Mitä näet minulle, en tiedä mikä minulla on joskus masentaa ja olen pahalla päällä sillon en jaksaa työhönkään mennä, Ja seuraavana päivänä olen ihan eri ihminen todella positiivinen ja itseluottamuskin on korkealla.Miksi muuttun koko ajan? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan ja iloista kesää sinulle :)
Keskiyö hei :)
4
70
Vastaukset
Hei
ovatkohan hormoonit tasapainossa? voisit myös tarkkailla syömistäsi.
minusta sinulla on jotakin epämiellyttävää siellä työpaikalla, taidat pelätä muutoksia. olisiko siellä uusia tietokoneita tai jotakin muuta mitä sinä pelkäät?
näen sinut epävarmana, kyllä minä veikkaisin tätä työpaikkaa ongelmasi lähteenä.
en näe sinua yksinäisenä ihmisenä, sillä tuolla työpaikalla on paljon väkeä ja liikettä.
muuttuminen kuuluu ihmisen elämään, voisit suhtautua siihen avoimemmin. voit vaihtaa tyyliäsikin, että se sopisi sinun uuteen minään. minusta sinä muutut iän mukana vapaamielisemmäksi, sehän on hyvä juttu!
t. Keskiyö- Tyttönen
Osuit nappiin kyse voi olla syömisestäni, joskus en jaksa tehdä ruokaa kiireen ja stressin takia. Vaan syön yhden juusto leivän koko päivän aikana, työn loputtua..Ja työssäkin on aika rankkaa, se on niin haastavaa ja vie kaikki energiat :/ näetkö minulle viellä rakkaus puolella, olen ollu jo pitkään sinkkuna, mitä tämä tumma tyyppi haluaa minusta kun ottellee yhteyttä joskus, onkohan se kaveri mielessä vai jotain muuta mistä en tiedä. Kiitos oikein paljon sinulle.
Hei
niin, tee ihmeessä terveellisemmät eväät, nyt hedelmät ja marjat ovat halvempia ja maukkaampia. ja juo paljon vettä, siitä ihosikin pitää!
minun nähdäkseni tuo mies pitää yhteyttä niin sinuun, kuin toiseenkin naiseen. se taitaa olla hänen itkevä entisensä.
tuolla miehellä ei ole selviä säveliä itselläänkään, hän on vain seuraa vailla.
mutta oikeastaan, sinähän tarvitset parempaa! jatka vain katselua ja käy hyvä ihminen jossakin, ei elämä ole pelkkää työtä.
t. Keskiyö- Tyttönen
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707