Mitä näet minulle, en tiedä mikä minulla on joskus masentaa ja olen pahalla päällä sillon en jaksaa työhönkään mennä, Ja seuraavana päivänä olen ihan eri ihminen todella positiivinen ja itseluottamuskin on korkealla.Miksi muuttun koko ajan? Kiitos jos vaivaudut vastaamaan ja iloista kesää sinulle :)
Keskiyö hei :)
4
58
Vastaukset
Hei
ovatkohan hormoonit tasapainossa? voisit myös tarkkailla syömistäsi.
minusta sinulla on jotakin epämiellyttävää siellä työpaikalla, taidat pelätä muutoksia. olisiko siellä uusia tietokoneita tai jotakin muuta mitä sinä pelkäät?
näen sinut epävarmana, kyllä minä veikkaisin tätä työpaikkaa ongelmasi lähteenä.
en näe sinua yksinäisenä ihmisenä, sillä tuolla työpaikalla on paljon väkeä ja liikettä.
muuttuminen kuuluu ihmisen elämään, voisit suhtautua siihen avoimemmin. voit vaihtaa tyyliäsikin, että se sopisi sinun uuteen minään. minusta sinä muutut iän mukana vapaamielisemmäksi, sehän on hyvä juttu!
t. Keskiyö- Tyttönen
Osuit nappiin kyse voi olla syömisestäni, joskus en jaksa tehdä ruokaa kiireen ja stressin takia. Vaan syön yhden juusto leivän koko päivän aikana, työn loputtua..Ja työssäkin on aika rankkaa, se on niin haastavaa ja vie kaikki energiat :/ näetkö minulle viellä rakkaus puolella, olen ollu jo pitkään sinkkuna, mitä tämä tumma tyyppi haluaa minusta kun ottellee yhteyttä joskus, onkohan se kaveri mielessä vai jotain muuta mistä en tiedä. Kiitos oikein paljon sinulle.
Hei
niin, tee ihmeessä terveellisemmät eväät, nyt hedelmät ja marjat ovat halvempia ja maukkaampia. ja juo paljon vettä, siitä ihosikin pitää!
minun nähdäkseni tuo mies pitää yhteyttä niin sinuun, kuin toiseenkin naiseen. se taitaa olla hänen itkevä entisensä.
tuolla miehellä ei ole selviä säveliä itselläänkään, hän on vain seuraa vailla.
mutta oikeastaan, sinähän tarvitset parempaa! jatka vain katselua ja käy hyvä ihminen jossakin, ei elämä ole pelkkää työtä.
t. Keskiyö- Tyttönen
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833422BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532184- 682069
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3451358MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251137- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1671005