Mitä näet minun tulevaisuudestani ? Saanko talveen mennessä töitä tai oppisopimuspaikan tms ? Ja jos, niin minkä alan ? Saanko terveysvaivani kuntoon ? Voit katsoa muutakin mitä näet
Keskiyö
5
52
Vastaukset
Hei
noita ajoista en osaa sanoa mitään, valitettavasti.
sinulle näkyy kaiken kirjavaa. saan sen käsityksen, että olet pikkutarkka itsesi suhteen ja teet mahdollisen paljon suunnitelmiesi mukaan. et mielellään hyppää sivuun suunnittelemaltasi polulta. joskus sinä rakennat itsellesi kovin kapen polun, mitä on vaikea seurata.
sinä toivot töitä ja saat niitä. turha kuljeskelu jää taaksesi ja sinä innostut tulevasta mahdollisuudestasi. en tiedä ikääsi, mutta näen myös raskauden.
pienten pettymysten, mitkä voivat hyvinkin olla sinun itse keksimisiä (koska olet rankka itseäsi kohtaan) sinä pääset eteenpäin ja saat arvostusta osaksesi.
tämä tilava talo on joko uusi työpaikkasi, tai sitten uusi kotisi.
terveydessä en näe mitään huonoa, päinvastoin sinulla tuntuisi menevän tosi hyvin. kunhan vain suot sen itsellesi, etkä jarruta!
t. Keskiyö- aurinkoa odottava
Näetkö mitään lisää ? Kiitos paljon ennustuksesta. Jos näet raskauden niin se olisi sitten nykyinen naisystäväni. Olen 35 vuotias. Ei meillä lapsia ole. Eikä kyllä ole ollut puheenakaan. Mutta mistäpä sen tietää. Tällä terveydentilalla mikä ainakin nyt on ei ole oikein töihinkään pystynyt menemään ja koko ajan tulee rankempia vaivoja. Vaan jospa niitä saisi edes vähemmäksi ja saisi työpaikan jossa pystyisin olemaan töissä
- aurinkoa odottava
Oppisopimusta olen suunnitellut mutta tällä hetkellä tuntuu että ei ehkä ole sopiva aika nyt kyllä sille.
- autinkoa odottava
aurinkoa odottava kirjoitti:
Oppisopimusta olen suunnitellut mutta tällä hetkellä tuntuu että ei ehkä ole sopiva aika nyt kyllä sille.
Mitä se kaikki kirjava oli mitä näet ?
aurinkoa odottava kirjoitti:
Hei
ilman panosta ei tule palkintoja, joten sinun on otettava kaikki apu vastaan saadaksesi voimat takaisin. mutta näen sinut hyväkuntoisena!
voisiko stressi olla lähinnä päässäsi, sisäänrakennettua masennuksen poikasta, mikä säteilee vartaloosi?
ajatuksen voima on äärettömän vahva voima. ja muistathan ulkoilla, se tekee sinulle älyttömän hyvää.
etsi sellaiselle alalle, minkä uskot fysiikkasi kestävän. kyllä minä näen sinulle töitä!
minust näyttää siltä, että nainen elämässäsi on tosiaan kiintynyt sinuun. hän voisi kuvitella syviä tunteita ja kestävää perhe-elämää kanssasi.
siksikin, jos sinä itse vain olet siihen valmis, sinulla olisi nyt hyvä syy puristaa todella ja laittaa kaikki tuulimyllyt pyörimään.
sillä kirjavuudella tarkoitin, että olet kokenut elämässäsi jo kaikenlaista. olet värikäs kirja.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937