Idolsissa

Sivustaseuraaja

Näin eilen sen karsintaohjelman jossa Hanna aikaan lauloi Idols-kisassa. Oksetti taas katsoa sitä tuomariston huohotusta ja ylistystä. Lähinnä olen huomannut sen Asko Kallosen huohottavan miten seksikäs ja hyvä Hanna on. Ja kaikkea muuta ihanaa ja suloista. Tiedä vaikka Hanna olisi jossain hotellissa tai takahuoneessa vähän hoidellut Kallosta.

6

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sivustaseuraaja

      "...jossa Hanna aikanaan lauloi..." piti kirjoittaa.

    • mia

      säki ihme tyyppi jos näit askon huohottavan.... Nääköhän sä näkyjä...? Ne tyypit on ammattilaisia ja tunnistaa hyvät laulajat huonoista..
      Enkä usko et hanna on hoidellut mittään askoja missään takahuoneissa.. Ehkä se on kuitenkin joku sun fantasias...!!!!

      • Sivustaseuraaja

        ...mä liioittelin, eihän se huohottanut, mutta oli ihan onnellisen ja kiihottuneen oloinen. Ja sanoihan se myöhemmin sitä Hannaa seksikkääksikin ihan julkisesti. No, ne tuomaritkin tykkäs Hannasta tietysti ja halusi sen voittavan, kiittelivät kun se tuli sinne kisaan.


      • Taija
        Sivustaseuraaja kirjoitti:

        ...mä liioittelin, eihän se huohottanut, mutta oli ihan onnellisen ja kiihottuneen oloinen. Ja sanoihan se myöhemmin sitä Hannaa seksikkääksikin ihan julkisesti. No, ne tuomaritkin tykkäs Hannasta tietysti ja halusi sen voittavan, kiittelivät kun se tuli sinne kisaan.

        Jos ihmistä kehutaan seksikkääksi, ei se tarkoita suoralta kädeltä samaa kuin "olisipa seksi hänen kanssaan hauskaa". Jos ihminen on seksikäs vaikka tuhannen ihmisen silmissä, ei hän edes voi harrastaa seksiä näiden kanssa! Vähän tökerösti ilmaistu.

        Muistakaa se, että seksikkyyskin voi etenkin bisneksessä olla pahimmillaan ja parhaimmillaan VALTAA.


    • Sirpa

      On hän kohtalaisen hyvä laulaja, mutta kun
      oppisi vielä pukeutumaan...

      • Ressi

        Hyvä Sirpa, puhut asiaa. Hannasta puhuttaessa, puhutaan kohtalaisen äänen omaavasta laulajasta, mikä tarkoittaa keskinkertaista. Tietysti voi harjoittaa ääntään ja kehittyä laulajana ja aika näyttää, miten hyväksi kehittyy.
        Olen samaa mieltä, hanna ei osaa pukeutua. Muistuttaa asujensa myötä lähinnä "mustaa surmaa".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe