Ääneni menee tästä lähin Perussuomalaisille! Olisi tässä todellia ongelmiakin olemassa mutta tärkeämpää on jauhaa blokikirjoituksesta. Koomisinta oli tämä eduskuntaryhmien "lynkkaustiimin" kokous. Linnatuomion saanut rikollinen istuu kaikessa rauhassa eduskunnassa ja kukaan ei vaadi mitään. Tekopyhä Kokoomus on kaikkein pahin. Olen joskus erehtynyt ao.puoluetta äänestämään muttei enää.
Tässä maassa suvaitsevaisuutta jauhavat tekopyhät paskiaiset jotka eivät itse suvaitse mitään omaa ajatteluaan arvostelevaa kritiikkiä. Jokaisella on mielestäni oikeus omaan mielipiteeseensä vaikka se ei olisikaan ehkä juuri minun kantani mukainen.
Suomi menee tämän EU-sirkuksen takia vielä tuhoon ja silloin nämä meidän "barbie" Urpilainen ja "kenny" Katainen joutuvat tilille ja siitä ei enää päätä silittämällä selvitä!
Tämä päivä varmisti!!!
Vara jesus
1
<50
Vastaukset
- perheemmekin
kaikki äänet lähtee persuille, se on ainut puolue joka puoltaa oikeuksiamme maailmassa tai siis EU:ssa, vähän sinne kallellaan lienee myös keput!
Nähdään syksyllä kuka jyllää taas maassamme puolueissa!
Ei oikeutta itse saa jollei itse sitä hanki, on muuten toisen puolueen vanki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708