työn kautta minuun ja ex liittyy häneen läheisesti ja myös hänen taloon. Toisella miehellä ei ole tekemistä tämän talon kanssa mihin ex liittyy.Ja miehen liikkuvuus...nappiin meni. Ja tiedän mitä se liikkuvuus on. Kyse ei ole työmatkoista tai toisista naisista.Mutta on totta,että jokainen päättää omasta elämästään.Ja sen voin kyllä todeta,että kohtalokin on olemassa ja jotkut asiat on kirjoitettu tähtiin ja niihin asioihin ei voi edes itse vaikuttaa......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      282
      3369
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2164
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2049
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1708
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      342
      1342
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1117
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1069
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1036
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      993
    Aihe